Nou, dit deed spontaan pijn aan mijn hart.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Alsof het om de mooie stem gaat met dat soort acties.
Neu, maar het helpt niet echt meequote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
Alsof het om de mooie stem gaat met dat soort acties.
Die zangeres heeft toch wel heel wat betekent in dit proces..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maar het helpt niet echt mee
Ja, maar niet dankzij haar prachtige zangstemquote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die zangeres heeft toch wel heel wat betekent in dit proces..
Vind het weinig respectvol van Femke om nog zo eindeloos te gaan ouwehoeren eerlijk gezegd. Gooi er een algemeen statement in en laat de uitzending verder voor Lucia.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Femke moet ook nog ff zielig doen![]()
Het is haar vergeven bij deze..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, maar niet dankzij haar prachtige zangstem
dat dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Het treurige is dat er niemand persoonlijk verantwoordelijk is te houden voor dit drama.
Dit kan morgen gewoon weer gebeuren, alle sukkels zitten nog op hun plek.
De advocaat zat ook duidelijk te draaien op z'n stoel om nog even te reageren op Femke.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Vind het weinig respectvol van Femke om nog zo eindeloos te gaan ouwehoeren eerlijk gezegd. Gooi er een algemeen statement in en laat de uitzending verder voor Lucia.
Gasten bij P&W worden volgens mij niet betaald?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel geld zou Lucia hiervoor gekregen hebben?
Niets. Heeft ze uiteindelijk ook niet nodig, denk ik..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel geld zou Lucia hiervoor gekregen hebben?
Waarom denk je dat? Ik ga er wel van uit hoor...quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Gasten bij P&W worden volgens mij niet betaald?
Yep Jan Marijnissen.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
dat dus.
En morgen is mijn vorige grote roerganger weer eens te gast.
Altijd leuk om Jan weer daar te zien.
Volgens mij niet hoor..quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik ga er wel van uit hoor...
Omdat de meeste gasten daar zitten omdat ze zelf iets te promoten hebben. In de vorm van een boek, programma of politieke partij.quote:
Alleen reiskostenvergoeding.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Gasten bij P&W worden volgens mij niet betaald?
quote:Ga voortaan ook mijn eindredacteur vragen om tijdens onze uitzending te gaan twitteren hoe goed hoe mooi en hoe belangrijk we zijn #penw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |