quote:
Gooi je eerst je karretje vol en dan loop je weg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:52 schreef _Michiel_ het volgende:
Dat pak je niet slim aan.
Je moet een boodschappenkar vol boodschappen naar de kassa brengen, alles laten scannen, wachten met je spullen inpakken totdat alles is gescand. Vervolgens het bonnetje geven. Accepteren ze het bonnetje niet? Dan betaal je je boodschappen toch gewoon niet? Kunnen ze fijn met het hele personeel 10 minuten overwerken vanavond om alles terug op z'n plek te zetten.![]()
Gegarandeerd dat ze het bonnetje accepteren. Werkt ook met de bonuskaart-korting als je geen bonuskaart hebt in Amsterdam en omstreken. (Daarbuiten krijg je de korting toch wel)
Dat van die bonuskaart snap ik niet, hoezo krijg je daarbuiten de korting toch wel? Hier hebben de cassieres een bonuskaart bij de kassa en gebruiken ze die gewoon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:52 schreef _Michiel_ het volgende:
Dat pak je niet slim aan.
Je moet een boodschappenkar vol boodschappen naar de kassa brengen, alles laten scannen, wachten met je spullen inpakken totdat alles is gescand. Vervolgens het bonnetje geven. Accepteren ze het bonnetje niet? Dan betaal je je boodschappen toch gewoon niet? Kunnen ze fijn met het hele personeel 10 minuten overwerken vanavond om alles terug op z'n plek te zetten.![]()
Gegarandeerd dat ze het bonnetje accepteren. Werkt ook met de bonuskaart-korting als je geen bonuskaart hebt in Amsterdam en omstreken. (Daarbuiten krijg je de korting toch wel)
quote:
In dit, mijn dorp, zijn 2, twee, TWEE, TWEE Albert Heynen. Er is geen enkele andere supermarkt, geen kleine, geen grote ; mag niet, MAG NIET.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:38 schreef Bruno25 het volgende:
Albert Heyn
Dom hoor, ik ga altijd naar de nettomarkt, die maakt geen reclame en dat zie je in de prijzen
Dat doen ze nu al gewoon bij het eigen, and so what?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Slim toch? Anders kan je als medewerker 20 kratten erdoorheen gooien en dan bij een ander filiaal gaan innen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Loohcs het volgende:
Waarom koop je dan ook een statiegeld fles melk? Die kartonnen zijn tegenwoordig ook hersluitbaar, toch?
er zijn plastic flessen zonder statiegeld, en k dacht dat ik die te pakken hadquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Loohcs het volgende:
Waarom koop je dan ook een statiegeld fles melk? Die kartonnen zijn tegenwoordig ook hersluitbaar, toch?
nu maken ze zelf verlies, en anders is het de winkel van een ander. Ik heb liever dat mijn eigen mensen mij bestelen (dan kan ik er wat aan doen) dan dat andere mensen dat doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat doen ze nu al gewoon bij het eigen, and so what?
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:37 schreef Ezio het volgende:
Het is Albert Heijn!
Het is Albert Heijn!
Het is Albert Heijn!
Het is Albert Heijn!
Put it in your zakjequote:
quote:
Kuddedieren, als iemand in de sloot springt dan springen zij er achteraan.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:18 schreef Dastan het volgende:
Waarom neemt de eerste helft van dit topic de "Albert Heyn" van TS over?
Bijnaquote:Op donderdag 15 april 2010 17:25 schreef Multivitamine het volgende:
Het is Albert hein, of is dat al gezegd?
De nuancering die je vergeet aan te brengen is dat je het bonnetje van het ene filiaal in een ander filiaal in wil leveren. Die melkfles kan je uiteraard wel inleveren bij een filiaal waar je die fles niet hebt gekocht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:45 schreef quirigua het volgende:
Melk gekocht bij AH, ergens onderweg, literfles, statiegeld 45 eurocentjuzz (das altijd nog 1 gulden).
Vandaag, thuis, bonnetje aan de kassa afgegeven, "kan niet", is alleen geldig in dat filiaal..
FAIL!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:25 schreef Multivitamine het volgende:
Het is Albert hein, of is dat al gezegd?
xx, je liefjequote:Melk gekocht bij AH, ergens onderweg, literfles, statiegeld 45 eurocentjuzz (das altijd nog 1 gulden).
Vandaag, thuis, bonnetje aan de kassa afgegeven, "kan niet", is alleen geldig in dat filiaal..
Klacht : wat een sukkels, die AH.![]()
Nee, je usericon, kutuser.quote:
Jaloers op watquote:
Jou werd niets gevraagd.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jaloers op wat? Op zo'n lowlife KLB kutje?
Totaal niet op iemand met zo'n laag IQ.quote:
Wat snap je niet aan een forumquote:
Ah, een helderziende.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Totaal niet op iemand met zo'n laag IQ.
Wat snap jij niet aan "Jou werd niets gevraagd"? Je spreekt gewoon Nederlands toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |