quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef Crutch het volgende:
Als je een bericht in 'r FoBo dendert krijgt ze waarschijnlijk een mailtje.
Misschien dat ze dan uit nieuwsgierigheid weer inlogt.....je weet het niet.
Een paar dagen geleden heb ik Yvonne er ook over geschreven maar ik heb nog niets teruggehoord. Ik denk niet dat wij emailadressen krijgen (zou ik zelf ook niet plezierig vinden) maar de admins zouden er natuurlijk wel zelf een mailtje aan kunnen wagen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Op aanraden van BQ en Tonja heb ik een mail richting Danny gestuurd, nu maar hopen op vlug antwoord, heb erin gezet dat we op zoek zijn naar TuinFluiter en om haar mailadres gevraagd, ook erin gezet dat als Danny dat niet wilt geven hij het aan 1 van de mods van RLS wil doorsturen, dat die dan een mail richting TuinFluiter kan sturen.
Nu maar hopen dat we meer te weten kunnen komen.
Laten we hopen dat dat het isquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef Tommeke het volgende:
Misschien dat ze beseft dat er meer is dan een beetje op Fok! zitten en real life soaps kijken?
Dus dat. Ik weet nog dat we vorig jaar Menyou kwijt waren. Het resultaat van de zoektocht was schokkend.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laten we hopen dat dat het is![]()
Maar we mogen ons toch wel zorgen maken om iemand die hier altijd veel was en plotseling niet meer?
Lol, 't was 'n typo uiteraardquote:
Uhu.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar we mogen ons toch wel zorgen maken om iemand die hier altijd veel was en plotseling niet meer?
Dat klinkt een stuk beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We zijn op de goede weg, net PM van Danny gehad hij heeft TuinFluiter een mailtje gestuurd, ze is vanaf 4 april niet meer hier geweest. dus dan lurkt ze wel mee en hoop dat ze ons leest.
quote:Danny vast Bedankt namens RLS![]()
Dat klinkt toch wel een beetje als een geruststelling.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We zijn op de goede weg, net PM van Danny gehad hij heeft TuinFluiter een mailtje gestuurd, ze is vanaf 4 april niet meer hier geweest. dus dan lurkt ze wel mee en hoop dat ze ons leest.
Danny vast Bedankt namens RLS![]()
Tis een vogel ... Die fluit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al openbaar gemaakt dat hij/zij een man/vrouw is of moet ik het nog voor me houden?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al openbaar gemaakt dat hij/zij een man/vrouw is of moet ik het nog voor me houden?
Open trapgat zal je bedoelen. Ik heb niet eens een trapquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als Tuinfluitertje niet meer terug komt dan ga ik mij verhangen in het trapgat![]()
Ja ja, open deur, ik weet het
Ik denk dat daar het probleem ligt, vraag me niet waarom. Ik heb ook altijd gedacht dat Fluitertje een man was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo probleem ?? Laat fluitert toch .......... Zucht . Een zeer gewaardeerde user iig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het probleem ligt. Vraag me niet waarom. Ik heb ook altijd gedacht dat Fluitertje een man was.
Daar gaat het ook niet om muis, Fluiter is een skattie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef Soury het volgende:
Hoezo probleem ?? Laat fluitert toch .......... Zucht . Een zeer gewaardeerde user iig.
mij ook niet BQ, al heeft ze 3 hoofden en 7 ogen en 2 linkerhanden, wil gewoon dat TuinFluiter terug komt waar ze ook is, mis haar gewoon. en ik ben niet de enige, volgens mij hebben we bijna allemaal een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om muis, Fluiter is een skattie.
Ze is weggebleven toen bekend werd dat hij een zij was. Nogmaals, vraag me niet waarom, mij maakt het geen moer uit.
Dus is het nu Tuinfluitster???quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om muis, Fluiter is een skattie.
Ze is weggebleven toen bekend werd dat hij een zij was. Nogmaals, vraag me niet waarom, mij maakt het geen moer uit.
Dat weet ik anders al veel langer dan ze weg is?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
Ze is weggebleven toen bekend werd dat hij een zij was.
Helaas kunnen we niet veel meer dan een beetje roepen hier op Fok!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie moeten niet zo dom lullen, het feit dat iedereen een andere mening had over dat man/vrouw zijn boeide geen reedt.
Fluiter was/is een toffe usert en het is een goede zaak dat we even kijken of hij/zij nog in orde is
Ik dus niet maar het maakt me ook geen moer uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat weet ik anders al veel langer dan ze weg is?
Ja je kunt moeilijk het woord 'het' gebruiken als je het over een vrouw hebt, nietwaar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
Mij maakt het ook geen moer uit of Fluitertje mannelijk of vrouwelijk is,
blijkbaar vond iemand het nodig om het aan de grote klok te hangen, wat de meerwaarde daarvan is
is mij totaal ontgaan![]()
was niet nodig geweest...
Het is toch HET aanrechtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja je kunt moeilijk het woord 'het' gebruiken als je het over een vrouw hebt, nietwaar?
Oeh, "Aanrecht" dat is wel een leuke aparte meisjenaam natuurlijkquote:
Ik denk dat ik je daar maar aan vast legquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, "Aanrecht" dat is wel een leuke aparte meisjenaam natuurlijk![]()
En als dat kind ooit in de Joeniettudsteeds komt dan heeft niemand door wat het betekent![]()
Alleen die harde Nederlandse ch wordt een beetje lastig qua uitspreken, dat dan wel weer
Overigens is het wel HET meisje.... en een meisje is ook een vrouw, dus het kan best![]()
Dat zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar maar aan vast leg
Als jou krummel een meisje is kan je haar misschien wel vernoemen:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, "Aanrecht" dat is wel een leuke aparte meisjenaam natuurlijk![]()
En als dat kind ooit in de Joeniettudsteeds komt dan heeft niemand door wat het betekent![]()
Alleen die harde Nederlandse ch wordt een beetje lastig qua uitspreken, dat dan wel weer
Overigens is het wel HET meisje.... en een meisje is ook een vrouw, dus het kan best![]()
Haar eerste vriendje doet het meteen op het aanrechtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jou krummel een meisje is kan je haar misschien wel vernoemen:
Leandra, haar lief en puber zijn bij met de geboorte van Aanrecht
Ik denk niet dat die naam goedgekeurd gaat worden door Lief... en de puber jong volwassene laat me waarschijnlijk onder curatele stellen als ik met zo'n naam aankomquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jouw krummel een meisje is kan je haar misschien wel vernoemen:
Leandra, haar lief en puber zijn bij met de geboorte van Aanrecht
Ken jij iemand uit Coevorden? Je lijkt echt enorm op iemand die ik ken(de).quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die naam goedgekeurd gaat worden door Lief... en puber jong volwassene laat me waarschijnlijk onder curatele stellen als ik met zo'n naam aankom
Nee, ik ben er volgens mij zelfs nog nooit geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ken jij iemand uit Coevorden? Je lijkt echt enorm op iemand die ik ken(de).
ga toch heen met je zoektocht, Fluitert heeft het wel gezien hier en denkt gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Maanvis het volgende:
Tja, waar ze is weet ik ook niet. Misschien is ze gewoon op vakantie?
wat zijn haar IRL-gegevens die jullie hebben? Dan kunnen we misschien een grootschaliger zoektocht opzetten..
Hmm, okay. Kan ook zo snel geen goede foto op 'r Hyves(quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben er volgens mij zelfs nog nooit geweest![]()
Ik moet zelfs even denken waar het ook al weer ligt, maar goed, ik moet er wel eens geweest zijn trouwens, als zijnde in Drenthe geboren enzo
Plus is het super mooi weer.. En zit fluitert andere fluiterts na te fluitenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ga toch heen met je zoektocht, Fluitert heeft het wel gezien hier en denkt gewoon
krijg het heen en weer maar
precies en gelijkt heeft Fluitertquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het super mooi weer.. En zit fluitert andere fluiterts na te fluiten
Nou, dan ben ik het zeker nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, okay. Kan ook zo snel geen goede foto op 'r Hyves() vinden.
Wel lees ik net in haar krabbels™ dat ze de jackpot heeft gewonnen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik het zeker niet![]()
Maar ik ben gelukkig in de liefde, dat dan wel weer![]()
![]()
![]()
Ik hou trouwens op met het offtopic hier, mocht je willen uitvogelen of missCoevorden een achter-achter-achternichtje van me blijkt te zijn dan mag je dat in de SC doen
Lieve Toverheks, spijt me echt dat ik niet eerder je liet weten dat ik door het een en anderquote:Op woensdag 14 april 2010 07:50 schreef Toverheks het volgende:
hoop op deze manier iets van TuinFluiter te horen.
Eigenlijk hopen we dat allemaal, ze is 1 van de liefste users hier en we missen haar gewoon
Doe dat dan ook maar niet meer, dan hoeven wij jou ook niet te missenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan jullie eigenlijk niet missen.
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Maanvis het volgende:
tuinfluiter heeft ruimte nodig.
welkom terug in de winter hopelijk.
hehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.
Ik was drie jaar erg onhandig met aanmelden en knopjes.quote:
Gekke vent dat je d'r bentquote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.
Hartelijk dank Disana voor het contact en samenwerking.quote:
Jij bentquote:
Ik ben nooit in jou teleurgesteld geweest. Vind het fijn je weer te zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hartelijk dank Disana voor het contact en samenwerking.
Mijn excuses dat je de laatste tijd ook teleurgesteld in mij was, ik was van slag ,
ik heb een hoop goede en wijze dingen van je geleerd, ik vergeet ze niet.![]()
Tot gauw, bij een nieuwe reality.
Teun ik waardeerde ons PM-contact van vorig jaar zomer, je weet nog wel he, hoe ik genootquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej je bent terug![]()
....en je hebt gelijk...lekker genieten van dingen buiten fok
Jee fluitertje, je bent echt afscheid aan het nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Teun ik waardeerde ons PM-contact van vorig jaar zomer, je weet nog wel he, hoe ik genoot
van jouw vakantieverslagen van je vakantie met die blonde.
En zo fijn om jouw stuifsneeuw tochtjes te mogen zien op de youtube. Bedankt.
Wens je zo graag een vrijgezelle Volendamse.
je bent liefquote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb zo bewondering voor jou Laysa, hoe je positief in het leven staat . Kan ik ook van leren.
Heel veel Liefde en een nog betere gezondheid wens ik je toe.
Lieve beequeen, vind het zo erg dat ik je niet ben blijven steunen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, we missen je.![]()
[ afbeelding ]
Hebben beiden de planeet Venus.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jee fluitertje, je bent echt afscheid aan het nemen![]()
Kom op joh, je kunt toch wel één keer per week even komen buurten hier?
Enne, ik mot geen Volendamse, das allemaal inteelt![]()
Ik ben een flierefluitertje en lijk wel wat op jou
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Toverheks, spijt me echt dat ik niet eerder je liet weten dat ik door het een en ander
niet meer op Fok! kwam.
Het had niet zo moeten lopen.
Heb ik zelf besloten om me te richten op meer buitenlucht, andere afleiding,
en inderdaad ik was begin april even 1 minuut op Fok, maar was een grote tuinschijterd
door niet mijn PM te durven lezen. Heb ik nog niet gedaan, ga ik zo doen of morgenochtend.
En wat blijkt nu zelfs dat Vlemmix studio al een tijdje is gestopt met de streams.
Nou op een hele leuke nieuwe winter reality dan maar.
Dan kom ik ook weer posten.
Je bent een Lieverd Toverheks.
Bedankt dat je Danny schreef, echt ik had eerder moeten doorgeven dat ik besloot om
voorlopig niet meer te posten , maar meer zwem, regelmatig naar Zandvoort ga om de zee te ruiken.
In de avond na 22:00 uur mijn PC niet meer aan heb maar gym doe en dan nog even in de
tuin zit bij een kaarsje.
Lieve Toverheks het is te erg, dat ik je in de zenuwen liet zitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Je bent er in iedergeval ff en ja pppfftt opluchting hier en niet alleen bij mij, heb wel eens van laysa iets over manu gehoord en moest steeds zo aan je denken en niet alleen ik wij allemaal, daarom al log je niet in al lurk je alleen ben zo blij dat je ff hier post.
lieverd pas goed op jezelf
Bedankt Deissy, ik ga morgen nog even lezen of Poes al terug bij je is.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Tuinfluiter, je bent er![]()
Je hoeft niet te posten als je er geen zin hebt, maar ik ben blij te weten dat alles goed met je is. Als ik kon zou ik je willen steunen en troosten net als jij een paar maanden geleden bij mij hebt gedaan.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
en op aanraden van BQ en Tonja had ik Danny gemaild en ook hij die Lieverd gelijk antwoorde en jou een mail sturen, dat noem ik nou echt een FokBaas he, gvd zit ik nog hier te janken ook ben gewoon blij dat je er weer bent.stom he en we kennen elkaar niet eens, maar ja toch voel ik een *band* he met alle RLSers
Bedankt Liesje, sta ik nog in je Fobo, ik meen het nog allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitertje is er weer!![]()
Doe maar lekker van het mooie weer genieten!
nee hoor voel je niet schuldig niet gek gaan doen hoor hahaha maar zoals met dit weet je, we moeten allemaal iemand hebben die je in het echt kent en die dan kan doorgeven als we naar degene op zoek zijn dat alles gewoon in orde is, kijk ik ken laysa in het echt en als ik een paar weken niet kom of wat ook dat zei gewoon kan doorgeven ja die is er ff niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Toverheks het is te erg, dat ik je in de zenuwen liet zitten.
Nogmaals , het spijt me.
Veel plezier Toverheks met je gezin en met genieten.
Lieverd ik zat vanmiddag ook te huilen toen Danny me schreef,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
en op aanraden van BQ en Tonja had ik Danny gemaild en ook hij die Lieverd gelijk antwoorde en jou een mail sturen, dat noem ik nou echt een FokBaas he, gvd zit ik nog hier te janken ook ben gewoon blij dat je er weer bent.stom he en we kennen elkaar niet eens, maar ja toch voel ik een *band* he met alle RLSers
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Jij bentbedankt voor je steun en wijze woorden.
Ik vind je glazen tafel hartstikke mooi.
Veel woon , werk en fokplezier toegewenst.
Je bent een mod , mens om van te houden.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:. Doe gewoon wat je zelf wil, of dat nou een jaar uitloggen of ieder uur posten is maakt geen bal uit
.
Mijn lieve Kerst mod, ik ben er zeker met Kerst weer, vind het te gezellig in het feesttopic.quote:
ik genoot van jou openingen van een nieuw topic en ook je posten, en ach hotel we zijn al blij als je een paar tentjes opzet in je achtertuin hahaha en ja Danny echt lief meteen doen vind ik klasse van hem.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieverd ik zat vanmiddag ook te huilen toen Danny me schreef,
die stoere kerel was een en al begrip , lief en had veel wijze woorden.
Ik heb inderdaad een band met je Toverheks, ik genoot van je posten.
Ja ik moet echt een hotel openen, dan komen jullie allemaal langs.
Veel plezier met je werk thuis, elders,quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Fluitertje! Kom eens heel snel thuis!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Veel Liefs voor jou Lavenderr,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
Tuinfluiter, je bent er weer![]()
Nu zie je eens hoe je gemist werd.
Ben blij dat het goed met je gaat en dat je 's avonds lekker met een kaarsje in de tuin zit.
Hoop dat je een geweldige zomer tegemoet gaat en heel fijn dat je er weer bent, al is het maar af en toe.
Liefs
Spijt me echt dat ik zo in mijn eigen wereldje zat .quote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
Dank je TF, jij ook een heerlijke zomer, en je hebt nog gelijk ook lekker veel buiten, we weten iig dat het goed is met je, en dat is het belangrijkste
Lieve Fanny,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef FANN het volgende:
Fluitert![]()
nah ben blij dat alles goed is en of je wil posten of liever zwemmen
(ik zou het wel weten![]()
) maakt niks uit,
ik was stiekum ook wel een beetje bezorgd hoor![]()
Bedankt Sunny voor ons contact, spijt me dat je bezorgd om me was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:18 schreef sunny16947 het volgende:
Ja ik maak me ook zorgen. Ik had nog wel eens PM contact en kreeg daar altijd snel reactie op. Het laatste contact per PM was op 1 maart. Ze heeft geheel niet laten blijken er spoedig mee te stoppen, of voor langere tijd afwezig te zijn. Ik begreep eerder dat P6K haar persoonlijk zou kennen. Hoop dat hoij iets weet. En ja ook ik moet steeds aan Manu denken.
Daar hoef je toch helemaal geen sorry voor te zeggen, het is jou leven en je moet vooral doen waar jij je het prettigst bij voelt.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Spijt me echt dat ik zo in mijn eigen wereldje zat .
En ja nu zelf de keuze maak even niet te komen.
Tot hopelijk gauw, bij een spannende reality.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Fanny,
Raar om te geloven , hoe het kan, zo via internet, je bent mijn favorietje.
Tot gauw.
Veel plezier met Griekje. x
Soury, veel plezier met je mooie nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Soury het volgende:
Hééé Fluitert.........
Moest nog aan je denken vanmiddag ik was aan de wandel in het A'dam bos(2 uur lang) met mission impossibleWellicht ben ik je tegen gekomen.
Donderdag ga ik iig weer..
[ afbeelding ]
Gek !!!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik ben niet eens Lesbi.
Ik ben Tuinfluitert.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik ben niet eens Lesbi.
Ik ben Tuinfluitert.
Ja gisteren riep ik bedankt voor al het mooie toenquote:
Ja daar hoop ik ook op. Met Tuinfluiter OP's en Tuinfluiter Streamverslagen en Tuinfluiter Updatesquote:Op woensdag 14 april 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....En nu maar hopen dat er snel een nwe RLS begint....dan ben jij dr ook weer
sluit ik me bij aan, Fluitert verdient eigenlijk een lintje voor al dat werkquote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik ook op. Met Tuinfluiter OP's en Tuinfluiter Streamverslagen en Tuinfluiter Updates
en heksie van mij toch een klein excuusjequote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Toverheks het volgende:
ik had net pm naar Danny gestuurd deze,(zie onder) en heb al pm terug gehad van danny hij is ook blij, nou Tuinfluiter nogmaals geniet van je zonnetje en alles erom heen het ga je goed en ach nu duik je af en toe op en er komt hoop ik een winterRLS maar eerst een heerlijk zomer.
hoi hoi danny bedankt dat je ons verder hebt geholpen door een mail richting een RLSer te sturen, ze is weer terecht en heel RLS is superblij, lees maar topic van TuinFluiter.
Nogmaals klasse van je dat je haar wilde *zoeken* voor ons.
xxx tonny
En dan vergat ik nog de COS. Tuinfluiter zag echt alles.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan, Fluitert verdient eigenlijk een lintje voor al dat werk![]()
Fluitert tot gauw
die meid heeft ogen als een havikquote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog de COS. Tuinfluiter zag echt alles.
Disana ik was wat wisselvalliger, maar jij bent zo'n trouwe user,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
Ja daar hoop ik ook op. Met Tuinfluiter OP's en Tuinfluiter Streamverslagen en Tuinfluiter Updates
Dankjewel collegaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Disana ik was wat wisselvalliger, maar jij bent zo'n trouwe user,
bedankt voor de vele verslagen en ik waardeer je enorm.
Vond het heel fijn dat we elkaar iets beter hebben leren kennen.
Vergeet echt niet hoe kwaliteitsuser je bent, ook al kom ik voorlopig minder of even niet.
Wat maakt het uit,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef Marrije het volgende:
En ik maar denken dat Tuinfluiter een man is.
Fijn dat ie weer boven water is.
Geniet van de zee, Fluiter!
Niet zeiken Maanvis.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Maanvis het volgende:
ja we zijn allemaal blij maar nu lijkt het wel op een RTL4 programma.
En neehoor, je loopt niet achterquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mera & Ian is Liefde.
![]()
Toch ? Ik loop toch niet achter.![]()
xx
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik heb een hoop woordjes op Fok! geleerd.![]()
Bedankt voor het leuke PM contact.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
TuinfluiterOoooh gelukkig, gelukkig dat je gewoon lekker leukere dingen aan het doen bent
![]()
Heeeel blij dat je er nog bentHoop dat je een prachtige zomer mee gaat maken.
![]()
[..]
En neehoor, je loopt niet achter![]()
![]()
Hij is zaterdag weer hier en we gaan nog steeds samenwonen, in juni ergens waarschijnlijk.![]()
Ah mèn, opluchtingProost op jou Fluitertje
![]()
En als je een hotel begint komen we zeker weten kijken, maar je kunt ook gewoon een keer komen meeten natuurlijk!![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit,
Met Tuinfluitert kon toch lekker over Hennis & Maurtits kletsen.![]()
![]()
Dat het beter winkelen was wanneer de schoolvakanties voorbij waren.
Het allerbeste met de zwangerschap, veel plezier met het zomerkindje.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het leuke PM contact.
Ik heb enorm met jullie mee geleefd.
Jullie zijn leuk samen.![]()
Dat is ontzettend lief van je, dat ontoerd me.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
Fluitertje, wat je ook gaat doen, ik wens je heel veel sterkte succes liefde goeie gezondheid
wat je maar nodig hebt en tot snel![]()
![]()
ok'e dan zullen we zeggen ;quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is ontzettend lief van je, dat ontoerd me.
Ik wens jou alle goeds toe.
Tot zeker dit jaar, ik ben ook van plan om de kerstbomen en winter topic te openen.
Je blijft toch nog wel een beetje rondspoken hier? Omdat SV is gestopt betekend niet dat wij ook ophouden met inhoudsloze onzin postenquote:
Tot zeker op Fok!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
ok'e dan zullen we zeggen ;
Tot de Kerst dan zien we elkaar weer !![]()
nah was laatste kussie hooranders blijven we zoenen
![]()
doei Fluitertje
Dank je wel Sunny, tot zeker dit jaar. Fijne zomer Sunny.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:38 schreef sunny16947 het volgende:
Pffffffffffff gelukkig tuinfluiter is weer boven water. Ben blij dat alles goed met je is. Je hebt gelijk ga lekker leuke dingen doen en geniet van de zomer en de zwoele avonden in de tuin. Hopelijk zien we je in de winter weer terug. En ben je van plan er weer tussenuit te knijpen geef dan ff een seintje.
Tot dan meis.
Dit voorjaar en zomer sta ik open voor wat andere mooie dingenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Je blijft toch nog wel een beetje rondspoken hier? Omdat SV is gestopt betekend niet dat wij ook ophouden met inhoudsloze onzin posten
Zeker, zekerquote:Op woensdag 14 april 2010 23:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit voorjaar en zomer sta ik open voor wat andere mooie dingen
en een nieuwe reality of niet,
ik kom in de winter posten in het Kersttopic, wintertopic, Amsterdammers uitglijden topic
expeditie robinson topic, Boer zoekt vrouw topic.
Fijne zomer Ian, heerlijk voor jullie , zo samen .
Van die clip is toch een veel mooiere versie met zang van Laïs?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
En als je soms verdwaald
Ga rechtdoor en wees niet bang
Mooie tekst , zal het onthouden.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
En als je soms verdwaald
Dank je wel .quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Fluitertje is weer boven water.![]()
Geniet van Zandvoort, je tuin en de zomer. Hopelijk tot gauw.
Heel lief dat te lezen .quote:Op donderdag 15 april 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
Daar is ze weer, onze paradijsvogel!
Heel veel plezier in alles wat je gaat ondernemen en tot de volgende RLS!
Nee , sorry dat het zo over komt,quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:41 schreef Leandra het volgende:
Zeg TF, je zit hier toch geen afscheid te nemen hè?
Dit is toch allemaal gewoon een 'tot ziens' en geen 'vaarwel'?!
Mootie, fijn je te zien in dit topic. Bedankt.quote:Op donderdag 15 april 2010 02:55 schreef mootie het volgende:
Fluitert is er weer! Maar voor even, maar toch. Tot de volgende keer!
Okay danquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee , sorry dat het zo over komt,
was gisteren weer heerlijk een paar uurtjes bij het strand en duinen,
lees nu nog even in dit topic en wilde de posten nog beantwoorden.
Tot een andere keer , in het wintertopic, of elders op Fok!
Veel plezier thuis en met alles.
Bedankt voor de uitnodiging.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeker, zeker![]()
Kom maar een keer bij ons in de achtertuin in de zon zitten, wijn zuipen ofzeaux.![]()
Hou je haaks, Fluiterst, goed om te weten dat je nog rondfluiterst.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
Lieve Disana,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
En dan vergat ik nog de COS. Tuinfluiter zag echt alles.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
En als je soms verdwaald
Toverheks, ik snap jou zeker, of je nou 1 dag op Fok was of drie jaar, wat doet het er toe,quote:Op donderdag 15 april 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Nou Tuinfluiter is terecht en ik had niet gedacht dat het zo een impact zou hebben op
iedereen van RLS ik had dit topic geopend omdat we met zijn alle steeds posten in de
CoS en RLS waar Tuinfluiter uithing, ik dacht als ze meelurkt leest ze er misschien
overheen en open gewoon brutaal een Topic en schrijf Danny, nou alles gelukt TuinFluiter
is weer boven water en nu maar weer verder met de dingen van de dag.
Vind jullie allemaal heel lief en vooral jullie dingen naar TuinFluiter toe,
ben nog niet zolang een Fokker maar ach jullie snappen me wel.
Welnee zeg. Jouw posts worden door iedereen gewaardeerd en iedereen kent ze. Laten we samen duimen dat we nog dit jaar weer aan de slag kunnen. Ik wens je een fijne zomerquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Lieve Disana,
Ik waardeer het zeer dat je dit schrijft, maar cijfer jouw openingsposten, goede updates
samenvattingen, caps, streamverslagen in de Cos in goed Nederlands niet weg.
Die zaten beter in elkaar dan mijn posten, verslagen...
Ik heb daar een hoop van geleerd. Bedankt.
Jouw Liefde voor de asielkatten die een fijn goed thuis zochten en jij hen dit gaf en wilt geven ,
vind ik heel mooi, prachtig siert je,![]()
Fijne zomer toegewenst.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toverheks, ik snap jou zeker, of je nou 1 dag op Fok was of drie jaar, wat doet het er toe,
al was je een echte Toverheks, man , vrouw, rare vogel of iemand achter een PC-scherm
ik voel dat je een ontzettend goed hart hebt,
hart op de tong, daar genoot ik vaak van, herken ik ook wel,
wil je hartelijk bedanken voor het openen van dit topic , jouw vele posten ,
je openingsposten, Vraag me Raak, hele uitgebreide verslagen over het open podium
en van de vier uur durende show Jaap, je bleef maar tikken in de COS,
dat ik daar soms zelfs een luie dondersteen van werd door op de bank te liggen en dan later
de COS ging nalezen, updates en ook de uitgebreide verslagen van Toverheks in de COS.
Ik vind je een erg fijne poster.
En Lief en attent van je , dat het dan wel een hele wereldreis was van 1 uur lang
je het toch maar er voor over had om Laysa op te zoeken in het Vu-ziekenhuis.
Tot bij een andere reality.
Tuinfluiter is een man toch?quote:
Hoi Chanel,quote:Op zondag 18 april 2010 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Fluiter! je bent er !!!!!!!!!!
Gelukkig!!!
Ik ben blij dat je wat van je hebt laten horen en we ons geen zorgen meer hoeven te maken.
Geniet van het zwemmen en je wandelingen maar hoop je hier toch af en toe te zien.
Snap niet waarom je in dit topic jouw spoor wil achterlaten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:05 schreef FP128 het volgende:
Wat een zoetsappigheid weer.Je zou bijna denken dat jullie iets
met elkaar hebben
Ach, die duikt wel vaker een willekeurig topic in om zijn spoor achter te laten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Snap niet waarom je in dit topic jouw spoor wil achterlaten.
Ik ken je niet eens. Of je reageerde nu onder een kloon, dat gebeurt vaker, ik ken, of herken niet alle klonen.
En die huil en teleurgestelde avatar vind ik ook niet in dit topic passen.
Laat ons toch iets met elkaar hebben.
Ha Lieve Disana,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
Ach, die duikt wel vaker een willekeurig topic in om zijn spoor achter te laten.
Hoi
H'E TUTTEBOL !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ha Lieve Disana,
Bedankt ,
tot gauw.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Lief Kleinzusje,
Bedankt voor je mail, ik wil je heel graag in dit topic bedanken,
jij had ruim drie jaar geleden alle geduld om mij van alles te leren
over posten op fok!, foto's plaatsen, Tuinfluiteravatar, topics openen,
en gaf mij zelfs 6 Sint en Kerstavatars, die ik in de maand december droeg en
een prijs mee won, een Sint Nicolaasboek.
Jammer dat er al een tijd geen leuke reallife te volgen is op TV en Fok!.
Veel plezier de komende tijd met de vele sporten.
Tot een andere keer.
Fijne zomer toegewenst.
[ afbeelding ]
Tuinfluiter.
Hoiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die duikt wel vaker een willekeurig topic in om zijn spoor achter te laten.
Hoi
Net als jij een paar maanden minder of niet posten op Fok.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Day het volgende:
Jemig, ik schrok effe!![]()
Maar gelukkig is er niks aan de hand met TF!![]()
Ja hoi, ik weet nu wie je bent.quote:
Je bent een echte lieverd en schat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:55 schreef FANN het volgende:
H'E TUTTEBOL !![]()
![]()
ga jij eens even gauw lekker weer het bos in
en ik dan, he, he, he, he?!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent een echte lieverd en schat.
quote:
Zat gewoon even naar zijn tuin te fluiten en even geen tijd voor andere dingenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zat gewoon even naar zijn tuin te fluiten en even geen tijd voor andere dingen
wil ik eerst even weten of je man of vrouw bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moest me eerst inhouden want ja ik was een kerel.
Nu kan ik los gaan.
Jij bent voor mij heel veel.
De enige van Fok met wie ik nu nog wel wil flirten.
hi ruudt!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat gewoon even naar zijn tuin te fluiten en even geen tijd voor andere dingen
Ja sorry,quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
wil ik eerst even weten of je man of vrouw bent.![]()
alles verder okee, fluiter?
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi modjes Pietje , Gert of iemand anders ,
ik leef nog, ik ben terecht, dit topic mag best gesloten worden.
Wie weet waar TuinFluiter is.
Is helemaal niet gezegd en niet waarquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi ruudt!
waarom wil je niet uitgezonden worden eigenlijk?
uitkijken jij, vodquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja sorry,
alles is okee,
kan toch wel dollen met jou ?
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Fluitertje is weer boven water.![]()
Geniet van Zandvoort, je tuin en de zomer. Hopelijk tot gauw.
Teleurgesteld in een medeposter, goh, wat een flapdrolletjequote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik nietnogal vrouwelijke manier van posten, die ruudt..
Ik werd vaak voor mietje uitgemaakt, niks van aantrekken.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Teleurgesteld in een medeposter, goh, wat een flapdrolletje
Mietje!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik werd vaak voor mietje uitgemaakt, niks van aantrekken.![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
petert, ik dacht net nog "zal ik een terugkom-topic' voor p6m openen hahaha, echt!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Moderators sluiten geen topics (dat zag je ook bij de verjaardagtopics, die vervolgens ook nog eens verboden werden).
Dus Fluitert, je moet het idee loslaten dat het een verplichting is te reageren op de kicks.
Of 'volbaggeren' natuurlijk, 88 postings is te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter6000 bedankt je hebt me veel geleerd, of door jou ben ik het een en ander meer gaan inzien,quote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Moderators sluiten geen topics (dat zag je ook bij de verjaardagtopics, die vervolgens ook nog eens verboden werden).
Dus Fluitert, je moet het idee loslaten dat het een verplichting is te reageren op de kicks.
Of 'volbaggeren' natuurlijk, 88 postings is te doen.
Ik weet nooit wat te antwoorden op 'hoe is het'.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
petert, ik dacht net nog "zal ik een terugkom-topic' voor p6m openen hahaha, echt!
hoe is het?
wel aardig, thanks voor asking.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat te antwoorden op 'hoe is het'.
En nu zijn mijn hersens geblokkeerd.
Hoe is het bij jou?
Ruud bedankt, Lief van je,quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect is iets wat je verdient fluitert, is niet voor iedereen weggelegd
Oh gelukkig.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel aardig, thanks voor asking.
gewoon liegen, ik wil je eigenlijk ook niet voor het blok zetten, maar stelde de vraag meer voor de vorm![]()
weet je al waar juud en tom wonen in apeldoorn? dan gaan we ze een keer 's nachts verrassen als ze legguh te bonken/slapen![]()
die hebben waarschijnlijk beiden pleinvreesquote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Ik was ff bang dat je wezenlijk geinteresseerd was.![]()
![]()
Ze wonen in het buurtje hierachter, maar ik heb ze nog steeds niet op straat gezien.
Statistisch gezien moet dat toch een keer gaan gebeuren, want we komen soms in dezelfde supermarkt.
trusten ruudt, ouwe kenkerhomoooowquote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet u, het was me aangenaam , maar niet altijd, Trusten
sorry! lees het nu pas. paar1000 maal excuses, mevrouw/ meneerquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou verdorie WillemJozef, ik wel hier afsluiten en het laatste woord hebben.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
sorry! lees het nu pas. paar1000 maal excuses, mevrouw/ meneer
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:22 schreef willem-jozef het volgende:
lijkt de strandafgang bij egmond-binnen. is het?
eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Ik was ff bang dat je wezenlijk geinteresseerd was.![]()
![]()
Niet daar, deze plek is rustig.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
te hoog 'anita-gehalte' om te vertoeven
bent ik ook voortquote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
En toch voel ik het ook wel aan.
Dat het is afgesloten als het topic dicht is, dat het dan niet meer 'moet'.
Een soort dwangmatigheid, herken ik wel.
Is zo Peter, ik wil er klaar mee zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
En toch voel ik het ook wel aan.
Dat het is afgesloten als het topic dicht is, dat het dan niet meer 'moet'.
Een soort dwangmatigheid, herken ik wel.
Dan baggeren we hem toch gezellig vol.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is zo Peter, ik wil er klaar mee zijn.
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .quote:Op zondag 16 mei 2010 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Dat voel ik ook wel,
De beleefdheid om mensen te woord moeten blijven staan
hoezo, hept ze een uitkering?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .
Is niet nodig denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Is niet nodig denk ik.
Ik snap je wel hoor maar qwe zijn allemaal wel eens Fok!moe en dat moet ook kunnen.
Dit topic helpt je niet echt om het los te kunnen laten.![]()
We gaan even spammen en ik hoop je in goede gezondheid ergens in de herfst weer te zien fluitertje.
denk ff lekker aan je eigen honingpot. zij komt je toch ook niet helpen om dit topic vol te krijgen? toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
beequeen heb ik niet genoeg kunnen troosten door mijn eigen ditjes en datjes.
Ok!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:39 schreef neen het volgende:
[..]
ik ga nu naar bedberm mijn telefoon welveven hee
Gelukkig je bent er nog.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
denk ff lekker aan je eigen honingpot. zij komt je toch ook niet helpen om dit topic vol te krijgen? toch?
Van dit topic.quote:
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht ze even niet te posten, stuurt Danny haar namens een user een mail of alles ok is.
kom je uitgerekend de volgende keer onder een srv-wagen, heb jij weerquote:Op zondag 16 mei 2010 01:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.
Volgende keer zal ik het van te voren melden wanneer ik een tijdje stop met fokken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.
Volgende keer zal ik het van te voren melden wanneer ik een tijdje stop met fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |