Bedankt Deissy, ik ga morgen nog even lezen of Poes al terug bij je is.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Tuinfluiter, je bent er![]()
Je hoeft niet te posten als je er geen zin hebt, maar ik ben blij te weten dat alles goed met je is. Als ik kon zou ik je willen steunen en troosten net als jij een paar maanden geleden bij mij hebt gedaan.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
en op aanraden van BQ en Tonja had ik Danny gemaild en ook hij die Lieverd gelijk antwoorde en jou een mail sturen, dat noem ik nou echt een FokBaas he, gvd zit ik nog hier te janken ook ben gewoon blij dat je er weer bent.stom he en we kennen elkaar niet eens, maar ja toch voel ik een *band* he met alle RLSers
Bedankt Liesje, sta ik nog in je Fobo, ik meen het nog allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitertje is er weer!![]()
Doe maar lekker van het mooie weer genieten!
nee hoor voel je niet schuldig niet gek gaan doen hoor hahaha maar zoals met dit weet je, we moeten allemaal iemand hebben die je in het echt kent en die dan kan doorgeven als we naar degene op zoek zijn dat alles gewoon in orde is, kijk ik ken laysa in het echt en als ik een paar weken niet kom of wat ook dat zei gewoon kan doorgeven ja die is er ff niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Toverheks het is te erg, dat ik je in de zenuwen liet zitten.
Nogmaals , het spijt me.
Veel plezier Toverheks met je gezin en met genieten.
Lieverd ik zat vanmiddag ook te huilen toen Danny me schreef,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
en op aanraden van BQ en Tonja had ik Danny gemaild en ook hij die Lieverd gelijk antwoorde en jou een mail sturen, dat noem ik nou echt een FokBaas he, gvd zit ik nog hier te janken ook ben gewoon blij dat je er weer bent.stom he en we kennen elkaar niet eens, maar ja toch voel ik een *band* he met alle RLSers
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Jij bentbedankt voor je steun en wijze woorden.
Ik vind je glazen tafel hartstikke mooi.
Veel woon , werk en fokplezier toegewenst.
Je bent een mod , mens om van te houden.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:. Doe gewoon wat je zelf wil, of dat nou een jaar uitloggen of ieder uur posten is maakt geen bal uit
.
Mijn lieve Kerst mod, ik ben er zeker met Kerst weer, vind het te gezellig in het feesttopic.quote:
ik genoot van jou openingen van een nieuw topic en ook je posten, en ach hotel we zijn al blij als je een paar tentjes opzet in je achtertuin hahaha en ja Danny echt lief meteen doen vind ik klasse van hem.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieverd ik zat vanmiddag ook te huilen toen Danny me schreef,
die stoere kerel was een en al begrip , lief en had veel wijze woorden.
Ik heb inderdaad een band met je Toverheks, ik genoot van je posten.
Ja ik moet echt een hotel openen, dan komen jullie allemaal langs.
Veel plezier met je werk thuis, elders,quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Fluitertje! Kom eens heel snel thuis!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laten we hopen dat dat het is![]()
Maar we mogen ons toch wel zorgen maken om iemand die hier altijd veel was en plotseling niet meer?
Veel Liefs voor jou Lavenderr,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
Tuinfluiter, je bent er weer![]()
Nu zie je eens hoe je gemist werd.
Ben blij dat het goed met je gaat en dat je 's avonds lekker met een kaarsje in de tuin zit.
Hoop dat je een geweldige zomer tegemoet gaat en heel fijn dat je er weer bent, al is het maar af en toe.
Liefs
Spijt me echt dat ik zo in mijn eigen wereldje zat .quote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
Dank je TF, jij ook een heerlijke zomer, en je hebt nog gelijk ook lekker veel buiten, we weten iig dat het goed is met je, en dat is het belangrijkste
Lieve Fanny,quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef FANN het volgende:
Fluitert![]()
nah ben blij dat alles goed is en of je wil posten of liever zwemmen
(ik zou het wel weten![]()
) maakt niks uit,
ik was stiekum ook wel een beetje bezorgd hoor![]()
Bedankt Sunny voor ons contact, spijt me dat je bezorgd om me was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:18 schreef sunny16947 het volgende:
Ja ik maak me ook zorgen. Ik had nog wel eens PM contact en kreeg daar altijd snel reactie op. Het laatste contact per PM was op 1 maart. Ze heeft geheel niet laten blijken er spoedig mee te stoppen, of voor langere tijd afwezig te zijn. Ik begreep eerder dat P6K haar persoonlijk zou kennen. Hoop dat hoij iets weet. En ja ook ik moet steeds aan Manu denken.
Daar hoef je toch helemaal geen sorry voor te zeggen, het is jou leven en je moet vooral doen waar jij je het prettigst bij voelt.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Spijt me echt dat ik zo in mijn eigen wereldje zat .
En ja nu zelf de keuze maak even niet te komen.
Tot hopelijk gauw, bij een spannende reality.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Fanny,
Raar om te geloven , hoe het kan, zo via internet, je bent mijn favorietje.
Tot gauw.
Veel plezier met Griekje. x
Soury, veel plezier met je mooie nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Soury het volgende:
Hééé Fluitert.........
Moest nog aan je denken vanmiddag ik was aan de wandel in het A'dam bos(2 uur lang) met mission impossibleWellicht ben ik je tegen gekomen.
Donderdag ga ik iig weer..
[ afbeelding ]
Gek !!!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik ben niet eens Lesbi.
Ik ben Tuinfluitert.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En ik ben niet eens Lesbi.
Ik ben Tuinfluitert.
Ja gisteren riep ik bedankt voor al het mooie toenquote:
Ja daar hoop ik ook op. Met Tuinfluiter OP's en Tuinfluiter Streamverslagen en Tuinfluiter Updatesquote:Op woensdag 14 april 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....En nu maar hopen dat er snel een nwe RLS begint....dan ben jij dr ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |