precies en gelijkt heeft Fluitertquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het super mooi weer.. En zit fluitert andere fluiterts na te fluiten
Nou, dan ben ik het zeker nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, okay. Kan ook zo snel geen goede foto op 'r Hyves() vinden.
Wel lees ik net in haar krabbels™ dat ze de jackpot heeft gewonnen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik het zeker niet![]()
Maar ik ben gelukkig in de liefde, dat dan wel weer![]()
![]()
![]()
Ik hou trouwens op met het offtopic hier, mocht je willen uitvogelen of missCoevorden een achter-achter-achternichtje van me blijkt te zijn dan mag je dat in de SC doen
Lieve Toverheks, spijt me echt dat ik niet eerder je liet weten dat ik door het een en anderquote:Op woensdag 14 april 2010 07:50 schreef Toverheks het volgende:
hoop op deze manier iets van TuinFluiter te horen.
Eigenlijk hopen we dat allemaal, ze is 1 van de liefste users hier en we missen haar gewoon
Doe dat dan ook maar niet meer, dan hoeven wij jou ook niet te missenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan jullie eigenlijk niet missen.
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Maanvis het volgende:
tuinfluiter heeft ruimte nodig.
welkom terug in de winter hopelijk.
hehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.
Ik was drie jaar erg onhandig met aanmelden en knopjes.quote:
Gekke vent dat je d'r bentquote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.
Hartelijk dank Disana voor het contact en samenwerking.quote:
Jij bentquote:
Ik ben nooit in jou teleurgesteld geweest. Vind het fijn je weer te zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hartelijk dank Disana voor het contact en samenwerking.
Mijn excuses dat je de laatste tijd ook teleurgesteld in mij was, ik was van slag ,
ik heb een hoop goede en wijze dingen van je geleerd, ik vergeet ze niet.![]()
Tot gauw, bij een nieuwe reality.
Teun ik waardeerde ons PM-contact van vorig jaar zomer, je weet nog wel he, hoe ik genootquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej je bent terug![]()
....en je hebt gelijk...lekker genieten van dingen buiten fok
Jee fluitertje, je bent echt afscheid aan het nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Teun ik waardeerde ons PM-contact van vorig jaar zomer, je weet nog wel he, hoe ik genoot
van jouw vakantieverslagen van je vakantie met die blonde.
En zo fijn om jouw stuifsneeuw tochtjes te mogen zien op de youtube. Bedankt.
Wens je zo graag een vrijgezelle Volendamse.
je bent liefquote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb zo bewondering voor jou Laysa, hoe je positief in het leven staat . Kan ik ook van leren.
Heel veel Liefde en een nog betere gezondheid wens ik je toe.
Lieve beequeen, vind het zo erg dat ik je niet ben blijven steunen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, we missen je.![]()
[ afbeelding ]
Hebben beiden de planeet Venus.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jee fluitertje, je bent echt afscheid aan het nemen![]()
Kom op joh, je kunt toch wel één keer per week even komen buurten hier?
Enne, ik mot geen Volendamse, das allemaal inteelt![]()
Ik ben een flierefluitertje en lijk wel wat op jou
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Toverheks, spijt me echt dat ik niet eerder je liet weten dat ik door het een en ander
niet meer op Fok! kwam.
Het had niet zo moeten lopen.
Heb ik zelf besloten om me te richten op meer buitenlucht, andere afleiding,
en inderdaad ik was begin april even 1 minuut op Fok, maar was een grote tuinschijterd
door niet mijn PM te durven lezen. Heb ik nog niet gedaan, ga ik zo doen of morgenochtend.
En wat blijkt nu zelfs dat Vlemmix studio al een tijdje is gestopt met de streams.
Nou op een hele leuke nieuwe winter reality dan maar.
Dan kom ik ook weer posten.
Je bent een Lieverd Toverheks.
Bedankt dat je Danny schreef, echt ik had eerder moeten doorgeven dat ik besloot om
voorlopig niet meer te posten , maar meer zwem, regelmatig naar Zandvoort ga om de zee te ruiken.
In de avond na 22:00 uur mijn PC niet meer aan heb maar gym doe en dan nog even in de
tuin zit bij een kaarsje.
Lieve Toverheks het is te erg, dat ik je in de zenuwen liet zitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Je bent er in iedergeval ff en ja pppfftt opluchting hier en niet alleen bij mij, heb wel eens van laysa iets over manu gehoord en moest steeds zo aan je denken en niet alleen ik wij allemaal, daarom al log je niet in al lurk je alleen ben zo blij dat je ff hier post.
lieverd pas goed op jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |