Ik denk dat ik je daar maar aan vast legquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, "Aanrecht" dat is wel een leuke aparte meisjenaam natuurlijk![]()
En als dat kind ooit in de Joeniettudsteeds komt dan heeft niemand door wat het betekent![]()
Alleen die harde Nederlandse ch wordt een beetje lastig qua uitspreken, dat dan wel weer
Overigens is het wel HET meisje.... en een meisje is ook een vrouw, dus het kan best![]()
Dat zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je daar maar aan vast leg
Als jou krummel een meisje is kan je haar misschien wel vernoemen:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, "Aanrecht" dat is wel een leuke aparte meisjenaam natuurlijk![]()
En als dat kind ooit in de Joeniettudsteeds komt dan heeft niemand door wat het betekent![]()
Alleen die harde Nederlandse ch wordt een beetje lastig qua uitspreken, dat dan wel weer
Overigens is het wel HET meisje.... en een meisje is ook een vrouw, dus het kan best![]()
Haar eerste vriendje doet het meteen op het aanrechtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jou krummel een meisje is kan je haar misschien wel vernoemen:
Leandra, haar lief en puber zijn bij met de geboorte van Aanrecht
Ik denk niet dat die naam goedgekeurd gaat worden door Lief... en de puber jong volwassene laat me waarschijnlijk onder curatele stellen als ik met zo'n naam aankomquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jouw krummel een meisje is kan je haar misschien wel vernoemen:
Leandra, haar lief en puber zijn bij met de geboorte van Aanrecht
Ken jij iemand uit Coevorden? Je lijkt echt enorm op iemand die ik ken(de).quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die naam goedgekeurd gaat worden door Lief... en puber jong volwassene laat me waarschijnlijk onder curatele stellen als ik met zo'n naam aankom
Nee, ik ben er volgens mij zelfs nog nooit geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ken jij iemand uit Coevorden? Je lijkt echt enorm op iemand die ik ken(de).
ga toch heen met je zoektocht, Fluitert heeft het wel gezien hier en denkt gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Maanvis het volgende:
Tja, waar ze is weet ik ook niet. Misschien is ze gewoon op vakantie?
wat zijn haar IRL-gegevens die jullie hebben? Dan kunnen we misschien een grootschaliger zoektocht opzetten..
Hmm, okay. Kan ook zo snel geen goede foto op 'r Hyves(quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben er volgens mij zelfs nog nooit geweest![]()
Ik moet zelfs even denken waar het ook al weer ligt, maar goed, ik moet er wel eens geweest zijn trouwens, als zijnde in Drenthe geboren enzo
Plus is het super mooi weer.. En zit fluitert andere fluiterts na te fluitenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ga toch heen met je zoektocht, Fluitert heeft het wel gezien hier en denkt gewoon
krijg het heen en weer maar
precies en gelijkt heeft Fluitertquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het super mooi weer.. En zit fluitert andere fluiterts na te fluiten
Nou, dan ben ik het zeker nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, okay. Kan ook zo snel geen goede foto op 'r Hyves() vinden.
Wel lees ik net in haar krabbels™ dat ze de jackpot heeft gewonnen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik het zeker niet![]()
Maar ik ben gelukkig in de liefde, dat dan wel weer![]()
![]()
![]()
Ik hou trouwens op met het offtopic hier, mocht je willen uitvogelen of missCoevorden een achter-achter-achternichtje van me blijkt te zijn dan mag je dat in de SC doen
Lieve Toverheks, spijt me echt dat ik niet eerder je liet weten dat ik door het een en anderquote:Op woensdag 14 april 2010 07:50 schreef Toverheks het volgende:
hoop op deze manier iets van TuinFluiter te horen.
Eigenlijk hopen we dat allemaal, ze is 1 van de liefste users hier en we missen haar gewoon
Doe dat dan ook maar niet meer, dan hoeven wij jou ook niet te missenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan jullie eigenlijk niet missen.
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:39 schreef Maanvis het volgende:
tuinfluiter heeft ruimte nodig.
welkom terug in de winter hopelijk.
hehequote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.
Ik was drie jaar erg onhandig met aanmelden en knopjes.quote:
Gekke vent dat je d'r bentquote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis jou kwam ik zelf een keer in de nacht welterusten wensen toen ik even van het padje af was.
Hartelijk dank Disana voor het contact en samenwerking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |