quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef Crutch het volgende:
Als je een bericht in 'r FoBo dendert krijgt ze waarschijnlijk een mailtje.
Misschien dat ze dan uit nieuwsgierigheid weer inlogt.....je weet het niet.
Een paar dagen geleden heb ik Yvonne er ook over geschreven maar ik heb nog niets teruggehoord. Ik denk niet dat wij emailadressen krijgen (zou ik zelf ook niet plezierig vinden) maar de admins zouden er natuurlijk wel zelf een mailtje aan kunnen wagen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Op aanraden van BQ en Tonja heb ik een mail richting Danny gestuurd, nu maar hopen op vlug antwoord, heb erin gezet dat we op zoek zijn naar TuinFluiter en om haar mailadres gevraagd, ook erin gezet dat als Danny dat niet wilt geven hij het aan 1 van de mods van RLS wil doorsturen, dat die dan een mail richting TuinFluiter kan sturen.
Nu maar hopen dat we meer te weten kunnen komen.
Laten we hopen dat dat het isquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef Tommeke het volgende:
Misschien dat ze beseft dat er meer is dan een beetje op Fok! zitten en real life soaps kijken?
Dus dat. Ik weet nog dat we vorig jaar Menyou kwijt waren. Het resultaat van de zoektocht was schokkend.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laten we hopen dat dat het is![]()
Maar we mogen ons toch wel zorgen maken om iemand die hier altijd veel was en plotseling niet meer?
Lol, 't was 'n typo uiteraardquote:
Uhu.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat het is![]()
Maar we mogen ons toch wel zorgen maken om iemand die hier altijd veel was en plotseling niet meer?
Dat klinkt een stuk beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We zijn op de goede weg, net PM van Danny gehad hij heeft TuinFluiter een mailtje gestuurd, ze is vanaf 4 april niet meer hier geweest. dus dan lurkt ze wel mee en hoop dat ze ons leest.
quote:Danny vast Bedankt namens RLS![]()
Dat klinkt toch wel een beetje als een geruststelling.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
We zijn op de goede weg, net PM van Danny gehad hij heeft TuinFluiter een mailtje gestuurd, ze is vanaf 4 april niet meer hier geweest. dus dan lurkt ze wel mee en hoop dat ze ons leest.
Danny vast Bedankt namens RLS![]()
Tis een vogel ... Die fluit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al openbaar gemaakt dat hij/zij een man/vrouw is of moet ik het nog voor me houden?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al openbaar gemaakt dat hij/zij een man/vrouw is of moet ik het nog voor me houden?
Open trapgat zal je bedoelen. Ik heb niet eens een trapquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als Tuinfluitertje niet meer terug komt dan ga ik mij verhangen in het trapgat![]()
Ja ja, open deur, ik weet het
Ik denk dat daar het probleem ligt, vraag me niet waarom. Ik heb ook altijd gedacht dat Fluitertje een man was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo probleem ?? Laat fluitert toch .......... Zucht . Een zeer gewaardeerde user iig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het probleem ligt. Vraag me niet waarom. Ik heb ook altijd gedacht dat Fluitertje een man was.
Daar gaat het ook niet om muis, Fluiter is een skattie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef Soury het volgende:
Hoezo probleem ?? Laat fluitert toch .......... Zucht . Een zeer gewaardeerde user iig.
mij ook niet BQ, al heeft ze 3 hoofden en 7 ogen en 2 linkerhanden, wil gewoon dat TuinFluiter terug komt waar ze ook is, mis haar gewoon. en ik ben niet de enige, volgens mij hebben we bijna allemaal een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om muis, Fluiter is een skattie.
Ze is weggebleven toen bekend werd dat hij een zij was. Nogmaals, vraag me niet waarom, mij maakt het geen moer uit.
Dus is het nu Tuinfluitster???quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om muis, Fluiter is een skattie.
Ze is weggebleven toen bekend werd dat hij een zij was. Nogmaals, vraag me niet waarom, mij maakt het geen moer uit.
Dat weet ik anders al veel langer dan ze weg is?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
Ze is weggebleven toen bekend werd dat hij een zij was.
Helaas kunnen we niet veel meer dan een beetje roepen hier op Fok!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie moeten niet zo dom lullen, het feit dat iedereen een andere mening had over dat man/vrouw zijn boeide geen reedt.
Fluiter was/is een toffe usert en het is een goede zaak dat we even kijken of hij/zij nog in orde is
Ik dus niet maar het maakt me ook geen moer uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat weet ik anders al veel langer dan ze weg is?
Ja je kunt moeilijk het woord 'het' gebruiken als je het over een vrouw hebt, nietwaar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
Mij maakt het ook geen moer uit of Fluitertje mannelijk of vrouwelijk is,
blijkbaar vond iemand het nodig om het aan de grote klok te hangen, wat de meerwaarde daarvan is
is mij totaal ontgaan![]()
was niet nodig geweest...
Het is toch HET aanrechtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja je kunt moeilijk het woord 'het' gebruiken als je het over een vrouw hebt, nietwaar?
Oeh, "Aanrecht" dat is wel een leuke aparte meisjenaam natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |