quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi modjes Pietje , Gert of iemand anders ,
ik leef nog, ik ben terecht, dit topic mag best gesloten worden.
Wie weet waar TuinFluiter is.
Is helemaal niet gezegd en niet waarquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi ruudt!
waarom wil je niet uitgezonden worden eigenlijk?
uitkijken jij, vodquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja sorry,
alles is okee,
kan toch wel dollen met jou ?
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig, Fluitertje is weer boven water.![]()
Geniet van Zandvoort, je tuin en de zomer. Hopelijk tot gauw.
Teleurgesteld in een medeposter, goh, wat een flapdrolletjequote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik nietnogal vrouwelijke manier van posten, die ruudt..
Ik werd vaak voor mietje uitgemaakt, niks van aantrekken.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Teleurgesteld in een medeposter, goh, wat een flapdrolletje
Mietje!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik werd vaak voor mietje uitgemaakt, niks van aantrekken.![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
petert, ik dacht net nog "zal ik een terugkom-topic' voor p6m openen hahaha, echt!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Moderators sluiten geen topics (dat zag je ook bij de verjaardagtopics, die vervolgens ook nog eens verboden werden).
Dus Fluitert, je moet het idee loslaten dat het een verplichting is te reageren op de kicks.
Of 'volbaggeren' natuurlijk, 88 postings is te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter6000 bedankt je hebt me veel geleerd, of door jou ben ik het een en ander meer gaan inzien,quote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Moderators sluiten geen topics (dat zag je ook bij de verjaardagtopics, die vervolgens ook nog eens verboden werden).
Dus Fluitert, je moet het idee loslaten dat het een verplichting is te reageren op de kicks.
Of 'volbaggeren' natuurlijk, 88 postings is te doen.
Ik weet nooit wat te antwoorden op 'hoe is het'.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
petert, ik dacht net nog "zal ik een terugkom-topic' voor p6m openen hahaha, echt!
hoe is het?
wel aardig, thanks voor asking.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat te antwoorden op 'hoe is het'.
En nu zijn mijn hersens geblokkeerd.
Hoe is het bij jou?
Ruud bedankt, Lief van je,quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Respect is iets wat je verdient fluitert, is niet voor iedereen weggelegd
Oh gelukkig.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel aardig, thanks voor asking.
gewoon liegen, ik wil je eigenlijk ook niet voor het blok zetten, maar stelde de vraag meer voor de vorm![]()
weet je al waar juud en tom wonen in apeldoorn? dan gaan we ze een keer 's nachts verrassen als ze legguh te bonken/slapen![]()
die hebben waarschijnlijk beiden pleinvreesquote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Ik was ff bang dat je wezenlijk geinteresseerd was.![]()
![]()
Ze wonen in het buurtje hierachter, maar ik heb ze nog steeds niet op straat gezien.
Statistisch gezien moet dat toch een keer gaan gebeuren, want we komen soms in dezelfde supermarkt.
trusten ruudt, ouwe kenkerhomoooowquote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet u, het was me aangenaam , maar niet altijd, Trusten
sorry! lees het nu pas. paar1000 maal excuses, mevrouw/ meneerquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou verdorie WillemJozef, ik wel hier afsluiten en het laatste woord hebben.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
sorry! lees het nu pas. paar1000 maal excuses, mevrouw/ meneer
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:22 schreef willem-jozef het volgende:
lijkt de strandafgang bij egmond-binnen. is het?
eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Ik was ff bang dat je wezenlijk geinteresseerd was.![]()
![]()
Niet daar, deze plek is rustig.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
te hoog 'anita-gehalte' om te vertoeven
bent ik ook voortquote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
En toch voel ik het ook wel aan.
Dat het is afgesloten als het topic dicht is, dat het dan niet meer 'moet'.
Een soort dwangmatigheid, herken ik wel.
Is zo Peter, ik wil er klaar mee zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
En toch voel ik het ook wel aan.
Dat het is afgesloten als het topic dicht is, dat het dan niet meer 'moet'.
Een soort dwangmatigheid, herken ik wel.
Dan baggeren we hem toch gezellig vol.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is zo Peter, ik wil er klaar mee zijn.
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .quote:Op zondag 16 mei 2010 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Dat voel ik ook wel,
De beleefdheid om mensen te woord moeten blijven staan
hoezo, hept ze een uitkering?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .
Is niet nodig denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Is niet nodig denk ik.
Ik snap je wel hoor maar qwe zijn allemaal wel eens Fok!moe en dat moet ook kunnen.
Dit topic helpt je niet echt om het los te kunnen laten.![]()
We gaan even spammen en ik hoop je in goede gezondheid ergens in de herfst weer te zien fluitertje.
denk ff lekker aan je eigen honingpot. zij komt je toch ook niet helpen om dit topic vol te krijgen? toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
beequeen heb ik niet genoeg kunnen troosten door mijn eigen ditjes en datjes.
Ok!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:39 schreef neen het volgende:
[..]
ik ga nu naar bedberm mijn telefoon welveven hee
Gelukkig je bent er nog.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
denk ff lekker aan je eigen honingpot. zij komt je toch ook niet helpen om dit topic vol te krijgen? toch?
Van dit topic.quote:
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht ze even niet te posten, stuurt Danny haar namens een user een mail of alles ok is.
kom je uitgerekend de volgende keer onder een srv-wagen, heb jij weerquote:Op zondag 16 mei 2010 01:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.
Volgende keer zal ik het van te voren melden wanneer ik een tijdje stop met fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |