Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
doet me denken aan de ezel op het kinderboerderij bij mijn ouders in het dorpquote:
Ik. Haal jij dan ondertussen koffie?quote:
Alles kan je leren. Het een wat sneller dan het ander.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
ik niet heb daar heel geen verstand van
dat is zo denk wel dat ik het zou kunnen maar ik voel me er niet toe geroepenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles kan je leren. Het een wat sneller dan het ander.
Ik ga Bolle maar snel verstoppen voor hij ook slachtoffer wordquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
er wordt opgeroepen tot dierenmishandeling
Net warme sjokiemel opquote:
goed planquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga Bolle maar snel verstoppen voor hij ook slachtoffer word
Doe maar samen met mijn visquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:02 schreef friemelaar het volgende:
moet ik muh goudvissen nu ook verstoppen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:02 schreef friemelaar het volgende:
moet ik muh goudvissen nu ook verstoppen
Dan leggen we ze samen onder het hoofdkussen, dan blijven ze lekker warmquote:
In de oven blijven ze ook warmquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan leggen we ze samen onder het hoofdkussen, dan blijven ze lekker warm
Hoeveel kun je d'r nog gebruiken dan ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gooi ze maar hier in me vijver![]()
de zon is hier ook gekomen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan leggen we ze samen onder het hoofdkussen, dan blijven ze lekker warm
doe maar niet ik heb meer dan genoeg vis in me vijver zittenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeveel kun je d'r nog gebruiken dan ?
volgens mij had ik de 23ste post in dit topic, wist zo snel geen orignele tvp te verzinnenquote:
Wehehhequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn bureau opnieuw ingericht, de senseo naast de monitor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
slim ideequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Beweging is goed voor een mensquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
prioriteiten stellen, ik bleef heen en weer lopen![]()
daar heb ik gelukkig personeel voorquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dat is ook vermoeiendquote:
mja dat hoef je nu alleen nog maar om em bij te vullenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets een kleine 1000 km per maand, lijkt me voldoende beweging om dat binnenshuis te compenseren met enige luiheidquote:
Dat sowieso. Daarbij moet je nog steeds je arm uitstrekkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets een kleine 1000 km per maand, lijkt me voldoende beweging om dat binnenshuis te compenseren met enige luiheid
Je kan er ook iemand voor aannemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
blegh![]()
is het schitterend weer buiten, kan ik binnen de boekhouding doen
dat is dan nog een minpuntje, maar voor de monitor is zo onhandig...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarbij moet je nog steeds je arm uitstrekken
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets een kleine 1000 km per maand, lijkt me voldoende beweging om dat binnenshuis te compenseren met enige luiheid
dat is best wel veelquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Er bestaat al een bier helm.. tijd voor een senseo helm?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan nog een minpuntje, maar voor de monitor is zo onhandig...
Wat een idee!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Er bestaat al een bier helm.. tijd voor een senseo helm?
whehehe, met een heel lang verlengsnoer om het water warm te houdenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Er bestaat al een bier helm.. tijd voor een senseo helm?
die begint vanaf 1 mei pasquote:
tering zoveel fiets ik per jaar nog niet eensquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehequote:
gewoon je blinddoek af doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k durft niet in dit topic te komen
fijne date knuffelquote:
knuffel zequote:
slaan ze dan ook niet meer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon je blinddoek af doen![]()
[..]
fijne date knuffel![]()
je ziet het iig dan wel aankomenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuffel ze![]()
[..]
slaan ze dam ook niet meer?
ik ben thuis, ze weten toch niet waar dat isquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je ziet het iig dan wel aankomen
*pakt knuppel*quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben thuis, ze weten toch niet waar dat is
En vragen of jij mee gaat?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:19 schreef Klonk het volgende:
Mijn ouders van beide 80 belde net om te zeggen dat ze binnenkort op familiebezoek in Canada gaan van de zomer
Ren zequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:20 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein rennen, fijne dag allemaal!![]()
hetzelfde Fhaquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:20 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein rennen, fijne dag allemaal!![]()
80 jaar en dan nog zo'n lange reis makenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:19 schreef Klonk het volgende:
Mijn ouders van beide 80 belde net om te zeggen dat ze binnenkort op familiebezoek in Canada gaan van de zomer
ze weten dat ik nog liever op een opblaaseend naar Canada ga dan met het vliegtuig dus ze waren zo slim om dat niet te doenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze weten dat ik nog liever op een opblaaseend naar Canada ga dan met het vliegtuig dus ze waren zo slim om dat niet te doen
ach joh nix mis met een vliegtuig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze weten dat ik nog liever op een opblaaseend naar Canada ga dan met het vliegtuig dus ze waren zo slim om dat niet te doen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkapte sollicitatie tot president van polen
whehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkapte sollicitatie tot president van polen
dat is een goed idee, dan hebben we duitsers die kuilen graven en duitsers die ze weer dicht stuckenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een goed idee, dan hebben we duitsers die kuilen graven en duitsers die ze weer dicht stucken
je bent vandaag goed op dreef wokquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een goed idee, dan hebben we duitsers die kuilen graven en duitsers die ze weer dicht stucken
Handig, wordt je auto tijdens het parkeren meteen gewassen!quote:Parkeren kan gemakkelijk in naburige straten of in De Singel garage.
nu het leren nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent vandaag goed op dreef wok
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Een waterfiets
Met appelboom erachter voor de nodige voorraad onderweg
En, was de modem in orde?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
internet meneer is geweest![]()
hij had de lijn al aangepast voordat hij hier kwam.
kwam alleen nog even checken of de modem verder goed was
die was perfect maar dat had hij ook wel verwachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En, was de modem in orde?
Is het koffietijdquote:
hoiquote:
welk land ben je nu bezig dan, ik dacht dat je van NL wel zo ongeveer alles had toch ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ThuisNog niet aan t werk, maar wel 185 spoorkilometers en 3 nieuwe bordjes. A day well spent
Hahaquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi
werkt het perfect en wisselt me IPadres nog maar om de 36 uur
gister was het nog 77x
goed gedaan flesquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ThuisNog niet aan t werk, maar wel 185 spoorkilometers en 3 nieuwe bordjes. A day well spent
nog lang niet alles in NL hoor, veel museumlijnen moeten nog en zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
welk land ben je nu bezig dan, ik dacht dat je van NL wel zo ongeveer alles had toch ?
sterktequote:Op dinsdag 13 april 2010 17:10 schreef wel.o.k het volgende:
tandarts ook weer overleefd.
juni ronde 2
Ah, op die fiets in die treinquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nog lang niet alles in NL hoor, veel museumlijnen moeten nog en zo
En dan zijn er idd ook nog een heleboel die helemaal geen spoor meer in de buurt hebben, zodat je er met auto/bus/fiets/loop bij moet. Heeeel vervelend.quote:
Is ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:54 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat je alleen stationsbordjes verzamelde ?
die van mij komt dadelijk pasquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hap is weer opDat jullie t effe weten he
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
goedenavond allemaal
[..]
die van mij komt dadelijk pas![]()
wat denk je ?quote:
flesquote:
wahahaha was ook wel te verwachten na vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat denk je ?
ik heb een american style pizza besteld![]()
![]()
een grote van 45 cm doorsnede met van alles en nog wat er op.![]()
[..]
fles
Welkom in de wereld die moslim heetquote:Vanaf vandaag is muziek verboden in Somalië
In Somalië zijn een aantal maatregelen in voege gegaan die afgekondigd werden door de Islamitsche leiders. Zo is muziek vanaf vandaag verboden in het land, net als het dragen van beha's, het draaien van en kijken naar films én het hebben van een ringtone op je gsm.
Abdulahi Yasin Jama van Tusmo broadcasting zegt dat de radiostations geen keuze hadden en conform de richtlijnen van de Islamisten gestopt zijn met muziek uitzenden. Slechts één radiostation in Mogadishu zou de regel breken.
Somalië heeft een sterke muzikale traditie en de maatregel in naam van de Sharia is niet populair. Maar overtreders riskeren bijzonder zware straffen, zoals het amputeren van ledematen.
In de jaren negentig verbood de Taliban in Afghanistan ook al muziek. (mvl)
lijkt er idd opquote:
whehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
De stilte komt je tegemoet, zodra je de ksc open doet?
eigenlijk welquote:
Dan moet je gewoon iemand anders wegen die een stuk lichter is dan jij. Lijkt het net alsof je veel bent afgevallenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk wel![]()
heel raar maar nu ik niet meer van dat konijnenvoer eet val ik wel af![]()
alhoewel ik niet denk dat ik me eigen morgen moet gaan wegen na die pizza van vanavond
lichter? je bedoelt zwaarderquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iemand anders wegen die een stuk lichter is dan jij. Lijkt het net alsof je veel bent afgevallen
dan lijk ik toch nog zwaarderquote:
Jij moet er ook niet op gaan staanquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan lijk ik toch nog zwaarder![]()
als er eerst iemand op staat die 50 kg weegt en ik ga er daarna op staan met mijn 80 kg... .
whehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet er ook niet op gaan staan
Gewoon die ander wegen. En die waarde aannemen als de jouwe
Ach, het ligt maar aan het effect dat je bereiken wilquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
maar daarna wel op letten dat ik de goede kleren aan doe
wat je ook kan doen is grotere maten kopen en die langs je eigen maat leggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het ligt maar aan het effect dat je bereiken wil
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 goldfinger1963
02. 030 Klonk
03. 022 marcb1974
04. 019 wel.o.k
05. 016 skitzin
06. 012 Giertje
07. 011 Fha
08. 008 cablegunmaster
09. 008 Symphonic
10. 008 Dr_Flash
11. 007 friemelaar
12. 007 MPG
13. 005 Knuffelzacht
14. 004 Bengeltje
15. 004 DaMart
16. 003 Riekozzz
17. 002 --Tweety--
18. 002 OA
quote:Top 100 van dinsdag 13 april 2010
048. 103 Giertje
069. 081 Klonk
072. 079 goldfinger1963
zoow dan ben ik actiever geweest dan ik dachtquote:
En wat is er te zien?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe het is hier doorlopende voorstelling.
Jammer dat ik geen nummertjesautomaat heb
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef Symphonic het volgende:
Was er maar wat te zien, alleen maar bergen
vet mooiquote:
ik zie me daar al zitten met een hengeltjequote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Mooi, lange wandelingen in de zon. Hond die vrolijk rond rent. Zucht.. zie dat wel zitten.
Ik zou Bengeltje weleens aan mijn hengeltje....quote:Op woensdag 14 april 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie me daar al zitten met een hengeltje
Een heel groot monster.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
ik zie me daar al zitten met een hengeltje
(Uiteraard zonder haakje, want stel je voor dat je wat vangt)
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou Bengeltje weleens aan mijn hengeltje....![]()
![]()
Ik ging vroegah weleens vissen met rabarber aan mijn haakje, want dan "wist ik zeker dat ze niet zouden bijten"quote:
ik liep vanochtend om 7:00 voor het werk in het bosquote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Mooi, lange wandelingen in de zon. Hond die vrolijk rond rent. Zucht.. zie dat wel zitten.
Mensen zijn aan het WERK. Weet je wat dat is, werk?quote:
Boodschappen gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen zijn aan het WERK. Weet je wat dat is, werk?
werk, dat is vandaag eerst in het bos lopen, dan wat chios in een ijzeren trommel stoppen, lunchen en wachten tot 15:30quote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vandaag inderdaad ernstig aan het werk.:Yquote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GFquote:
daarvoor ben ik getrouwdquote:
Daarvoor trouwen? Voorheen deed mama het?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
daarvoor ben ik getrouwd![]()
het is dat ze af en toe ziek wordt anders kwam ik echt nooit in de supermarkt.
Trouwen is echt vette onzinquote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
daarvoor ben ik getrouwd![]()
het is dat ze af en toe ziek wordt anders kwam ik echt nooit in de supermarkt.
toen ik thuis woonde wel jaquote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor trouwen? Voorheen deed mama het?
Mja, gelukkig is een slot snel vervangen. Zoiets komt er bij mij niet in.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
toen ik thuis woonde wel ja![]()
ik ben een man he, die moet verzorgt worden
quote:
niet alleen maar, het heeft ook voordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slot vervangen is dan weer een klusje dat ik wel doequote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, gelukkig is een slot snel vervangen. Zoiets komt er bij mij niet in.
wokquote:
klonkquote:
bengelquote:
Mja, als het dat het is. Voor al die dingen laat ik wel iemand komen, mocht ik dat willen. Schilderen kan ik ook wel zelf.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
slot vervangen is dan weer een klusje dat ik wel doe![]()
net als dakgoot leeg halen, aanbouw maken aan huis, carpoort maken, schilderen, dakramen plaatsen etc.
ik heb niks gelogenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als het dat het is. Voor al die dingen laat ik wel iemand komen, mocht ik dat willen. Schilderen kan ik ook wel zelf.![]()
Gelukkig bestaan er wel vrouwtjes die dat heerlijk vinden, voor hun mannetje zorgen.
GF.![]()
he FHAquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
Jeumig nog steeds bij die zielige ezel?helluh
kaasuibolletjes
Ah dat klinkt al beter. Je kwam even over als een vreselijke luie donder die alleen wat in huis wil doen als het hem beter uit komt.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb niks gelogenmaar het valt wel mee hoor.
wokkin heeft graag een schoon opgeruimd huis en aangezien zij niet (meer) werkt doet ze boodschappen, de was en kookt ze. onderhoud van huis en auto is voor mij.
kinderen opvoeden doen proberen we samen.
behoorlijk traditioneel, dat wel.
toen ze nog werkte deden we wel alles samen, ik kan dus wel wassen en strijken en koken enz.
Hoiquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
kaasuibolletjes
Er staat tenminste een hartje achter!!quote:
Fhaquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
kaasuibolletjes
symquote:Op woensdag 14 april 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Het arme beest is nog steeds niet uit zijn lijden verlost.
meer koffie is altijd en overal de oplossing voorquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
nog maar een bakkie doen![]()
wil niet echt lukken met het wakker worden![]()
en het is nog wel zo'n schitterend weer
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
meer koffie is altijd en overal de oplossing voor
maar eens een bakkie halen en zien of mijn probleem uitdaging dan ook opgelost wordt.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
meer koffie is altijd en overal de oplossing voor
hier is de koffievoorziening vandaag Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 14 april 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar eens een bakkie halen en zien of mijn probleem uitdaging dan ook opgelost wordt.
Helaas nietquote:
hier gelukkig nietquote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is de koffievoorziening vandaag Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
het is altijd weer voor koffiequote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal geen weer voor koffie, stelletje apen![]()
inbrekers/dieven zijn hetquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lunchtijd voor meneer/mevrouw eekhoorn
heul welquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal geen weer voor koffie, stelletje apen![]()
quote:
Stel je voor, dan hield je geen klanten meer overquote:
MPGquote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je voor, dan hield je geen klanten meer over....
Ja, nachtclub wil niet zeggen dat het ook nachtmensen zijn hehquote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG
ik dacht altijd dat in een club het meeste aan drank werd gedronken maar als ik kijk hoeveel koffie erdoor gaat per week
Hoi -Maggie-quote:
Goede reisquote:
maggiequote:
tot straks Fhaquote:
dat zou je inderdaad niet verwachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG
ik dacht altijd dat in een club het meeste aan drank werd gedronken maar als ik kijk hoeveel koffie erdoor gaat per week
preciesquote:Op woensdag 14 april 2010 15:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou je inderdaad niet verwachten
Niet helemaal gek toch? Ze komen bij jou niet om te zuipen toch? En zeker bij mannen werkt er na teveel drank een deel niet meer wat toch wel nodig is .....quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
nou moet ik er wel bij zeggen dat in de meeste clubs ook niet zo'n machine staat die wij hebben
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal geen weer voor thee, stelletje apen![]()
mijn ervaringen bij het zelf gaan stappen is toch dat er goed wordt gezopenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal gek toch? Ze komen bij jou niet om te zuipen toch? En zeker bij mannen werkt er na teveel drank een deel niet meer wat toch wel nodig is .....
quote:
Dat was natuurlijk een inkoppertje van jewelstequote:
die kan je niet laten schietenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een inkoppertje van jewelste.
OAquote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef OA het volgende:
MPG is een keer scherp... het moet niet gekker worden
tot morgen wokquote:
het is je vrije dagquote:
MPG zit gewoon quotes te verkloten, dat is allesquote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef OA het volgende:
MPG is een keer scherp... het moet niet gekker worden
maar hij doet het wel goedquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG zit gewoon quotes te verkloten, dat is alles
elke woensdag toch ?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reis ze MPGquote:
dan zou ik me de vellen pissenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al zeven koppen thee op vandaag, dus vanavond is het pas weer theetijd![]()
.
Ach, het is goed tegen de keelpijnquote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
reis ze MPG
[..]
dan zou ik me de vellen pissen![]()
Verrassend..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ik niet te laat benquote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo site geupdate en de goulash is ook klaar![]()
In Arnhem ook ja?quote:
echt welquote:
* goldfinger1963 schept op er is genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ik niet te laat ben.
* MPG schuift aan.
Ja, het is hier nu nog 14 graden.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ik niet te laat ben.
* MPG schuift aan.
[..]
In Arnhem ook ja?
mja en ik slaap dan met et raam open vannachtquote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
[..]
* goldfinger1963 schept op er is genoeg
je moet wel langs giertje zitten die zit nou net aan zijn 2de bord
is wel verstandigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ik slaap dan met et raam open vannacht
Lekker hoorquote:
Ja, er is alleen maar wat nachtvorst voorspeldquote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ik slaap dan met et raam open vannacht
dat maakt niet uit vind het wel lekker die frisse lucht op mijn kamerquote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, er is alleen maar wat nachtvorst voorspeld
Wat op zich ook echt zo was trouwens, maar okeequote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Klonk het volgende:
Ik heb net een half uurtje toetsenborden geluisterd in de mediamarkt
die zullen ook wel gedacht hebben dat het autistenclubje een avondje uit heeft...
Hahaquote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb het raam inmiddels wel dicht gedaan, anders wordt het toch wel wat frisjes.
Wtfquote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Klonk het volgende:
die zullen ook wel gedacht hebben dat het autistenclubje een avondje uit heeft...
heeyquote:
quote:
jaquote:
Dan doe je er een laagje stof overheen?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord en ik haat van die rammelbakken op mijn bureau, dus een toetsenbord moet vooral stil zijn
ben in eider geval tot de conclusie gekomen dat alle Logitech dingen die daar stonden dat dat niets is (helaas geen Dinovo) en dat een toetsenbord van Microsoft ontiegelijk stil is, maar ubuntu met een windowstoetsenbord...
mja vanmorgen op werk ik rekte me uit en toen was het knak rugpijnquote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
![]()
Ohnee, rugpijn, hoe kom je daaraan? --> virtuele rugmasage voor Giertje!
en het kutte is ik erger me nu helemaal kapot aan de afgesleten letters op mijn huidige toetsenbordquote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dan doe je er een laagje stof overheen?
Maar ik begrijp je wel, die dingen kunnen veel lawaai veroorzaken.
nou beterschap!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
ik heb zelden rugpijn
ik ben weg voor vandaag
doet je verwarming het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb het ijskoud, zit met een deken op de bank.
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Klonk het volgende:
fijne avond Giertjequote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
ik heb zelden rugpijn
ik ben weg voor vandaag
laters tweetyquote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
nou beterschap!
ik ben ff bankhangen. tot later
het koelt idd ineens flink afquote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb het raam inmiddels wel dicht gedaan, anders wordt het toch wel wat frisjes.
Dat is idd wel iets om het mee uit te maken ja. Beter dan het opdrinkenquote:
Ik was gisteren op het station van Winterswijk. Daar hebben ze een restauratiequote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is idd wel iets om het mee uit te maken ja. Beter dan het opdrinken
oei dat is minderquote:Op woensdag 14 april 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en niet zo zuinig ook in Bergen
Het is helaas weer zover
slaap ze klonkquote:Op woensdag 14 april 2010 22:06 schreef Klonk het volgende:
Klonkie bedtijd, en duimen voor de mensen in Bergen
dat gun je idd niemandquote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Dat is goed nieuws en hopen dat het zo blijft.
Een collega is alles kwijtgeraakt bij een brand kort geleden, en is daarbij ook behoorlijk gewond geraakt. De enige uitweg was van het dak springen. Dat gun je echt niemand
slaap ze kerelquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-04-2010
![]()
01. 028 goldfinger1963
02. 023 Dr_Flash
03. 017 wel.o.k
04. 015 Symphonic
05. 011 marcb1974
06. 011 MPG
07. 010 Giertje
08. 009 Bengeltje
09. 009 Klonk
10. 009 Fha
11. 004 DaMart
12. 004 OA
13. 004 -Maggie-
14. 004 --Tweety--
15. 003 friemelaar
quote:Top 100 van woensdag 14 april 2010
034. 111 cablegunmaster
044. 100 Giertje
048. 098 goldfinger1963
065. 085 Symphonic
ik post alleen maar wat volgens de reeksen word neergezetquote:Op donderdag 15 april 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Daar klopt echt geen fuck van
Ik mis elke dag zeker 20-40 posts. En die staan echt niet allemaal achter de schermen
ja weet ik, het ligt ook niet aan jou, het staat gewoon verkeerd in die lijsten.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik post alleen maar wat volgens de reeksen word neergezet
ik dus echt nietquote:
ik moet ook wel zeggen dat ik af en toe het ide heb dat het niet helemaal klopt.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja weet ik, het ligt ook niet aan jou, het staat gewoon verkeerd in die lijsten.
Zal me verder ook een worst zijn, maar het viel me al een tijdje op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |