Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
doet me denken aan de ezel op het kinderboerderij bij mijn ouders in het dorpquote:
Ik. Haal jij dan ondertussen koffie?quote:
Alles kan je leren. Het een wat sneller dan het ander.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
ik niet heb daar heel geen verstand van
dat is zo denk wel dat ik het zou kunnen maar ik voel me er niet toe geroepenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles kan je leren. Het een wat sneller dan het ander.
Ik ga Bolle maar snel verstoppen voor hij ook slachtoffer wordquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
er wordt opgeroepen tot dierenmishandeling
Net warme sjokiemel opquote:
goed planquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga Bolle maar snel verstoppen voor hij ook slachtoffer word
Doe maar samen met mijn visquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:02 schreef friemelaar het volgende:
moet ik muh goudvissen nu ook verstoppen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:02 schreef friemelaar het volgende:
moet ik muh goudvissen nu ook verstoppen
Dan leggen we ze samen onder het hoofdkussen, dan blijven ze lekker warmquote:
In de oven blijven ze ook warmquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan leggen we ze samen onder het hoofdkussen, dan blijven ze lekker warm
Hoeveel kun je d'r nog gebruiken dan ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gooi ze maar hier in me vijver![]()
de zon is hier ook gekomen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan leggen we ze samen onder het hoofdkussen, dan blijven ze lekker warm
doe maar niet ik heb meer dan genoeg vis in me vijver zittenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeveel kun je d'r nog gebruiken dan ?
volgens mij had ik de 23ste post in dit topic, wist zo snel geen orignele tvp te verzinnenquote:
Wehehhequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn bureau opnieuw ingericht, de senseo naast de monitor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
slim ideequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:39 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Beweging is goed voor een mensquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
prioriteiten stellen, ik bleef heen en weer lopen![]()
daar heb ik gelukkig personeel voorquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dat is ook vermoeiendquote:
mja dat hoef je nu alleen nog maar om em bij te vullenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets een kleine 1000 km per maand, lijkt me voldoende beweging om dat binnenshuis te compenseren met enige luiheidquote:
Dat sowieso. Daarbij moet je nog steeds je arm uitstrekkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets een kleine 1000 km per maand, lijkt me voldoende beweging om dat binnenshuis te compenseren met enige luiheid
Je kan er ook iemand voor aannemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
blegh![]()
is het schitterend weer buiten, kan ik binnen de boekhouding doen
dat is dan nog een minpuntje, maar voor de monitor is zo onhandig...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarbij moet je nog steeds je arm uitstrekken
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets een kleine 1000 km per maand, lijkt me voldoende beweging om dat binnenshuis te compenseren met enige luiheid
dat is best wel veelquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Er bestaat al een bier helm.. tijd voor een senseo helm?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan nog een minpuntje, maar voor de monitor is zo onhandig...
Wat een idee!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Er bestaat al een bier helm.. tijd voor een senseo helm?
whehehe, met een heel lang verlengsnoer om het water warm te houdenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Er bestaat al een bier helm.. tijd voor een senseo helm?
die begint vanaf 1 mei pasquote:
tering zoveel fiets ik per jaar nog niet eensquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |