Helaas nietquote:
hier gelukkig nietquote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is de koffievoorziening vandaag Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
het is altijd weer voor koffiequote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal geen weer voor koffie, stelletje apen![]()
inbrekers/dieven zijn hetquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lunchtijd voor meneer/mevrouw eekhoorn
heul welquote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal geen weer voor koffie, stelletje apen![]()
quote:
Stel je voor, dan hield je geen klanten meer overquote:
MPGquote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel je voor, dan hield je geen klanten meer over....
Ja, nachtclub wil niet zeggen dat het ook nachtmensen zijn hehquote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG
ik dacht altijd dat in een club het meeste aan drank werd gedronken maar als ik kijk hoeveel koffie erdoor gaat per week
Hoi -Maggie-quote:
Goede reisquote:
maggiequote:
tot straks Fhaquote:
dat zou je inderdaad niet verwachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG
ik dacht altijd dat in een club het meeste aan drank werd gedronken maar als ik kijk hoeveel koffie erdoor gaat per week
preciesquote:Op woensdag 14 april 2010 15:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou je inderdaad niet verwachten
Niet helemaal gek toch? Ze komen bij jou niet om te zuipen toch? En zeker bij mannen werkt er na teveel drank een deel niet meer wat toch wel nodig is .....quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
nou moet ik er wel bij zeggen dat in de meeste clubs ook niet zo'n machine staat die wij hebben
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal geen weer voor thee, stelletje apen![]()
mijn ervaringen bij het zelf gaan stappen is toch dat er goed wordt gezopenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal gek toch? Ze komen bij jou niet om te zuipen toch? En zeker bij mannen werkt er na teveel drank een deel niet meer wat toch wel nodig is .....
quote:
quote:
Dat was natuurlijk een inkoppertje van jewelstequote:
die kan je niet laten schietenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een inkoppertje van jewelste.
OAquote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef OA het volgende:
MPG is een keer scherp... het moet niet gekker worden
tot morgen wokquote:
het is je vrije dagquote:
MPG zit gewoon quotes te verkloten, dat is allesquote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef OA het volgende:
MPG is een keer scherp... het moet niet gekker worden
Yepquote:
maar hij doet het wel goedquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG zit gewoon quotes te verkloten, dat is alles
elke woensdag toch ?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
reis ze MPGquote:
dan zou ik me de vellen pissenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al zeven koppen thee op vandaag, dus vanavond is het pas weer theetijd![]()
.
Ach, het is goed tegen de keelpijnquote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
reis ze MPG
[..]
dan zou ik me de vellen pissen![]()
Verrassend..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ik niet te laat benquote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo site geupdate en de goulash is ook klaar![]()
In Arnhem ook ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |