Is ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:54 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat je alleen stationsbordjes verzamelde ?
die van mij komt dadelijk pasquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hap is weer opDat jullie t effe weten he
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
goedenavond allemaal
[..]
die van mij komt dadelijk pas![]()
wat denk je ?quote:
flesquote:
wahahaha was ook wel te verwachten na vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat denk je ?
ik heb een american style pizza besteld![]()
![]()
een grote van 45 cm doorsnede met van alles en nog wat er op.![]()
[..]
fles
Welkom in de wereld die moslim heetquote:Vanaf vandaag is muziek verboden in Somalië
In Somalië zijn een aantal maatregelen in voege gegaan die afgekondigd werden door de Islamitsche leiders. Zo is muziek vanaf vandaag verboden in het land, net als het dragen van beha's, het draaien van en kijken naar films én het hebben van een ringtone op je gsm.
Abdulahi Yasin Jama van Tusmo broadcasting zegt dat de radiostations geen keuze hadden en conform de richtlijnen van de Islamisten gestopt zijn met muziek uitzenden. Slechts één radiostation in Mogadishu zou de regel breken.
Somalië heeft een sterke muzikale traditie en de maatregel in naam van de Sharia is niet populair. Maar overtreders riskeren bijzonder zware straffen, zoals het amputeren van ledematen.
In de jaren negentig verbood de Taliban in Afghanistan ook al muziek. (mvl)
lijkt er idd opquote:
whehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
De stilte komt je tegemoet, zodra je de ksc open doet?
eigenlijk welquote:
Dan moet je gewoon iemand anders wegen die een stuk lichter is dan jij. Lijkt het net alsof je veel bent afgevallenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk wel![]()
heel raar maar nu ik niet meer van dat konijnenvoer eet val ik wel af![]()
alhoewel ik niet denk dat ik me eigen morgen moet gaan wegen na die pizza van vanavond
lichter? je bedoelt zwaarderquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iemand anders wegen die een stuk lichter is dan jij. Lijkt het net alsof je veel bent afgevallen
dan lijk ik toch nog zwaarderquote:
Jij moet er ook niet op gaan staanquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan lijk ik toch nog zwaarder![]()
als er eerst iemand op staat die 50 kg weegt en ik ga er daarna op staan met mijn 80 kg... .
whehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet er ook niet op gaan staan
Gewoon die ander wegen. En die waarde aannemen als de jouwe
Ach, het ligt maar aan het effect dat je bereiken wilquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
maar daarna wel op letten dat ik de goede kleren aan doe
wat je ook kan doen is grotere maten kopen en die langs je eigen maat leggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het ligt maar aan het effect dat je bereiken wil
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 goldfinger1963
02. 030 Klonk
03. 022 marcb1974
04. 019 wel.o.k
05. 016 skitzin
06. 012 Giertje
07. 011 Fha
08. 008 cablegunmaster
09. 008 Symphonic
10. 008 Dr_Flash
11. 007 friemelaar
12. 007 MPG
13. 005 Knuffelzacht
14. 004 Bengeltje
15. 004 DaMart
16. 003 Riekozzz
17. 002 --Tweety--
18. 002 OA
quote:Top 100 van dinsdag 13 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
048. 103 Giertje
069. 081 Klonk
072. 079 goldfinger1963
zoow dan ben ik actiever geweest dan ik dachtquote:
En wat is er te zien?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe het is hier doorlopende voorstelling.
Jammer dat ik geen nummertjesautomaat heb
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef Symphonic het volgende:
Was er maar wat te zien, alleen maar bergen
vet mooiquote:
ik zie me daar al zitten met een hengeltjequote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Mooi, lange wandelingen in de zon. Hond die vrolijk rond rent. Zucht.. zie dat wel zitten.
Ik zou Bengeltje weleens aan mijn hengeltje....quote:Op woensdag 14 april 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie me daar al zitten met een hengeltje
Een heel groot monster.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
ik zie me daar al zitten met een hengeltje
(Uiteraard zonder haakje, want stel je voor dat je wat vangt)
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou Bengeltje weleens aan mijn hengeltje....![]()
![]()
Ik ging vroegah weleens vissen met rabarber aan mijn haakje, want dan "wist ik zeker dat ze niet zouden bijten"quote:
ik liep vanochtend om 7:00 voor het werk in het bosquote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Mooi, lange wandelingen in de zon. Hond die vrolijk rond rent. Zucht.. zie dat wel zitten.
Mensen zijn aan het WERK. Weet je wat dat is, werk?quote:
Boodschappen gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen zijn aan het WERK. Weet je wat dat is, werk?
werk, dat is vandaag eerst in het bos lopen, dan wat chios in een ijzeren trommel stoppen, lunchen en wachten tot 15:30quote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vandaag inderdaad ernstig aan het werk.:Yquote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GFquote:
daarvoor ben ik getrouwdquote:
Daarvoor trouwen? Voorheen deed mama het?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
daarvoor ben ik getrouwd![]()
het is dat ze af en toe ziek wordt anders kwam ik echt nooit in de supermarkt.
Trouwen is echt vette onzinquote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
daarvoor ben ik getrouwd![]()
het is dat ze af en toe ziek wordt anders kwam ik echt nooit in de supermarkt.
toen ik thuis woonde wel jaquote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor trouwen? Voorheen deed mama het?
Mja, gelukkig is een slot snel vervangen. Zoiets komt er bij mij niet in.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
toen ik thuis woonde wel ja![]()
ik ben een man he, die moet verzorgt worden
quote:
niet alleen maar, het heeft ook voordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slot vervangen is dan weer een klusje dat ik wel doequote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, gelukkig is een slot snel vervangen. Zoiets komt er bij mij niet in.
wokquote:
klonkquote:
bengelquote:
Mja, als het dat het is. Voor al die dingen laat ik wel iemand komen, mocht ik dat willen. Schilderen kan ik ook wel zelf.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
slot vervangen is dan weer een klusje dat ik wel doe![]()
net als dakgoot leeg halen, aanbouw maken aan huis, carpoort maken, schilderen, dakramen plaatsen etc.
ik heb niks gelogenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als het dat het is. Voor al die dingen laat ik wel iemand komen, mocht ik dat willen. Schilderen kan ik ook wel zelf.![]()
Gelukkig bestaan er wel vrouwtjes die dat heerlijk vinden, voor hun mannetje zorgen.
GF.![]()
he FHAquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
Jeumig nog steeds bij die zielige ezel?helluh
kaasuibolletjes
Ah dat klinkt al beter. Je kwam even over als een vreselijke luie donder die alleen wat in huis wil doen als het hem beter uit komt.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb niks gelogenmaar het valt wel mee hoor.
wokkin heeft graag een schoon opgeruimd huis en aangezien zij niet (meer) werkt doet ze boodschappen, de was en kookt ze. onderhoud van huis en auto is voor mij.
kinderen opvoeden doen proberen we samen.
behoorlijk traditioneel, dat wel.
toen ze nog werkte deden we wel alles samen, ik kan dus wel wassen en strijken en koken enz.
Hoiquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
kaasuibolletjes
Er staat tenminste een hartje achter!!quote:
Fhaquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
kaasuibolletjes
symquote:Op woensdag 14 april 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Het arme beest is nog steeds niet uit zijn lijden verlost.
meer koffie is altijd en overal de oplossing voorquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
nog maar een bakkie doen![]()
wil niet echt lukken met het wakker worden![]()
en het is nog wel zo'n schitterend weer
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
meer koffie is altijd en overal de oplossing voor
maar eens een bakkie halen en zien of mijn probleem uitdaging dan ook opgelost wordt.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
meer koffie is altijd en overal de oplossing voor
hier is de koffievoorziening vandaag Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 14 april 2010 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar eens een bakkie halen en zien of mijn probleem uitdaging dan ook opgelost wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |