Tot het bloed 'r langs d'r oren uitspuit!quote:
Wow, wat een tetsenquote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van jullie zou deze raken?
Big momma, zo vroeg al.quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je wel eerst naar buiten gaan hequote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef Onnoman het volgende:
zo hard in haar kont neuken tot mijn witte slijm uit haar ogen springt.. dat haar ogen 360 draaien.. en dat haar ingewanden vaccuum worden vernietigd door het exhaleren van mijn pretpook
daarna zohard facefucken dat terwijl ik aan haar neus trek dat haar nek telkens 10 cm uitrekt..
Vast hangers. Hou ik niet van.quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
ik bats zo de darmen er door de mond uitquote:Op zondag 11 april 2010 19:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tot het bloed 'r langs d'r oren uitspuit!
Plorkquote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want ze heeft een brilletjequote:
En een groot voorhoofd.quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft een brilletje.
Tis een cute meisje hoor, leuk koppie.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:35 schreef Skonk het volgende:
Ja kan een mod die van Onnoman weghalen, het is hier geen pedoforum.
quote:
Leuk.quote:
Iew wat ben jij vies. Er is niets seksueels aan die foto.quote:Op zondag 11 april 2010 19:35 schreef Skonk het volgende:
Ja kan een mod die van Onnoman weghalen, het is hier geen pedoforum.
wie....... is..... dattt...quote:Op zondag 11 april 2010 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ruk.nuLink dan gewoon naar haar blog
Alleen die rechter is lekkerquote:
en hard ook.. dat ze mag struikelen en haar bek mag openscheuren :pquote:
lek·ker bn, bw; -der, -st 1 aangenaam van smaak; smakelijk 2 aangenaam van geur 3 aangenaam voor de gevoelens, prettig, behaaglijk: dat zit me niet ~ dat bevalt me niet 4 (iron) onaangenaam, ergerniswekkend: een ~e jongen een beroerde vent 5 op lekker eten enz. gesteld: ~e trek hebben trek in iets lekkers; iem ~ maken hem iets begeerlijks voorspiegelen 6 (modaal bw) als uiting van leedvermaak of plagerij: dat is ~ mis 7 (vnl. met ontkenning) gezond: niet ~ zijnquote:
te veel tekstquote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
lek·ker bn, bw; -der, -st 1 aangenaam van smaak; smakelijk 2 aangenaam van geur 3 aangenaam voor de gevoelens, prettig, behaaglijk: dat zit me niet ~ dat bevalt me niet 4 (iron) onaangenaam, ergerniswekkend: een ~e jongen een beroerde vent 5 op lekker eten enz. gesteld: ~e trek hebben trek in iets lekkers; iem ~ maken hem iets begeerlijks voorspiegelen 6 (modaal bw) als uiting van leedvermaak of plagerij: dat is ~ mis 7 (vnl. met ontkenning) gezond: niet ~ zijn
tjonge jonge - in welke borstvergrotingskliniek zijn DIE foto's gemaakt.... da's toch niet normaal he...quote:
Casa Skonkquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tjonge jonge - in welke borstvergrotingskliniek zijn DIE foto's gemaakt.... da's toch niet normaal he...
quote:
een plaatje danquote:
Wat een lekker ding zeg.quote:
Ja ik kan alleen met MILFs of jailbait omgaan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef jaronsch het volgende:
TS pist in zijn broek als hij met een volwassen vrouw praat.
BUTTERFACEquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef Splutje het volgende:
Goed topic geworden
Ze is aan het tandenpoetsen. Vandaar dat witte spul.quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom heeft ze de pleeborstel in haar mond?
penisbaard.. Waar haal je dit allemaal vandaan?quote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
halo penersbaard waar kent uq haar van als ik fragen mag ik wil dr graag op de mnsquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik niet, haar knieën zijn te afstotelijk. Verder wel een leuk meisje.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ruk.nuLink dan gewoon naar haar blog
moet ik hierop fappen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat trutje heeft wel stijlquote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no ma pang pangquote:Op zondag 11 april 2010 21:14 schreef dundel het volgende:
[..]
Sjezuss!!!!
Penisbaard wat is der naam? Ze is spang no mpp!
Mooie leren broeken.quote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja godver die broeken manquote:Op maandag 12 april 2010 07:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mooie leren broeken.
Heeft ze ook leren pijpen ?!
Pic van jouquote:Op maandag 12 april 2010 10:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die bitch heeft n koortslip yo..KORSTEN NOH, KORSTEN!
SBS6quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, jij bent ook scherp zeg, op deze vroege ochtend.quote:
Het is helemaal niet vroeg.quote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook scherp zeg, op deze vroege ochtend.
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 07:04 schreef Multivitamine het volgende:
Damn, sommige chickies hier zijn echt strafbaar
quote:Heeey! Du har nå kommet til bloggen min. Jeg er 14, og alle kaller meg for Voe. Jeg blogger om alt mulig, så du vet aldri hva du får. Btw, isbiter er digg. Nok om meg, snakkes!
brbquote:
Ja, dus?quote:
Ik ken die chick ergens van volgens mijquote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk danWat mensen aan hebben tegenwoordig
Klopt, van foto's op internetquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Ik ken die chick ergens van volgens mij
Nee hoorquote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef super-gabber het volgende:
nopee volgens mij is het de vriendin van een vriend van me
Ook niet, je zit er helemaal naastquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef super-gabber het volgende:
[..]
na dan lijkt ze er verdomde veel op
en hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ook niet, je zit er helemaal naast
Ja, elke willekeurige jailbaittopic of draad op het wereldwijde webquote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef super-gabber het volgende:
[..]
heb je een bron van die foto of niet?
zij is gewoon PERFECTquote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is fucking 14 gek, hoe kan ze ooit 14 zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk kinderen, een homo!quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef Inverted_World het volgende:
Och al die jailbait fappers weerKLB
quote:
geboren worden in 1995quote:Op maandag 12 april 2010 17:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze is fucking 14 gek, hoe kan ze ooit 14 zijn.
heb je reactie even aangepast voor je...quote:Op maandag 12 april 2010 15:33 schreef super-gabber het volgende:
dit meisje valt niet onder lekker maar onder MOOI Strafbaar![]()
strafbaar of niet, gebatst zal ze worden!quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je reactie even aangepast voor je...
P-Beardquote:
Tering wat hap jij erg.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
begrijp niet zo goed dat iedereen het over batsen en rukken heeft maar als er op de FP een bericht over pedo's komt dan heeft iedereen het hoogste woord en moet de pedo aan de hoogste boom gehangen worden.
wees eens een beetje consequent. fap liever op een 18+er of iemand van je eigen leeftijd
(kan me niet voorstellen dat iedereen hier 14- is.)
en nee ik ben geen moraalridder, maar kan niet zo goed tegen pedo's.
HAHAHA, GA EENS SNEL TERUG NAAR DE FP, MORAALRIDDER!!!quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
begrijp niet zo goed dat iedereen het over batsen en rukken heeft maar als er op de FP een bericht over pedo's komt dan heeft iedereen het hoogste woord en moet de pedo aan de hoogste boom gehangen worden.
wees eens een beetje consequent. fap liever op een 18+er of iemand van je eigen leeftijd
Haha ik moest lachenquote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
want als je een 14-jarige batsbaar vindt dan ben je een pedo?quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
Vertaling:quote:
quote:Heeey! Je hebt nu mijn blog. Ik ben 14, en iedereen noemt me Voe. Ik blog over alles, dus je weet nooit wat je krijgt. Btw, ijsblokjes zijn lekker. Genoeg over mij, praten!
Als je nare opmerkingen van de 'ik', het is gewoon iemand die lijkt alsof ik stront te schrijven op hun blog.
Jammer van die piercings. Wat een mooi meisje zeg.quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar er niet minder om doen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer van die piercings. Wat een mooi meisje zeg.
Wat moeten wij met deze info?quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
Thanx Beetlebumquote:Op maandag 12 april 2010 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
Speciaal voor Beetlebum
[ afbeelding ]
Hee ik krijg een stijv piemeltje aga hiermeedoor voelt wel grappig en leukquote:Op maandag 12 april 2010 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
Speciaal voor Beetlebum
[ afbeelding ]
fixedquote:
Vreselijk mooi meisje toch eigenlijk wel dit. Kan eigenlijk niet mooier.quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volledig eens.quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk mooi meisje toch eigenlijk wel dit. Kan eigenlijk niet mooier.
quote:
Wil je haar facebook hebben?quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk mooi meisje toch eigenlijk wel dit. Kan eigenlijk niet mooier.
Doe eens geven penisbaartquote:
Ja, graag.quote:
Doe mij ook eens PM'en PB.quote:
Nee hoor, gewoon degene die Federer-fan quotequote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Drinky het volgende:
Je stuurde mij het verkeerde mijsje peinsbaard
quote:
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Drinky het volgende:
Oh wacht, maar ik wilde die 14 jarige zweed
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso: mensen die vrouwen sexy vinden.
Doe mij maar een lekkere boy.
Ik heb haar toegevoegd hopelijk accepteert ze mij kan ik op afstand fappen en haar farm mischien bespreiden met mijn zaadquote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
www.facebook.com/photo.php?pid=30746058&id=1103820203
Ben niet handig met foto's posten, sorry.
NOREN:quote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.
Bespreiden?quote:Op maandag 12 april 2010 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb haar toegevoegd hopelijk accepteert ze mij kan ik op afstand fappen en haar farm mischien bespreiden met mijn zaad
Ik mag nog hoor (A)quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
Koos Hertogs zou blij zijn met al deze zeehondjes
Onder welke steen heb jij gelegen hequote:
Welke steen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen he
quote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn Sweido's.quote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.
Welk dat blonde meisje of dat met het donkere haar?quote:
Ik zou het uitmaken. Van mij mag je het gewoon aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef electronique het volgende:
haha ik wilde zo'n pedobear seal of approval shirt aantrekken met carnaval, maar daar was vriendlief niet zo blij mee
Van mij mag je geen enkel shirt aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken. Van mij mag je het gewoon aan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef Skonk het volgende:
electronique dan he, niet jij Federer-fan.
Volgens de wet helaas niet.quote:
Ja maar ik vind hem niet mooiquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij hebt een meisje die een banaan pijpt als gebruikersafbeelding
Ja nee, maar jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:54 schreef eigenaar het volgende:
Haha met verwondering heb ik jullie laatste aantal post gevolgd Skonk en penisbaard, een open manier van communiceren, laten we het daar op houden![]()
Jullie kennen elkaar ook naast dit forum ofzo?
Of slaan jullie altijd zulke taal uit naar vreemden?![]()
Godverdommequote:Op zaterdag 17 april 2010 02:06 schreef Skonk het volgende:
wat eigenaardig
IK zie het ook nooit zo. Alsof een meisje pas aantrekelijk wordt op haar 18e verjaardag e dat je er tot dat moment niet "op die manier" naar kijkt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:14 schreef raebyddet het volgende:
Sinds wanneer is het raar dat je, meisjes die er uitzien als 18 maar in werkelijkheid 14 zijn,mooi vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |