zij is gewoon PERFECTquote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is fucking 14 gek, hoe kan ze ooit 14 zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk kinderen, een homo!quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef Inverted_World het volgende:
Och al die jailbait fappers weerKLB
quote:
geboren worden in 1995quote:Op maandag 12 april 2010 17:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze is fucking 14 gek, hoe kan ze ooit 14 zijn.
heb je reactie even aangepast voor je...quote:Op maandag 12 april 2010 15:33 schreef super-gabber het volgende:
dit meisje valt niet onder lekker maar onder MOOI Strafbaar![]()
strafbaar of niet, gebatst zal ze worden!quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je reactie even aangepast voor je...
P-Beardquote:
Tering wat hap jij erg.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
begrijp niet zo goed dat iedereen het over batsen en rukken heeft maar als er op de FP een bericht over pedo's komt dan heeft iedereen het hoogste woord en moet de pedo aan de hoogste boom gehangen worden.
wees eens een beetje consequent. fap liever op een 18+er of iemand van je eigen leeftijd
(kan me niet voorstellen dat iedereen hier 14- is.)
en nee ik ben geen moraalridder, maar kan niet zo goed tegen pedo's.
HAHAHA, GA EENS SNEL TERUG NAAR DE FP, MORAALRIDDER!!!quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
begrijp niet zo goed dat iedereen het over batsen en rukken heeft maar als er op de FP een bericht over pedo's komt dan heeft iedereen het hoogste woord en moet de pedo aan de hoogste boom gehangen worden.
wees eens een beetje consequent. fap liever op een 18+er of iemand van je eigen leeftijd
Haha ik moest lachenquote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
want als je een 14-jarige batsbaar vindt dan ben je een pedo?quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
Vertaling:quote:
quote:Heeey! Je hebt nu mijn blog. Ik ben 14, en iedereen noemt me Voe. Ik blog over alles, dus je weet nooit wat je krijgt. Btw, ijsblokjes zijn lekker. Genoeg over mij, praten!
Als je nare opmerkingen van de 'ik', het is gewoon iemand die lijkt alsof ik stront te schrijven op hun blog.
Jammer van die piercings. Wat een mooi meisje zeg.quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar er niet minder om doen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer van die piercings. Wat een mooi meisje zeg.
Wat moeten wij met deze info?quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Beetlebum het volgende:
Thanx Beetlebumquote:Op maandag 12 april 2010 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
Speciaal voor Beetlebum
[ afbeelding ]
Hee ik krijg een stijv piemeltje aga hiermeedoor voelt wel grappig en leukquote:Op maandag 12 april 2010 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
Speciaal voor Beetlebum
[ afbeelding ]
fixedquote:
Vreselijk mooi meisje toch eigenlijk wel dit. Kan eigenlijk niet mooier.quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volledig eens.quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk mooi meisje toch eigenlijk wel dit. Kan eigenlijk niet mooier.
quote:
Wil je haar facebook hebben?quote:Op maandag 12 april 2010 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vreselijk mooi meisje toch eigenlijk wel dit. Kan eigenlijk niet mooier.
Doe eens geven penisbaartquote:
Ja, graag.quote:
Doe mij ook eens PM'en PB.quote:
Nee hoor, gewoon degene die Federer-fan quotequote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Drinky het volgende:
Je stuurde mij het verkeerde mijsje peinsbaard
quote:
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Drinky het volgende:
Oh wacht, maar ik wilde die 14 jarige zweed
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso: mensen die vrouwen sexy vinden.
Doe mij maar een lekkere boy.
Ik heb haar toegevoegd hopelijk accepteert ze mij kan ik op afstand fappen en haar farm mischien bespreiden met mijn zaadquote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
www.facebook.com/photo.php?pid=30746058&id=1103820203
Ben niet handig met foto's posten, sorry.
NOREN:quote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.
Bespreiden?quote:Op maandag 12 april 2010 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb haar toegevoegd hopelijk accepteert ze mij kan ik op afstand fappen en haar farm mischien bespreiden met mijn zaad
Ik mag nog hoor (A)quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
Koos Hertogs zou blij zijn met al deze zeehondjes
Onder welke steen heb jij gelegen hequote:
Welke steen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen he
quote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn Sweido's.quote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.
Welk dat blonde meisje of dat met het donkere haar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |