Doe mij ook eens PM'en PB.quote:
Nee hoor, gewoon degene die Federer-fan quotequote:Op maandag 12 april 2010 23:00 schreef Drinky het volgende:
Je stuurde mij het verkeerde mijsje peinsbaard
quote:
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Drinky het volgende:
Oh wacht, maar ik wilde die 14 jarige zweed
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso: mensen die vrouwen sexy vinden.
Doe mij maar een lekkere boy.
Ik heb haar toegevoegd hopelijk accepteert ze mij kan ik op afstand fappen en haar farm mischien bespreiden met mijn zaadquote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
www.facebook.com/photo.php?pid=30746058&id=1103820203
Ben niet handig met foto's posten, sorry.
NOREN:quote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.
Bespreiden?quote:Op maandag 12 april 2010 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb haar toegevoegd hopelijk accepteert ze mij kan ik op afstand fappen en haar farm mischien bespreiden met mijn zaad
Ik mag nog hoor (A)quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
heb je reactie even aangepast voor je...
Wie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
Koos Hertogs zou blij zijn met al deze zeehondjes
Onder welke steen heb jij gelegen hequote:
Welke steen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen he
quote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn Sweido's.quote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NOOR VERDOMME, NOOR. Zweden zijn die vuige guido's, Noren zijn goddelijke vikingen.
Welk dat blonde meisje of dat met het donkere haar?quote:
Ik zou het uitmaken. Van mij mag je het gewoon aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef electronique het volgende:
haha ik wilde zo'n pedobear seal of approval shirt aantrekken met carnaval, maar daar was vriendlief niet zo blij mee
Van mij mag je geen enkel shirt aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou het uitmaken. Van mij mag je het gewoon aan.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef Skonk het volgende:
electronique dan he, niet jij Federer-fan.
Volgens de wet helaas niet.quote:
Ja maar ik vind hem niet mooiquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij hebt een meisje die een banaan pijpt als gebruikersafbeelding
Ja nee, maar jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:54 schreef eigenaar het volgende:
Haha met verwondering heb ik jullie laatste aantal post gevolgd Skonk en penisbaard, een open manier van communiceren, laten we het daar op houden![]()
Jullie kennen elkaar ook naast dit forum ofzo?
Of slaan jullie altijd zulke taal uit naar vreemden?![]()
Godverdommequote:Op zaterdag 17 april 2010 02:06 schreef Skonk het volgende:
wat eigenaardig
IK zie het ook nooit zo. Alsof een meisje pas aantrekelijk wordt op haar 18e verjaardag e dat je er tot dat moment niet "op die manier" naar kijkt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:14 schreef raebyddet het volgende:
Sinds wanneer is het raar dat je, meisjes die er uitzien als 18 maar in werkelijkheid 14 zijn,mooi vindt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |