wie....... is..... dattt...quote:Op zondag 11 april 2010 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ruk.nuLink dan gewoon naar haar blog
Alleen die rechter is lekkerquote:
en hard ook.. dat ze mag struikelen en haar bek mag openscheuren :pquote:
lek·ker bn, bw; -der, -st 1 aangenaam van smaak; smakelijk 2 aangenaam van geur 3 aangenaam voor de gevoelens, prettig, behaaglijk: dat zit me niet ~ dat bevalt me niet 4 (iron) onaangenaam, ergerniswekkend: een ~e jongen een beroerde vent 5 op lekker eten enz. gesteld: ~e trek hebben trek in iets lekkers; iem ~ maken hem iets begeerlijks voorspiegelen 6 (modaal bw) als uiting van leedvermaak of plagerij: dat is ~ mis 7 (vnl. met ontkenning) gezond: niet ~ zijnquote:
te veel tekstquote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
lek·ker bn, bw; -der, -st 1 aangenaam van smaak; smakelijk 2 aangenaam van geur 3 aangenaam voor de gevoelens, prettig, behaaglijk: dat zit me niet ~ dat bevalt me niet 4 (iron) onaangenaam, ergerniswekkend: een ~e jongen een beroerde vent 5 op lekker eten enz. gesteld: ~e trek hebben trek in iets lekkers; iem ~ maken hem iets begeerlijks voorspiegelen 6 (modaal bw) als uiting van leedvermaak of plagerij: dat is ~ mis 7 (vnl. met ontkenning) gezond: niet ~ zijn
tjonge jonge - in welke borstvergrotingskliniek zijn DIE foto's gemaakt.... da's toch niet normaal he...quote:
Casa Skonkquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tjonge jonge - in welke borstvergrotingskliniek zijn DIE foto's gemaakt.... da's toch niet normaal he...
quote:
een plaatje danquote:
Wat een lekker ding zeg.quote:
Ja ik kan alleen met MILFs of jailbait omgaan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef jaronsch het volgende:
TS pist in zijn broek als hij met een volwassen vrouw praat.
BUTTERFACEquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef Splutje het volgende:
Goed topic geworden
Ze is aan het tandenpoetsen. Vandaar dat witte spul.quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom heeft ze de pleeborstel in haar mond?
penisbaard.. Waar haal je dit allemaal vandaan?quote:Op zondag 11 april 2010 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
halo penersbaard waar kent uq haar van als ik fragen mag ik wil dr graag op de mnsquote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik niet, haar knieën zijn te afstotelijk. Verder wel een leuk meisje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |