De term voetbal is oorlog wordt wel heel letterlijk zo. Wat gestoorde idioten zitten er toch tussen de voetbalfans. Dat er niemand binnen die groep is die bedenkt dat dit misschien wel te ver gaat is onbegrijpelijk.quote:Fansite Ajax: Tijdens bekerfinale moet die kankerstad weer plat
AMSTERDAM - De aanloop naar de bekerfinale in Rotterdam wordt met de dag grimmiger. Voorlopig dieptepunt in de uiterst moeizame weg naar de eindstrijd om de KNVB-beker op 25 april in de Rotterdamse Kuip is een verwerpelijke actie op een website die enkele fanatieke supportersgroepen van Ajax verenigt. De website afca.nl opent sinds zaterdag met een paginagrote verwijzing naar het bombardement van 1940 op Rotterdam.
De onverkwikkelijke actie van de fansite, die oproept 'op 25-04-2010 die kankerstad weer helemaal plat te krijgen', krijgt een vervolg op een van de binnenpagina's. Daar wordt een oproep gedaan om elke 'kakkerlak' - de bijnaam voor een aanhanger van Feyenoord - die in Amsterdam een kaartje voor de bekerfinale probeert te bemachtigen 'meteen in elkaar te meppen en blijven meppen tot hij of zij niet meer opstaat'.
Volgens de website hebben Feyenoord-fans onlangs opgeroepen om zijn of haar ticket veilig te stellen door in Amsterdam bij de sigarenboer langs te gaan. Daar zou - in tegenstelling tot Rotterdam - geen rij staan en zou iedere fan die op tijd aanwezig is, meer kans hebben op een kaartje.
Zaterdag gingen de laatste 8.600 kaarten voor Feyenoord-supporters in de verkoop, nadat eerder al 1.400 voorrangskaarten werden verkocht voor uitkaarthouders. De duizenden plaatsbewijzen waren binnen het kwartier uitverkocht, meldde de Rotterdamse club op zijn website.
Lijkt mij toch wel dat hier iets tegen gedaan kan worden, dit is gewoon oproepen tot geweld.quote:kakkerlakkenjacht in AMSTERDAM
Vandaag is officieel de kakkerlakkenjacht in Amsterdam geopend. Om 9 uur zaterdagochtend begint de voorverkoop voor de kakkerlakken voor de bekerfinale in rotterdam. Kakkerlakken gijssie heeft het startsein onlangs gegeven door met zijn dwaze kop drie dagen voor aanvang van de verkoop weer zijn media geilheid te laten zien.
De kans is redelijk groot dat diverse kakkerlakken morgen gaan proberen om kaartjes voor de bekerfinale in Amsterdam te halen, want waar weet je eigenlijk bijna zeker dat je NIET in de rij hoeft te staan voor dat matig presterende cluppie van je? Juist, in Amsterdam!
Vanaf 9 uur is de kakkerlakkenjacht dus officieel geopend. En om het jullie makkelijk te maken hieronder wat tips:
- Speur goed rond in de omgeving van een Primera
- Alles dat stinkt en onverstaanbaar praat is een kakkerlak
- De kakkerlak kijkt schichtig om zich heen in de hoop niet herkend te worden.
Hoe te handelen bij het spotten van één of meerdere kakkerlakken:
- Meteen er boven op meppen en door blijven meppen tot ze niet meer opstaan.
Wij wensen jullie veel succes!
ja, kunnen ze niet beter de ongediertebestrijding bellen? kakkerlakkenquote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef VancouverFan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stad-weer-plat.dhtml
[..]
De term voetbal is oorlog wordt wel heel letterlijk zo. Wat gestoorde idioten zitten er toch tussen de voetbalfans. Dat er niemand binnen die groep is die bedenkt dat dit misschien wel te ver gaat is onbegrijpelijk.
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=400&y=595
[..]
Lijkt mij toch wel dat hier iets tegen gedaan kan worden, dit is gewoon oproepen tot geweld.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef reem het volgende:
Door dit soort idioten zitten de echte voetballiefhebbers opgescheept met clubcards, combireizen, etc. En het erge is dat er nog lui op fok rondlopen (zeker in de Randverschijnselen topicreeks) die dit soort geweld goedpraten. Omdat het a) in de menselijke natuur staat b) de mensen vrijwillig met elkaar op de vuist gaan en c) 'het er gewoon bijhoort'.
Ik kots echt op dat soort lui.
Aanzetten tot geweldig is niet strafbaar.quote:Op zondag 11 april 2010 01:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Aanzetten tot geweldig is toch strafbaar?
Wel onhaalbaar in het geval van een fokker. Mij uitgesloten.quote:Op zondag 11 april 2010 01:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweldig is niet strafbaar.
Tot geweld dan?quote:Op zondag 11 april 2010 01:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweldig is niet strafbaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De contouren van het door burgemeester Aboutaleb beloofde megafeest rondom de bekerfinale in Rotterdam eind deze maand beginnen zichtbaar te worden. De bekende cultuurhistorische website A.F.C.A. dook in de geschiedenisboeken en heeft sinds vandaag deze smakeloze pica van het bombardement in WOII op de frontpage. Op de fansite wordt trouwens ook opgeroepen iedere Rotterdammer die in Amsterdam probeert een ticket te kopen (bijvoorbeeld omdat de Primera in 010 ze liever zelf houdt) in elkaar te slaan. Het wachten is op een vanaf de Coolsingel georganiseerde jodenjacht. Kunnen deze irritante capuchonklootzakjes met het IQ van een visstick en 5 gram in hun neus niet even lekker allemaal tegelijk doodvallen?
quote:Op zondag 11 april 2010 01:13 schreef Krantenman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op zondag 11 april 2010 01:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft meer weg van een criminele organisatie dan van cultuur. Eigenlijk zou hiervan gewoon aangifte gedaan moeten worden. Zulke idioten maken de sport kapot. Gezonde rivaliteit is tot daar aan toe, maar dit is gewoon ZIEK en ook heel erg beschamend.quote:
Waarom?quote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef McKillem het volgende:
"moet die hele kankerstad weer helemaal plat"
Zinfaal.
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.quote:Op zondag 11 april 2010 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Waarom?
De halve stad kan ook helemaal plat moeten.
"Moet die stad weer helemaal plat" dude hoe whack klinkt dat, faggot.quote:Op zondag 11 april 2010 02:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.
De zin zou dus moeten zijn "moet die kankerstad weer helemaal plat", en wat ook wel IQ verhogend zou werken is dat hele kanker er uit halen want dat hebben we ook wel een keer gehoord zo langzamerhand.
Of gewoon die hele afbeelding niet maken en voetbal gewoon kijken ipv bevechten.quote:Op zondag 11 april 2010 02:23 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
"Moet die stad weer helemaal plat" dude hoe whack klinkt dat, faggot.
Ze bevechten voetbal niet, ze bevechten elkaar in de naam van een voetbalclub, McKillem.quote:Op zondag 11 april 2010 02:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Of gewoon die hele afbeelding niet maken en voetbal gewoon kijken ipv bevechten.
Alhoewel je gelijk hebt klopt de zin zelf wel (alhoewel de bedenker er vast niet over nagedacht heeft).quote:Op zondag 11 april 2010 02:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.
De zin zou dus moeten zijn "moet die kankerstad weer helemaal plat", en wat ook wel IQ verhogend zou werken is dat hele kanker er uit halen want dat hebben we ook wel een keer gehoord zo langzamerhand.
Dus, dus, dus jij wil hier nu zeggen dat voetbalhooligfans hetzelfde zijn als gelovigen?quote:Op zondag 11 april 2010 02:32 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Ze bevechten voetbal niet, ze bevechten elkaar in de naam van een voetbalclub, McKillem.
Dat klopt wel eigenlijk. De tweede "helemaal" slaat op het feit in hoeverre de stad plat moet. Een beetje plat (alles hoger dan 50 meter kapot bijv), of helemaal plat. Dat is de nuance die je met het woord "helemaal" aan brengt. Dat is iets anders dan "hele stad" waarmee je een grens aangeeft.quote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef McKillem het volgende:
"moet die hele kankerstad weer helemaal plat"
Zinfaal.
Op zo'n plek zou je beide partijen inderdaad massaal kunnen afslachten, als je ze toch allemaal bij elkaar hebt. Gewoon vanuit de lucht, wat ze in Afghanistan met de Taliban doen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:20 schreef Gitank2 het volgende:
Nou ja, misschien is er een braakliggend terrein ergens bij de Kuip in de buurt, gedoog het rellen daar
Niemand heeft er verder last van.
Een postertje dat een oorlog verheerlijkt plus een oproep om andere mensen tot pulp te slaan.quote:Op zondag 11 april 2010 02:55 schreef Merkie het volgende:![]()
![]()
Anders maak je even heisa om een postertje.
[..]
Dat klopt wel eigenlijk. De tweede "helemaal" slaat op het feit in hoeverre de stad plat moet. Een beetje plat (alles hoger dan 50 meter kapot bijv), of helemaal plat. Dat is de nuance die je met het woord "helemaal" aan brengt. Dat is iets anders dan "hele stad" waarmee je een grens aangeeft.
Dat hebben ze zelf niet eens in de gaten. Ze vinden zichzelf heel wat blijkt wel uit het gezeur dat ze het niet eens zijn met de maatregelen die Ajax nu neemt.quote:Op zondag 11 april 2010 11:20 schreef Devz het volgende:
Die gasten van de AFCA site zijn inderdaad vaak niet de helderste lichten. Beetje jammer dat ze zichzelf weer zo te kijk zetten met zo'n idioot artikel.
Heb je wel eens om je heen gekeken? Zo ja, waar de neuk maak je je dan druk om?quote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef VancouverFan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stad-weer-plat.dhtml
[..]
De term voetbal is oorlog wordt wel heel letterlijk zo. Wat gestoorde idioten zitten er toch tussen de voetbalfans. Dat er niemand binnen die groep is die bedenkt dat dit misschien wel te ver gaat is onbegrijpelijk.
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=400&y=595
[..]
Lijkt mij toch wel dat hier iets tegen gedaan kan worden, dit is gewoon oproepen tot geweld.
En jouw mening is relevant omdat.... help me effe.quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef reem het volgende:
Door dit soort idioten zitten de echte voetballiefhebbers opgescheept met clubcards, combireizen, etc. En het erge is dat er nog lui op fok rondlopen (zeker in de Randverschijnselen topicreeks) die dit soort geweld goedpraten. Omdat het a) in de menselijke natuur staat b) de mensen vrijwillig met elkaar op de vuist gaan en c) 'het er gewoon bijhoort'.
Jee de pee zeg.quote:Op zondag 11 april 2010 01:20 schreef VancouverFan het volgende:
Zelfs GeenStijl vind het niet kunnen:
[..]
Voetbalfansquote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het feit dat ze in een onbeduidend landje wonen is kennelijk niet genoeg. Nee, de animositeit moet zelfs gehyperconcentreerd worden op stadsniveau. Ja, dan kun je écht spreken van extreme, infantiele blikvernauwing.
Voetbalfans
Zelfs Ringo houdt het niet droog wanneer het om voetbal gaatquote:Op zondag 11 april 2010 08:58 schreef Ringo het volgende:
De goede dag dat alle voetbalstadions van Nederland tegelijk in brand vliegen, sta ik juichend op straat. Wat een zinloze, geldverslindende dommemensenhobby is dat.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat de Rotterdamse politie met scherp en gericht op hoofd en knieën schiet op iedere voetbalpauper die niet netjes in het gelid staat om de brave fan uit te hangen. Preventief elimineren dat tuig.
verstand van zaken 0quote:Op zondag 11 april 2010 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Aboutaleb heeft ook een serieuse fout gemaakt door 10K ajax supporters toe te staan. Gelukkig heeft de clubleiding nog wat hersens door er al 2300 terug te sturen, maar zelfs dat zal nog tot een veldslag leiden.
Hoek van Holland 2.
De stadions zitten vol met kinderen. Stel je gvd niet zo aan zegquote:Op zondag 11 april 2010 10:21 schreef Bamba het volgende:
Wat triest zeg![]()
Mijn vriend is Ajax-supporter en wil later graag eens met onze zoon (nu 3) een keer naar een Ajax wedstrijd, maar als dit zo doorgaat, durf ik hem niet eens te laten gaan.
Paupers die voetbal misbruiken om hun natuurlijke aard te laten zien![]()
Moeten we je mama even gaan zoeken dan?quote:Op zondag 11 april 2010 11:47 schreef super-gabber het volgende:
En waar zijn Knvb de Vi en de telegraaf nu, altijd janken over de haat in de ogen van de feyenoordsuporters. O nee wacht het gaat over wat ajax fout doet, nee dat komt niet in het nieuws!
Ah. Daar is de eerste voetbal liefhebber die komt zeggen dat iedereen het maar normaal moet vinden dat voetbalfans oproepen tot geweld.quote:Op zondag 11 april 2010 12:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb je wel eens om je heen gekeken? Zo ja, waar de neuk maak je je dan druk om?
[..]
En jouw mening is relevant omdat.... help me effe.
[..]
Jee de pee zeg.
[..]
Voetbalfans![]()
[..]
Zelfs Ringo houdt het niet droog wanneer het om voetbal gaat
[..]
verstand van zaken 0
[..]
De stadions zitten vol met kinderen. Stel je gvd niet zo aan zeg
[..]
Moeten we je mama even gaan zoeken dan?
Gast, het interesseert die mensen echt geen reet wat een ander er van vindt hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 12:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ah. Daar is de eerste voetbal liefhebber die komt zeggen dat iedereen het maar normaal moet vinden dat voetbalfans oproepen tot geweld.
En waaruit blijkt dat ik me niet kwaad maak over die belangrijkere zaken?quote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gast, het interesseert die mensen echt geen reet wat een ander er van vindt hoor.
Maar het zou tof zijn als mensen eens zo kwaad werden om belangrijker zaken dan wat opgeschoten tuig met een voorkeur voor gedonder.
Maar dan is het blijkbaar niet zwart/wit genoeg.
Nou, dat blijkt overduidelijk uit dit topic. En dan gaat het niet zozeer om jou, maar meer in algemene zin.quote:Op zondag 11 april 2010 12:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat ik me niet kwaad maak over die belangrijkere zaken?
Wat die ook mogen zijn,..
Wat is je punt, Gelukskoek? Dat de samenleving met reden al decennialang opdraait voor de relhobby van een stel idioten? Familie-uitje of niet, het is altijd hommeles.quote:Op zondag 11 april 2010 12:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt overduidelijk uit dit topic. En dan gaat het niet zozeer om jou, maar meer in algemene zin.
Wat een gelul.quote:Op zondag 11 april 2010 12:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt overduidelijk uit dit topic. En dan gaat het niet zozeer om jou, maar meer in algemene zin.
Mijn punt is dat mensen blijkbaar meer bezig zijn met actieve dissociatie dan met de ellende waar men over spreekt.quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is je punt, Gelukskoek? Dat de samenleving met reden al decennialang opdraait voor de relhobby van een stel idioten? Familie-uitje of niet, het is altijd hommeles.
Uit dit topic blijkt volgens jou dus dat mensen alleen kwaad worden om dit? Dom figuur. Ze moeten gewoon een magnetron-van inzetten, dan is het snel afgelopen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wellicht ben jij één van de uitzonderingen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Jij hebt geen idee waar ik me 'kwaad' om maak.
Lezen is en blijft een opgave voor sommigen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Uit dit topic blijkt volgens jou dus dat mensen alleen kwaad worden om dit?
Ja, vastquote:Dom figuur.
Je zegt het zelf letterlijk nerd, leer formuleren.quote:Op zondag 11 april 2010 12:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Lezen is en blijft een opgave voor sommigen.
[..]
Ja, vast
Waar dan poeplul?quote:Op zondag 11 april 2010 12:26 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Je zegt het zelf letterlijk nerd, leer formuleren.
quote:Op zondag 11 april 2010 09:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een postertje dat een oorlog verheerlijkt plus een oproep om andere mensen tot pulp te slaan.
Mja, lijkt me een goede reden om me druk over te maken.
Link? Rare pipo die je bentquote:Op zondag 11 april 2010 09:01 schreef Oksel het volgende:
Nouja, laten we eerlijk zijn.. Rotterdam is gewoon een lelijke verpauperde kutstad met veelsteveel allochtonen, dus eigenlijk is die voetbalwedstrijd wel een goed tijdstip ervoor. Ben je óók meteen van al die achterlijke supporters af..
dat zal best, maar je kind zal maar net tussen de vechtende hooligans zitten.quote:Op zondag 11 april 2010 12:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De stadions zitten vol met kinderen. Stel je gvd niet zo aan zeg
in het stadion bedoel je? voor de vakken waar de fanatiekere supporters zitten kan je niet zomaar een kaartje halen, en mocht dat wel lukken dan gaan ze nog niet vechten op de tribune hoorquote:Op zondag 11 april 2010 13:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
dat zal best, maar je kind zal maar net tussen de vechtende hooligans zitten.
Niet vechten op de tribune?quote:Op zondag 11 april 2010 14:04 schreef Rijpie het volgende:
[..]
in het stadion bedoel je? voor de vakken waar de fanatiekere supporters zitten kan je niet zomaar een kaartje halen, en mocht dat wel lukken dan gaan ze nog niet vechten op de tribune hoor
Heb je het bericht gelezen? Wat moet je als ajax-supporter in een feyenoordvak? Het geweld keur ik niet goed, maar achteraf gezien is hij natuurlijk niet slim geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 14:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet vechten op de tribune?
http://soccer4u.nl/nieuws(...)eld-in-Feyenoord-vak
Blijkbaar hoef je niet eens een kaartje te hebben voor het fanatiek vak voor een kans op een pak slaag.
Dat het zover is dat je niet met z'n allen gezellig naar een wedstrijd kunt kijken is natuurlijk al te schandalig voor woorden.quote:Op zondag 11 april 2010 14:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Heb je het bericht gelezen? Wat moet je als ajax-supporter in een feyenoordvak? Het geweld keur ik niet goed, maar achteraf gezien is hij natuurlijk niet slim geweest.
http://www.gelderlander.nl/sport/nec/5279514/Groesbeek-likt-zijn-wonden-na-geweld-Belgische-supporters.ece?start=3&sort=ascquote:Die Belgische supporters kwamen zwaar gedrogeerd en dronken het veld op. En vielen iedereen aan, NEC-fan of niet. Man of vrouw, jong of oud, iedereen liep gevaar. Ze gaven vooral veel kopstoten.
Als enkel en alleen hooligans elkaar gaan aanvallen vind ik het best. Geen medische zorg etc. Helaas is het merendeel van de slachtoffers altijd relatief onschuldig.quote:Op zondag 11 april 2010 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Aboutaleb heeft ook een serieuse fout gemaakt door 10K ajax supporters toe te staan. Gelukkig heeft de clubleiding nog wat hersens door er al 2300 terug te sturen, maar zelfs dat zal nog tot een veldslag leiden.
Hoek van Holland 2.
Je kan best met z'n allen gezellig naar een wedstrijd kijken, maar er zijn bepaalde dingen waar je rekening mee moet houden. En er zijn wedstrijden die nou eenmaal meer beladen zijn dan andere wedstrijden. Als je nu in de arena zou zitten dan zou je nergens last van hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 14:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat het zover is dat je niet met z'n allen gezellig naar een wedstrijd kunt kijken is natuurlijk al te schandalig voor woorden.
Hoeveel wedstrijden worden er per week gespeeld? En bij hoeveel zijn er ongeregeldheden? Ga je nu alle negatieve berichten opzoeken, terwijl dat misschien 1 op de 500 keer voorkomt?quote:Ander voorbeeld dan:
[..]
http://www.gelderlander.nl/sport/nec/5279514/Groesbeek-likt-zijn-wonden-na-geweld-Belgische-supporters.ece?start=3&sort=asc
Zou je kind dus ook zomaar tussen kunnen staan.
Ja, of opsluiten.quote:Op zondag 11 april 2010 13:04 schreef VancouverFan het volgende:
KNVB kan hier weinig mee.
Ajax zou er wat mee kunnen doen misschien, de makers van die site toegang tot stadion ontzeggen of zoiets.
Klopt, een aantal van mijn vrienden (vooral met kinderen) waren voormalig Feyenoord supporter maar zijn nu noodgedwongen overgegaan naar Sparta. Teveel agressieve sfeer bij Feyenoord. Sparta is veel relaxter en vriendelijker qua gezinnen.quote:Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef IHVK het volgende:
Feyenoord en Ajax
de grootste pauperclubs van Nederland.![]()
En dit zeg ik als Rotterdamer.
Elke club heeft een harde kern en de leuke families met kleine kinderen. Dat is bij Sparta niet anders. Bij ADO Den Haag dachten ze ook even dat die harde kern verleden tijd was maar de laatste tijd laait dat ook weer op. Het verschil is dat bij Ajax en Feyenoord de supportersaantallen hoger liggen en daarom dus de harde kern. En die zijn bij die clubs nou net zo dat ze ook daadwerkelijk op de vuist gaan.quote:Op zondag 11 april 2010 14:55 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Klopt, een aantal van mijn vrienden (vooral met kinderen) waren voormalig Feyenoord supporter maar zijn nu noodgedwongen overgegaan naar Sparta. Teveel agressie sfeer bij Feyenoord. Sparta is veel vriendelijker qua gezinnen.
Feyenoord = pauperclub
Sparta = herenclub
1 op de 500 keer?quote:Op zondag 11 april 2010 14:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Je kan best met z'n allen gezellig naar een wedstrijd kijken, maar er zijn bepaalde dingen waar je rekening mee moet houden. En er zijn wedstrijden die nou eenmaal meer beladen zijn dan andere wedstrijden. Als je nu in de arena zou zitten dan zou je nergens last van hebben.
Mocht je toch nog schrik hebben dan zijn er nog speciale kindervakken, lekker veilig.
[..]
Hoeveel wedstrijden worden er per week gespeeld? En bij hoeveel zijn er ongeregeldheden? Ga je nu alle negatieve berichten opzoeken, terwijl dat misschien 1 op de 500 keer voorkomt?
Doe dat, neem je dan wel alle voetbalwedstrijden mee? alle competities, beker, europees enz, in NL en BE?quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
1 op de 500 keer?
Als je zulke onzin durft te posten wil ik best wel alle ongeregeldheden op gaan zoeken.
Mijn voorbeelden waren alleen maar ter illustratie van jouw bewering dat je veilig naar het voetbal kunt. En dat is dus onzin. Voetbal trekt helaas veel malloten aan die om het minste of geringste geweld gebruiken. Het is, wat mij betreft, dan ook heel logisch als ouders niet met hun kind naar het voetbal durven.
Gelukkig zie je het ook wel gebeuren dat veel ouders het wel aandurven en dat het goed gaat. Maar doen alsof het compleet veilig is, is natuurlijk onzin.
jaja heel europa erbij betrekken om te doen alsof er maar 1 op de 500 keer iets gebeurd bij een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Doe dat, neem je dan wel alle voetbalwedstrijden mee? alle competities, beker, europees enz, in NL en BE?
En onzin dat je veilig naar het stadion kan? blijf dan maar lekker veilig binnen zitten, zo kom je natuurlijk nooit ergens, overal ligt gevaar op de loer.
Dan zoek je lekker iets anders, ga wielrennen kijkenquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
jaja heel europa erbij betrekken om te doen alsof er maar 1 op de 500 keer iets gebeurd bij een voetbalwedstrijd
Er is geen sport waarbij er zoveel aandacht wordt besteed aan het voorkomen van geweld op en langs het veld als bij voetbal. Er is zelfs een complete reclame campagne geweest om ouders langs het veld wat rustiger te krijgen.
Gevaar ligt inderdaad overal op de loer. Maar het geweld bij voetbal is per definitie zinloos en we kijken er met z'n allen naar en doen er weinig aan.
Dus een vader die graag met zijn zoon naar het voetbal wil moet voor de zekerheid maar naar het wielrennen gaanquote:Op zondag 11 april 2010 15:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dan zoek je lekker iets anders, ga wielrennen kijken![]()
Ik heb nog nooit iets meegemaakt, laat staan gezien, voor tijdens of na een wedstrijd. En ja die 1 op 500 keer is natuurlijk uit de lucht geplukt, maar 1 op 2 is het ook niet natuurlijk.
Welk geweld is niet zinloos trouwens?
Een vader die te bang is om naar het voetbal te gaan moet dan maar iets anders gaan zoeken ja.quote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus een vader die graag met zijn zoon naar het voetbal wil moet voor de zekerheid maar naar het wielrennen gaan
Als jij nog nooit wat gezien hebt, kan ik je wel wat krantenartikelen geven en filmpjes van rellen. Zijn teveel voorbeelden van.
Vertel ze dat ook eens in België...quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Een vader die te bang is om naar het voetbal te gaan moet dan maar iets anders gaan zoeken ja.
En tuurlijk, ik lees het ook allemaal, en ik sluit m'n ogen er ook niet voor, maar je kan daar niet vanuit gaan dat het elk weekend raak is, dat op elke vierkante meter een hooligan rondloopt die met iedereen wilt vechten, dat je elke minuut een bierflesje in je nek kan krijgen. Dan praat je jezelf gewoon angst aan.
Het is inderdaad niet elk weekend raak. Maar 1 weekend is al genoeg om goed gewond te raken.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Een vader die te bang is om naar het voetbal te gaan moet dan maar iets anders gaan zoeken ja.
En tuurlijk, ik lees het ook allemaal, en ik sluit m'n ogen er ook niet voor, maar je kan daar niet vanuit gaan dat het elk weekend raak is, dat op elke vierkante meter een hooligan rondloopt die met iedereen wilt vechten, dat je elke minuut een bierflesje in je nek kan krijgen. Dan praat je jezelf gewoon angst aan.
Bij de wedstrijd zelf kom je niet bij elkaar in de buurt.quote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
1985 omg
Wat een vergelijkingen hier.
Overigens het is met zo'n bekerfinale of welke klassieker dan ook onmogelijk om bij elkaar te komen voor beide kampen...zolang men tenminste in de combi zit en niet in de neutrale vakken.
Dus niks geen hoek van holland 2 bladiebla. Wat een onzin.
So what dat het 1985 is? toont nog altijd heel mooi aan dat er ook onschuldigen kunnen omkomen door het geweld van losgeslagen hooligans (en daarover gaat het hele filmpje).quote:
Shittt!!quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Vertel ze dat ook eens in België...
(met ondertitels)
En dit gebeurt elke week? Je kan dus niet meer naar een voetbalwedstrijd omdat er een kleine kans is dat er wat gebeurt? Waarom zit het stadion dan elke keer weer vol, waarom is niet iedereen bang?quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Vertel ze dat ook eens in België...
(met ondertitels)
Ik reageer op de commentaren op je bericht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd zelf kom je niet bij elkaar in de buurt.
Maar daar gaat dit bericht niet over. Het gaat over Ajax fans die oproepen om Rotterdamers die in Amsterdam zijn in elkaar te slaan totdat ze niet meer op kunnen staan. 2 weken voor de wedstrijd zelf.
Er wonen genoeg Feyenoord fans in Amsterdam anders...quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen.
Verkeerd gedacht.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen. Dacht dat het overbodig was dit te schrijven maar goed.
Nee, elke week gebeurt het niet nee, maar wel zeker een keer per jaar (ook in Nederland, alleen niet met zo veel doden). En als dan zo'n site tot haat oproept, dan jaag je alleen maar de 'eerlijke' mensen weg die houden van het voetbalspelletje.quote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En dit gebeurt elke week? Je kan dus niet meer naar een voetbalwedstrijd omdat er een kleine kans is dat er wat gebeurt? Waarom zit het stadion dan elke keer weer vol, waarom is niet iedereen bang?
Zo zou je ook niet meer met het vliegtuig kunnen, of met de metro, of naar een club of discotheek, of naar de supermarkt.
De samenleving verpaupert, maar dat is overal, nergens ben je meer veilig, maar door daar bang voor weg te lopen maak je het alleen maar erger.
Griekenland, als we toch aan het voorspellen zijn, maar goed de leuzen zijn ook al sinds de oorlog zo'n beetje al hetzelfde. Orginialiteit onbreekt bij elke wedstrijd, verzin iets grappigs, en niet he pannekoek omfg.quote:Op zondag 11 april 2010 16:23 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, elke week gebeurt het niet nee, maar wel zeker een keer per jaar (ook in Nederland, alleen niet met zo veel doden). En als dan zo'n site tot haat oproept, dan jaag je alleen maar de 'eerlijke' mensen weg die houden van het voetbalspelletje.
Je moet trouwens eens naar live-voetbalverslagen kijken uit Boekarest bijvoorbeeld, ik voorspel je dat daar ergens het volgende voetbaldrama gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja tsja.
Dat maakt het niet minder verwerpelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik reageer op de commentaren op je bericht.
Het bericht op de site bereikt normaal gesproken alleen de mensen die zich met dit soort zaken bezig houden.
Waarom is het onzin om dat te denken?quote:Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen. Dacht dat het overbodig was dit te schrijven maar goed.
En dus?quote:De haat is er altijd en overal.
Overigens. Geenstijl wil gewoon ff Peter R de Vries aanpakken en het AD grijpt alles aan voor een stukkie...
Er is al een miljoen uitgetrokken aan veiligheidsmaatregelenquote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon verbieden, Ajax - Feijenoord ga je maar lekker op de tv kijken![]()
Ik weet 100% zeker dat er rellen gaan komen, daar geef ik mijn weeksalaris voor
Denk je dat dat gaat helpenquote:Op zondag 11 april 2010 17:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Er is al een miljoen uitgetrokken aan veiligheidsmaatregelen
Dat schrijf ik toch niet?quote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef reem het volgende:
[..]
Er wonen genoeg Feyenoord fans in Amsterdam anders...
quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder verwerpelijk.
[..]
Waarom is het onzin om dat te denken?
Zijn ook Rotterdammers die 2 dagen van tevoren in de rij gingen liggen. Vind ik ook onzin.
[..]
En dus?
Ik vind het redelijk abnormaal dat voetbalfans oproepen tot een bombardement van een stad en geweld tegen Feyenoord fans.
Ik zou niet weten waarom daar geen melding van mag worden gemaakt.
Niet helemaal, voor een deel wel.quote:
Zou d'r geen weddenschap over aangaan. Of de grap moet zijn dat je geen inkomen hebt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon verbieden, Ajax - Feijenoord ga je maar lekker op de tv kijken![]()
Ik weet 100% zeker dat er rellen gaan komen, daar geef ik mijn weeksalaris voor
Ik doe het als ik het tegenkom. Of het AD of Geen Stijl het melden maakt mij geen kont uit.quote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
verwerpelijk. Prima. What's next. Wil je over elke site op internet die iets verwerpelijks schrijft een topic openen? Of doe je dat alleen als GS en het AD er aandacht aan besteden.
Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.quote:Er zijn geen r'dammers die 2 dagen van tevoren in de rij liggen. Dat is Gijs. Gijs is een aandachtsgeile ex hooligan van Feyenoord die alles doet voor een beetje publiciteit.
En dat het dan nog steeds gebeurd is toch wel redelijk schandalig.quote:Melding maken is prima. Echt nieuws is het echter niet. Is wel eerder geweest.
Jaren terug gebeurde dit al. t-shirts etc.
2 dagen van tevoren trokken ze de beste man van de primera over de toonbank?quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik doe het als ik het tegenkom. Of het AD of Geen Stijl het melden maakt mij geen kont uit.
En ja, als er regelmatig sites zijn die zo duidelijk oproepen tot geweld zou ik niet weten waarom daar geen aandacht aan mag worden besteed.
[..]
Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.
Op internet ook een filmpje te zien van klanten van een primera die de verkoper nog net niet over de toonbank trekken. Of was dat ook Gijs?
[..]
En dat het dan nog steeds gebeurd is toch wel redelijk schandalig.
Of moeten we het maar normaal vinden?
Ja in theorie kan datquote:Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.
Als er geen rellen zijn zal dat niet aan de supporters liggen maar aan de geld verslindende maatregelen die ingezet worden.quote:Op zondag 11 april 2010 17:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zou d'r geen weddenschap over aangaan. Of de grap moet zijn dat je geen inkomen hebt.
En ik irriteer met aan voetbal fans die oproepen andere voetbal fans tot pulp te slaan.quote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
2 dagen van tevoren trokken ze de beste man van de primera over de toonbank?![]()
Je mag er best aandacht aan besteden, het verwerpelijk vinden etc. Ik irriteer mij er alleen aan dat zoveel mensen maar wat roepen. Lekker blindelings achter elk nieuwsbericht aanlopen etc.
[..]
Ja in theorie kan dat![]()
true!quote:Op zondag 11 april 2010 18:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als er geen rellen zijn zal dat niet aan de supporters liggen maar aan de geld verslindende maatregelen die ingezet worden.
Maar dit slaat dan weer nergens opquote:Op zondag 11 april 2010 08:58 schreef Ringo het volgende:
De goede dag dat alle voetbalstadions van Nederland tegelijk in brand vliegen, sta ik juichend op straat. Wat een zinloze, geldverslindende dommemensenhobby is dat.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat de Rotterdamse politie met scherp en gericht op hoofd en knieën schiet op iedere voetbalpauper die niet netjes in het gelid staat om de brave fan uit te hangen. Preventief elimineren dat tuig.
De kosten daarvan verhalen op de hooligans die dan wel rellenquote:
Mja, vind dat een beetje een loos verhaal.quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De kosten daarvan verhalen op de hooligans die dan wel rellen
Nou, die immigrant heeft geen schade veroorzaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mja, vind dat een beetje een loos verhaal.
Dan zijn er heel wat kosten in de samenleving die we op mensen kunnen gaan verhalen.
Voorbeeld: een immigrant lijkt tonnen te kosten. Moeten ze dat zelf maar neerleggen om hier binnen te komen?
En zo kun je legio (ook minder flauwe) voorbeelden noemen.
Vrij kansloos dus (gelukkig).
Als je een IQ hebt van om en nabij de 65 kun je dat niet onthoudenquote:Op zondag 11 april 2010 02:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik niet. Als jij expres doelbewust iets sloopt, dan dien je dat gewoon te betalen. punt uit.quote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mja, vind dat een beetje een loos verhaal.
Eens.quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef reem het volgende:
Doe eens normaal. Dat die randdebielen het voor de gewone supporters al vervelender maken om naar het stadion te gaan is één ding. Maar van die wijsneuzen die menen dat je met het verbieden van de sport het probleem oplost, dat is grenzeloos naïef. Dan gaan ze gewoon naar het ijshockey, of komen ze het bij jouw sport vergallen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:19 schreef Nielsch het volgende:Of nog beter: gewoon die hele koleresport verbieden...![]()
Sterker nog Fok! heeft zelfs zo'n idioot als moderator. Happel.quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef reem het volgende:
een paar ton noem je geen schade?quote:Op zondag 11 april 2010 22:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nou, die immigrant heeft geen schade veroorzaakt.
Iemand die doelbewust schade veroorzaakt en dat is bewezen, moet het terugbetalen.
joh die doet zich voor alsof ie een hooligan isquote:Op zondag 11 april 2010 23:44 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Sterker nog Fok! heeft zelfs zo'n idioot als moderator. Happel.
Met de complimenten van Hamer Henkiequote:Op maandag 12 april 2010 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Mensen die dit soort berichten serieus nemen
Waarom denk je dat er maar één Klassieker is in Nederland (eigenlijk 2) ?
Feyenoord - ajax jongen , in de aanloop is alles geoorloofd (behalve fysiek geweld over en weer)
Hier zingen ze ook Hamas-liedjes en dit soort dingen:
Hoort erbij joh maak je niet druk stelletje gereformeerden
Sure, daarom dat het ook zo 'onschuldig' was dat ze ooit iemand met een hamer zijn hersenen hebben ingeslagen. Je hebt wel héél veel vertrouwen in je mede-'supporters'.quote:Op maandag 12 april 2010 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Feyenoord - ajax jongen , in de aanloop is alles geoorloofd (behalve fysiek geweld over en weer)
Hoort erbij joh maak je niet druk stelletje gereformeerden
Wie slaat wie nou weer met een hamer gast ?quote:Op maandag 12 april 2010 04:34 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Sure, daarom dat het ook zo 'onschuldig' was dat ze ooit iemand met een hamer zijn hersenen hebben ingeslagen. Je hebt wel héél veel vertrouwen in je mede-'supporters'.
Kijk hier sla ik mezelf met een hamer:
Tja..quote:Op maandag 12 april 2010 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan zo'n oproep met die plaatjes doen, een paar weken voor de 70e herdenking van het bombardementDan spoor je dus echt niet...
"Van Gaal waar is je kankerwijf?" was het toch?quote:Op maandag 12 april 2010 08:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Tja..
Voor sommigen is alles geoorloofd blijkbaar.
Ik kan me spreekkoren herinneren met "kanker van Gaal" toen zijn vrouw was overleden aan kanker![]()
en oerwoudgeluiden wanneer een neger balbezit had.
Hamas hamas, alle joden aan het gas.
En nog meer van dat soort onzin.
Rivaliteit ok, maar dit soort dingen zijn erg laag en grof imo.
Maar goed, ik ben ook geen diehard voetbalsupporter, dus ik zal dit soort sfeerverhogende koren en leuzen vast niet begrijpen (en wil het ook niet begrijpen)
Peter R. weet dondersgoed voor welke site hij schreef maar zit niet op de reputatieschade te wachten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:35 schreef VancouverFan het volgende:
Het bombardement plaatje is van de homepage weg, Peter R laat duidelijk weten het niet eens te zijn met beeld en tekst, vraagt zich af of er nog iemand met gezond verstand zit. http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=5285
En dan toch nog gejank dat niemand ze begrijpt
http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=5283
Zou bijna medelijden met ze krijgen...
Dat het zo weinig misgaat komt door de veiligheids maatregelen die nodig zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 17:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Men doet net alsof er nooit meer normaal een Feyenoord-Ajax georganiseerd kan worden. Ik heb nieuws: het gebeurt jaarlijks twee keer, en in de laatste 10 jaar is het 1x misgegaan. Dat is 1 op de 20 keer. Het valt allemaal reuze mee. Men stelt zich aan.
Van de afgelopen 20 edities Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord zijn er slechts twee zonder uitpubliek gespeeld, dus dat laatste lijkt me niet het geval.quote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat het zo weinig misgaat komt door de veiligheids maatregelen die nodig zijn.
Of, zoals tijdens de reguliere competitie, wegens gebrek aan het uit publiek.
Het gaat prima omdat er zoveel politie wordt ingezet. Ga aub niet doen alsof de supporters een theekransje gaan houden als er geen politie bij is.quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van de afgelopen 20 edities Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord zijn er slechts twee zonder uitpubliek gespeeld, dus dat laatste lijkt me niet het geval.
Daarnaast zijn er uiteraard meer veligheidsmaatregelen nodig, maar het gaat 9 van de 10 keer prima. Of 19 van de 20 keer eigenlijk. Overdreven media-aandacht.
Natuurljik niet, maar er is ook weer geen martial law nodig hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 18:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het gaat prima omdat er zoveel politie wordt ingezet. Ga aub niet doen alsof de supporters een theekransje gaan houden als er geen politie bij is.
Sowieso denk ik dat zo'n enorme ploeg van die ME-hooligans net zoveel problemen veroorzaakt als ze voorkomt. Er is gewoon een derde partij tuig bij met een andere affiniteit.quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurljik niet, maar er is ook weer geen martial law nodig hoor.
Dat ook ja.quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat zo'n enorme ploeg van die ME-hooligans net zoveel problemen veroorzaakt als ze voorkomt. Er is gewoon een derde partij tuig bij met een andere affiniteit.
Niet gek als de ME er juist voor zorgt dat die tussen jou en de Ajax supporters instaat.quote:Op maandag 12 april 2010 18:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het risico dat ik als willekeurige vredelievende Feyenoord-supporter hinder ondervind of een klap krijg van een ME'er, groter is dan van een agressieve Ajax-supporter en ik loop er ook met een grotere boog omheen.
De praktijk wijst anders uit, het zijn vaak opgefokte lui die zich raar gedragen en van mij mogen ze lekker wegblijven.quote:Op maandag 12 april 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet gek als de ME er juist voor zorgt dat die tussen jou en de Ajax supporters instaat.
En als jij je gewoon normaal gedraagt, dus niet op een brug blijven staan als de ME vraagt of je ergens ander wilt gaan staan, dan zul je van de ME echt geen last hebben.
Naïef.quote:Op maandag 12 april 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet gek als de ME er juist voor zorgt dat die tussen jou en de Ajax supporters instaat.
En als jij je gewoon normaal gedraagt, dus niet op een brug blijven staan als de ME vraagt of je ergens ander wilt gaan staan, dan zul je van de ME echt geen last hebben.
Ik stuur je wel een Forza FC Twente shirtquote:Op maandag 12 april 2010 18:44 schreef Re het volgende:
zo triest dit he
trek zo mijn rotterdammers do it better shirt maar aan hier
Wordt al het geld dat voetbal de samenleving oplevert dan ook weer teruggestort in de kas van Feyenoord en Ajax?quote:Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef Nielsch het volgende:
Laat hooliganclubs als Ajax en Feyenoord gewoon zelf opdraaien voor alle schade die hun aanhangers veroorzaken. Gewoon een op een al die miljoenen in rekening brengen bij de clubs. Is het gelukkig snel met ze afgelopen.
Nee, dat is om de rekeningen uit het verleden te vereffenen. Bovendien komt dat geld nu ook niet in de samenleving terecht, maar in de zakken van de sponsoren, voetballers en andere bobo's.quote:Op maandag 12 april 2010 19:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wordt al het geld dat voetbal de samenleving oplevert dan ook weer teruggestort in de kas van Feyenoord en Ajax?
wat is het verschil met het normale leven?quote:Op maandag 12 april 2010 21:14 schreef aychelle het volgende:
het héle voetbal afschaffen. Het is niks anders dan macht, geld, geweld en racisme
kotsss
Weet je hoeveel dr daar gedronken wordtquote:Op maandag 12 april 2010 21:14 schreef aychelle het volgende:
het héle voetbal afschaffen. Het is niks anders dan macht, geld, geweld en racisme
kotsss
Die leenduitsers hebben trouwens wel humor .quote:Op maandag 12 april 2010 18:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een Forza FC Twente shirtVeel leuker
Zullen we eerst maar een eindafrekening maken om te kijken hoeveel voetbal kost? Dus alle beveiligingskosten, de kosten van het ziekteverzuim, schade, al dan niet verkapte subsidies met terreinen en stadions enz enz enz.quote:Op maandag 12 april 2010 19:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wordt al het geld dat voetbal de samenleving oplevert dan ook weer teruggestort in de kas van Feyenoord en Ajax?
Bij het 'keihard' aanpakken van voetbalhooligans worden niet genoeg onderbuikgevoelens losgemaakt. Bovendien stemmen heel veel tokkies op Wilders, die moet hij niet voor het hoofd stoten natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef _Mystery_ het volgende:
Waarom houdt Wilders zijn bek?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij het 'keihard' aanpakken van voetbalhooligans worden niet genoeg onderbuikgevoelens losgemaakt. Bovendien stemmen heel veel tokkies op Wilders, die moet hij niet voor het hoofd stoten natuurlijk.
ja deze zijn fan van de wetquote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat zo'n enorme ploeg van die ME-hooligans net zoveel problemen veroorzaakt als ze voorkomt. Er is gewoon een derde partij tuig bij met een andere affiniteit.
Kan iemand mij een bron geven waarin Geert eindelijk eens uitlegt wat we nou eigenlijk onder stadscommando's moeten verstaan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
bovendien moet de PVV ergens stadscommando's vandaan halen om moslims weg te ja.. eeuh de orde te handhaven
Jajajajaja... en morgen weer in een ander topic gaan huilen die Molukkers laten tenminste niet over zich heen lopen!.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:02 schreef 9x19 het volgende:
Schiet gewoon alle relschoppers ter plekke dood, wat een winst voor onze genenpoel zou dat zijn
Dat weegt niet op tegen wat voetbal opbrengt. Het is een hele bedrijfstak.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar een eindafrekening maken om te kijken hoeveel voetbal kost? Dus alle beveiligingskosten, de kosten van het ziekteverzuim, schade, al dan niet verkapte subsidies met terreinen en stadions enz enz enz.
15.000 manuur aan politie inzetten voor een voetbalwedstrijdje van een kleine anderhalf uur..
Het is sowieso een loos punt.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen wat voetbal opbrengt. Het is een hele bedrijfstak.
Voetbal is een verrotte bedrijfstak die amper wat opbrengt en vooral geld kost. Bijna alle clubs staan in de rode cijfers en jaarlijks zijn er wel een paar die jankend hun handje ophouden bij de gemeente, omdat ze het anders niet redden. Bedrijfstak ammehoela, het is net als Afrika een bodemloze put waar we steeds maar weer miljoenen in moeten flikkeren.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kunt er niet mee omgaan, ik weet het, maar voetbal is de baasquote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voetbal is een verrotte bedrijfstak die amper wat opbrengt en vooral geld kost. Bijna alle clubs staan in de rode cijfers en jaarlijks zijn er wel een paar die jankend hun handje ophouden bij de gemeente, omdat ze het anders niet redden. Bedrijfstak ammehoela, het is net als Afrika een bodemloze put waar we steeds maar weer miljoenen in moeten flikkeren.
Makkelijk gezegd maar kom dan maar met cijfers. Ik ben niet overtuigd dat de winkels rondom stadions niet net zo succesvol zouden zijn zonder stadions en voor de rest brengt het de gemeenschap weinig op.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
En schieten ze de hele stad in puin zonder iemand te rakenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:39 schreef sp3c het volgende:
nou als je een probleem hebt, als niemand je kan helpen en als je ze kunt vinden dan kun je ze misschien inhuren
komen ze je helpen zonder iemand te doden
Ah, je bent inhoudelijk uitgeluld. Niet verbazingwekkend voor een voetbaltokkie met het gemiddelde iq van een visstick.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je kunt er niet mee omgaan, ik weet het, maar voetbal is de baas
Dan is het voor eenieder heel makkelijk op te lossen: bezoekers van voetbalwedstrijden in stadions brengen teveel overlast en kosten met zich mee en de openbare veiligheid valt niet te garanderen (want politieaanwezigheid wordt ook gezien als uitlokking) dus kan uit dat oogpunt elke burgemeester rucksichtloos alle wedstrijden zonder bezoekers door laten gaan of anders tegenhouden.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is sowieso een loos punt.
Politie beveiligt de openbare ruimte en daarmee is de discussie op feitelijk gebied geheel gesloten. Wil je de wet veranderen? Prima. Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |