Maar dit slaat dan weer nergens opquote:Op zondag 11 april 2010 08:58 schreef Ringo het volgende:
De goede dag dat alle voetbalstadions van Nederland tegelijk in brand vliegen, sta ik juichend op straat. Wat een zinloze, geldverslindende dommemensenhobby is dat.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat de Rotterdamse politie met scherp en gericht op hoofd en knieën schiet op iedere voetbalpauper die niet netjes in het gelid staat om de brave fan uit te hangen. Preventief elimineren dat tuig.
De kosten daarvan verhalen op de hooligans die dan wel rellenquote:
Mja, vind dat een beetje een loos verhaal.quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De kosten daarvan verhalen op de hooligans die dan wel rellen
Nou, die immigrant heeft geen schade veroorzaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mja, vind dat een beetje een loos verhaal.
Dan zijn er heel wat kosten in de samenleving die we op mensen kunnen gaan verhalen.
Voorbeeld: een immigrant lijkt tonnen te kosten. Moeten ze dat zelf maar neerleggen om hier binnen te komen?
En zo kun je legio (ook minder flauwe) voorbeelden noemen.
Vrij kansloos dus (gelukkig).
Als je een IQ hebt van om en nabij de 65 kun je dat niet onthoudenquote:Op zondag 11 april 2010 02:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.
De zin zou dus moeten zijn "moet die kankerstad weer helemaal plat", en wat ook wel IQ verhogend zou werken is dat hele kanker er uit halen want dat hebben we ook wel een keer gehoord zo langzamerhand.
Ik niet. Als jij expres doelbewust iets sloopt, dan dien je dat gewoon te betalen. punt uit.quote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mja, vind dat een beetje een loos verhaal.
Eens.quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef reem het volgende:
Door dit soort idioten zitten de echte voetballiefhebbers opgescheept met clubcards, combireizen, etc. En het erge is dat er nog lui op fok rondlopen (zeker in de Randverschijnselen topicreeks) die dit soort geweld goedpraten. Omdat het a) in de menselijke natuur staat b) de mensen vrijwillig met elkaar op de vuist gaan en c) 'het er gewoon bijhoort'.
Ik kots echt op dat soort lui.
Doe eens normaal. Dat die randdebielen het voor de gewone supporters al vervelender maken om naar het stadion te gaan is één ding. Maar van die wijsneuzen die menen dat je met het verbieden van de sport het probleem oplost, dat is grenzeloos naïef. Dan gaan ze gewoon naar het ijshockey, of komen ze het bij jouw sport vergallen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:19 schreef Nielsch het volgende:Of nog beter: gewoon die hele koleresport verbieden...![]()
Sterker nog Fok! heeft zelfs zo'n idioot als moderator. Happel.quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef reem het volgende:
Door dit soort idioten zitten de echte voetballiefhebbers opgescheept met clubcards, combireizen, etc. En het erge is dat er nog lui op fok rondlopen (zeker in de Randverschijnselen topicreeks) die dit soort geweld goedpraten. Omdat het a) in de menselijke natuur staat b) de mensen vrijwillig met elkaar op de vuist gaan en c) 'het er gewoon bijhoort'.
Ik kots echt op dat soort lui.
een paar ton noem je geen schade?quote:Op zondag 11 april 2010 22:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nou, die immigrant heeft geen schade veroorzaakt.
Iemand die doelbewust schade veroorzaakt en dat is bewezen, moet het terugbetalen.
joh die doet zich voor alsof ie een hooligan isquote:Op zondag 11 april 2010 23:44 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Sterker nog Fok! heeft zelfs zo'n idioot als moderator. Happel.
Met de complimenten van Hamer Henkiequote:Op maandag 12 april 2010 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Mensen die dit soort berichten serieus nemen
Waarom denk je dat er maar één Klassieker is in Nederland (eigenlijk 2) ?
Feyenoord - ajax jongen , in de aanloop is alles geoorloofd (behalve fysiek geweld over en weer)
Hier zingen ze ook Hamas-liedjes en dit soort dingen:
Hoort erbij joh maak je niet druk stelletje gereformeerden
Sure, daarom dat het ook zo 'onschuldig' was dat ze ooit iemand met een hamer zijn hersenen hebben ingeslagen. Je hebt wel héél veel vertrouwen in je mede-'supporters'.quote:Op maandag 12 april 2010 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:
Feyenoord - ajax jongen , in de aanloop is alles geoorloofd (behalve fysiek geweld over en weer)
Hoort erbij joh maak je niet druk stelletje gereformeerden
Wie slaat wie nou weer met een hamer gast ?quote:Op maandag 12 april 2010 04:34 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Sure, daarom dat het ook zo 'onschuldig' was dat ze ooit iemand met een hamer zijn hersenen hebben ingeslagen. Je hebt wel héél veel vertrouwen in je mede-'supporters'.
Kijk hier sla ik mezelf met een hamer:
Tja..quote:Op maandag 12 april 2010 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan zo'n oproep met die plaatjes doen, een paar weken voor de 70e herdenking van het bombardementDan spoor je dus echt niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |