quote:Op zondag 11 april 2010 01:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft meer weg van een criminele organisatie dan van cultuur. Eigenlijk zou hiervan gewoon aangifte gedaan moeten worden. Zulke idioten maken de sport kapot. Gezonde rivaliteit is tot daar aan toe, maar dit is gewoon ZIEK en ook heel erg beschamend.quote:
Waarom?quote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef McKillem het volgende:
"moet die hele kankerstad weer helemaal plat"
Zinfaal.
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.quote:Op zondag 11 april 2010 02:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Waarom?
De halve stad kan ook helemaal plat moeten.
"Moet die stad weer helemaal plat" dude hoe whack klinkt dat, faggot.quote:Op zondag 11 april 2010 02:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.
De zin zou dus moeten zijn "moet die kankerstad weer helemaal plat", en wat ook wel IQ verhogend zou werken is dat hele kanker er uit halen want dat hebben we ook wel een keer gehoord zo langzamerhand.
Of gewoon die hele afbeelding niet maken en voetbal gewoon kijken ipv bevechten.quote:Op zondag 11 april 2010 02:23 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
"Moet die stad weer helemaal plat" dude hoe whack klinkt dat, faggot.
Ze bevechten voetbal niet, ze bevechten elkaar in de naam van een voetbalclub, McKillem.quote:Op zondag 11 april 2010 02:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Of gewoon die hele afbeelding niet maken en voetbal gewoon kijken ipv bevechten.
Alhoewel je gelijk hebt klopt de zin zelf wel (alhoewel de bedenker er vast niet over nagedacht heeft).quote:Op zondag 11 april 2010 02:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb op school geleerd dat je nooit 2x hetzelfde in 1 zin zegt. En dat zegt wat met mijn gebrekkige Nederlands.
De zin zou dus moeten zijn "moet die kankerstad weer helemaal plat", en wat ook wel IQ verhogend zou werken is dat hele kanker er uit halen want dat hebben we ook wel een keer gehoord zo langzamerhand.
Dus, dus, dus jij wil hier nu zeggen dat voetbalhooligfans hetzelfde zijn als gelovigen?quote:Op zondag 11 april 2010 02:32 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Ze bevechten voetbal niet, ze bevechten elkaar in de naam van een voetbalclub, McKillem.
Dat klopt wel eigenlijk. De tweede "helemaal" slaat op het feit in hoeverre de stad plat moet. Een beetje plat (alles hoger dan 50 meter kapot bijv), of helemaal plat. Dat is de nuance die je met het woord "helemaal" aan brengt. Dat is iets anders dan "hele stad" waarmee je een grens aangeeft.quote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef McKillem het volgende:
"moet die hele kankerstad weer helemaal plat"
Zinfaal.
Op zo'n plek zou je beide partijen inderdaad massaal kunnen afslachten, als je ze toch allemaal bij elkaar hebt. Gewoon vanuit de lucht, wat ze in Afghanistan met de Taliban doen.quote:Op zondag 11 april 2010 09:20 schreef Gitank2 het volgende:
Nou ja, misschien is er een braakliggend terrein ergens bij de Kuip in de buurt, gedoog het rellen daar
Niemand heeft er verder last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |