"Van Gaal waar is je kankerwijf?" was het toch?quote:Op maandag 12 april 2010 08:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Tja..
Voor sommigen is alles geoorloofd blijkbaar.
Ik kan me spreekkoren herinneren met "kanker van Gaal" toen zijn vrouw was overleden aan kanker![]()
en oerwoudgeluiden wanneer een neger balbezit had.
Hamas hamas, alle joden aan het gas.
En nog meer van dat soort onzin.
Rivaliteit ok, maar dit soort dingen zijn erg laag en grof imo.
Maar goed, ik ben ook geen diehard voetbalsupporter, dus ik zal dit soort sfeerverhogende koren en leuzen vast niet begrijpen (en wil het ook niet begrijpen)
Peter R. weet dondersgoed voor welke site hij schreef maar zit niet op de reputatieschade te wachten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:35 schreef VancouverFan het volgende:
Het bombardement plaatje is van de homepage weg, Peter R laat duidelijk weten het niet eens te zijn met beeld en tekst, vraagt zich af of er nog iemand met gezond verstand zit. http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=5285
En dan toch nog gejank dat niemand ze begrijpt
http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=5283
Zou bijna medelijden met ze krijgen...
Dat het zo weinig misgaat komt door de veiligheids maatregelen die nodig zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 17:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Men doet net alsof er nooit meer normaal een Feyenoord-Ajax georganiseerd kan worden. Ik heb nieuws: het gebeurt jaarlijks twee keer, en in de laatste 10 jaar is het 1x misgegaan. Dat is 1 op de 20 keer. Het valt allemaal reuze mee. Men stelt zich aan.
Van de afgelopen 20 edities Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord zijn er slechts twee zonder uitpubliek gespeeld, dus dat laatste lijkt me niet het geval.quote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat het zo weinig misgaat komt door de veiligheids maatregelen die nodig zijn.
Of, zoals tijdens de reguliere competitie, wegens gebrek aan het uit publiek.
Het gaat prima omdat er zoveel politie wordt ingezet. Ga aub niet doen alsof de supporters een theekransje gaan houden als er geen politie bij is.quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van de afgelopen 20 edities Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord zijn er slechts twee zonder uitpubliek gespeeld, dus dat laatste lijkt me niet het geval.
Daarnaast zijn er uiteraard meer veligheidsmaatregelen nodig, maar het gaat 9 van de 10 keer prima. Of 19 van de 20 keer eigenlijk. Overdreven media-aandacht.
Natuurljik niet, maar er is ook weer geen martial law nodig hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 18:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het gaat prima omdat er zoveel politie wordt ingezet. Ga aub niet doen alsof de supporters een theekransje gaan houden als er geen politie bij is.
Sowieso denk ik dat zo'n enorme ploeg van die ME-hooligans net zoveel problemen veroorzaakt als ze voorkomt. Er is gewoon een derde partij tuig bij met een andere affiniteit.quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurljik niet, maar er is ook weer geen martial law nodig hoor.
Dat ook ja.quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat zo'n enorme ploeg van die ME-hooligans net zoveel problemen veroorzaakt als ze voorkomt. Er is gewoon een derde partij tuig bij met een andere affiniteit.
Niet gek als de ME er juist voor zorgt dat die tussen jou en de Ajax supporters instaat.quote:Op maandag 12 april 2010 18:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het risico dat ik als willekeurige vredelievende Feyenoord-supporter hinder ondervind of een klap krijg van een ME'er, groter is dan van een agressieve Ajax-supporter en ik loop er ook met een grotere boog omheen.
De praktijk wijst anders uit, het zijn vaak opgefokte lui die zich raar gedragen en van mij mogen ze lekker wegblijven.quote:Op maandag 12 april 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet gek als de ME er juist voor zorgt dat die tussen jou en de Ajax supporters instaat.
En als jij je gewoon normaal gedraagt, dus niet op een brug blijven staan als de ME vraagt of je ergens ander wilt gaan staan, dan zul je van de ME echt geen last hebben.
Naïef.quote:Op maandag 12 april 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet gek als de ME er juist voor zorgt dat die tussen jou en de Ajax supporters instaat.
En als jij je gewoon normaal gedraagt, dus niet op een brug blijven staan als de ME vraagt of je ergens ander wilt gaan staan, dan zul je van de ME echt geen last hebben.
Ik stuur je wel een Forza FC Twente shirtquote:Op maandag 12 april 2010 18:44 schreef Re het volgende:
zo triest dit he
trek zo mijn rotterdammers do it better shirt maar aan hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |