abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80188378
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
1985 omg

Wat een vergelijkingen hier.

Overigens het is met zo'n bekerfinale of welke klassieker dan ook onmogelijk om bij elkaar te komen voor beide kampen...zolang men tenminste in de combi zit en niet in de neutrale vakken.
Dus niks geen hoek van holland 2 bladiebla. Wat een onzin.
Bij de wedstrijd zelf kom je niet bij elkaar in de buurt.
Maar daar gaat dit bericht niet over. Het gaat over Ajax fans die oproepen om Rotterdamers die in Amsterdam zijn in elkaar te slaan totdat ze niet meer op kunnen staan. 2 weken voor de wedstrijd zelf.
Leaf
pi_80188468
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
1985 omg

Wat een vergelijkingen hier.

So what dat het 1985 is? toont nog altijd heel mooi aan dat er ook onschuldigen kunnen omkomen door het geweld van losgeslagen hooligans (en daarover gaat het hele filmpje).

Dat ze ergens op een akker in the middle of nowhere gaan vechten, fijn, ze doen maar, maar daar gaat het niet over. Het gaat erom dat er ook onschuldige slachtoffers vallen.
  zondag 11 april 2010 @ 15:55:23 #103
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80188491
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Vertel ze dat ook eens in België...

(met ondertitels)
Shittt!!

Waarom trekken voetbalwedstrijden nou zoveel apen aan die dit soort problemen veroorzaken en het een hel maken voor gewone fatsoenlijke mensen?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80188512
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Vertel ze dat ook eens in België...

(met ondertitels)
En dit gebeurt elke week? Je kan dus niet meer naar een voetbalwedstrijd omdat er een kleine kans is dat er wat gebeurt? Waarom zit het stadion dan elke keer weer vol, waarom is niet iedereen bang?

Zo zou je ook niet meer met het vliegtuig kunnen, of met de metro, of naar een club of discotheek, of naar de supermarkt.

De samenleving verpaupert, maar dat is overal, nergens ben je meer veilig, maar door daar bang voor weg te lopen maak je het alleen maar erger.
pi_80188859
VMBO'ers
  zondag 11 april 2010 @ 16:12:45 #106
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80189287
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Bij de wedstrijd zelf kom je niet bij elkaar in de buurt.
Maar daar gaat dit bericht niet over. Het gaat over Ajax fans die oproepen om Rotterdamers die in Amsterdam zijn in elkaar te slaan totdat ze niet meer op kunnen staan. 2 weken voor de wedstrijd zelf.
Ik reageer op de commentaren op je bericht.

Het bericht op de site bereikt normaal gesproken alleen de mensen die zich met dit soort zaken bezig houden.
Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen. Dacht dat het overbodig was dit te schrijven maar goed .

De haat is er altijd en overal.

Overigens. Geenstijl wil gewoon ff Peter R de Vries aanpakken en het AD grijpt alles aan voor een stukkie...
  zondag 11 april 2010 @ 16:15:00 #107
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_80189396
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:

Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen.
Er wonen genoeg Feyenoord fans in Amsterdam anders...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_80189405
Geen aandacht aan schenken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 11 april 2010 @ 16:18:43 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80189569
quote:

Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen. Dacht dat het overbodig was dit te schrijven maar goed .
Verkeerd gedacht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80189816
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef Rijpie het volgende:

[..]

En dit gebeurt elke week? Je kan dus niet meer naar een voetbalwedstrijd omdat er een kleine kans is dat er wat gebeurt? Waarom zit het stadion dan elke keer weer vol, waarom is niet iedereen bang?

Zo zou je ook niet meer met het vliegtuig kunnen, of met de metro, of naar een club of discotheek, of naar de supermarkt.

De samenleving verpaupert, maar dat is overal, nergens ben je meer veilig, maar door daar bang voor weg te lopen maak je het alleen maar erger.
Nee, elke week gebeurt het niet nee, maar wel zeker een keer per jaar (ook in Nederland, alleen niet met zo veel doden). En als dan zo'n site tot haat oproept, dan jaag je alleen maar de 'eerlijke' mensen weg die houden van het voetbalspelletje.

Je moet trouwens eens naar live-voetbalverslagen kijken uit Boekarest bijvoorbeeld, ik voorspel je dat daar ergens het volgende voetbaldrama gebeurt.
pi_80190514
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:23 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Nee, elke week gebeurt het niet nee, maar wel zeker een keer per jaar (ook in Nederland, alleen niet met zo veel doden). En als dan zo'n site tot haat oproept, dan jaag je alleen maar de 'eerlijke' mensen weg die houden van het voetbalspelletje.

Je moet trouwens eens naar live-voetbalverslagen kijken uit Boekarest bijvoorbeeld, ik voorspel je dat daar ergens het volgende voetbaldrama gebeurt.
Griekenland, als we toch aan het voorspellen zijn, maar goed de leuzen zijn ook al sinds de oorlog zo'n beetje al hetzelfde. Orginialiteit onbreekt bij elke wedstrijd, verzin iets grappigs, en niet he pannekoek omfg.

Op het laatste couplet na bv is deze van Manc vs Liverpool wel grappig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja tsja.
pi_80191138
quote:

[..]

Ik reageer op de commentaren op je bericht.

Het bericht op de site bereikt normaal gesproken alleen de mensen die zich met dit soort zaken bezig houden.
Dat maakt het niet minder verwerpelijk.
quote:
Waarom is het onzin om dat te denken?
Zijn ook Rotterdammers die 2 dagen van tevoren in de rij gingen liggen. Vind ik ook onzin.
quote:
De haat is er altijd en overal.

Overigens. Geenstijl wil gewoon ff Peter R de Vries aanpakken en het AD grijpt alles aan voor een stukkie...
En dus?
Ik vind het redelijk abnormaal dat voetbalfans oproepen tot een bombardement van een stad en geweld tegen Feyenoord fans.
Ik zou niet weten waarom daar geen melding van mag worden gemaakt.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 16:56:32 #113
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80191142
Triest dat dat hersenloze volk met dat zielige kuddegdrag toch weer zoveel aandacht krijgt.
Alle kaarten terugtrekken en verdelen onder de andere clubs. Geen Ajax en Feijenoord bij de finale dus.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_80192201
Gewoon verbieden, Ajax - Feijenoord ga je maar lekker op de tv kijken

Ik weet 100% zeker dat er rellen gaan komen, daar geef ik mijn weeksalaris voor
pi_80192369
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:

Er is al een miljoen uitgetrokken aan veiligheidsmaatregelen
Leaf
pi_80192407
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:27 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Er is al een miljoen uitgetrokken aan veiligheidsmaatregelen
Denk je dat dat gaat helpen
  zondag 11 april 2010 @ 17:36:27 #117
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80192717
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef reem het volgende:

[..]

Er wonen genoeg Feyenoord fans in Amsterdam anders...
Dat schrijf ik toch niet?
  zondag 11 april 2010 @ 17:39:26 #118
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80192837
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder verwerpelijk.
[..]

Waarom is het onzin om dat te denken?
Zijn ook Rotterdammers die 2 dagen van tevoren in de rij gingen liggen. Vind ik ook onzin.
[..]

En dus?
Ik vind het redelijk abnormaal dat voetbalfans oproepen tot een bombardement van een stad en geweld tegen Feyenoord fans.
Ik zou niet weten waarom daar geen melding van mag worden gemaakt.

verwerpelijk. Prima. What's next. Wil je over elke site op internet die iets verwerpelijks schrijft een topic openen? Of doe je dat alleen als GS en het AD er aandacht aan besteden.

Er zijn geen r'dammers die 2 dagen van tevoren in de rij liggen. Dat is Gijs. Gijs is een aandachtsgeile ex hooligan van Feyenoord die alles doet voor een beetje publiciteit.

Melding maken is prima. Echt nieuws is het echter niet. Is wel eerder geweest.
Jaren terug gebeurde dit al. t-shirts etc.
pi_80192839
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:28 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Denk je dat dat gaat helpen
Niet helemaal, voor een deel wel.

Maar die opmerking was vooral bedoeld om aan te geven dat jij niet de enige bent die rellen verwacht
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 17:40:11 #120
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80192860
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:

Zou d'r geen weddenschap over aangaan. Of de grap moet zijn dat je geen inkomen hebt.
pi_80192952
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

verwerpelijk. Prima. What's next. Wil je over elke site op internet die iets verwerpelijks schrijft een topic openen? Of doe je dat alleen als GS en het AD er aandacht aan besteden.
Ik doe het als ik het tegenkom. Of het AD of Geen Stijl het melden maakt mij geen kont uit.

En ja, als er regelmatig sites zijn die zo duidelijk oproepen tot geweld zou ik niet weten waarom daar geen aandacht aan mag worden besteed.
quote:
Er zijn geen r'dammers die 2 dagen van tevoren in de rij liggen. Dat is Gijs. Gijs is een aandachtsgeile ex hooligan van Feyenoord die alles doet voor een beetje publiciteit.
Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.
Op internet ook een filmpje te zien van klanten van een primera die de verkoper nog net niet over de toonbank trekken. Of was dat ook Gijs?
quote:
Melding maken is prima. Echt nieuws is het echter niet. Is wel eerder geweest.
Jaren terug gebeurde dit al. t-shirts etc.
En dat het dan nog steeds gebeurd is toch wel redelijk schandalig.
Of moeten we het maar normaal vinden?
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 17:45:21 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80193062
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik doe het als ik het tegenkom. Of het AD of Geen Stijl het melden maakt mij geen kont uit.

En ja, als er regelmatig sites zijn die zo duidelijk oproepen tot geweld zou ik niet weten waarom daar geen aandacht aan mag worden besteed.
[..]

Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.
Op internet ook een filmpje te zien van klanten van een primera die de verkoper nog net niet over de toonbank trekken. Of was dat ook Gijs?
[..]

En dat het dan nog steeds gebeurd is toch wel redelijk schandalig.
Of moeten we het maar normaal vinden?
2 dagen van tevoren trokken ze de beste man van de primera over de toonbank?

Je mag er best aandacht aan besteden, het verwerpelijk vinden etc. Ik irriteer mij er alleen aan dat zoveel mensen maar wat roepen. Lekker blindelings achter elk nieuwsbericht aanlopen etc.
quote:
Ja in theorie kan dat
pi_80194040
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:40 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Zou d'r geen weddenschap over aangaan. Of de grap moet zijn dat je geen inkomen hebt.
Als er geen rellen zijn zal dat niet aan de supporters liggen maar aan de geld verslindende maatregelen die ingezet worden.
Leaf
pi_80194083
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

2 dagen van tevoren trokken ze de beste man van de primera over de toonbank?

Je mag er best aandacht aan besteden, het verwerpelijk vinden etc. Ik irriteer mij er alleen aan dat zoveel mensen maar wat roepen. Lekker blindelings achter elk nieuwsbericht aanlopen etc.
[..]

Ja in theorie kan dat
En ik irriteer met aan voetbal fans die oproepen andere voetbal fans tot pulp te slaan.

Dat komt niet uit een nieuwsbericht, dat staat te lezen op een site die door Ajax fans wordt gemaakt.
Leaf
  zondag 11 april 2010 @ 18:34:47 #125
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80194761
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:13 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als er geen rellen zijn zal dat niet aan de supporters liggen maar aan de geld verslindende maatregelen die ingezet worden.
true!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')