Bij de wedstrijd zelf kom je niet bij elkaar in de buurt.quote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
1985 omg
Wat een vergelijkingen hier.
Overigens het is met zo'n bekerfinale of welke klassieker dan ook onmogelijk om bij elkaar te komen voor beide kampen...zolang men tenminste in de combi zit en niet in de neutrale vakken.
Dus niks geen hoek van holland 2 bladiebla. Wat een onzin.
So what dat het 1985 is? toont nog altijd heel mooi aan dat er ook onschuldigen kunnen omkomen door het geweld van losgeslagen hooligans (en daarover gaat het hele filmpje).quote:
Shittt!!quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Vertel ze dat ook eens in België...
(met ondertitels)
En dit gebeurt elke week? Je kan dus niet meer naar een voetbalwedstrijd omdat er een kleine kans is dat er wat gebeurt? Waarom zit het stadion dan elke keer weer vol, waarom is niet iedereen bang?quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Vertel ze dat ook eens in België...
(met ondertitels)
Ik reageer op de commentaren op je bericht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd zelf kom je niet bij elkaar in de buurt.
Maar daar gaat dit bericht niet over. Het gaat over Ajax fans die oproepen om Rotterdamers die in Amsterdam zijn in elkaar te slaan totdat ze niet meer op kunnen staan. 2 weken voor de wedstrijd zelf.
Er wonen genoeg Feyenoord fans in Amsterdam anders...quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen.
Verkeerd gedacht.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen. Dacht dat het overbodig was dit te schrijven maar goed.
Nee, elke week gebeurt het niet nee, maar wel zeker een keer per jaar (ook in Nederland, alleen niet met zo veel doden). En als dan zo'n site tot haat oproept, dan jaag je alleen maar de 'eerlijke' mensen weg die houden van het voetbalspelletje.quote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
En dit gebeurt elke week? Je kan dus niet meer naar een voetbalwedstrijd omdat er een kleine kans is dat er wat gebeurt? Waarom zit het stadion dan elke keer weer vol, waarom is niet iedereen bang?
Zo zou je ook niet meer met het vliegtuig kunnen, of met de metro, of naar een club of discotheek, of naar de supermarkt.
De samenleving verpaupert, maar dat is overal, nergens ben je meer veilig, maar door daar bang voor weg te lopen maak je het alleen maar erger.
Griekenland, als we toch aan het voorspellen zijn, maar goed de leuzen zijn ook al sinds de oorlog zo'n beetje al hetzelfde. Orginialiteit onbreekt bij elke wedstrijd, verzin iets grappigs, en niet he pannekoek omfg.quote:Op zondag 11 april 2010 16:23 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, elke week gebeurt het niet nee, maar wel zeker een keer per jaar (ook in Nederland, alleen niet met zo veel doden). En als dan zo'n site tot haat oproept, dan jaag je alleen maar de 'eerlijke' mensen weg die houden van het voetbalspelletje.
Je moet trouwens eens naar live-voetbalverslagen kijken uit Boekarest bijvoorbeeld, ik voorspel je dat daar ergens het volgende voetbaldrama gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja tsja.
Dat maakt het niet minder verwerpelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik reageer op de commentaren op je bericht.
Het bericht op de site bereikt normaal gesproken alleen de mensen die zich met dit soort zaken bezig houden.
Waarom is het onzin om dat te denken?quote:Het is overigens toch onzin te denken dat mensen uit r'dam in Amsterdam kaarten gaan kopen. Dacht dat het overbodig was dit te schrijven maar goed.
En dus?quote:De haat is er altijd en overal.
Overigens. Geenstijl wil gewoon ff Peter R de Vries aanpakken en het AD grijpt alles aan voor een stukkie...
Er is al een miljoen uitgetrokken aan veiligheidsmaatregelenquote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon verbieden, Ajax - Feijenoord ga je maar lekker op de tv kijken![]()
Ik weet 100% zeker dat er rellen gaan komen, daar geef ik mijn weeksalaris voor
Denk je dat dat gaat helpenquote:Op zondag 11 april 2010 17:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Er is al een miljoen uitgetrokken aan veiligheidsmaatregelen
Dat schrijf ik toch niet?quote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef reem het volgende:
[..]
Er wonen genoeg Feyenoord fans in Amsterdam anders...
quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder verwerpelijk.
[..]
Waarom is het onzin om dat te denken?
Zijn ook Rotterdammers die 2 dagen van tevoren in de rij gingen liggen. Vind ik ook onzin.
[..]
En dus?
Ik vind het redelijk abnormaal dat voetbalfans oproepen tot een bombardement van een stad en geweld tegen Feyenoord fans.
Ik zou niet weten waarom daar geen melding van mag worden gemaakt.
Niet helemaal, voor een deel wel.quote:
Zou d'r geen weddenschap over aangaan. Of de grap moet zijn dat je geen inkomen hebt.quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon verbieden, Ajax - Feijenoord ga je maar lekker op de tv kijken![]()
Ik weet 100% zeker dat er rellen gaan komen, daar geef ik mijn weeksalaris voor
Ik doe het als ik het tegenkom. Of het AD of Geen Stijl het melden maakt mij geen kont uit.quote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
verwerpelijk. Prima. What's next. Wil je over elke site op internet die iets verwerpelijks schrijft een topic openen? Of doe je dat alleen als GS en het AD er aandacht aan besteden.
Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.quote:Er zijn geen r'dammers die 2 dagen van tevoren in de rij liggen. Dat is Gijs. Gijs is een aandachtsgeile ex hooligan van Feyenoord die alles doet voor een beetje publiciteit.
En dat het dan nog steeds gebeurd is toch wel redelijk schandalig.quote:Melding maken is prima. Echt nieuws is het echter niet. Is wel eerder geweest.
Jaren terug gebeurde dit al. t-shirts etc.
2 dagen van tevoren trokken ze de beste man van de primera over de toonbank?quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik doe het als ik het tegenkom. Of het AD of Geen Stijl het melden maakt mij geen kont uit.
En ja, als er regelmatig sites zijn die zo duidelijk oproepen tot geweld zou ik niet weten waarom daar geen aandacht aan mag worden besteed.
[..]
Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.
Op internet ook een filmpje te zien van klanten van een primera die de verkoper nog net niet over de toonbank trekken. Of was dat ook Gijs?
[..]
En dat het dan nog steeds gebeurd is toch wel redelijk schandalig.
Of moeten we het maar normaal vinden?
Ja in theorie kan datquote:Ook goed. Neemt niet weg waarom het niet zo kan zijn dat Rotterdammers naar Amsterdam gaan om kaarten te halen.
Als er geen rellen zijn zal dat niet aan de supporters liggen maar aan de geld verslindende maatregelen die ingezet worden.quote:Op zondag 11 april 2010 17:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Zou d'r geen weddenschap over aangaan. Of de grap moet zijn dat je geen inkomen hebt.
En ik irriteer met aan voetbal fans die oproepen andere voetbal fans tot pulp te slaan.quote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
2 dagen van tevoren trokken ze de beste man van de primera over de toonbank?![]()
Je mag er best aandacht aan besteden, het verwerpelijk vinden etc. Ik irriteer mij er alleen aan dat zoveel mensen maar wat roepen. Lekker blindelings achter elk nieuwsbericht aanlopen etc.
[..]
Ja in theorie kan dat![]()
true!quote:Op zondag 11 april 2010 18:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als er geen rellen zijn zal dat niet aan de supporters liggen maar aan de geld verslindende maatregelen die ingezet worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |