Zo liggen jouw ouders er ook bijquote:
Als mijn moeder Meryll Streep zou zijn...quote:
Nee hoor, ik bash jou als persoon niet, ik bash puur jouw doen en laten.quote:
quote:
Maar jij bent een Ernhums Meisjequote:
Dan zou jij een incest kind verwekken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als mijn moeder Meryll Streep zou zijn...![]()
quote:
En gin mens die dut mie wat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zou jij een incest kind verwekken.
[..]
Vertaling:quote:
Vitessequote:
Vrouwen hebben andere film smaak, mijn vriendin had deze ook uitgekozenquote:
Ga ze laten zien hoe je wel feest moet vieren danquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef L0t.. het volgende:
Nounou, het feest gaat los hoor hiernaastEr staan wel 3 mensen buiten en na 1 minuut ging de muziek al weer uit want volgens mij heeft die vent van 2 huizen verderop geklaagd
parteeeyyyy
Ze zit al in haar pyjama.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ga ze laten zien hoe je wel feest moet vieren dan
Sorry, ik kom nooit buiten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ga ze laten zien hoe je wel feest moet vieren dan
Nou idd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een saaie rakkers zijn we toch.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een saaie rakkers zijn we toch.
Heb je wat beters te doen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
Wat doen we hier nou? De hele dag een beetje hoi zeggen, vragen hoe het gaat en dan vervolgens wat saaie youtube filmpjes posten en klagen? Wat een nuttige tijdsbesteding. Wij zijn hier gewoon 1% van ons hele leven aan het verpesten aan een saai online forum waar mods al gauw overgaan tot NSB-praktijken en iedereen de banhammer geven. Dan kan je weer 3 maanden genieten van het echte leven maar als die ban weer voorbij is, wordt je toch weer teruggetrokken in deze sleur. Eigenlijk zou het gewoon verboden moeten wordenMaar oke, ik verveel me dus ik vind het toch leuk. jeej.
1% valt toch wel mee, slapen doen we een veel groter percentagequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
Wat doen we hier nou? De hele dag een beetje hoi zeggen, vragen hoe het gaat en dan vervolgens wat saaie youtube filmpjes posten en klagen? Wat een nuttige tijdsbesteding. Wij zijn hier gewoon 1% van ons hele leven aan het verpesten aan een saai online forum waar mods al gauw overgaan tot NSB-praktijken en iedereen de banhammer geven. Dan kan je weer 3 maanden genieten van het echte leven maar als die ban weer voorbij is, wordt je toch weer teruggetrokken in deze sleur. Eigenlijk zou het gewoon verboden moeten wordenMaar oke, ik verveel me dus ik vind het toch leuk. jeej.
Ach, het is niet alsof ik iets beters te doen hebquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
Nog steeds kapot veel spierpijn van gisteren dus ik heb niet zo'n zin om vandaag naar de kroeg te gaan.quote:
Ja dat is ook wel een leuke tijdsbestedingquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
1% valt toch wel mee, slapen doen we een veel groter percentage
Ja ik wel, huiswerk maken en geld verdienen, maarja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik iets beters te doen heb
Mja, dat zou ik kunnen doen iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Ja ik wel, huiswerk maken en geld verdienen, maarja.
Ik kan in principe ook wel niksen maar ik kan nu ook weer gewoon verder gaan met programmeren en extra centjes verdienen. Het betaald namelijk in principe wel beter dan de standaard baan (indien je dus nog geen opleiding hebt afgerond).quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik kunnen doen iddMaar ik geniet nog lekker van de vrijheid om te kunnen niksen voor zolang het duurt.
Ik zou niet weten wat ik nu moet doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik kunnen doen iddMaar ik geniet nog lekker van de vrijheid om te kunnen niksen voor zolang het duurt.
4EBE kom er ook bij...cam niet verplicht !quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik nu moet doen.
Tentamenperiode is afgerond en ik heb nog geen boeken voor de volgende periode.
Ik wacht liever af of ik de boeken daadwerkelijk moet kopen.
Zonde van het geld anders.
Je mag 'm als persoon ook best bashen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bash jou als persoon niet, ik bash puur jouw doen en laten.
Oke.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
4EBE kom er ook bij...cam niet verplicht !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
mijn modkunsten zijn ook van onbespreekbare waardequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag 'm als persoon ook best bashen hoorzolang het maar niet gaat over zijn modkunsten!
Daar twijfelt toch niemand aanquote:Op zondag 11 april 2010 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn modkunsten zijn ook van onbespreekbare waarde
Geniale show.quote:
Dat hoge stemmetje.quote:
Is 'ie ookquote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hoge stemmetje.Ik vind die gast zo kenkersgeniaal he.
Ja, super random.quote:Op zondag 11 april 2010 01:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is 'ie ookEn dat ie zo al die bloemen eruit rukt en dat die andere gast dan gewoon zo wegloopt van
random is chaosquote:
okquote:Op zondag 11 april 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
Miver, ik heb nog een leuk plaatje van je:
okquote:
ja ik zoek ook een relatie, eensquote:Op zondag 11 april 2010 01:46 schreef Smart_ass het volgende:
Bohhh bijna 22.222 posts.!!!
En nu ga ik slapen.Joee.
wil je op je bek rammenquote:Op zondag 11 april 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
Sorry gast, ik wou je alleen die foto showen. Wist niet dat je het zo erg vond.
Kan er nu verder niks meer aan doen dan sorry zeggen.
waar haal je het gore lef vandaan, andermans fotos te plaatsenquote:Op zondag 11 april 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
Sorry gast, ik wou je alleen die foto showen. Wist niet dat je het zo erg vond.
Kan er nu verder niks meer aan doen dan sorry zeggen.
ja en er is iermand achter een pc-tjequote:Op zondag 11 april 2010 01:56 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 01:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja en er is iermand achter een pc-tje
hee devvie!
hahahaha, paniekzaaier, met je alarm
vertel mij watquote:
met jou zou ik ook wel willen struinen...quote:Op zondag 11 april 2010 02:10 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn rariteitenkabinet met geroofd caféspul wordt steeds groter. Nieuwe additie is een Flugel-jokerhoed. Waarmee ik overgens mijn hele hometown ben doorgefiets.
cam foto, kan niet, dat ben ik!!! mijn fotos, kankerhoerquote:
ja jij bent liefquote:
Tja, privacy snapt niet iedereen.quote:Op zondag 11 april 2010 02:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja jij bent lief
japsnars niet
plaatst fotos van mij
nu ben ik boos, niet op jou, dat spreekt
maar met groot plezier zou ik japsnars breken
kankerhoer hij
Zet je kamerdeur open en hoop dat broer en zus op je voeten willen liggen?quote:Op zondag 11 april 2010 02:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou best graag warme voeten willen nu.
Je hebt alvast een ambulance voor me besteld? :/quote:Op zondag 11 april 2010 01:56 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou...nee.quote:Op zondag 11 april 2010 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet je kamerdeur open en hoop dat broer en zus op je voeten willen liggen?
Ik had een screenshot vanaf de chat gepost om die foto aan hem te laten zien, maar dat vond hij niet fijn.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 02:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou...nee.
Ik voel ze nu wel warmer worden trouwens.
Maarrrrr, nog niet helemaal....quote:
Neen.quote:Op zondag 11 april 2010 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maarrrrr, nog niet helemaal....?
quote:Op zondag 11 april 2010 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neen.
Waarom duurde het ijsje halen zo lang?
Uhu.quote:Op zondag 11 april 2010 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik bleef hangen in de pub.
Zat niet in de planning![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 02:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu.
Over pub gesproken, dat brengt mij bij het volgende:
Ik ga slapen. Oentmoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zie de link nietquote:Op zondag 11 april 2010 02:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu.
Over pub gesproken, dat brengt mij bij het volgende:
Ik ga slapen. Oentmoen!
Nou... ik was een ijsje aan het halen en toen gingen we wat rondrijden en toen stelde iemand voor om nog wat te gaan drinken.quote:Op zondag 11 april 2010 03:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie de link nietMaar welterusten
quote:Op zondag 11 april 2010 03:02 schreef MiVer het volgende:
hahhaha
heb jullie gefopt
ben nog niet weg
ben zelfs op http://tinychat.com/klbsc
ja vind leuk mezelf te zien
quote:
Ik doe wel aardigquote:Op zondag 11 april 2010 03:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm
ik doe aardig tegen je
ja ik zag je
waarom doe jij niet aardig?
komen, kijken, snel wegquote:
Oke, ja..quote:
hee ik vind je aardig !quote:Op zondag 11 april 2010 03:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja..
Volgende keer zal ik wat langer blijven en wat zeggen.
Voor nu: slapen
NAZIBLOEMquote:
mozy zal in elk geval de rust waarderenquote:Op zondag 11 april 2010 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar had al keelpijn de hele week en nu is het op mijn stembanden geslagen.
Nee die hield van mijn schelle stem en mist hem juist.quote:
quote:
een zwemboks ik kan moeilijk in me blote kont zwemmenquote:
ja maar ik ben een man dus ik heb totaal geen verstand wat hip isquote:Op zondag 11 april 2010 11:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe bikini.
owja en toevallig pics van jouw in de bikiniquote:Op zondag 11 april 2010 11:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe bikini.
Nee, doe dat maar niet. Dat is zó fout.quote:Op zondag 11 april 2010 11:47 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik ben een man dus ik heb totaal geen verstand wat hip is![]()
ik weet alleen dat je onder je zwembroek een bjorn borg boxer moet dragen die duidelijk zichtbaar is
is dat dan niet hip maar iedereen doet hetquote:Op zondag 11 april 2010 11:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet. Dat is zó fout.
In Chersonissos wel ja.quote:Op zondag 11 april 2010 11:52 schreef gers het volgende:
[..]
is dat dan niet hip maar iedereen doet het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
i would hit herSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
owoke maar daar ga ik niet heenquote:
BEN JE TERUCKquote:
EIN SACHERTOTTEquote:
sociaal leven ?quote:Op zondag 11 april 2010 12:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben er altijd,
maar even een drukke periode
WE ARE STAYING INquote:
Geen Bjorn Borg eronder manquote:Op zondag 11 april 2010 11:47 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik ben een man dus ik heb totaal geen verstand wat hip is![]()
ik weet alleen dat je onder je zwembroek een bjorn borg boxer moet dragen die duidelijk zichtbaar is
neequote:
Ajax ook.quote:
Ja en dat alleen maar omdat Haarlem failliet isquote:
quote:HFC Haarlem komt vanaf volgend seizoen mogelijk als amateurclub in de hoofdklasse uit.
Volgens het Haarlems Dagblad bekijkt het interim-bestuur van de failliete club momenteel de mogelijkheden.
Geen strakke shizzlequote:Op zondag 11 april 2010 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je moet er eentje van Calvin Klein of Zeeman.
quote:
quote:HFC Haarlem maakt geen doorstart. De Noord-Hollandse club bekeek de mogelijkheden om als hoofdklasser verder te gaan, maar dit plan blijkt onhaalbaar.
fuck die heb ik nietquote:Op zondag 11 april 2010 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je moet er eentje van Calvin Klein of Zeeman.
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 12:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Slechts één. Ik had ook nog zo een plasticen pimphoedje, maar die ben ik kwijt geraakt.
quote:
en terecht dat beest is echt dikquote:Op zondag 11 april 2010 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel me echt zo'n feeder van onze poes.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahah ik heb toch als msn-naam plaats een roosje voor je naam als je meeleeft met mensen met aids? Ik heb nu al verschillende mensen in m'n msnlijst gezien met een roosje.![]()
Nee joh, dat zijn pantoffel dragers!quote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahah ik heb toch als msn-naam plaats een roosje voor je naam als je meeleeft met mensen met aids? Ik heb nu al verschillende mensen in m'n msnlijst gezien met een roosje.![]()
Vind je die vogels vervelend danquote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb echt uren wakker gelegen.En om 6u begonnen de vogels al.
En geaaid.quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn poesje roept om aandacht, ze wilt vast alleen maar eten.
Nee ik vind het ook wel leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je die vogels vervelend dan? Hier zitten er heel veel, maar ik vind dat gekwetter juist wel vrolijk, val er sneller door in slaap
Tegenwoordig doet hij overal zielig.quote:Op zondag 11 april 2010 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
Omg Gordon die een boek heeft geschreven, het moet niet gekker worden.Ik zag 'm laatst zielig doen bij P&W. Wat een hypocriete nicht is die vent toch ook.
Hier beginnen ze om 3 uur al.quote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb echt uren wakker gelegen.En om 6u begonnen de vogels al.
Ahhwquote:Op zondag 11 april 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook wel leuk.Maar ik blijf er wel wakker door.
Dat ik heb normaal gesproken ook.quote:Op zondag 11 april 2010 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhw![]()
! Da's wel kut dan.. Ik weet niet, zachte geluidjes hebben mij zo in slaap, net als regen die tegen de ramen aan tikt bijvoorbeeld
heerlijk.
Kut is dat ja, dat je maar een beetje naar het plafond ligt te staren uit vervelingquote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ik heb normaal gesproken ook.Vooral regen vind ik inderdaad heerlijk als ik in bed lig.
Maar ik was gewoon ineens klaarwakker. Dus die vogels hielpen niet.
Maar het klonkt wel lief.
quote:
Die is afzichtelijk.quote:
Ook, net alles opgeruimd en schoongemaakt, want schoonouders komen vanavond op visitequote:
Bwhehe, netjesquote:Op zondag 11 april 2010 14:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook, net alles opgeruimd en schoongemaakt, want schoonouders komen vanavond op visiteNu Ajax kijken
Dat.quote:
Dat trommel dingetjequote:
13-0 maarquote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
5e suarez
13e minuut de Jong
19e suarez
24e pantelic
33e suarez
41e suarez
48 pantelic
61 rommendahl
65 de zeeuw
75 emanuelson
83 suk
86 lodeiro
89 eriksen
13-0
Daar is de hattrick alquote:
Als Ajax kampioen wordt zal ik een mooie foto makenquote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat trommel dingetje, als jij zo rond loopt moet je er even een foto van maken
.
Ik heb nog wel zo'n hoed van heinekenquote:Op zondag 11 april 2010 14:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt zal ik een mooie foto maken![]()
Heineken.quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n hoed van heineken.
Rósebierquote:
Maar, hoeveel kost het.quote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef WillFerrell het volgende:
Die nieuwe dönerzaak hier mag ik steeds meer. 's Nachts tot twee uur open ipv de shoarmatent die na tien uur geen pizza's meer levert. Bij de döner kun je alles nog bestellen.
Die hebben begrepen wat marktwerking isquote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef WillFerrell het volgende:
Die nieuwe dönerzaak hier mag ik steeds meer. 's Nachts tot twee uur open ipv de shoarmatent die na tien uur geen pizza's meer levert. Bij de döner kun je alles nog bestellen.
Verkapte flikker?quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
Whehee, die Leemans is ook een ballengrijpertje.
Tequila is viesquote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Tequila?![]()
Ik had het gisteren weer op, en toen pas dacht ik van "Ohja kak, dit is lekker"
Daar kwam ik gisteren ook achter en toen heb ik geruild.quote:
Precies. Zat ook bomvol gister.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben begrepen wat marktwerking is
Tequila is al beter. Gister had mijn vaste barman een nieuwe mix, leek wel Fruitella. Zeekist of iets.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Tequila?![]()
Ik had het gisteren weer op, en toen pas dacht ik van "Ohja kak, dit is lekker"
Alleen maar omdat ie rood is hé.quote:
Als ik zo'n zaak had (quote:Op zondag 11 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Precies. Zat ook bomvol gister.
[..]
Maandag zit ie dicht. Maar het is echt een bazenzaak, want vanaf 10,- leveren ze ook thuis. En een halfjaar lang was er geen thuisbezorger hier, de laatste is failliet gegaan. Maar die gemeente hier is zo bekrompen, het mag niet later dan twee uur.quote:Op zondag 11 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n zaak had () dan zou ik vooral in het weekend tot 6.00 uur werken en maandag en dinsdag dicht. Dan besteld er toch niemand.
quote:
Jaweeeel joh, dan zijn er wel 3 bestellingen ofzo joh!quote:Op zondag 11 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n zaak had () dan zou ik vooral in het weekend tot 6.00 uur werken en maandag en dinsdag dicht. Dan besteld er toch niemand.
IES DUURquote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, gemist. Broodje döner kost ¤4,-.
Kreeg je echt een geen kleintje van. Döner is dan ook meteen het duurste, tenzij je een fakking schotel neemt.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
http://hobby.marktplaats.(...)y-salou-troffee.html
Die vent op die foto's.quote:Op zondag 11 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
http://hobby.marktplaats.(...)y-salou-troffee.html
Ik werkte voor zo'n zaak en moest bezorgen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maandag zit ie dicht. Maar het is echt een bazenzaak, want vanaf 10,- leveren ze ook thuis. En een halfjaar lang was er geen thuisbezorger hier, de laatste is failliet gegaan. Maar die gemeente hier is zo bekrompen, het mag niet later dan twee uur.
zeker zo'n schraal broodje met weinig vleesj en veel slaquote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kreeg je echt een geen kleintje van. Döner is dan ook meteen het duurste, tenzij je een fakking schotel neemt.
Nee, zo een lekker dik brood, met veel fleisch, sla, tomaat en nog enkele groentes die ik niet heb kunnen thuisbrengen, maar prima waren. Beter dan zo een slap pita-broodje met wat groente en vlees.quote:Op zondag 11 april 2010 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
zeker zo'n schraal broodje met weinig vleesj en veel sla
Ah zoquote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zeker wel! Het zout is lekker, de citroen is heerlijk, maar dat spul zelfranzig.
Ik heb één keer tijdens die gratis thuisbezorgdactie van een tent 8km verderop besteld.quote:Op zondag 11 april 2010 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werkte voor zo'n zaak en moest bezorgen.
Toen moest ik een keer alleen een simpele pizza of een br. shoarma van 5 euro bezorgen, helemaal 10 km verderop.
Wij hadden niet dat je voor een bepaald bedrag moest hebben
EN BEDANKT NU HEB IK TREK IN EEN BROODJE TURKquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zo een lekker dik brood, met veel fleisch, sla, tomaat en nog enkele groentes die ik niet heb kunnen thuisbrengen, maar prima waren. Beter dan zo een slap pita-broodje met wat groente en vlees.
Ik ook.quote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef gers het volgende:
[..]
EN BEDANKT NU HEB IK TREK IN EEN BROODJE TURK
Er was niets dat bij mij thuis nog bezorgde. Die gaan dan niet verder dan 5 km.quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb één keer tijdens die gratis thuisbezorgdactie van een tent 8km verderop besteld.De pizza was warempel snel hier en goed te eten.
Ja maar dan is het ook alleen lekker omdat het sterk is en je er snel bezopen van wordtquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah zo, ja maar met zout en citroen proef je het niet meer
. En dan is het wel lekker
Ik kan er wel eentje voor je slachten.quote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef gers het volgende:
[..]
EN BEDANKT NU HEB IK TREK IN EEN BROODJE TURK
quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb één keer tijdens die gratis thuisbezorgdactie van een tent 8km verderop besteld.De pizza was warempel snel hier en goed te eten.
Ik zat TheKC helemaal gek te maken, want bij hem bezorgde men ook niet. Ik en nog wat lui mooi allemaal spul bestellen en hij was echt boos.quote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Er was niets dat bij mij thuis nog bezorgde. Die gaan dan niet verder dan 5 km.
Nee doe mij dan maar tequilaquote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook alleen lekker omdat het sterk is en je er snel bezopen van wordt! Ik heb trouwens al best wel lang geen tequila meer gehad, wordt eens tijd
! Al prefereer ik Goldstrike
!
Oooh, jawelllquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij een broodje shoarma hoort geen sla.
Niet bij mex'n.quote:Op zondag 11 april 2010 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe mij dan maar tequila, en tequila wordt ook ineens heel lekker als je er al wat van op hebt
.
Neequote:
Ja dat is het kutte eraanquote:Op zondag 11 april 2010 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe mij dan maar tequila, en tequila wordt ook ineens heel lekker als je er al wat van op hebt
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watskeburt?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wat er is, verrekte schimmelkut.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gitaarspelen ging net absurd lekker soepel en ik luister naar een ouwe plaat van mijn favo band. Daar kan ik zo blij om worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watskeburt?![]()
Muziek doet veel met mij.![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Dat is mooi.quote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gitaarspelen ging net absurd lekker soepel en ik luister naar een ouwe plaat van mijn favo band. Daar kan ik zo blij om worden.![]()
Muziek doet veel met mij.![]()
Van het weer moet je het niet hebben, atm.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Sambuca vond ik altijd heel lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 15:17 schreef L0t.. het volgende:
Tequila, als ik ergens ziek van wordNet als Sambuca trouwens. Maar dat is wel weer leuk met in de fik zetten en alles
tot ik op een avond veel shotjes Sambuca ging nemen en een jointje ging roken.. Als je een uur lang non-stop moet overgeven en het ruikt naar het drankje dat je zo lekker vindt dan knap je er toch wel een beetje op af hoor.
![]()
Grijs inderdaad, en de dag begon zo zonnig.quote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Van het weer moet je het niet hebben, atm.
Ik "moet" al de hele week om 1 uur mijn bed uit omdat de zon dan vol op mij staat en dan kook ik mijn bed uit.
Gekookte broekpalingquote:Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grijs inderdaad, en de dag begon zo zonnig.
Ik "moet" al de hele week om 1 uur mijn bed uit omdat de zon dan vol op mij staat en dan kook ik mijn bed uit.![]()
Ja, dat heb ik ook.
Zal nog lachen worden van de zomer als het + 35 graden wordt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Begrijpelijkquote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sambuca vond ik altijd heel lekkertot ik op een avond veel shotjes Sambuca ging nemen en een jointje ging roken.. Als je een uur lang non-stop moet overgeven en het ruikt naar het drankje dat je zo lekker vindt dan knap je er toch wel een beetje op af hoor.
![]()
![]()
wheheh, bahquote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sambuca vond ik altijd heel lekkertot ik op een avond veel shotjes Sambuca ging nemen en een jointje ging roken.. Als je een uur lang non-stop moet overgeven en het ruikt naar het drankje dat je zo lekker vindt dan knap je er toch wel een beetje op af hoor.
!
Baby darling doll face honey![]()
Serieus?quote:Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb alleen ervaring met bier en wijn. 'Bout that huh!
![]()
![]()
Ja.quote:![]()
En op het laatste verjaardagsfeest dat ik had ben ik voor het eerst flink aangeschoten geweest.Ben niet echt een zuiporgel.
Haha oké danquote:Op zondag 11 april 2010 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.![]()
En op het laatste verjaardagsfeest dat ik had ben ik voor het eerst flink aangeschoten geweest.Ben niet echt een zuiporgel.
. Ik ook niet hoor, niet meer iig
![]()
![]()
quote:Ach ik hoop dat ik binnenkort weer eens een Sambucaatje durf te nemenquote:het is inmiddels alweer zeker anderhalf jaar geleden dus moet kunnen.
![]()
Waar smaakt dat ook alweer naar?quote:Op zondag 11 april 2010 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ach ik hoop dat ik binnenkort weer eens een Sambucaatje durf te nemenhet is inmiddels alweer zeker anderhalf jaar geleden dus moet kunnen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Anijs geloof ikquote:Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt dat ook alweer naar?wacht, ik ga het even opzoeken
!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: