Onze poes niet maar onze kater wel inderdaad. Maar die is te vroeg gecastreerd en die heeft sowieso al een hele hoge stem als ie miauwt, maar als ie een vogel ziet dan gaat ie met een nóg hogere stem ook zo mekkerenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk welMijn katten gaan altijd helemaal 'mekkeren' (weet geen beter woord
) als ze een vogel zien
Heb je daar je moves vandaanquote:
Hahaha vet liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn poes is bang voor vogels, behalve als ze binnen zit en dat is 9 van de 10 keer het geval. Ze gaat zelden naar buiten, maar soms heeft ze van die attitude dagen en gaat ze heel stoer tussen de schapen lopen. Om vervolgens bij een kleine beweging van de schapen als een speer naar binnen te sprinten, echt een mietje.Maar wel lief.
ja bp, zat ffe te kijken, nogal goede filmquote:
Hahaha serieus? Echt een hoge stem door dat castreren?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onze poes niet maar onze kater wel inderdaad. Maar die is te vroeg gecastreerd en die heeft sowieso al een hele hoge stem als ie miauwt, maar als ie een vogel ziet dan gaat ie met een nóg hogere stem ook zo mekkeren
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:19 schreef L0t.. het volgende:
Hahahah vet domHet stel hiernaast viert zijn verjaardag, helemaal partytent buiten gezet en alles, ons gewaarschuwd dat ze een feest gaven.. DOODSE STILTE, er is NIEMAND
![]()
Ja ik vind het echt grappig want ik mag die gast echt nietquote:
Ah, het gezelligheidsdier idd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt grappig want ik mag die gast echt nietAltijd schreeuwen tegen z'n vriendin enzo
Naja, hij heeft gewoon nooit de baard in de keel gehad. Gok ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Echt een hoge stem door dat castreren?
Hahahah, ik kan het me al helemaal voorstellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, hij heeft gewoon nooit de baard in de keel gehad. Gok ik.
Want hij heeft echt een hele hoge stem voor een kater, voor ons wel schattig maar natuurlijk wel vervelend als ie ruzie heeft met andere katten![]()
mmm, ok, dank jequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jammer dat je net niet op de chat was
Een grote schroef?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm, ok, dank je
ik stond best wel redelijk brak op
en mijn hoofd zweefde door de voorjaarslucht maar wel wenkend naar fok ja
grote schroef in mijn hoofd
niet eens verkeerd
geen zorgen
Ah niceeee. Ja ik heb gewerkt, tot 6 uur. Drukte viel wel mee, we stonden met z'n drieën. Zo'n meisje waar ik heel goed mee kan opschieten, en zo'n awkward meisje die zo ja... awkward is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
GoedIk lig lekker op de bank, geen leven te hebben
Jij gewerkt vandaag?
Bevalt de job een beetje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah niceeee. Ja ik heb gewerkt, tot 6 uur. Drukte viel wel mee, we stonden met z'n drieën. Zo'n meisje waar ik heel goed mee kan opschieten, en zo'n awkward meisje die zo ja... awkward is.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onze poes niet maar onze kater wel inderdaad.
ja ik ben anders, soms aparte sensaties in hoofdquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef L0t.. het volgende:
Ik lig lekker op de bank, geen leven te hebben![]()
Naar welk oord was ze geweest?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:04 schreef MiVer het volgende:
net mijn moeder aan telefoon
(terug vakantie)
pfff....nu rood en bezweet oor
anyway morgen lekker eten daar...![]()
portugal, auto huren, rondrijden, uitzicht zeequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar welk oord was ze geweest?
Ik ben nog nooit in Portugal geweest, maar het lijkt me erg... warm?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
portugal, auto huren, rondrijden, uitzicht zee
ze heeft een bijenorchis gezien!
En BP !!!!quote:
BP ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, meest dichtbije plek ik geweest is:quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Portugal geweest, maar het lijkt me erg... warm?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
BP ook* Popcorn pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik hou ook wel van warm, maar....quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ook niet, meest dichtbije plek ik geweest is:
La Coruña, noord west spanje boven portugal
ik hou van warm
zou zo aan middelandse zee willen wonen
ben ook 2x op corsica geweest
jummie
quote:
geen zorgen, wij gaan lekker soppen van de zomerquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van warm, maar....
Dan moet de luchtvochtigheidsgraad niet zo hoog zijn.
Als ik wel iets haat, dan is het zweten![]()
![]()
Ik ga naar Antarctica verhuizen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen zorgen, wij gaan lekker soppen van de zomer
ik toon je mijn toewijding, zoals afgesproken
jij je sop...
kom ik je juichend achterna, zwaaiend met hoedquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga naar Antarctica verhuizen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
kom ik je juichend achterna, zwaaiend met hoed
op mijn wagenspan met capibara's
echt he, als ik op de zuidpool aanschuif
krijg je het weer lekker warm
geen zorgen
Yessir, beetje ijsjes scheppen en ijsjes eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|