quote:
en terecht dat beest is echt dikquote:Op zondag 11 april 2010 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel me echt zo'n feeder van onze poes.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahah ik heb toch als msn-naam plaats een roosje voor je naam als je meeleeft met mensen met aids? Ik heb nu al verschillende mensen in m'n msnlijst gezien met een roosje.![]()
Nee joh, dat zijn pantoffel dragers!quote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahah ik heb toch als msn-naam plaats een roosje voor je naam als je meeleeft met mensen met aids? Ik heb nu al verschillende mensen in m'n msnlijst gezien met een roosje.![]()
Vind je die vogels vervelend danquote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb echt uren wakker gelegen.En om 6u begonnen de vogels al.
En geaaid.quote:Op zondag 11 april 2010 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn poesje roept om aandacht, ze wilt vast alleen maar eten.
Nee ik vind het ook wel leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je die vogels vervelend dan? Hier zitten er heel veel, maar ik vind dat gekwetter juist wel vrolijk, val er sneller door in slaap
Tegenwoordig doet hij overal zielig.quote:Op zondag 11 april 2010 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
Omg Gordon die een boek heeft geschreven, het moet niet gekker worden.Ik zag 'm laatst zielig doen bij P&W. Wat een hypocriete nicht is die vent toch ook.
Hier beginnen ze om 3 uur al.quote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb echt uren wakker gelegen.En om 6u begonnen de vogels al.
Ahhwquote:Op zondag 11 april 2010 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook wel leuk.Maar ik blijf er wel wakker door.
Dat ik heb normaal gesproken ook.quote:Op zondag 11 april 2010 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhw![]()
! Da's wel kut dan.. Ik weet niet, zachte geluidjes hebben mij zo in slaap, net als regen die tegen de ramen aan tikt bijvoorbeeld
heerlijk.
Kut is dat ja, dat je maar een beetje naar het plafond ligt te staren uit vervelingquote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ik heb normaal gesproken ook.Vooral regen vind ik inderdaad heerlijk als ik in bed lig.
Maar ik was gewoon ineens klaarwakker. Dus die vogels hielpen niet.
Maar het klonkt wel lief.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |