Die is afzichtelijk.quote:
Ook, net alles opgeruimd en schoongemaakt, want schoonouders komen vanavond op visitequote:
Bwhehe, netjesquote:Op zondag 11 april 2010 14:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook, net alles opgeruimd en schoongemaakt, want schoonouders komen vanavond op visiteNu Ajax kijken
Dat.quote:
Dat trommel dingetjequote:
13-0 maarquote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Japsnars het volgende:
5e suarez
13e minuut de Jong
19e suarez
24e pantelic
33e suarez
41e suarez
48 pantelic
61 rommendahl
65 de zeeuw
75 emanuelson
83 suk
86 lodeiro
89 eriksen
13-0
Daar is de hattrick alquote:
Als Ajax kampioen wordt zal ik een mooie foto makenquote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat trommel dingetje, als jij zo rond loopt moet je er even een foto van maken
.
Ik heb nog wel zo'n hoed van heinekenquote:Op zondag 11 april 2010 14:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt zal ik een mooie foto maken![]()
Heineken.quote:Op zondag 11 april 2010 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n hoed van heineken.
Rķsebierquote:
Maar, hoeveel kost het.quote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef WillFerrell het volgende:
Die nieuwe dönerzaak hier mag ik steeds meer. 's Nachts tot twee uur open ipv de shoarmatent die na tien uur geen pizza's meer levert. Bij de döner kun je alles nog bestellen.
Die hebben begrepen wat marktwerking isquote:Op zondag 11 april 2010 14:58 schreef WillFerrell het volgende:
Die nieuwe dönerzaak hier mag ik steeds meer. 's Nachts tot twee uur open ipv de shoarmatent die na tien uur geen pizza's meer levert. Bij de döner kun je alles nog bestellen.
Verkapte flikker?quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
Whehee, die Leemans is ook een ballengrijpertje.
Tequila is viesquote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Tequila?![]()
Ik had het gisteren weer op, en toen pas dacht ik van "Ohja kak, dit is lekker"
Daar kwam ik gisteren ook achter en toen heb ik geruild.quote:
Precies. Zat ook bomvol gister.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben begrepen wat marktwerking is
Tequila is al beter. Gister had mijn vaste barman een nieuwe mix, leek wel Fruitella. Zeekist of iets.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Tequila?![]()
Ik had het gisteren weer op, en toen pas dacht ik van "Ohja kak, dit is lekker"
Alleen maar omdat ie rood is hé.quote:
Als ik zo'n zaak had (quote:Op zondag 11 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Precies. Zat ook bomvol gister.
[..]
Maandag zit ie dicht. Maar het is echt een bazenzaak, want vanaf 10,- leveren ze ook thuis. En een halfjaar lang was er geen thuisbezorger hier, de laatste is failliet gegaan. Maar die gemeente hier is zo bekrompen, het mag niet later dan twee uur.quote:Op zondag 11 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n zaak had () dan zou ik vooral in het weekend tot 6.00 uur werken en maandag en dinsdag dicht. Dan besteld er toch niemand.
quote:
Jaweeeel joh, dan zijn er wel 3 bestellingen ofzo joh!quote:Op zondag 11 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n zaak had () dan zou ik vooral in het weekend tot 6.00 uur werken en maandag en dinsdag dicht. Dan besteld er toch niemand.
IES DUURquote:Op zondag 11 april 2010 15:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, gemist. Broodje döner kost ¤4,-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |