Heb je wat beters te doen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
Wat doen we hier nou? De hele dag een beetje hoi zeggen, vragen hoe het gaat en dan vervolgens wat saaie youtube filmpjes posten en klagen? Wat een nuttige tijdsbesteding. Wij zijn hier gewoon 1% van ons hele leven aan het verpesten aan een saai online forum waar mods al gauw overgaan tot NSB-praktijken en iedereen de banhammer geven. Dan kan je weer 3 maanden genieten van het echte leven maar als die ban weer voorbij is, wordt je toch weer teruggetrokken in deze sleur. Eigenlijk zou het gewoon verboden moeten wordenMaar oke, ik verveel me dus ik vind het toch leuk. jeej.
1% valt toch wel mee, slapen doen we een veel groter percentagequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
Wat doen we hier nou? De hele dag een beetje hoi zeggen, vragen hoe het gaat en dan vervolgens wat saaie youtube filmpjes posten en klagen? Wat een nuttige tijdsbesteding. Wij zijn hier gewoon 1% van ons hele leven aan het verpesten aan een saai online forum waar mods al gauw overgaan tot NSB-praktijken en iedereen de banhammer geven. Dan kan je weer 3 maanden genieten van het echte leven maar als die ban weer voorbij is, wordt je toch weer teruggetrokken in deze sleur. Eigenlijk zou het gewoon verboden moeten wordenMaar oke, ik verveel me dus ik vind het toch leuk. jeej.
Ach, het is niet alsof ik iets beters te doen hebquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
Nog steeds kapot veel spierpijn van gisteren dus ik heb niet zo'n zin om vandaag naar de kroeg te gaan.quote:
Ja dat is ook wel een leuke tijdsbestedingquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
1% valt toch wel mee, slapen doen we een veel groter percentage
Ja ik wel, huiswerk maken en geld verdienen, maarja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik iets beters te doen heb
Mja, dat zou ik kunnen doen iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Ja ik wel, huiswerk maken en geld verdienen, maarja.
Ik kan in principe ook wel niksen maar ik kan nu ook weer gewoon verder gaan met programmeren en extra centjes verdienen. Het betaald namelijk in principe wel beter dan de standaard baan (indien je dus nog geen opleiding hebt afgerond).quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik kunnen doen iddMaar ik geniet nog lekker van de vrijheid om te kunnen niksen voor zolang het duurt.
Ik zou niet weten wat ik nu moet doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik kunnen doen iddMaar ik geniet nog lekker van de vrijheid om te kunnen niksen voor zolang het duurt.
4EBE kom er ook bij...cam niet verplicht !quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik nu moet doen.
Tentamenperiode is afgerond en ik heb nog geen boeken voor de volgende periode.
Ik wacht liever af of ik de boeken daadwerkelijk moet kopen.
Zonde van het geld anders.
Je mag 'm als persoon ook best bashen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bash jou als persoon niet, ik bash puur jouw doen en laten.
Oke.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
4EBE kom er ook bij...cam niet verplicht !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
mijn modkunsten zijn ook van onbespreekbare waardequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag 'm als persoon ook best bashen hoorzolang het maar niet gaat over zijn modkunsten!
Daar twijfelt toch niemand aanquote:Op zondag 11 april 2010 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
mijn modkunsten zijn ook van onbespreekbare waarde
Geniale show.quote:
Dat hoge stemmetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |