Jaquote:Op zondag 11 april 2010 02:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu.
Over pub gesproken, dat brengt mij bij het volgende:
Ik ga slapen. Oentmoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zie de link nietquote:Op zondag 11 april 2010 02:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu.
Over pub gesproken, dat brengt mij bij het volgende:
Ik ga slapen. Oentmoen!
Nou... ik was een ijsje aan het halen en toen gingen we wat rondrijden en toen stelde iemand voor om nog wat te gaan drinken.quote:Op zondag 11 april 2010 03:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie de link nietMaar welterusten
quote:Op zondag 11 april 2010 03:02 schreef MiVer het volgende:
hahhaha
heb jullie gefopt
ben nog niet weg
ben zelfs op http://tinychat.com/klbsc
ja vind leuk mezelf te zien
quote:
Ik doe wel aardigquote:Op zondag 11 april 2010 03:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
mmm
ik doe aardig tegen je
ja ik zag je
waarom doe jij niet aardig?
komen, kijken, snel wegquote:
Oke, ja..quote:
hee ik vind je aardig !quote:Op zondag 11 april 2010 03:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja..
Volgende keer zal ik wat langer blijven en wat zeggen.
Voor nu: slapen
NAZIBLOEMquote:
mozy zal in elk geval de rust waarderenquote:Op zondag 11 april 2010 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar had al keelpijn de hele week en nu is het op mijn stembanden geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |