quote:Op zondag 11 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
http://hobby.marktplaats.(...)y-salou-troffee.html
Die vent op die foto's.quote:Op zondag 11 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
http://hobby.marktplaats.(...)y-salou-troffee.html
Ik werkte voor zo'n zaak en moest bezorgen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maandag zit ie dicht. Maar het is echt een bazenzaak, want vanaf 10,- leveren ze ook thuis. En een halfjaar lang was er geen thuisbezorger hier, de laatste is failliet gegaan. Maar die gemeente hier is zo bekrompen, het mag niet later dan twee uur.
zeker zo'n schraal broodje met weinig vleesj en veel slaquote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kreeg je echt een geen kleintje van. Döner is dan ook meteen het duurste, tenzij je een fakking schotel neemt.
Nee, zo een lekker dik brood, met veel fleisch, sla, tomaat en nog enkele groentes die ik niet heb kunnen thuisbrengen, maar prima waren. Beter dan zo een slap pita-broodje met wat groente en vlees.quote:Op zondag 11 april 2010 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
zeker zo'n schraal broodje met weinig vleesj en veel sla
Ah zoquote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zeker wel! Het zout is lekker, de citroen is heerlijk, maar dat spul zelfranzig.
Ik heb één keer tijdens die gratis thuisbezorgdactie van een tent 8km verderop besteld.quote:Op zondag 11 april 2010 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werkte voor zo'n zaak en moest bezorgen.
Toen moest ik een keer alleen een simpele pizza of een br. shoarma van 5 euro bezorgen, helemaal 10 km verderop.
Wij hadden niet dat je voor een bepaald bedrag moest hebben
EN BEDANKT NU HEB IK TREK IN EEN BROODJE TURKquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zo een lekker dik brood, met veel fleisch, sla, tomaat en nog enkele groentes die ik niet heb kunnen thuisbrengen, maar prima waren. Beter dan zo een slap pita-broodje met wat groente en vlees.
Ik ook.quote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef gers het volgende:
[..]
EN BEDANKT NU HEB IK TREK IN EEN BROODJE TURK
Er was niets dat bij mij thuis nog bezorgde. Die gaan dan niet verder dan 5 km.quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb één keer tijdens die gratis thuisbezorgdactie van een tent 8km verderop besteld.De pizza was warempel snel hier en goed te eten.
Ja maar dan is het ook alleen lekker omdat het sterk is en je er snel bezopen van wordtquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah zo, ja maar met zout en citroen proef je het niet meer
. En dan is het wel lekker
Ik kan er wel eentje voor je slachten.quote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef gers het volgende:
[..]
EN BEDANKT NU HEB IK TREK IN EEN BROODJE TURK
quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb één keer tijdens die gratis thuisbezorgdactie van een tent 8km verderop besteld.De pizza was warempel snel hier en goed te eten.
Ik zat TheKC helemaal gek te maken, want bij hem bezorgde men ook niet. Ik en nog wat lui mooi allemaal spul bestellen en hij was echt boos.quote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Er was niets dat bij mij thuis nog bezorgde. Die gaan dan niet verder dan 5 km.
Nee doe mij dan maar tequilaquote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook alleen lekker omdat het sterk is en je er snel bezopen van wordt! Ik heb trouwens al best wel lang geen tequila meer gehad, wordt eens tijd
! Al prefereer ik Goldstrike
!
Oooh, jawelllquote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij een broodje shoarma hoort geen sla.
Niet bij mex'n.quote:Op zondag 11 april 2010 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe mij dan maar tequila, en tequila wordt ook ineens heel lekker als je er al wat van op hebt
.
Neequote:
Ja dat is het kutte eraanquote:Op zondag 11 april 2010 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee doe mij dan maar tequila, en tequila wordt ook ineens heel lekker als je er al wat van op hebt
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watskeburt?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wat er is, verrekte schimmelkut.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gitaarspelen ging net absurd lekker soepel en ik luister naar een ouwe plaat van mijn favo band. Daar kan ik zo blij om worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watskeburt?![]()
Muziek doet veel met mij.![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Dat is mooi.quote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gitaarspelen ging net absurd lekker soepel en ik luister naar een ouwe plaat van mijn favo band. Daar kan ik zo blij om worden.![]()
Muziek doet veel met mij.![]()
Van het weer moet je het niet hebben, atm.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Sambuca vond ik altijd heel lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 15:17 schreef L0t.. het volgende:
Tequila, als ik ergens ziek van wordNet als Sambuca trouwens. Maar dat is wel weer leuk met in de fik zetten en alles
tot ik op een avond veel shotjes Sambuca ging nemen en een jointje ging roken.. Als je een uur lang non-stop moet overgeven en het ruikt naar het drankje dat je zo lekker vindt dan knap je er toch wel een beetje op af hoor.
![]()
Grijs inderdaad, en de dag begon zo zonnig.quote:Op zondag 11 april 2010 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Van het weer moet je het niet hebben, atm.
Ik "moet" al de hele week om 1 uur mijn bed uit omdat de zon dan vol op mij staat en dan kook ik mijn bed uit.
Gekookte broekpalingquote:Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grijs inderdaad, en de dag begon zo zonnig.
Ik "moet" al de hele week om 1 uur mijn bed uit omdat de zon dan vol op mij staat en dan kook ik mijn bed uit.![]()
Ja, dat heb ik ook.
Zal nog lachen worden van de zomer als het + 35 graden wordt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Begrijpelijkquote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sambuca vond ik altijd heel lekkertot ik op een avond veel shotjes Sambuca ging nemen en een jointje ging roken.. Als je een uur lang non-stop moet overgeven en het ruikt naar het drankje dat je zo lekker vindt dan knap je er toch wel een beetje op af hoor.
![]()
![]()
wheheh, bahquote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sambuca vond ik altijd heel lekkertot ik op een avond veel shotjes Sambuca ging nemen en een jointje ging roken.. Als je een uur lang non-stop moet overgeven en het ruikt naar het drankje dat je zo lekker vindt dan knap je er toch wel een beetje op af hoor.
!
Baby darling doll face honey![]()
Serieus?quote:Op zondag 11 april 2010 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb alleen ervaring met bier en wijn. 'Bout that huh!
![]()
![]()
Ja.quote:![]()
En op het laatste verjaardagsfeest dat ik had ben ik voor het eerst flink aangeschoten geweest.Ben niet echt een zuiporgel.
Haha oké danquote:Op zondag 11 april 2010 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.![]()
En op het laatste verjaardagsfeest dat ik had ben ik voor het eerst flink aangeschoten geweest.Ben niet echt een zuiporgel.
. Ik ook niet hoor, niet meer iig
![]()
![]()
quote:Ach ik hoop dat ik binnenkort weer eens een Sambucaatje durf te nemenquote:het is inmiddels alweer zeker anderhalf jaar geleden dus moet kunnen.
![]()
Waar smaakt dat ook alweer naar?quote:Op zondag 11 april 2010 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ach ik hoop dat ik binnenkort weer eens een Sambucaatje durf te nemenhet is inmiddels alweer zeker anderhalf jaar geleden dus moet kunnen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Anijs geloof ikquote:Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt dat ook alweer naar?wacht, ik ga het even opzoeken
!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: