Nee die hield van mijn schelle stem en mist hem juist.quote:
quote:
een zwemboks ik kan moeilijk in me blote kont zwemmenquote:
ja maar ik ben een man dus ik heb totaal geen verstand wat hip isquote:Op zondag 11 april 2010 11:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe bikini.
owja en toevallig pics van jouw in de bikiniquote:Op zondag 11 april 2010 11:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet?
Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe bikini.
Nee, doe dat maar niet. Dat is zó fout.quote:Op zondag 11 april 2010 11:47 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik ben een man dus ik heb totaal geen verstand wat hip is![]()
ik weet alleen dat je onder je zwembroek een bjorn borg boxer moet dragen die duidelijk zichtbaar is
is dat dan niet hip maar iedereen doet hetquote:Op zondag 11 april 2010 11:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, doe dat maar niet. Dat is zó fout.
In Chersonissos wel ja.quote:Op zondag 11 april 2010 11:52 schreef gers het volgende:
[..]
is dat dan niet hip maar iedereen doet het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
i would hit herSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
owoke maar daar ga ik niet heenquote:
BEN JE TERUCKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |