Hehehe terug bij het eerste live topic...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:En wil een lief modje een 40 toevoegen aan mijn TT
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen was juist de muziek van U2 juist geniaal. Dan heb je verder ook geen poespas nodig.
Ik ben een jaar of 7 geleden naar Robbie Williams geweest. Niet de beste zanger misschien, maar het was geweldig
Yep, heb direct de spoilers er maar even uitgehaaldquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
En wil een lief modje een 40 toevoegen aan mijn TT
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehehe terug bij het eerste live topic...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Yep, heb direct de spoilers er maar even uitgehaald
kan het me voorstellen... Ben ook nog niet bijgekomen van deze uitslag.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry na die liveshow......moest wel aan de wijn, jeweetzzzzzz
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan het me voorstellen... Ben ook nog niet bijgekomen van deze uitslag.....
Sterker nog, ik wilde eigenlijk niet eens de uitslag afwachten, zo zeker wist ik al dat Kelvin en 4Granted er uit zouden vliegen.... Maar het is weer eens valse hoop geblekenquote:
Helemaal niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wilde eigenlijk niet eens de uitslag afwachten, zo zeker wist ik al dat Kelvin en 4Granted er uit zouden vliegen.... Maar het is weer eens valse hoop gebleken
Het is het totaalplaatje. Ik vond U2 nu ook geweldig, maar als ik er eens goed voor ga zitten vind ik wel dat de muziek nu minder goed is als tijdens The Joshua Tree. Als je dat kunt verbloemen met een geweldige show doe je het goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond eerst in wie eruit warenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap de topictitel niet
Er kunnen toch geen spoilers meer zijn
Wel als je wacht op de herhaling van zondag als je vanavond niet kon kijken en/of opnemen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap de topictitel niet
Er kunnen toch geen spoilers meer zijn
Snap ik heel goed, show doet idd veel, mijn laatste concert van U2 was POP, was nog steeds fantastisch (ook al denk ik dat het zonder show ook goed zou zijn), maar ik heb die laatste show van Pink gezien op dvd (lijkt op Cirque de Soleil) en mede door die show is het zo briljantquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Ik vond U2 nu ook geweldig, maar als ik er eens goed voor ga zitten vind ik wel dat de muziek nu minder goed is als tijdens The Joshua Tree. Als je dat kunt verbloemen met een geweldige show doe je het goed.
Ik heb ook niks met Beyonce. Ze is een geweldig goede zangeres maar ik hou niet zo van haar stijl. Maar wij hebben de bluray in huis (de vrouw) en dan blijf ik toch kijken. Puur voor de show
Je maakt een grap?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er stond eerst in wie eruit waren
En dat zouden mensen die nog moeten kijken onbedoeld gaan lezen
ofzoiets
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een onzin, dit is het livetopic hoor
nou ik ga nu echt slapen, trusten
Lieve schat, de titel van dit topic verschijnt op de FP, in de Nieuwe topics-lijst, in de XFA-index, en in de activetopics. Voor mensen die de aflevering nog willen kijken is er dan wel een hele grote kans dat ze de uitslag al lezen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een onzin, dit is het livetopic hoor
nou ik ga nu echt slapen, trusten
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lieve schat, de titel van dit topic verschijnt op de FP, in de Nieuwe topics-lijst, in de XFA-index, en in de activetopics. Voor mensen die de aflevering nog willen kijken is er dan wel een hele grote kans dat ze de uitslag al lezen.
Als je nog moet kijken zonder de uitslag te willen weten is FOK zowiezo een gevaarlijke plek, ook zonder een dergelijke TT...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lieve schat, de titel van dit topic verschijnt op de FP, in de Nieuwe topics-lijst, in de XFA-index, en in de activetopics. Voor mensen die de aflevering nog willen kijken is er dan wel een hele grote kans dat ze de uitslag al lezen.
Pinkquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap ik heel goed, show doet idd veel, mijn laatste concert van U2 was POP, was nog steeds fantastisch (ook al denk ik dat het zonder show ook goed zou zijn), maar ik heb die laatste show van Pink gezien op dvd (lijkt op Cirque de Soleil) en mede door die show is het zo briljant
Nog even dan....Pink rules (quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Pink![]()
Ik houd dikwijls van pure pop artiesten die het live qua zang nogal laten afweten maar wel een grote show hebben (Madonna, Britney, Kylie e.d. al zingt die laatste live nog best degelijk), en aan de andere kant ook van acts die live perfect zingen maar wat saaiig zijn om naar te kijken (een concert waar 2 uur lang iemand met een gitaar op een podium staat is leuk op cd maar minder boeiend om bij te zijn), maar Pink is echt de perfecte mix tussen show en concert![]()
Een geniaal iemand zorgt ook voor entertainment, vind ik dan. Het totaalplaatjequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoor
Tja, een titel zonder spoilers kan ik me nog indenken, maar in het hele topic worden de namen van de exits niet genoemd. Waarom?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook alleen maar de titel aangepast? Namen van de exits mogen best genoemd worden hier hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, een titel zonder spoilers kan ik me nog indenken, maar in het hele topic worden de namen van de exits niet genoemd. Waarom?
Als je dat niet wil weten, ga je dit topic toch niet zitten lezen!!
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook alleen maar de titel aangepast? Namen van de exits mogen best genoemd worden hier hoor
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!
Ja, dat is dan jammer dat ze zien dat Janna en Fierce eruit zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!
mja, dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar hij was niet zo super goed hoor. Als hij zo doorgaat dan denk ik niet dta hij de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Oidale het volgende:
Waard om terug te kijken? Held Kelvin is door zie ik!
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!quote:
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!
quote:
nog 1 nachtjequote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
Het antwoord staat 2 posts boven je..
[..]
quote:
nog 24 uurquote:
Dat red je nog wel, echt waarquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
....must....see......x...factor.....now.....
quote:
Morgen ben ik Daniellequote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe gaat je voorbereiding voor morgen, Dony?
quote:
Dus als je morgen on stage een rood hoofd hebt oid, dan weten wij hoe dat kanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik backstage doe zijn mijn zaken he
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dus als je morgen on stage een rood hoofd hebt oid, dan weten wij hoe dat kan
Wacht maar af, morgenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet lachen
Dan zal ik er nog harder om lachenquote:
quote:
Ach, soms doe je ook weleens iets voor een ander hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch de bedoeling ervan, anders kun je het wel laten
Zie je wel je bent liefquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, soms doe je ook weleens iets voor een ander he
Ja dat blijkt nu, nooit zomaar alles gelovenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, die negatieve berichten oven Danielle zijn echt onzin!
Negatieve berichten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, die negatieve berichten oven Danielle zijn echt onzin!
Welke steen?quote:
Ach misschien heeft ze wel eens een snuif geprobeerd, who caresquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand op fok! zegt Danielle via via te kennen en beweert dat ze een vervelend drugsgebruikend meisje is. Onzin natuurlijk!
Vervelend en drugsgebruikend hoeft niet samen te gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand op fok! zegt Danielle via via te kennen en beweert dat ze een vervelend drugsgebruikend meisje is. Onzin natuurlijk!
Ja en diegene geloofd ook nog in kabouters!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
popstarsquote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
Op sommige momenten mis ik SBS wel hoor... Bij het aftellen naar een programma bijvoorbeeld
Nog maar 21 en een half uur
Gaaf! Kun je wat foto's maken met je mobiel? Leuk om hier te plaatsen, eventueel achterafquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:21 schreef Deceit het volgende:
En ik zit er vanavond met mijn gewonnen twitterkaartjes!!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:21 schreef Deceit het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:21 schreef Deceit het volgende:
Owja, hij zou komen.. whehe nu krijgen we zeker een Lisa of Rachel ofsoquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ronan Keating kan niet komen omdat zijn vliegtuig niet naar Nederland vliegt![]()
Ben benieuwd wie we dan als artiest krijgen
Was een grap of gok hoop ik?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef ranja het volgende:
Alain Clark, vaste inval krachtZat gister ook bij DWDD omdat Waylon in Engeland vast zat
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Deceit het volgende:
Laura Jansen vervangt Ronan Keating, tweet net binnen!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef Deceit het volgende:
Oh vet! ik ken haar muziek maar nooit haar naam gehoord
Zij is dat dus! vet!
Wicked World! Use somebody
Use Somebody is een van de beste nummers ooit, maar dan wel van de Kings of Leon natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Use Somebody is een van de beste nummers ooit, maar dan wel van de Kings of Leon natuurlijk
Ik vind het het mooiste nummer ooitquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch..
ik vind 't echt een overhyped liedje
Het is een kutnummer. Zoals die "zanger" van die band 'zingt'. Alsof hij zich tijdens het poepen verslikt heeft in een scheermesje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch..
Ik ooookquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb KoL Use Somebody als ringtone
Begint ook meteen goed: oooowooooo oo oowooowooooo!!!
En "Use Somebody", lekker passend...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Use Somebody is een van de beste nummers ooit, maar dan wel van de Kings of Leon natuurlijk
Dat is het ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch..
Leuk dat ik nog in de categorie Jeugd val. Kan niet lang genoeg durenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is het ook
Maar de jeugd van tegenwoordig weet niet beter. Als ze later groot zijn is dat één van hun jeugdzondes
Of je bent volwassen, maar nog niet helemaal ontwikkeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Leuk dat ik nog in de categorie Jeugd val. Kan niet lang genoeg duren
En wat vind D. goede muziek ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of je bent volwassen, maar nog niet helemaal ontwikkeld
Nou ja dat heb ik ook, ben van alle markten thuis, ligt er ook aan in welke bui ik benquote:
Hoe oud ben jij dan? of moet ik U zeggenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of je bent volwassen, maar nog niet helemaal ontwikkeld
Jij mag 'je' zeggenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? of moet ik U zeggen
Moet je een paar jaar terug kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is te makkelijkEn ik zie geen enkele post in MUZ
Moet je in MUZ posten om muziek leuk te vinden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is te makkelijkEn ik zie geen enkele post in MUZ
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je in MUZ posten om muziek leuk te vinden?
Nou, dan zal mijn seksleven ook niets voorstellen, als ik naar mijn posthistorie op fok kijk.
[..]
Nou, dan zal mijn seksleven ook niets voorstellen, als ik naar mijn posthistorie op fok kijk.
Het is al bijna een week afgelopenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:37 schreef Anonymousz het volgende:
is het al begonnen
moet jij niet hilversum danielle?quote:
Ik heb een iPhonequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
moet jij niet hilversum danielle?
oja logischquote:
Ik vind seks ook erg goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar omdat D zegt dat-ie zoveel goed vind.
Kloptquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja maar ik ook en post ook niet daar, ik luister er liever naar dan dat ik erover postquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met SEXquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ook en post ook niet daar, ik luister er liever naar dan dat ik erover post
Ik zie al reclame!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:37 schreef Anonymousz het volgende:
is het al begonnen
Jij luistert liever naar seks?quote:
Dat doe ik liever dan dat ik er naar luisterquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ie dan naar binnen en op trilfunctie?
Een zwarte of een wittequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... Danielle heeft een blackberry
Die had ik, maar daar is Dony vorige week op gaan zittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... Danielle heeft een blackberry
Daar moest ik van de week dus ook zo om lachenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ik, maar daar is Dony vorige week op gaan zitten
Iemand was me voor?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar moest ik van de week dus ook zo om lachen
Blackberry nu ook in wit
Ja ik toen ik de reclame lasquote:
Dus jij gaat op je eigen mobiel zitten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ik, maar daar is Dony vorige week op gaan zitten
ik ben in de warquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus jij gaat op je eigen mobiel zitten?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben Danielle hequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roep dat straks ff op tv livequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben Danielle he
Niet die opgezwollen kroepoekpoeper met kraterhoofd
Ik denk dat er naast Anonymousz nog iemand in de war isquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben Danielle he
Niet die opgezwollen kroepoekpoeper met kraterhoofd
welk nummer ga je zingenquote:
Boulevardquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Xfactor nu bij RTL Boulevard!!!
Mensen diequote:
mensen die hun zin niet afmakenquote:
Dat was de zinquote:
Hoi, neuken? Ik heb weinig ervaring, ik kom niet in SEX.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ben jullie gastmod voor vanaafdus beware
quote:
Ik zal het proberen, maar ik kan niks beloven..quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ben jullie gastmod voor vanaafdus beware
Bennyquote:
okquote:
Goeie plekquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Deceit vanuit de Xfactor studio...:
[ afbeelding ]
Achter de Jury, 7 hoog
Om Stacey nog te complimenteren RoWie er uit te gooienquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om Stacey nog te complimenteren RoWie er uit te gooien![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om Stacey nog te complimenteren RoWie er uit te gooien![]()
Wat ben jij een happertquote:
ik heet anoniemquote:
Ik vind er ook niks, maar het is wel leuk om te stangenquote:
Daarom zeg ik het ookquote:
quote:
quote:
quote:
zo dan maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG na 1 kus al trouwen
![]()
Schatteke daar is echt wel wat meer voor nodig hoor
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG na 1 kus al trouwen
![]()
Schatteke daar is echt wel wat meer voor nodig hoor
Ik leg het wel uit als je nog wat ouder bentquote:
ouder? maar ik ben al 12 en een half en mag al zelf naar de supermarkt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik leg het wel uit als je nog wat ouder bent![]()
Dat bedoel ik, geniet er maar van zolang het kanquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
ouder? maar ik ben al 12 en een half en mag al zelf naar de supermarkt!
je lijkt mij welquote:
Shit he..quote:
ik zette ook steeds tvp in het live topicquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Shit he..
Eerst al Dion, daarna, Dony, toen Danielle en nu opeens Anonymousz
wat een kutleven heb je dan als je neit eens een week jezelf kan zijn
johquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zette ook steeds tvp in het live topic
quote:
Webcamseks met Daniellequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
Backstagecam voor over 10 minuten
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/index.xml
We zijn begonnenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
Backstagecam voor over 10 minuten
http://www.rtl.nl/components/vipchat/xfactor3/backstage/index.xml
met Dquote:
Applehaters zijn hetquote:
Ach wendy stond zichzelf te verheerlijken, niks boeiends dusquote:
Eerlijk.. ik vind Eva het als interviewster wel goed doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
wat doen Buurman en Buurman dat leuk!![]()
!
dat wil ik niet zienquote:
Ze heeft heerlijk van Wendy genoten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach wendy stond zichzelf te verheerlijken, niks boeiends dus
Staceyquote:
quote:
"....en vast!"quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:30 schreef ranja het volgende:
10 .... 9....
oh nee dat was een ander programma
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
'die verf, die was gewoon goeikoop!'!
Ik hoo rhet net. Weer Beyonce zekerquote:
'Wij weten gewoon álles'quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
'die verf, die was gewoon goeikoop!'!
Ben je zo moequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Hopelijk lopen we niet weer zo uit, dat houd ik niet vol.
Alle jongens gaan nu voor Elton John muziek?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorige week alle diva's geëlimineerd en nu het thema diva's.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorige week alle diva's geëlimineerd en nu het thema diva's.
quote:
Wendy is irritant.quote:
het is wel een ronde voor jou, met Beyonce en zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit bij paps en mams, dus geen laptop bij me. Dus ik reageer soms, hihi. Zit nu op iPhone
Mooi zo, lekker rustigquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit bij paps en mams, dus geen laptop bij me. Dus ik reageer soms, hihi. Zit nu op iPhone
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
4Granted moet Single Ladies doen, inclusief dansje.
Ja, vanmorgen gewerkt, daarna schoongemaakt, boodschappen gedaan. Nu nog niet moe, maar als het weer zo lang duurt...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |