Hehehe terug bij het eerste live topic...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:En wil een lief modje een 40 toevoegen aan mijn TT
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toen was juist de muziek van U2 juist geniaal. Dan heb je verder ook geen poespas nodig.
Ik ben een jaar of 7 geleden naar Robbie Williams geweest. Niet de beste zanger misschien, maar het was geweldig
Yep, heb direct de spoilers er maar even uitgehaaldquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
En wil een lief modje een 40 toevoegen aan mijn TT
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehehe terug bij het eerste live topic...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Yep, heb direct de spoilers er maar even uitgehaald
kan het me voorstellen... Ben ook nog niet bijgekomen van deze uitslag.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry na die liveshow......moest wel aan de wijn, jeweetzzzzzz
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan het me voorstellen... Ben ook nog niet bijgekomen van deze uitslag.....
Sterker nog, ik wilde eigenlijk niet eens de uitslag afwachten, zo zeker wist ik al dat Kelvin en 4Granted er uit zouden vliegen.... Maar het is weer eens valse hoop geblekenquote:
Helemaal niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wilde eigenlijk niet eens de uitslag afwachten, zo zeker wist ik al dat Kelvin en 4Granted er uit zouden vliegen.... Maar het is weer eens valse hoop gebleken
Het is het totaalplaatje. Ik vond U2 nu ook geweldig, maar als ik er eens goed voor ga zitten vind ik wel dat de muziek nu minder goed is als tijdens The Joshua Tree. Als je dat kunt verbloemen met een geweldige show doe je het goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond eerst in wie eruit warenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap de topictitel niet
Er kunnen toch geen spoilers meer zijn
Wel als je wacht op de herhaling van zondag als je vanavond niet kon kijken en/of opnemen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap de topictitel niet
Er kunnen toch geen spoilers meer zijn
Snap ik heel goed, show doet idd veel, mijn laatste concert van U2 was POP, was nog steeds fantastisch (ook al denk ik dat het zonder show ook goed zou zijn), maar ik heb die laatste show van Pink gezien op dvd (lijkt op Cirque de Soleil) en mede door die show is het zo briljantquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is het totaalplaatje. Ik vond U2 nu ook geweldig, maar als ik er eens goed voor ga zitten vind ik wel dat de muziek nu minder goed is als tijdens The Joshua Tree. Als je dat kunt verbloemen met een geweldige show doe je het goed.
Ik heb ook niks met Beyonce. Ze is een geweldig goede zangeres maar ik hou niet zo van haar stijl. Maar wij hebben de bluray in huis (de vrouw) en dan blijf ik toch kijken. Puur voor de show
Je maakt een grap?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er stond eerst in wie eruit waren
En dat zouden mensen die nog moeten kijken onbedoeld gaan lezen
ofzoiets
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een onzin, dit is het livetopic hoor
nou ik ga nu echt slapen, trusten
Lieve schat, de titel van dit topic verschijnt op de FP, in de Nieuwe topics-lijst, in de XFA-index, en in de activetopics. Voor mensen die de aflevering nog willen kijken is er dan wel een hele grote kans dat ze de uitslag al lezen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een onzin, dit is het livetopic hoor
nou ik ga nu echt slapen, trusten
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lieve schat, de titel van dit topic verschijnt op de FP, in de Nieuwe topics-lijst, in de XFA-index, en in de activetopics. Voor mensen die de aflevering nog willen kijken is er dan wel een hele grote kans dat ze de uitslag al lezen.
Als je nog moet kijken zonder de uitslag te willen weten is FOK zowiezo een gevaarlijke plek, ook zonder een dergelijke TT...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Lieve schat, de titel van dit topic verschijnt op de FP, in de Nieuwe topics-lijst, in de XFA-index, en in de activetopics. Voor mensen die de aflevering nog willen kijken is er dan wel een hele grote kans dat ze de uitslag al lezen.
Pinkquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap ik heel goed, show doet idd veel, mijn laatste concert van U2 was POP, was nog steeds fantastisch (ook al denk ik dat het zonder show ook goed zou zijn), maar ik heb die laatste show van Pink gezien op dvd (lijkt op Cirque de Soleil) en mede door die show is het zo briljant
Nog even dan....Pink rules (quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Pink![]()
Ik houd dikwijls van pure pop artiesten die het live qua zang nogal laten afweten maar wel een grote show hebben (Madonna, Britney, Kylie e.d. al zingt die laatste live nog best degelijk), en aan de andere kant ook van acts die live perfect zingen maar wat saaiig zijn om naar te kijken (een concert waar 2 uur lang iemand met een gitaar op een podium staat is leuk op cd maar minder boeiend om bij te zijn), maar Pink is echt de perfecte mix tussen show en concert![]()
Een geniaal iemand zorgt ook voor entertainment, vind ik dan. Het totaalplaatjequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik juist, als je geniaal bent in muziek maken heb je geen show nodig, en dat wil niet zeggen dat ik Robbie niet geweldig vind hoor
Tja, een titel zonder spoilers kan ik me nog indenken, maar in het hele topic worden de namen van de exits niet genoemd. Waarom?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook alleen maar de titel aangepast? Namen van de exits mogen best genoemd worden hier hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, een titel zonder spoilers kan ik me nog indenken, maar in het hele topic worden de namen van de exits niet genoemd. Waarom?
Als je dat niet wil weten, ga je dit topic toch niet zitten lezen!!
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook alleen maar de titel aangepast? Namen van de exits mogen best genoemd worden hier hoor
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!
Ja, dat is dan jammer dat ze zien dat Janna en Fierce eruit zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!
mja, dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar hij was niet zo super goed hoor. Als hij zo doorgaat dan denk ik niet dta hij de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Oidale het volgende:
Waard om terug te kijken? Held Kelvin is door zie ik!
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!quote:
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!
quote:
nog 1 nachtjequote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
Het antwoord staat 2 posts boven je..
[..]
quote:
nog 24 uurquote:
Dat red je nog wel, echt waarquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
....must....see......x...factor.....now.....
quote:
Morgen ben ik Daniellequote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe gaat je voorbereiding voor morgen, Dony?
quote:
Dus als je morgen on stage een rood hoofd hebt oid, dan weten wij hoe dat kanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik backstage doe zijn mijn zaken he
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dus als je morgen on stage een rood hoofd hebt oid, dan weten wij hoe dat kan
Wacht maar af, morgenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet lachen
Dan zal ik er nog harder om lachenquote:
quote:
Ach, soms doe je ook weleens iets voor een ander hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch de bedoeling ervan, anders kun je het wel laten
Zie je wel je bent liefquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, soms doe je ook weleens iets voor een ander he
Ja dat blijkt nu, nooit zomaar alles gelovenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, die negatieve berichten oven Danielle zijn echt onzin!
Negatieve berichten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, die negatieve berichten oven Danielle zijn echt onzin!
Welke steen?quote:
Ach misschien heeft ze wel eens een snuif geprobeerd, who caresquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand op fok! zegt Danielle via via te kennen en beweert dat ze een vervelend drugsgebruikend meisje is. Onzin natuurlijk!
Vervelend en drugsgebruikend hoeft niet samen te gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand op fok! zegt Danielle via via te kennen en beweert dat ze een vervelend drugsgebruikend meisje is. Onzin natuurlijk!
Ja en diegene geloofd ook nog in kabouters!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
popstarsquote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
Op sommige momenten mis ik SBS wel hoor... Bij het aftellen naar een programma bijvoorbeeld
Nog maar 21 en een half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |