Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb toch ook alleen maar de titel aangepast? Namen van de exits mogen best genoemd worden hier hoor
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!
Ja, dat is dan jammer dat ze zien dat Janna en Fierce eruit zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het gevaar van deze titel is dan wel weer dat iemand die de aflevering nog niet heeft gezien denkt "ah, mooi, een topic zonder spoilers"!
mja, dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar hij was niet zo super goed hoor. Als hij zo doorgaat dan denk ik niet dta hij de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Oidale het volgende:
Waard om terug te kijken? Held Kelvin is door zie ik!
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!quote:
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!
quote:
nog 1 nachtjequote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
Het antwoord staat 2 posts boven je..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |