Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!quote:
Nog 1 nachtje slapenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou heb ik een tvp in dit topic, ga jij het volplempen met troep. Verrekte mongool!
quote:
nog 1 nachtjequote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
Het antwoord staat 2 posts boven je..
[..]
quote:
nog 24 uurquote:
Dat red je nog wel, echt waarquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
....must....see......x...factor.....now.....
quote:
Morgen ben ik Daniellequote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe gaat je voorbereiding voor morgen, Dony?
quote:
Dus als je morgen on stage een rood hoofd hebt oid, dan weten wij hoe dat kanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik backstage doe zijn mijn zaken he
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dus als je morgen on stage een rood hoofd hebt oid, dan weten wij hoe dat kan
Wacht maar af, morgenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet lachen
Dan zal ik er nog harder om lachenquote:
quote:
Ach, soms doe je ook weleens iets voor een ander hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch de bedoeling ervan, anders kun je het wel laten
Zie je wel je bent liefquote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, soms doe je ook weleens iets voor een ander he
Ja dat blijkt nu, nooit zomaar alles gelovenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, die negatieve berichten oven Danielle zijn echt onzin!
Negatieve berichten?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, die negatieve berichten oven Danielle zijn echt onzin!
Welke steen?quote:
Ach misschien heeft ze wel eens een snuif geprobeerd, who caresquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand op fok! zegt Danielle via via te kennen en beweert dat ze een vervelend drugsgebruikend meisje is. Onzin natuurlijk!
Vervelend en drugsgebruikend hoeft niet samen te gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Iemand op fok! zegt Danielle via via te kennen en beweert dat ze een vervelend drugsgebruikend meisje is. Onzin natuurlijk!
Ja en diegene geloofd ook nog in kabouters!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
popstarsquote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
Op sommige momenten mis ik SBS wel hoor... Bij het aftellen naar een programma bijvoorbeeld
Nog maar 21 en een half uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |