Laurens wie is dat?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
iBenny
XFA Live #37: Waar we weer uitlopen
Een kennis van RoWie?quote:
Ik ben weggezapt, geen zin in die sterfkantine.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat het nog lang duurt, ik wil nu wel naar mijn bed eigenlijk.
oneens, dit is beterquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:42 schreef Vivi het volgende:
Dat donkere haar stond Danielle veel beter, vond ik!
ik ga ook zo naar bed... neem het wel op, kijk ik morgenochtend. Ben echt verrot!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Eerst nog TV Kantine, dan nog de optredens, dan nog reclame. Wordt wel half twaalf.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Nee ik ook niet, ik kijk de backstagestreams.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben weggezapt, geen zin in die sterfkantine.
Oneens.quote:
RTL haat niet-Microsoftgebruikers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik kijk de backstagestreams.
Sarina was een van de betere, die blijft wel. Danielle komt misschien wel in de gevarenzone, maar wint het dan toch van 4granted en Sumera.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie gaan eruit? Sowieso Danielle, misschien Sarina? Fierce heeft wel verrast en de mannen krijgen veel stemmen van de meisjes. Ik denk Daniella en Sarina.
Je gaat slapen?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me laptop uitzetten. Weltrusten allemaal!
WTFquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaap is fucking briljant trouwens. Hij zingt gewoon al op cd-kwaliteit.
Je mist niks, Kelvin heeft al 3 x verteld dat hij het volgende week beter gaat doen (inside information?) en verder reclame voor het stemmenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
o hijquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar sopte stacey van... vorig jaar
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Dat verwachtte ik al. Dat ik niets mis dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mist niks, Kelvin heeft al 3 x verteld dat hij het volgende week beter gaat doen (inside information?) en verder reclame voor het stemmen
Ik vind Sumera juist wel schattig, maar kan me voorstellen dat het grote publiek niet door de verlegenheid heen prikt en haar niet spontaan en 'gezellig' genoeg vindt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sumera zou ook best eens exit kunnen gaan, ze blijft te onsympathiek. 4Granted blijft nog wel een paar shows, dankzij de soppende meisjes.
Ga je mond en alles spoelen NU.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
WTF? Hij viel me echt enorm tegen juist
!
Eensch!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind Sumera juist wel schattig, maar kan me voorstellen dat het grote publiek niet door de verlegenheid heen prikt en haar niet spontaan en 'gezellig' genoeg vindt.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
Janna, je mag jezelf verkopen
'Daar ben ik goed in'
Net als RoWie zekerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Hou nou 's op met het bashen van Sumera. Ze moet winnen
Ze hebben geen vriendinquote:
Juiste bewoordingen.quote:
Die blijven dus echt wel. Sarina zeker weten. Sumera blijft ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie gaan eruit? Sowieso Danielle, misschien Sarina? Fierce heeft wel verrast en de mannen krijgen veel stemmen van de meisjes. Ik denk Daniella en Sarina.
Om jaloers op te wordenquote:
quote:
quote:
Geen idee. Ik kan niets zien. Het gebruikt Silverlight, dat zul je apart moeten downloaden, denk ik? Of zit dat al standaard in Windows 7?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Pheno, is de livestream van RTL ook gecodeerd?
(zit op me laptop, windows 7)
Pff zeikwijf met der Stacey vond me niet geil, nee huilie van tranen ga je niet glijdenquote:
Ik vond haar niet denderend deze keer maar ik wil niet dat ze er al uit gaat hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond haar stiekum wel goed, ze was wel de eerste
ze gaan met elkaarquote:
nee, ik bedoel in linux (ubuntu?) met moonlight...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan niets zien. Het gebruikt Silverlight, dat zul je apart moeten downloaden, denk ik? Of zit dat al standaard in Windows 7?
Nee vond haar ook niet top maar liever huilie eruit, die isquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vond haar niet denderend deze keer maar ik wil niet dat ze er al uit gaat hoor!
Ik heb Macquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nee, ik bedoel in linux (ubuntu?) met moonlight...
Ik bedoel dat ik zelf op W7 zit en dat dus niet kan proberen.
True! Van mij mag Sarina eruit en ze mag 4Granted meenemen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vond haar ook niet top maar liever huilie eruit, die is
Nou ja dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
True! Van mij mag Sarina eruit en ze mag 4Granted meenemen!
Danielle vind ik leuk
Mijn pinguin heeft een andere reden. De ander is overigens Totoro van studio Ghibliquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij linux draaide
(met je pinguins)
Gelukkig gaat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
True! Van mij mag Sarina eruit en ze mag 4Granted meenemen!
Danielle vind ik leuk
Niet voor Fierce?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef Shoombak het volgende:
Cheryl Cole is ook echt de enige reden dat ik kijk
Kelvin ligt goed bij de tienermeisjes denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
hehe ik heb mijn laptop aan.... van mij mogen 4Granted en KelvinMaar gezien ook de reacties hier ben ik bang dat Kelvin nog wel even blijft. En 'vrees' ik voor Sarina.
Ja maar ze zingt zo niet livequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Marlalala het volgende:
Vind Sjerrol Kool helemaal niet zo geweldig
Ok, dit nummer is wel aardig...
Straks staan er tien vrouwen op als ze Cole roepen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
Wil ze nog wel met Cole aangesproken worden?
Vrees ik ook helaas.... Om een of andere reden stemmen die iedere keer weer meer dan de tienerjongetjes.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Kelvin ligt goed bij de tienermeisjes denk ik
Een panty.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Is het een broek? Is het een rok? Is het een lendelap? Wat is het?
En kan het makkelijk uit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Met die bewegingen lijkt het me redelijk moeilijk om de radioversie te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Bij het refrein klinkt het wel wat vreemd. Dat ze maar de helft zingt.
hahahahaahaha idd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Klopt. Ze doet het ook netjes, daar niet van. Maar dat viel me opquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met die bewegingen lijkt het me redelijk moeilijk om de radioversie te doen
Ja ze zong wel livequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou, eeh ik vin dhet hier en daar wel ehm trillerig!
vagina!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
Singe en danse, Wendy!
En op het eind knipte men de touwtjes aan d'r armen door.quote:
Oh Newcastle, da's wat anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En op het eind knipte men de touwtjes aan d'r armen door.
Wow dat accent had ik niet bij Cheryl verwacht!Komt ze uit Wales ofzo?
Doet me denken aan Posh, Scary en die zooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En op het eind knipte men de touwtjes aan d'r armen door.
Wow dat accent had ik niet bij Cheryl verwacht!Komt ze uit Wales ofzo?
Heerlijk die accentenquote:
Nou ja, Girls Aloud haalt het daar nog niet bij, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet me denken aan Posh, Scary en die zooi
I like your vorgina Wendy!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef Mestras het volgende:
Wat zei Sjerrie? Ligt het aan mijn engels of aan haar accent want ik verstond haar niet.
en Kelvin??? vergeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef UltraR het volgende:
Jaap, Janna (voor het eerst!), 4-granted en Bad-boyz vond ik goed. Was echt verbaasd over het negatieve commentaar over 4granted.
Mathijs en Sumera vond ik echt erg slecht. Was hier juist weer verrast door het positieve jurycommentaar. Vond ze beiden dermate op het randje van vals dat het echt vreselijk luisteren was.
Sarina had een extreem uitgebreide band op de achtergrond lopen waardoor het me totaal niet meer greep. Ze werd volkomen meegedragen door die band. Oneerlijk.
Iemand waarvan ik het niet had verwacht maar die ik er toch wel uit zie vliegen vanavond is Maaike. Ze is -echt- heel grijs. Het komt onnatuurlijk over. En ik denk echt dat ze het minst blijft hangen.
Ik dacht dat ik Danielle de minste van de meisjes vond, maar ik denk toch dat Maaike de x-factor volkomen ontbeert.
Nee dat klopt zeker, maar vindt het altijd zo leuk, gaan ze ineens pratenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, Girls Aloud haalt het daar nog niet bij, voor zover ik weet.
mag ook welquote:
Nee, het ging te snel.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
Maar die snelheid... dat moeten ze vaker doen!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Fierce: dank aan filmpje
Janna: dank aan attitude
Ja daarom moet ze blijven. Er zijn wel meer mooie meidenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Melochan het volgende:
Danielle moet blijven, want mooi meisjeDie tettenparade moet weg
De eerste keer dat iemand daar naar vroeg in mijn winkel dacht ik dat ik in de zeik werd genomenquote:
omdat ze al 3 uur uitlopen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
Maar die snelheid... dat moeten ze vaker doen!
Ja ze heeft een goede stem, ze moeten alleen wat aan haar uitstraling proberen te doen, alhoewel dat ook heel goed zenuwen kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Marlalala het volgende:
Hmm ben geen fan van Janna maar wil haar toch nog wel een keer zien optreden! Volgende week...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand daar naar vroeg in mijn winkel dacht ik dat ik in de zeik werd genomen
Oh shit, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand daar naar vroeg in mijn winkel dacht ik dat ik in de zeik werd genomen
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Cee het volgende:
En toch, he. Had ik Fierce er graag nog een weekje in gezien.
Het was d'r op of d'r onder met dat filmpje en het zijn een stelletje takkewijven maar qua optreden waren ze toch wel een van de beste vanavond.
geile jonge tienermeisjes hequote:
Danielle blijft er sowieso in en Fierce vliegt er sowieso uit, dus het zal gaan tussen Janna en die ander faalhaasquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik hoop dat Janna en Danielle eruit vliegen.
quote:
Ja oke, maar toch het was echt vals af en toequote:
Geile jonge tienerjongetjes zie ik weer niet zo snel op Fierce stemmenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar toch het was echt vals af en toe
ja maar volgens de geile jonge tienermeisjes nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar toch het was echt vals af en toe
En toch hoop ik at Danielle en Janna eruitvliegen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Danielle blijft er sowieso in en Fierce vliegt er sowieso uit, dus het zal gaan tussen Janna en die ander faalhaas
Oh maar het kan nog alle kanten op idd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik dacht echt dat het een Jaap vs Kelvin finale ging worden. Niet dat het niet meer kan, maar ik vrees toch voor Kelvin. Slechte songkeuze waar hij zelf nog niet eens inspraak in had waarschijnlijk.
De stemmers zijn de baas... Geile tienermeisjes of niet...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja maar volgens de jonge geile tienermeisjes niet
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geile jonge tienerjongetjes zie ik weer niet zo snel op Fierce stemmen
het was absoluut niet livequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zong Cheryl live? Het klonk live opgenomen met een soort bewerking, autotune ofzo erdoor.
* Diep teruggraaft in haar geheugenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja maar volgens de geile jonge tienermeisjes niet
Volgens mij wel live, maar dat nummer is zo overgeproduceerd, dan je het met 1 stem niet redt. Daarom klonk het zo raar. Kijk ook maar es op youtube.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zong Cheryl live? Het klonk live opgenomen met een soort bewerking, autotune ofzo erdoor.
Ook dat kloptquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaap was ook goed, jij kon alleen niet voorbij Otis kijken, en terecht
Niet ingezoomd op d'r ogen....quote:
Ze mag nog een keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:28 schreef gniffie het volgende:
is dat lekkere wijf nog neit door, gvd![]()
danielle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |