Kelvin ligt goed bij de tienermeisjes denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
hehe ik heb mijn laptop aan.... van mij mogen 4Granted en KelvinMaar gezien ook de reacties hier ben ik bang dat Kelvin nog wel even blijft. En 'vrees' ik voor Sarina.
Ja maar ze zingt zo niet livequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Marlalala het volgende:
Vind Sjerrol Kool helemaal niet zo geweldig
Ok, dit nummer is wel aardig...
Straks staan er tien vrouwen op als ze Cole roepen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
Wil ze nog wel met Cole aangesproken worden?
Vrees ik ook helaas.... Om een of andere reden stemmen die iedere keer weer meer dan de tienerjongetjes.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Kelvin ligt goed bij de tienermeisjes denk ik
Een panty.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Is het een broek? Is het een rok? Is het een lendelap? Wat is het?
En kan het makkelijk uit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Met die bewegingen lijkt het me redelijk moeilijk om de radioversie te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Bij het refrein klinkt het wel wat vreemd. Dat ze maar de helft zingt.
hahahahaahaha idd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Klopt. Ze doet het ook netjes, daar niet van. Maar dat viel me opquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met die bewegingen lijkt het me redelijk moeilijk om de radioversie te doen
Ja ze zong wel livequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou, eeh ik vin dhet hier en daar wel ehm trillerig!
vagina!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
Singe en danse, Wendy!
En op het eind knipte men de touwtjes aan d'r armen door.quote:
Oh Newcastle, da's wat anders.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En op het eind knipte men de touwtjes aan d'r armen door.
Wow dat accent had ik niet bij Cheryl verwacht!Komt ze uit Wales ofzo?
Doet me denken aan Posh, Scary en die zooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
En op het eind knipte men de touwtjes aan d'r armen door.
Wow dat accent had ik niet bij Cheryl verwacht!Komt ze uit Wales ofzo?
Heerlijk die accentenquote:
Nou ja, Girls Aloud haalt het daar nog niet bij, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet me denken aan Posh, Scary en die zooi
I like your vorgina Wendy!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef Mestras het volgende:
Wat zei Sjerrie? Ligt het aan mijn engels of aan haar accent want ik verstond haar niet.
en Kelvin??? vergeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef UltraR het volgende:
Jaap, Janna (voor het eerst!), 4-granted en Bad-boyz vond ik goed. Was echt verbaasd over het negatieve commentaar over 4granted.
Mathijs en Sumera vond ik echt erg slecht. Was hier juist weer verrast door het positieve jurycommentaar. Vond ze beiden dermate op het randje van vals dat het echt vreselijk luisteren was.
Sarina had een extreem uitgebreide band op de achtergrond lopen waardoor het me totaal niet meer greep. Ze werd volkomen meegedragen door die band. Oneerlijk.
Iemand waarvan ik het niet had verwacht maar die ik er toch wel uit zie vliegen vanavond is Maaike. Ze is -echt- heel grijs. Het komt onnatuurlijk over. En ik denk echt dat ze het minst blijft hangen.
Ik dacht dat ik Danielle de minste van de meisjes vond, maar ik denk toch dat Maaike de x-factor volkomen ontbeert.
Nee dat klopt zeker, maar vindt het altijd zo leuk, gaan ze ineens pratenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, Girls Aloud haalt het daar nog niet bij, voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |