quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
Janna, je mag jezelf verkopen
'Daar ben ik goed in'
Net als RoWie zekerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Hou nou 's op met het bashen van Sumera. Ze moet winnen
Ze hebben geen vriendinquote:
Juiste bewoordingen.quote:
Die blijven dus echt wel. Sarina zeker weten. Sumera blijft ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie gaan eruit? Sowieso Danielle, misschien Sarina? Fierce heeft wel verrast en de mannen krijgen veel stemmen van de meisjes. Ik denk Daniella en Sarina.
Om jaloers op te wordenquote:
quote:
quote:
Geen idee. Ik kan niets zien. Het gebruikt Silverlight, dat zul je apart moeten downloaden, denk ik? Of zit dat al standaard in Windows 7?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Pheno, is de livestream van RTL ook gecodeerd?
(zit op me laptop, windows 7)
Pff zeikwijf met der Stacey vond me niet geil, nee huilie van tranen ga je niet glijdenquote:
Ik vond haar niet denderend deze keer maar ik wil niet dat ze er al uit gaat hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond haar stiekum wel goed, ze was wel de eerste
ze gaan met elkaarquote:
nee, ik bedoel in linux (ubuntu?) met moonlight...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan niets zien. Het gebruikt Silverlight, dat zul je apart moeten downloaden, denk ik? Of zit dat al standaard in Windows 7?
Nee vond haar ook niet top maar liever huilie eruit, die isquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vond haar niet denderend deze keer maar ik wil niet dat ze er al uit gaat hoor!
Ik heb Macquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nee, ik bedoel in linux (ubuntu?) met moonlight...
Ik bedoel dat ik zelf op W7 zit en dat dus niet kan proberen.
True! Van mij mag Sarina eruit en ze mag 4Granted meenemen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vond haar ook niet top maar liever huilie eruit, die is
Nou ja dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
True! Van mij mag Sarina eruit en ze mag 4Granted meenemen!
Danielle vind ik leuk
Mijn pinguin heeft een andere reden. De ander is overigens Totoro van studio Ghibliquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat jij linux draaide
(met je pinguins)
Gelukkig gaat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
True! Van mij mag Sarina eruit en ze mag 4Granted meenemen!
Danielle vind ik leuk
Niet voor Fierce?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:06 schreef Shoombak het volgende:
Cheryl Cole is ook echt de enige reden dat ik kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |