Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ken sowieso geen Lies.quote:
Ben geen Turk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Chai het volgende:
Mercedes busje moet kunnen toch.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ken sowieso geen Lies.![]()
[..]
Ben geen Turk.
die is echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Chai het volgende:
- insert filmpje van man die seks heeft met zijn auto -
Niet haten. Zijn toffe bakkies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar noem je me dan ook een auto.![]()
Sommigen doen het ook met de body hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef wise het volgende:
[..]
die is echt, laat hij ook nog eens zijn roetlul zien nadat hij de uitlaat genomen heeft
was die shockdoc erop ja?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
Die TT. Doet me aan die sbs zondagavond docu denken. Mongolen die neuken met hun auto.
Jurkje, 2 shirtjes, zonnebril, haarspeldjes, tuinhandschoenen (quote:
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.quote:
das wel veel. Lekker in de tuin werken dalijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jurkje, 2 shirtjes, zonnebril, haarspeldjes, tuinhandschoenen (ze waren gewoon te cute en nu móet ik wel iets in de tuin gaan doen), hemdje dat ik niet gepast had en waar bij thuiskomst een naad van los blijkt te zijn
, nieuwe portemonnee
Bek dicht, maagd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.
Jij kan niet zonder de bekachtiging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, schurftlelijke hokken. De oude kever is tof en klinkt tof. Rijden erin is alleen bagger.
Het is te koud om in de tuin te werkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef wise het volgende:
[..]
das wel veel. Lekker in de tuin werken dalijk
Ik heb zelf een auto zonder enige bekrachtiging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij kan niet zonder de bekachtiging.die dingen rijden juist heerlijk.

quote:
Sowieso, al die danceachtige nummers met zo'n zangeres lijken allemaal op elkaar, Lasgo enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Inna. Werkelijk al die nummers lijken op elkaar.
toch zou ik die slet hard uitwonen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Inna. Werkelijk al die nummers lijken op elkaar.
Dat ook, maar haar nummers verschillen echt amper. Overal zo'n spast die op z'n synthesizer 3 tonen aanslaat het hele nummer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sowieso, al die danceachtige nummers met zo'n zangeres lijken allemaal op elkaar, Lasgo enzo
Ik vat 'm niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik weet dat Bt momenteel heel veel aan mij denkt.
een lelijke eend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto zonder enige bekrachtiging.Nouja, ik heb er rembekrachtiging ingedaan omdat ik dat veiliger vind. Geen gordels enzo. En ik vind remmen redelijk belangrijk.
![]()
Maar ik vind een Kever over het algemeen gewoon voor geen moer rijden. [ afbeelding ]
Een 2CV daarentegen.
Dat staat er volledige los van. Ik zou Miley ook wel doen, daarom vind ik d'r muziek nog wel kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
toch zou ik die slet hard uitwonen.
Ze vroeg of met 12 graden een blazertje warm genoeg zou zitten, toen raadde ik dat af maar ze ging toch met blazertje en dan zou ze aan me denken als ze het koud had.quote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
een lelijke eend.Een bocht om met dat ding en je hebt de deuren al over het asfalt schuren.
Mits zat over d'r smoel. Wat heeft die een rare kop zeg. En een te Amerikaanse stem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat staat er volledige los van. Ik zou Miley ook wel doen, daarom vind ik d'r muziek nog wel kut.
Zit die big ass mofo neger er ook?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef WillFerrell het volgende:
whehe in de bus zit die gekke chinees uit The Green Mile, met dat rare kapsel.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Zoals de ophanging van de achteras ook in elkaar steekt van dat ding. En het plaatwerk is net wat dikker dan een cola blikje.
Ik heb dat ding aan de wheelspin gekregen met 3 man erin. 602 CC BABY!
nee maar die gekke Fransoo zit op de invalidestoel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zit die big ass mofo neger er ook?
Ah zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vroeg of met 12 graden een blazertje warm genoeg zou zitten, toen raadde ik dat af maar ze ging toch met blazertje en dan zou ze aan me denken als ze het koud had.
Okee ander voorbeeld dan: Vanessa Hudgens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mits zat over d'r smoel. Wat heeft die een rare kop zeg. En een te Amerikaanse stem.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee ander voorbeeld dan: Vanessa Hudgens.
Ja,quote:
Betrouwbaar is het OV niet, maar 1 ding is zeker; dat je altijd langer onderweg bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
Het OV.ik ben nu al 23 minuten onderweg, nog halverwege. Iets waar ik met de auto en de fiets zelfs al mee thuis zou zijn.
Nou jonger dan Wd niet hoor.quote:
Ik moet nog zeven minuten op de trein wachten, 5 min treinen en dan 4 min fietsen. Ffs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Betrouwbaar is het OV niet, maar 1 ding is zeker; dat je altijd langer onderweg bent.
Waarom ga je dan niet met de auto?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet nog zeven minuten op de trein wachten, 5 min treinen en dan 4 min fietsen. Ffs.
ik kwam gelijk vanaf mijn tentamen naar het werk en als ik met de auto zou gaan moest ook eerst naar huis met de trein.quote:
volgens die elektronische temperatuur meter op mijn pc is het hier 5 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
Het is hier 18 graden.
Ja care.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je die niet uit hebt gezet in je opties.
Aan de zijkanten kan me niet zo boeien, maar zo midden door een topic heen.quote:
Die was gewoon aan de onderkant van de pagina.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan de zijkanten kan me niet zo boeien, maar zo midden door een topic heen.
JA HALLO!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hey meisje, mijn onderbroek zit niet lekker. Wil je even helpen?
[ afbeelding ]
-Ja hoor.
ctrl+al+delquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
Booyakashala!
Mijn taakbeheer werkt opeens.Sinds ik Windows 7 had geļnstalleerd werkte dat niet. Best lastig als er eens wat vastloopt zegmaar.
Heul niet. Het is jouw OP op het plaatje, dan reclame en daaronder Bobby.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was gewoon aan de onderkant van de pagina.
Oh grapje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet. Het is jouw OP op het plaatje, dan reclame en daaronder Bobby.
Ja, maar toen kreeg ik de melding dat ik geen rechten had.quote:
Leuke foto's. Meteen zin in het strand.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef MiVer het volgende:
hoi allemaal![]()
vandaag met iemand aan strand bij boulevard vlissingen geweest
lekker weer !! niet te zuinig !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja was relaxed, en het blijft apart die vaargeul daar zo dicht bij strandquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuke foto's. Meteen zin in het strand.
kankerfoto'squote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef MiVer het volgende:
hoi allemaal![]()
vandaag met iemand aan strand bij boulevard vlissingen geweest
lekker weer !! niet te zuinig !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IQM kanker. Het bestaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
a.brooke is welquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
FAKKING HELL. Dit is te slecht.
http://www.stooorage.com/show/388/622284_uzybnpmguduilfmb8u08.jpg
gisteren deed je mijn ogen ook al wieberenquote:
Titel doet 't 'm al.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Opbokken, ze is al van mij. De bazen der SC weten dat.quote:
Ik zou niet eens weten wie het is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opbokken, ze is al van mij. De bazen der SC weten dat.
Klopt. Maar zo onder de OP vind ik het niet zo erg hoor, anders had ik hem wel uit gezet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet. Het is jouw OP op het plaatje, dan reclame en daaronder Bobby.
Jenni Lee/Stephanie Sadorraquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie het is.
...quote:
Oh, okay.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jenni Lee/Stephanie Sadorra
[ afbeelding ]
ik ben 25 en wat is dit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef jitzzzze het volgende:
dus je bent eindelijk ontmaagd?
Je foto doet het hier niet, vriend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Jitzzzze negeert dat soort vragen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met jou jitzzzee?
heb je een vriendin?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef Bragi het volgende:
Iedereen die jitzzzze heet is maagd en anoniem.
quote:
... stilte.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je foto doet het hier niet, vriend.Doe 's elders uploaden.
"Nomnomnom."quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jitzzzze negeert dat soort vragen.
[..]
[..]
[..]
... stilte.
Boh. Ashlyn Brooke.quote:
Ik had haar genomen als ze al niet geclaimed was.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zij zo met d'r hakken op m'n motorkap. Meteen m'n lak beschadigd, de hoer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had haar genomen als ze al niet geclaimed was.Ze kan een beste schade claim tegemoet zien ja. Die Merc is niet de goedkoopste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jitzzzze is bij deze dus officieel maagd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
... stilte.
Nomnom is toch ook de standaard reactie van Jitzzze als ie zelf een troll uitlokt en zich vervolgens zelf in de hoek lult?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
... stilte.
Jitzzzze doet veel uitlokken maar incasseren ho maar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nomnom is toch ook de standaard reactie van Jitzzze als ie zelf een troll uitlokt en zich vervolgens zelf in de hoek lult?
imgburnquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je een windows installatie immage branden zonder Nero ofzo? Ik heb dat niet en geen zin om te downloaden.
Ik zie als ik rechtermuis op die immage "schijfkopiebestand branden". Dat zal het vast wel doen.quote:
Img burn, voor al uw OS X-DVD's.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je een windows installatie immage branden zonder Nero ofzo? Ik heb dat niet en geen zin om te downloaden.
Daar word je dik van. Zo weinig eten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vandaag 2/3e boterham en een rijstewafel op. ANOREXIASTYLE.
VATSIG KRENG!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
ffs, dan haal ik het ontbijt nog niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:56 schreef WillFerrell het volgende:
TheKFC was ook een mongool vandaag. Ik zag'm al aankomen lopen en zag mij niet. Ik schreeuw zijn naam en toen pas "oh hai".
Ik had vanochtend echt heen honger. En ik heb vanmiddag 3u lang tentamen zitten maken. Jezus mina, als je ergens gaar van wordt.quote:
Ik was mentaal gefocust op het tentamen wat ik moest gaan maken waardoor ik geen oog meer had voor de omgevingquote:
Haphap.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik was mentaal gefocust op het tentamen wat ik moest gaan maken waardoor ik geen oog meer had voor de omgeving
Ik deed me stylo, jewaids. En dat valt je niet eens op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik was mentaal gefocust op het tentamen wat ik moest gaan maken waardoor ik geen oog meer had voor de omgeving
Ik ken het.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had vanochtend echt heen honger. En ik heb vanmiddag 3u lang tentamen zitten maken. Jezus mina, als je ergens gaar van wordt.
Ohh Privaat? Hoe ging het?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had vanochtend echt heen honger. En ik heb vanmiddag 3u lang tentamen zitten maken. Jezus mina, als je ergens gaar van wordt.
Ik heb nog steeds geen honger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken het.Dan zou ik alleen nog een vette snack lusten.
Feitelijk alles wat met een kleine letter i begint gevolgd door een hoofdletter.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feitelijk alles wat met een kleine letter i begint gevolgd door een hoofdletter.
Ik ben een idool voor kindjes in Afrika, zoals Miley en Frans idolen van mij zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Materialist. Jij lacht kindjes in Afrika zeker ook weg?
Afrikaquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Materialist. Jij lacht kindjes in Afrika zeker ook weg?
Alleen omdat je een westerling met meer geld dan zij bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben een idool voor kindjes in Afrika, zoals Miley en Frans idolen van mij zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Afrika worden ook geen Apple-spullen gemaakt, dus wat kan mij het boeien.
Nee die worden in China gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Afrika worden ook geen Apple-spullen gemaakt, dus wat kan mij het boeien.
Picsquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
Hahahah, die ene gangbang fokslet heeft een foto van zichzelf gepost in het wat draag je vandaag topic, damnnnnnn
[PICS ONLY] #36 Wat draag je vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
Hahahah, die ene gangbang fokslet heeft een foto van zichzelf gepost in het wat draag je vandaag topic, damnnnnnn
Precies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat je een westerling met meer geld dan zij bent.
Wat wie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
[PICS ONLY] #35 Wat draag je vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
[PICS ONLY] #36 Wat draag je vandaag
Wie is dat dan?
Gangbang, wat?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[PICS ONLY] #35 Wat draag je vandaag
Dat verwacht je toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:27 schreef WillFerrell het volgende:
Ik word helemaal nat van die gangbang verhalen, maar ik krijg zo een gevoel van een anti-climax zo.
Ja, ik weet het ook niet precies maar volgens mij is het wel echt gebeurdquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Het verhaal achter die gangbang posten. NU! JETZT!
Dochter van:quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
De neuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet precies maar volgens mij is het wel echt gebeurdZij schijnt een keer in SEX met een aantal mannen een afspraak gemaakt te hebben voor een gangbang, en die heeft ook plaatsgevonden dus
Ik weet alleen echt niet welke FOK!kers. Volgens mij is dat een beetje een taboeverhaal hier ofzo
Ik kom ook genoeg lelijke mensen tegen hier in Nimwa hoor. Wen je vanzelf aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Dat lelleke wijf kan ik dus zo maar een keer tegen komen in de stad.
Nou, dat moet er geil uitzienquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Sylvana het volgende:
En korte rokjes heb ik al genoeg, die draag ik al vaak. Met dit weer met een legging eronder, in de zomer gewoon zo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef L0t.. het volgende:
En dan dit:
[..]
Nou, dat moet er geil uitzien
Anti-climax. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef L0t.. het volgende:
En dan dit:
[..]
Nou, dat moet er geil uitzien
Zijn hoofd doet mij denken aan een hele irritante kerel die ik kenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind die Don-Diablo uit dat topic wel leuk.
Zijn kleding is ook tof.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zijn hoofd doet mij denken aan een hele irritante kerel die ik kenMaar verder wel leuk idd
Wrong Turn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Wrong Turn denken als ik ze zie.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet precies maar volgens mij is het wel echt gebeurdZij schijnt een keer in SEX met een aantal mannen een afspraak gemaakt te hebben voor een gangbang, en die heeft ook plaatsgevonden dus
Ik weet alleen echt niet welke FOK!kers. Volgens mij is dat een beetje een taboeverhaal hier ofzo
Deel 2 of 3, dat ze met die nieuwe lelijke Mustang dat bos in rijden.quote:
Ohh ik dacht van wel? Nouja, maakt ook niet uit, ranzig is het sowiesoquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dar waren toch geen mede-FOK!kers?
Wat voor een film klassiekers heb ik nu weer gemist. Ik ga het gelijk even downloaden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deel 2 of 3, dat ze met die nieuwe lelijke Mustang dat bos in rijden.
Krijgt dat mokkel een godsdreun van achter waardoor d'r boven kaak onzet is en dan hakt die ander haar zo doormidden. Pleuren die darmen eruit.
Lijkt net een vent trouwens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja. Er spelen knappe dames in, waarschijnlijk om publiek te houden. Voor de rest is het pure gore.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat voor een film klassiekers heb ik nu weer gemist. Ik ga het gelijk even downloaden.
Pas wel op dat je niet de tering schrikt van het geluidje als het fikken klaar is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
ImgBurn werk lekker trouwens. Thanks voor de tip!
Owkeeey.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Er spelen knappe dames in, waarschijnlijk om publiek te houden. Voor de rest is het pure gore.
65 euri om te ballen. En dan mogen ze je nog weigeren ook. Verkapte hoerenkast waar de hoeren uitmaken wie ze doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat topic. Vrouwen kunnen gratis, mannen moet entreegeld betalen. Ook zonde van je geld als man, als er allemaal figuren zoals zij rondlopen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jitzzzze is bij deze dus officieel maagd.En hij heeft niet eens de ballen om het toe te geven. Lange weg te gaan dus die jongen.
Veel kanslozer dan dat wordt het echt nietquote:
Kankerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef Sylvana het volgende:
Vind je het niet eng om seks te hebben met mensen die je eigenlijk niet kent?
Nee, want ik heb ook al heel vaak one-nightstands gehad en die mensen ken je dus ook amper
Wat denk je dat daar voor mannen op af komen dan, die hebben verder ook geen keus hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest lachen om dat topic. Vrouwen kunnen gratis, mannen moet entreegeld betalen. Ook zonde van je geld als man, als er allemaal figuren zoals zij rondlopen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
Echt?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:51 schreef L0t.. het volgende:
De Kamasutrabeurs schijnt ook zo te zijn heIk dacht echt dat dat gewoon wel een vrij normale beurs was, gewoon beetje seksartikelen en mss een paaldanseres ofzo. Maar daar schijnen dus ook gewoon overal mensen seks te hebben
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef Smart_ass het volgende:
Boh ik ook. Mensen beginnen ook vaak tegen mij te praten enzo. We zien er gewoon lief uit.
Ja. Ik hoorde een heel nasty verhaal over zo'n meisje dat met haar vriendin daar heenging (ja lesbo) en ze wilden al heel lang graag een trio. Hebben ze op die beurs gewoon een meisje gezocht en seks met haar gehad en er was echt een grote groep mensen omheen komen staan om te kijkenquote:
Ik heb bindingsangst.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja. Ik hoorde een heel nasty verhaal over zo'n meisje dat met haar vriendin daar heenging (ja lesbo) en ze wilden al heel lang graag een trio. Hebben ze op die beurs gewoon een meisje gezocht en seks met haar gehad en er was echt een grote groep mensen omheen komen staan om te kijken![]()
Hoe fucking kansloos ben je dan
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
AAAAARGHH KANKER TOCH OP.
[ afbeelding ]
BP is er één vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!!
Je zal maar bekenden tegen komen en uberhaupt, dat je zoiets doet.![]()
* volgens mij bestellen er nu heel wat fokkers kaartjes voor die beurs.
Jij was ook op die beurs?quote:
Haha, ja ik ken de verhalen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja. Ik hoorde een heel nasty verhaal over zo'n meisje dat met haar vriendin daar heenging (ja lesbo) en ze wilden al heel lang graag een trio. Hebben ze op die beurs gewoon een meisje gezocht en seks met haar gehad en er was echt een grote groep mensen omheen komen staan om te kijken![]()
Hoe fucking kansloos ben je dan
Nou... daar stonden we dus zo voor en we zijn uiteindelijk toch niet naar binnen gegaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ja ik ken de verhalen.Toch lijkt het me hilarisch om er een keer met vrienden heen te gaan.
Het seksmuseum in Amsterdam wil ik ook wel bezoeken.
Redelijk. Was wel vrij lastig ja, Sharon dacht niet dat ze 'm gehaald had en Eline vond 'm ook lastig. Maar ik denk wel voldoende.quote:
Voor 3000 euro ben ik een week je vriendinnetje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
AAAAARGHH KANKER TOCH OP.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ga nog liever die neger, nou ja, laat ook maar
eeuh, neequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij was met een neger op de beurs?
Oh, ik dacht hetquote:
quote:
Hmm. Nou ja, als Eline het al lastig vond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redelijk. Was wel vrij lastig ja, Sharon dacht niet dat ze 'm gehaald had en Eline vond 'm ook lastig. Maar ik denk wel voldoende.
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik las een steak van 500 gram.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga een steak en 500 gram sperziebonen eten. Yeah.
dat zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las een steak van 500 gram.
Ik zou dat echt niet grappig vinden denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ja ik ken de verhalen.Toch lijkt het me hilarisch om er een keer met vrienden heen te gaan.
Het seksmuseum in Amsterdam wil ik ook wel bezoeken.
quote:
maar dat is dan ook geen uitdaging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval ekkerder dan de neger op de beurs.
Een steak van 500 gram wel?quote:
Is dat niet vreemd in je eentje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
Zo. Ik ga in de stad vreten, bowlen en bier zuipen.
CIAO!
Die stopt 500 gram in zijn holle kies.quote:
quote:
Jij liever dan ik.quote:
precies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stopt 500 gram in zijn holle kies.
Whehehhehequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
Blijft jitzzzze nou de negeertactiek inzetten?
En nu heb ik honger.quote:
Smakelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ook, ga maar aan mijn boterham met oude kaas beginnen
ijsjesquote:
hij rent nu nog rondjes zonder kop?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik moet nog een half uur wachten op mijn kip.
quote:
gast beter stop je met praten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:48 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Kom die takkie takkie niet aanbrengen G.
takkie in je aarsiequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:48 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Kom die takkie takkie niet aanbrengen G.
laat straks je zeepje vallen en ook jij krijgt een positieve lading.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
wat de fok is dit iedereen is positief geladen
Euhm... chocolade?quote:
Zou kunnen.quote:
Ik dacht dat jij aardig was voor dieren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Haan Mike kon 18 maanden zonder kop leven...
Nee dan rape je me.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY HOI BTTJE! Es een keertje samen een jonkchen rauchen?!
Haan Mike was dan ook niet van mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aardig was voor dieren.
... zuruck.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ich bin wieder.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik eet steak!
Dat zal je leren om kipcorn te eten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mijn vinger verbrand aan een hete kipcorn.
Je wordt er niet ziek van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hoort steak half rauw te zijn trouwens?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef Smart_ass het volgende:
Hoort steak half rauw te zijn trouwens?
Waarom moest ik hierom lachen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal je leren om kipcorn te eten.
Ik denk dat ie medium is. Smaakt best goed, maar ik prefereer eigenlijk een gewoon biefstukje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]rose kan wel, maar ik weet niet in hoeverre hij rauw is bij jou (en dan heb ik het over de steak, niet jouw geslachtsorgaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |