quote:
Hmm. Nou ja, als Eline het al lastig vond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Redelijk. Was wel vrij lastig ja, Sharon dacht niet dat ze 'm gehaald had en Eline vond 'm ook lastig. Maar ik denk wel voldoende.
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja klopt, daar hebben mensen ook seks enzo. Ik krijg dan echt last van plaatsvervangende schaamte. En dat krijg ik vrij snel ja.
Ik las een steak van 500 gram.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga een steak en 500 gram sperziebonen eten. Yeah.
dat zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las een steak van 500 gram.
Ik zou dat echt niet grappig vinden denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ja ik ken de verhalen.Toch lijkt het me hilarisch om er een keer met vrienden heen te gaan.
Het seksmuseum in Amsterdam wil ik ook wel bezoeken.
quote:
maar dat is dan ook geen uitdaging.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval ekkerder dan de neger op de beurs.
Een steak van 500 gram wel?quote:
Is dat niet vreemd in je eentje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Bragi het volgende:
Zo. Ik ga in de stad vreten, bowlen en bier zuipen.
CIAO!
Die stopt 500 gram in zijn holle kies.quote:
quote:
Jij liever dan ik.quote:
precies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die stopt 500 gram in zijn holle kies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |