OMG!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:49 schreef Dandilion het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zo een berenkleedje van de ikea.. waar kan je deze kopen?
Dat kleine pootjequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:26 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto's weer in het nieuwe topic![]()
Guess, je buikHoe lang nog??
En kan je al bijna een een Lara-trui breien, Sjeekie?
Voor een ieder die het nog niet weet: We krijgen een chihuahua-pup![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Phoebe
Normaal graaft ze zich in aan het voeteneind, maar kennelijk had haar hoofd verkoeling nodig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:43 schreef Maes het volgende:
Ondeugend, slaapt jouw hondje in je bed? Wat gezellig![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef Dandilion het volgende:
Nou... moet dit nou echt! ik zie er veel jonger uit dan ik ben hoor.. nou weten ze op fok! hoe oud ik echt ben...
Oh-oh
Thnxquote:Op donderdag 15 april 2010 16:57 schreef Guess. het volgende:
Wat een heerlijke foto's Oh-Oh![]()
en die 4e foto van Billy is echt mooi
Sjon heel slordig en Billy ook eigenlijk, afgelopen zaterdag, dr staat alweer wat pluis op hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Burdie het volgende:
Heb je ze weer geschoren, oh-oh?
Ik vind ze allemaal zo mooi.
En ik wil nog steeds Sjon hebben!
Oh Sjon zou m binnen 2 seconden zn longen uit zn lijf laten piepenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:15 schreef Lau. het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat de kip kan piepen, wou van de bank opstaan en ging op de kip staan... PIEP!
Tess heeft 't ding al sinds kerst, maar krijgt 'm zelf niet aan de piep... gelukkig
Ja van de zonquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:12 schreef Lau. het volgende:
SjonIk blijf verliefd op dat koppie
En Chico idd wat een verschil, komt dat puur door de zon? Of hoe zit dat?
Ja ik krijg dat geluid dus niet uit,heb alles al doorzochtquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Geluid op je camera uitzetten![]()
Uhm ja, zn huid wordt ook donkerder zoals je ziet, ik heb nog nooit huid lichter zien worden van de zon
Heel hard hoesten tijdens het aanzetten helpt niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:22 schreef Guess. het volgende:
Mijn honden willen niet op de foto,niet zoals ik het wil iig,liggen ze lekker met z'n 3e op elkaar gestapeld zet ik m'n fototoestel aan(zit een geluidje op) en dan lopen ze vluch weg,de hufters![]()
Nein, die van mij zijn alledrie donker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heel hard hoesten tijdens het aanzetten helpt niet?.
Lief die foto van Tess met d'r kip!
En Sjon.... Ik wist trouwens niet dat nakerds verkleuren in de zon, maar eigenlijk is het wel logisch. Moet je ze ook insmeren met zonnebrandcreme?
Life's a bitchquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een 2de domein geregd, betekend dat ik van hetw eekend pics moet maken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegende Tessy
[ afbeelding ]
Tessy slaapt met d'r mond open...
quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik Sjon nog ff scheren en mn tas inpakken, morgen om 9 uur vertrekken we naar Texel, voor 5 dagen![]()
Wat nou een beetje mooi weer?quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alvast heel veel plezier toegewenst en een hele goeie reis (en een beetje mooi weer!)![]()
Een beetje mooi weer is de minimale vakantie-eisquote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat nou een beetje mooi weer?
Wij krijgen een boel mooi weer joh![]()
haha wat zit hij er trotsquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:42 schreef Guess. het volgende:
Teun chillen in de partytent![]()
[ afbeelding ]
haha wat een masterlijke fotoquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En poseren wil ie al helemaal nie ...
[ afbeelding ]
Heerlijk ventje is het!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha wat zit hij er trots
is dat een soort mand ofzo?
Wat een prachtige hond zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:56 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magic en de schapen, wat gaaf, ik vind dat zo indrukwekkend!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef Burdie het volgende:
Magic drijft schaapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word je moe van zeg
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Lizzy is een Amerikaanse uit Tjechiëquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een liefieIs het een Stafford?
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:Oh ja ik moet ook nog oranje shirtjes bestellen idd!
Dan willen de mijnes wel daten met Lexi
Hehe, die zijn altijd tof!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:Ik zal zo even wat Texel foto's uitzoeken trouwens, we zijn alweer een week thuis !
Netjesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, daar komt ie aangelopen en zn achterhand is vaak nog wat bescheten
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Faithfulness het volgende:
Onze eigen hond, Bram:
[ afbeelding ]
Hondje van mijn ouders, Dexter:
[ afbeelding ]
Hondje van schoonmama, Norah:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een leuke kruising is Bram, leuk die Teckel kleurquote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef Faithfulness het volgende:
Dexter is een Cocker Spaniel, Norah is een Sheltie (Shetland sheepdog). Beiden hebben een stamboom.
Onze Bram niet, Bram is een kruising Teckel - Chihuahua.
Ik heb niet zoveel foto's van allen, zal volgende keer weer eens flink gaan schieten! Wilde het even met jullie delen <3
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Faithfulness het volgende:
Bram is ons verkocht als volbloed Chihuahua. Triest dat mensen dat doen. Maar voor ons is hij de mooiste <3
Cockertje Dexter is echt een RAMPDominantieproblemen.. Maar goed, mijn moeder vindt alles "cute" en "schattig" dus dat wordt nooit opgelost
Norah is een blue mearl (althans, de kleur heet zo)
Ja die is wel enorm lief!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van Kees met de boterbloempjes echt zooooo poepig
Wat een mooie foto's zegquote:Op zondag 9 mei 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Van vanmiddag dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Marco
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
Mischien moeten jullie eens een fotosessie op de veluwe doen![]()
![]()
Oh Bram is echt een schatje vind ik, maar dat ie niet volbloed chihuahua is, dat had je zelf ook kunnen zien en kunnen weten natuurlijk, niet alleen triest van die mensen, je bent daar zelf natuurlijk ook gewoon voor gevallenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Faithfulness het volgende:
Bram is ons verkocht als volbloed Chihuahua. Triest dat mensen dat doen. Maar voor ons is hij de mooiste <3
Cockertje Dexter is echt een RAMPDominantieproblemen.. Maar goed, mijn moeder vindt alles "cute" en "schattig" dus dat wordt nooit opgelost
Norah is een blue mearl (althans, de kleur heet zo)
Speciaal voor uquote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
En wat heeft Dexter een mooi koppie zeg,ik heb echt een zwak voor engelse cocker spaniels,
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb op google gekeken, ik kende maar 2 van de 3 kleuren Sheltie's, die blue mearl vind ik echt prachtig![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Speciaal voor u
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En voor u!
En nu wil ik meer foto's zien van jullie prachtbeestjes! Heb er al enkele gezien die ik zooooo mee naar huis wil nemen![]()
Alleen bij de Sheltie, Collie, Aus en Border Collie toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
De sheltie is een van de weinige rassen waarbij de kleur wel officiëel erkend is
Thanks,wat een mooierd (alle 3 hoor)quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Speciaal voor u
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En voor u!
En nu wil ik meer foto's zien van jullie prachtbeestjes! Heb er al enkele gezien die ik zooooo mee naar huis wil nemen![]()
quote:
Ik wil er nog ff een sigaar in shoppenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de koning een sigaar in z'n bek heeft
Jeetje wat een bord als ik dat zo vergelijk met die van mij HiHiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's feestmaal:
[ afbeelding ]
Lams en rijst Carnibest, tuinboontjes, overgoten met spikkels lamspens en twee penskaarsjes.
Tis net een leeuw met die vacht van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een dikke vacht heeft jouw doggie, Qwea
Mijn moeder had vroeger ook een (ras)goldie, maar volgens mij had hij niet zoveel haar!
Lara's oren<3 Wonderlijk dat ze blijft zitten terwijl er zo'n feestmaal staat! Onze Bram had het opgehad voor ik de camera op de juiste hoogte zou hebben
Fayko! Wat een mooierd!
Jou honden worden voor een poedel aangezienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Een toller. die zijn echt in de laatste tijd he, het stikt overal van de tollertjes!
Ik vind ze wel grappig![]()
En jarige Lara![]()
Knoflook gaf ik ook jarenlang, voor ik rauw voerde maakte ik zelf maaltijden voor de honden en daar ging altijd knoflook door, toen hadden ze NOOIT vlooien of teken, nu ze het niet meer krijgen sporadisch wel een.
Enne, mijn honden worden ook heel vaak voor poedel aangezien, maar ik vind dat een compliment, dat zijn de mooiste en slimste honden die er zijn
quote:
Hij is zelf ook altijd helemaal relaxtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal relaxt als ik zijn kop zie![]()
En het is idd een flinke
Aaah, wat leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef sna1ke het volgende:
Een paar foto's van onze super lieve pup.
De eerste foto die we hebben
[[ link | afbeelding ]
Reutje geel heeft een naam!![]()
[ link | afbeelding ]
De eerste minuten thuis bij de nieuwe baasjes
[ link | afbeelding ]
Lekker samen spelen
[ link | afbeelding ]
Het eerste zelf gevonden stokje
[ link | afbeelding ]
En hij kleurt bij het behang![]()
[ link | afbeelding ]
Even poseren voor een boom
[ link | afbeelding ]
En als ik het nu zo bekijk is hij toch al weer een stuk groter! Wordt tijd voor wat nieuwe foto's...
Deze Google woont in Tilburg en is een jaar of 4. Zijn vrouwtje heet Linda.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef sna1ke het volgende:
@Sjeekie_Beekie: is Google toevallig ongeveer een half jaar oud en woont hij in Eindhoven met zijn baasjes Vincent en Marisa?
quote:
Mooie foto voor aan de muur en wat een knapperdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef sna1ke het volgende:
Om het af te leren nog één foto die wij op canvas hebben laten drukken en aan de muur hebben hangen
[ link | afbeelding ]
Dank allemaal voor de positieve reacties over mijn muppetquote:
*chekct*quote:
quote:
Ze klopt qua maat wel precies hoor, 25cm schofthoogte (FCI standaard is 23-27). Maar idd, de vacht hoort sluiker te zijn en je mag ze eigenlijk helemaal niet trimmen. Maar goed, Puck is niet voor show maar voor leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een paar Havanezers maar die zijn echt groter dan mijn chinezen en ze hebben ook sluike vacht, geen krulhaar, ik had t dr bij de jouwes echt niet uitgehaald!
Ja, een Tibetaan is stukken groter natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:Ik wist niet dat ze zo klein waren joh!
Mijn chinezen zijn 31 en 34.5 cm, de kleinste is 26 maar das nog een pup, ik hoop dat die nog wel iets hoger wordt...
Ik denk ook dat ik Havanezers en Tibetanen een beetje op 1 hoop aan het gooien ben nu.
Maar ik ken wel havanezers met lange sluike vachten idd.
Vind em er ook wel wat van hebben,zelfde soort uitdrukking zeg maarquote:
OMG wat een schattig pupquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef sna1ke het volgende:
Een paar foto's van onze super lieve pup.
De eerste foto die we hebben
[[ link | afbeelding ]
Reutje geel heeft een naam!![]()
[ link | afbeelding ]
De eerste minuten thuis bij de nieuwe baasjes
[ link | afbeelding ]
Lekker samen spelen
[ link | afbeelding ]
Het eerste zelf gevonden stokje
[ link | afbeelding ]
En hij kleurt bij het behang![]()
[ link | afbeelding ]
Even poseren voor een boom
[ link | afbeelding ]
En als ik het nu zo bekijk is hij toch al weer een stuk groter! Wordt tijd voor wat nieuwe foto's...
Wat een schattige mops!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Wij hebben sinds Koninginneweekend ook een hondje. Dit is Thriller:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Tollers zijn altijd rood of oranjequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG wat een schattig pupWow...
Zijn die ook in een grijze ras? Laatst en vergelijkbaar hondenras gezien maar dan in het grijs. Weet echt niet welke dat is!!
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:09 schreef Dandilion het volgende:
in de reclame van de tv op pauze zetten dat het hondje bijna tegen de tv gaan plassen.. is dat ook een Toller? (reclame met kwAlbert Verlinde's gekke bek)
Is dat ook nog een jonge hond of oogt hij gewoon zo als een jonkie door z'n happy trucjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die hond trekt op het laatst ook enorm hard aan de riem.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Wat een prachtbeest is dat toch
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Thriller met een takje in zijn bek
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Thriller met een takje in zijn bek
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een half jaar werd het toch wel eens tijd om weer wat meer vertrouwen in Lara te kweken en gingen we naar de loslooproute. Lara met haar halsband aan, daaraan een dikke 10 meter touw en een stok. Die tip kreeg ik van de hondenschooleigenaar. Wanneer ze er vandoor zou gaan, loopt ze zich vanzelf ergens vast en kan ik haar tenminste weer snel terughalen.
En waarhempel... voor de eerste keer deed ze het prima. We zijn er natuurlijk nog lang niet, maar het begin is gemaakt.
We kwamen maar één andere hond tegen onderweg en dat ging prima. Dat baasje keek me aan alsof ik gek was geworden, maar dat boeide me niet.
Onze loslooproute heeft nogal wat omgewaaide bomen op het pad en blootliggende wortels, dus af en toe zat ze toch vast [het werkt dus wel], maar ze vond het wel prima dat die stok achter haar aan sleept. Hij is natuurlijk ook niet mega-zwaar, want ze hoeft geen nekspieren te kweken.
Vanochtend waren we al wezen fietsen voordat ik ging werken en het is natuurlijk flink warm, dus Lara had ook niet zo heel veel fut meer om heel ver van het pad te gaan.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ja he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:55 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een prachtige focus <3
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Eind april genomen tijdens een dogwalk.
Wat een schatje zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Eind april genomen tijdens een dogwalk.
Woeiiiiiiiiiiiiiquote:
Wat ie doet, doet ie goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
Sjon neemt dat "hooligan" weer veel te letterlijk
Dat is ie zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ah gossie Gijsje , hijs je oudste baby natuurlijk
Ik heb dat met Chico , en ook heel erg met Karel, maar vooral met Chico.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat is ie zekerOngelooflijk hoeveel je van z'n hondje kan houden he...sorry hormonen,ik hou echt van ze alledrie maar Gijs is echt mijn manneke hoor
![]()
Ja ik begrijp bij Gijs ook niet dat niemand hem toen moest,hij was als enige over,4mnd en niemand die em wilde,volgens m'n moeder was het ook een kneusje maar ze is er nu zelf ook harstikke gek op!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat met Chico , en ook heel erg met Karel, maar vooral met Chico.
God, als ik die toen niet genomen had was ie al laaaaaaang dood geweest daar in die bench in die schuur
Karel was ook bijna 5 maanden , Frits ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja ik begrijp bij Gijs ook niet dat niemand hem toen moest,hij was als enige over,4mnd en niemand die em wilde,volgens m'n moeder was het ook een kneusje maar ze is er nu zelf ook harstikke gek op!
Chico is ook wel een uniek geval bij jou he,zo sneu hoe mensen soms met honden kunnen omgaan!
mijn hond heeft ook een bulletje als vriendje, maar dat heeft ervoor gezorgd dat ze ALLE franse bullen nu geweldig vindt! hoeven niet eens dezelfde kleur te zijn, als ze knorren is het al primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden zijn normaal niet zo dol op kortsnuitjes , maar Sjon heeft verkering met een frans bulletje, dat even oud is als hij.
Ze heet Isis![]()
[ afbeelding ]
En ze is van hetzelfde terrorkaliber als hij![]()
[ afbeelding ]
Gezinsuitbreiding!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef Burdie het volgende:
Oooh leuke shirtjes!
Ik wil ook een nakerd, Magic heeft het nu al veel te warm, laat staan met jasje.
@Maes, wat is er zaterdag?
Ooooh, gemist! Ik kijk bijna nooit in F&Fquote:
quote:
Spannend, leuk!quote:
Dat koppiequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:43 schreef Guess. het volgende:
Oh-Oh ze zijn gaaf![]()
Gijs was kwijt,bleek dat ie in de kinderkamer in de schommelstoel was gaan slapen! Nou hij is goed gekeurd maar aan z'n blik te zien vind ie het wel verwarrend allemaal....Hij is zooooooo lief voor me de laatste tijd,wil heel de tijd bij me liggen,z'n koppie op m'n buik en ook al krijgt ie dan een paar rotschoppen van binnen uit,hij blijft gewoon liggen hoor![]()
[ afbeelding ]
Euhm....NU!quote:
Heul wel, doe maar fijn vertellenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spannend, leuk!.
Wij hebben zaterdag een show.
of mochten we daar van Hara niet meer over praten hier?![]()
Oh, die Sjon en die pakjes!quote:
Billy is ook al weer weken niet geschoren, twee van die hele behaarden is echt veel werkquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:21 schreef Guess. het volgende:
Ow leuk dat die man zo reageerde,en complimentjes over je honden zijn altijd leuk![]()
Ik zag afgelopen zaterdag een chineesje op de markt maar die hadden ze al een eeuwigheid niet geschoren dus die had heel veel van die dunne lange pieken over heel zijn lijfje,zag er niet uit hoor!
Welke show is dr morgen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:58 schreef Burdie het volgende:
Haha wat een leuk verhaal, oh-oh! En wat een toeval dat hij juist chineesjes had gekeurd!
Ik werd laatst ook aangesproken door een vrouw met twee basenji's, maar toen waren we aan het ringtrainen op het basketbalveldje bij ons om de hoek.
Overigens horen we keer op keer dat onze hond zo mooi is, 'zo prachtig symmetrisch' en 'zo hoort een border collie er uit te zien!'. Het is echt moeilijk om geen verwachtingen te hebben van Magic's prestaties morgen. Het is zijn eerste keer in de jeugdklasse, dus de eerste show waar hij een CAC punt zou kunnen verdienen. We gaan er niet van uit dat hij die haalt hoor
want hij is hoogst irritant aan het puberen momenteel
maar het zou toch wel fijn zijn om met een goede score en een prachtig keurrapport naar huis te gaan morgen.
We zullen zien, ik heb er zin in!
@Guess: spannend joh!!! Heb je zelf enig idee of het er al aan zit te komen, of dat je flink overtijd gaat? Het kan nog wel 4 weken duren toch?.
Oh ja, of ff kijken hoe t dr bij de rest uit zietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag het morgen op de show wel aan de andere borderbaasjes die er zijn, het zijn toch 1-knip-weg plukken.
Ja, doe es wat foto's!
Nee die durfden ze nooit los te laten, stom he!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Burdie het volgende:
Geeft niet, het zijn leuke foto's!
Kon Mo niet los?
Oh nou, Frits beet ook puppenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Guess. het volgende:
Idd! Maar zowiezo een volwassen hond die een pup iets wil aan doen spoort zowiezo niet!!!
Ja maar Frits was niet zomaar een hondje.......quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, Frits beet ook puppen![]()
Maar die waren dan wel altijd veel groter dan hij zelf was![]()
Ik snap niet hoe mensen kunnen wandelen met zulke honden zonder dat ze ze in bedwang hebben.
Dat hysterische gedoe van ze werkt natuurlijk ook averechts op die honden van ze...
Ik moet gelijk denken aan Cesar Millanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:09 schreef Guess. het volgende:
Als jij zelf hysterisch bent naar je honden toe worden die honden dat ook
Oke,nou ja die man is ook wel goed geloof ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan Cesar Millan.
Die zegt in elke show wel honderd keer dat het gaat om je eigen energie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Faithfulness het volgende:
Deze foto:
[ afbeelding ]
Heeft m'n hele dag goedgemaakt!
Ik hoor daar geluidjes bij. Zo van "bwaaaaaaah".
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig om hem zo te zien spelen... omdat je ze altijd meeneemt naar je werk en je ze zo braaf met de hele roedel bij elkaar laat poseren voor foto's denk je (ik) haast dat ze gewoon amper spelen of springen en "aanvallen" en doen met andere hondjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We lopen elk weekend minstens een uur of 5 door de bossen en velden ook.
En juist in de stad spelen ze met allemaal hondjes, en hier in de buurt hebben ze ook een heel arsenaal aan vriendjes![]()
Denk dat er weinig honden zijn die zoveel vaste speel en wandelvriendjes hebben als die van mij, we doen ook nog es zoveel keer per jaar forumwandelingen met groepen van 50 of meer honden hoor![]()
Plus dat de mijnes eigenlijk 24 uur per dag met elkaar spelen ook nog es
Ja ik bedacht me gister later pas dat je wel eens die filmpjes hebt geplaatst van ze rennend in het gebouw enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:Ooooooh zo.
Nou, zelfs Chico springt elke ochtend nog rond op kantoor hoor.
Zo nieuwsgierig als ik ben even gekeken,een tamme kraai,geweldigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hey vertel eens over die vogel, ik scrol soms langs SC omdat je niet alles hier plaatst, waar komt ie vandaan, uit een nest gevonden? Wat geweldig dat je doggies er zo naast lopen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig als ik ben even gekeken,een tamme kraai,geweldigIK heb er zelf ook een gehad Jan,hij kon niet echt vliegen en hij is op een gegeven moment dood gereden,lieve Jan!
Hij vraagt zo om eten, hij kan al zelf eten maar hij wordt liever gevoerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaaf dat Hans zo bij je blijftEn zit hij nou altijd met z'n snavel zo open, doen die kraaien dat altijd?
Gaat ie ook mee naar je werk?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij vraagt zo om eten, hij kan al zelf eten maar hij wordt liever gevoerd.
Hij vraagt ook telkens eten bij de honden![]()
Hijs een beetje dom![]()
Toen ik hem ging halen heeft ie een halve dag op kantoor gezeten ( was tussen de middag ) en de dag erna een hele dag, gewoon in een bakje in een tas mee in de bus, ging helemaal prima, en die dag heeft ie de hele dag daar op zijn geïmproviseerde kooi gezeten, los.
Een verhuisdoos met een open bovenkant en een bezemsteel door de handvaten
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Hij slaapt op mn balkon in een knijnenhok, en vooralsnog zit ie daar ook in als ik werken ben, omdat ik bang ben dat ie van t balkon pleurt als ik dr niet ben en dat ie dan beneden opgegeten wordt door minder kraaivriendelijke honden of katten.
Maar als t een blijvertje is , dan bouwen we een mooie voliere voor m op mn balkon.
En ik ben op zoek naar een cheap ass tweedehands papegaaienkooi voor binnen, zodat ie niet de hele avond in mn planten of op mn dure tafel hoeft te zitten.
Hij speelt de hele avond gezellig met dingen en zo
Hijs reuzemak ja, zo was ie al, die vriendin die m gevonden had liet m de eerste dag zien op de webcam, zat ie te chillen op dr schouder.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs reuzemak ja, zo was ie al, die vriendin die m gevonden had liet m de eerste dag zien op de webcam, zat ie te chillen op dr schouder.
Dit filmpje maakte ik vandaag:
Hij komt gewoon naar binnen zelf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snavel open en op de drempel blijven staan![]()
Wat een ding joh
VIndt Sjon hem niet heel interessant?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Sjon, geloof het of niet, das zn beste vriendje
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
linkdump:
http://www.wimp.com/engineersdogs/
Zo'n ding moet ik ook hebben, hahaquote:Op zondag 6 juni 2010 16:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
linkdump:
http://www.wimp.com/engineersdogs/
quote:
Wat een superduoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En stoute Frits die morgen alweer 11 maanden word
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat erg goed met ze die kleine is wel wat dominant en Frits vindt gelukkig bijna alles best
We hadden em op de grond gevonden,m'n vader had vroeger als kind ook een tamme kraai gehad dus ipv em weg te brengen gingen we em zelf groot brengen.Op een of andere manier kwamen zijn veren nooit helemaal goed uit zeg maar.Wij gaven em hoofdzakelijk hondevoer en wormen.Hij liep altijd bij ons in de tuin samen met de hond,in de garage had ie een soort van konijnenhok waar ie zelf in en uit kon,s'avond ging ie daar ook slapen.Toen ik op een dag thuis kwam vertelde m'n moeder dat Jan waarschijnlijk de tuin uit de straat was opgelopen want ze had em die dag dood gevonden op de weg.Ik heb echt lopen janken,Jan was zo'n lieffiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Guess, hoe kon het dat die van jou niet kon vliegen?
En wat voerde je m en zo?
Hoe lang heb je m gehad?
Ik heb m nu drie weken, en ik vind hem echt geweldig.
Hijs tot nu toe twee keer van het balkon gefladderd, maar hij vindt het niks, hij blijft liever boven![]()
Beide keren kon ik m zo pakken ook , en weer meenemen.
Is alleen bij Besu en dat is nogsteeds zo goede lichtinval ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Guess. het volgende:
[..]
Bubseltje,wat een schatjesIk vind wel dat hun nekjes mooi zijn bekomen,die waren voorheen helemaal kaal toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |