quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Thriller met een takje in zijn bek
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Thriller met een takje in zijn bek
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een half jaar werd het toch wel eens tijd om weer wat meer vertrouwen in Lara te kweken en gingen we naar de loslooproute. Lara met haar halsband aan, daaraan een dikke 10 meter touw en een stok. Die tip kreeg ik van de hondenschooleigenaar. Wanneer ze er vandoor zou gaan, loopt ze zich vanzelf ergens vast en kan ik haar tenminste weer snel terughalen.
En waarhempel... voor de eerste keer deed ze het prima. We zijn er natuurlijk nog lang niet, maar het begin is gemaakt.
We kwamen maar één andere hond tegen onderweg en dat ging prima. Dat baasje keek me aan alsof ik gek was geworden, maar dat boeide me niet.
Onze loslooproute heeft nogal wat omgewaaide bomen op het pad en blootliggende wortels, dus af en toe zat ze toch vast [het werkt dus wel], maar ze vond het wel prima dat die stok achter haar aan sleept. Hij is natuurlijk ook niet mega-zwaar, want ze hoeft geen nekspieren te kweken.
Vanochtend waren we al wezen fietsen voordat ik ging werken en het is natuurlijk flink warm, dus Lara had ook niet zo heel veel fut meer om heel ver van het pad te gaan.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ja he?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:55 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een prachtige focus <3
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Eind april genomen tijdens een dogwalk.
Wat een schatje zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Eind april genomen tijdens een dogwalk.
Woeiiiiiiiiiiiiiquote:
Wat ie doet, doet ie goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
Sjon neemt dat "hooligan" weer veel te letterlijk
Dat is ie zekerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ah gossie Gijsje , hijs je oudste baby natuurlijk
Ik heb dat met Chico , en ook heel erg met Karel, maar vooral met Chico.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat is ie zekerOngelooflijk hoeveel je van z'n hondje kan houden he...sorry hormonen,ik hou echt van ze alledrie maar Gijs is echt mijn manneke hoor
![]()
Ja ik begrijp bij Gijs ook niet dat niemand hem toen moest,hij was als enige over,4mnd en niemand die em wilde,volgens m'n moeder was het ook een kneusje maar ze is er nu zelf ook harstikke gek op!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat met Chico , en ook heel erg met Karel, maar vooral met Chico.
God, als ik die toen niet genomen had was ie al laaaaaaang dood geweest daar in die bench in die schuur
Karel was ook bijna 5 maanden , Frits ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja ik begrijp bij Gijs ook niet dat niemand hem toen moest,hij was als enige over,4mnd en niemand die em wilde,volgens m'n moeder was het ook een kneusje maar ze is er nu zelf ook harstikke gek op!
Chico is ook wel een uniek geval bij jou he,zo sneu hoe mensen soms met honden kunnen omgaan!
mijn hond heeft ook een bulletje als vriendje, maar dat heeft ervoor gezorgd dat ze ALLE franse bullen nu geweldig vindt! hoeven niet eens dezelfde kleur te zijn, als ze knorren is het al primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden zijn normaal niet zo dol op kortsnuitjes , maar Sjon heeft verkering met een frans bulletje, dat even oud is als hij.
Ze heet Isis![]()
[ afbeelding ]
En ze is van hetzelfde terrorkaliber als hij![]()
[ afbeelding ]
Gezinsuitbreiding!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:22 schreef Burdie het volgende:
Oooh leuke shirtjes!
Ik wil ook een nakerd, Magic heeft het nu al veel te warm, laat staan met jasje.
@Maes, wat is er zaterdag?
Ooooh, gemist! Ik kijk bijna nooit in F&Fquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |