abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 15:26:54 #1
50538 Moogle
Kiss me Goodbye
pi_80729542
Sinds kort ben ik lid van Buzzer en het eerste product dat ik mag Buzzen is Pedigree Souplesse.

Info over Pedigree Souplesse:
quote:
In 6 weken weer soepel
Wanneer honden ouder worden krijgen ze soms last van hun gewrichten en bewegen ze moeizamer. Is dit bij jouw hond ook zo? Geef hem (of haar) dan Pedigree® Souplesse en ontdek of hij weer wat van zijn jeugdige soepelheid kan terugkrijgen. Volg het ‘Soepel In 6 Weken’-programma en test of jouw ouwe trouwe viervoeter zich weer meer als een jonge hond door het park beweegt. Om het goed te kunnen testen moet je je hond zes weken lang iedere dag één stick Pedigree® Souplesse geven. De voortgang hou je bij op je Blije Baas Bord of op www.blijebaas.nl

Groenlipmossel
Het meest buzzable ingrediënt van Pedigree® Souplesse is de groenlipmossel. Dit schaaldier leeft in bepaalde kustgebieden van Nieuw-Zeeland en wordt al eeuwen gegeten door de Maori-stam. Wetenschappers ontdekten dat zij veel minder last hebben van gewrichtsproblemen. Het bleek dat er in groenlipmossels verschillende stoffen zitten die helpen gewrichten soepeler te houden. Pedigree® heeft dit ‘wondermiddel’ van soepele Maori bejaarden geleend en het in hun Souplesse snacks gestopt.

Wat je nog meer moet weten
* Er zijn drie Pedigree® Souplesse varianten: Mini (voor kleine honden tot 10 kg), Medium (voor middel grote honden tot 25 kg) en Large (voor grote honden boven de 25 kg).
* Een pakje Pedigree® Souplesse kost in de winkel ongeveer:
Mini: ¤4,29 / medium: ¤4,79 / large: ¤5,- Het is te koop bij de supermarkt en dierenspeciaalzaken.

Mijn ervaring met Pedigree Souplesse is op dit moment nog ietwat gelimiteerd. Onze honden vinden het in ieder geval erg lekker, maar na een week is er nog geen zichtbare verbetering. Ik vraag me ook af in hoeverre onze 13-jarige Golden Retriever hier echt soepeler van gaat lopen aangezien ze gewoon echt oud is en vorig jaar een kruisband operatie heeft ondergaan, maar als gezonde snack is het in ieder geval al geslaagd

Zijn er andere hondenbezitters die al Souplesse gebruiken? Wat zijn jullie ervaringen?

Voor de geïnteresseerden heb ik ook een aantal promo-codes zodat je jouw hond ook 6 weken kunt laten kennismaken met Souplesse. Geef in een reactie in dit topic aan waarom jouw hond gebaat zou zijn met Souplesse. Ik heb in totaal nog 10 codes over (die twee keer te gebruiken zijn, dus je kunt jouw code ook weer verder verspreiden binnen je familie- of kennissenkring).
Via: http://www.pedigree.nl/buzzer/
That's by far the most Kupo post I've ever read!
pi_81212606
ik zou wel graag zo'n code willen hebben
asdfasdfadsf
pi_81212677
oh sorry.
waarom mijn hond hier baat mee zou hebben:
hij is nog niet zo oud (7 jaaar) maar is wel al een beetje stram vaak. Dus ik hoop dat het hiermee minder wordt en dan zal ik het blijven gebruikken
asdfasdfadsf
  maandag 10 mei 2010 @ 12:32:05 #4
50538 Moogle
Kiss me Goodbye
pi_81248220
Je hebt een PM met code. Laat over een tijdje maar weten of jouw hond er baat bee heeft gehad
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:17:33 #5
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81280234
Hoi!
Ik wil ook wel zo'n code voor onze 11 jaar oude westie. Hij loopt lastig, is snel stijf... Ik weet niet of die sticks nog iets voor m zullen doen, maar je weet het nooit
Don't come closer, I might hurt you
pi_81286679
Ons Joey (labrador) zou hier ook wel baat bij kunnen hebben. Hij is pas 5 jaar oud maar heeft HD en ED en heeft voor de ED al een operatie ondergaan toen hij 6 maanden oud was. Toch begint hij er de laatste tijd steeds meer last van te krijgen Ons Bandit (teckel) zal er geen baat bij hebben die is net zo oud maar zo lenig als een slang
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:03:13 #7
50538 Moogle
Kiss me Goodbye
pi_81297783
Weer twee codes uitgedeeld. Laten jullie ook weten wanneer je de pakketten binnen hebt gekregen en hoe de honden het vinden?

Zijn er misschien ook nog hondengebruikers die Souplesse al gebruiken en er ervaringen over willen delen met ons?
  donderdag 13 mei 2010 @ 02:11:26 #8
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81370362
Ik vond dit topic via google omdat ik ervaringen zocht. Onze 12 jaar oude Dalmaat is ook behoorlijk stijf en stram de laatste tijd en de medicijnen die hij van de DA krijgt hebben ook nogal wat risico's. Zou ik het ook mogen proberen?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:25:45 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_81415240
Ik heb een hond van 12 en ik heb ook zo een pakket, maar de mijnes is niet echt stram of stijf gelukkig, wandelt nog met gemak 4 uur.
Hij vindt ze wel erg lekker en dat is al heel wat, want meneertje is heel kieskeurig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_81639681
heb ze vandaag ontvangen en de hond heeft de e op. Normaal is hij toch niet echt kieskeurig maar echt heel enthausiast was ie er ook nog niet op. Maar hij is op
  maandag 24 mei 2010 @ 20:15:09 #11
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_81842790
Heb je nog een code TS? Onze 3-jarige hond heeft de laatste tijd soms wat last van een stijve poot als ze een tijdje heeft gelegen, dit kan soms wel 10 minuten duren. (Gaat uiteindelijk wel weer over, maar ziet er zo sukkelig en vervelend uit voor het beestje).
  maandag 24 mei 2010 @ 23:13:03 #12
50538 Moogle
Kiss me Goodbye
pi_81852961
Tot hier weer geupdate. Nog twee codes over.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:35:15 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_81858492
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb je nog een code TS? Onze 3-jarige hond heeft de laatste tijd soms wat last van een stijve poot als ze een tijdje heeft gelegen, dit kan soms wel 10 minuten duren. (Gaat uiteindelijk wel weer over, maar ziet er zo sukkelig en vervelend uit voor het beestje).
Lijkt me dat je daar bij een hond van 3 eens goed door een da naar laat kijken ipv alleen maar wat glucosamine geven
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_81870479
Ik zou super graag een code willen voor mijn lieve hond!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:20:02 #15
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_81874562
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lijkt me dat je daar bij een hond van 3 eens goed door een da naar laat kijken ipv alleen maar wat glucosamine geven
Mja, we keken eerst even de kat uit de boom en het lijkt nu ook steeds weer beter te gaan hoor, waarschijnlijk spier verrekt oid. Toch kan dit absoluut geen kwaad in het herstelproces lijkt me.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef Moogle het volgende:
Tot hier weer geupdate. Nog twee codes over.
Bedankt voor de code!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:46:45 #16
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_82024318
Okee, heb ze nu binnen. Ben benieuwd hoe het gaat!
  Boks-Chick zondag 18 juli 2010 @ 15:21:20 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_84199777
Het zou natuurlijk top zijn als jullie hier ook een review zouden posten hiervan
lolwut
pi_84199876
Mijn ervaring kan vrij kort zijn. Het helpt hier niet. Had ik eerlijk gezegd ook niet echt verwacht aangezien onze Joey ervoor met 6 maanden oud al een operatie hieraan heeft gehad. Moet wel zeggen dat ik ze ook vrij klein vond. Wij hebben normaal de pedigree dentastix als snack en had verwacht dat deze net zo groot zouden zijn maar dat is niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')