Sinds kort ben ik lid van
Buzzer en het eerste product dat ik mag Buzzen is Pedigree Souplesse.
Info over Pedigree Souplesse:
quote:
In 6 weken weer soepelWanneer honden ouder worden krijgen ze soms last van hun gewrichten en bewegen ze moeizamer. Is dit bij jouw hond ook zo? Geef hem (of haar) dan Pedigree® Souplesse en ontdek of hij weer wat van zijn jeugdige soepelheid kan terugkrijgen. Volg het ‘Soepel In 6 Weken’-programma en test of jouw ouwe trouwe viervoeter zich weer meer als een jonge hond door het park beweegt. Om het goed te kunnen testen moet je je hond zes weken lang iedere dag één stick Pedigree® Souplesse geven. De voortgang hou je bij op je Blije Baas Bord of op
www.blijebaas.nl GroenlipmosselHet meest buzzable ingrediënt van Pedigree® Souplesse is de groenlipmossel. Dit schaaldier leeft in bepaalde kustgebieden van Nieuw-Zeeland en wordt al eeuwen gegeten door de Maori-stam. Wetenschappers ontdekten dat zij veel minder last hebben van gewrichtsproblemen. Het bleek dat er in groenlipmossels verschillende stoffen zitten die helpen gewrichten soepeler te houden. Pedigree® heeft dit ‘wondermiddel’ van soepele Maori bejaarden geleend en het in hun Souplesse snacks gestopt.
Wat je nog meer moet weten * Er zijn drie Pedigree® Souplesse varianten: Mini (voor kleine honden tot 10 kg), Medium (voor middel grote honden tot 25 kg) en Large (voor grote honden boven de 25 kg).
* Een pakje Pedigree® Souplesse kost in de winkel ongeveer:
Mini: ¤4,29 / medium: ¤4,79 / large: ¤5,- Het is te koop bij de supermarkt en dierenspeciaalzaken.
![]()
Mijn ervaring met Pedigree Souplesse is op dit moment nog ietwat gelimiteerd. Onze honden vinden het in ieder geval erg lekker, maar na een week is er nog geen zichtbare verbetering. Ik vraag me ook af in hoeverre onze 13-jarige Golden Retriever hier echt soepeler van gaat lopen aangezien ze gewoon echt oud is en vorig jaar een kruisband operatie heeft ondergaan, maar als gezonde snack is het in ieder geval al geslaagd
Zijn er andere hondenbezitters die al Souplesse gebruiken? Wat zijn jullie ervaringen?
Voor de geïnteresseerden heb ik ook een aantal promo-codes zodat je jouw hond ook 6 weken kunt laten kennismaken met Souplesse. Geef in een reactie in dit topic aan waarom jouw hond gebaat zou zijn met Souplesse. Ik heb in totaal nog 10 codes over (die twee keer te gebruiken zijn, dus je kunt jouw code ook weer verder verspreiden binnen je familie- of kennissenkring).
Via:
http://www.pedigree.nl/buzzer/