abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:22:15 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81290679
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het lijkt wel of de koning een sigaar in z'n bek heeft
Ik wil er nog ff een sigaar in shoppen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:48:29 #152
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:49:10 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81291694

dinsdag 11 mei 2010 @ 12:53:31 #154
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_81291883
Lara's feestmaal:

Lams en rijst Carnibest, tuinboontjes, overgoten met spikkels lamspens en twee penskaarsjes.

Ah toe...mag mijn bal ook mee naar binnen... het WK begint bijna:

Nee... dan ga ik hem buiten wel in de gaten houden:

Na ons speeltuin avontuur heb ik maar liefst drie teken uit Lara's nek geplukt. De volgende ochtend bleek er nog een op haar neus tussen haar snorharen te zitten en zaterdagochtend kroop er 's ochtends in alle vroegte helemaal volgezogen over haar kussen. Het tekenseizoen is hier begonnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 11-05-2010 13:03:36 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:00:22 #155
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81292173
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's feestmaal:
[ afbeelding ]
Lams en rijst Carnibest, tuinboontjes, overgoten met spikkels lamspens en twee penskaarsjes.
Jeetje wat een bord als ik dat zo vergelijk met die van mij HiHi Mooie Lara-foto's weer hoor,die van jullie 2 op het denk is echt lief
Laatst was er iemand die dacht dat Gijs een poedel was,ik was best beledigd,Gijs is veel leuker dan een poedel

Sjon in de yoghurt,smelt

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het geven van knoflook/knoflooktabletten tegen de vlooien.Gijs en Joost zijn nogal vlooi-gevoelig en heb ze eindelijk helemaal vlooivrij dus wil dat graag zo houden.Ik ontvlooi ze gewoon regelmatig maar mischien is het wel iets als extra preventie.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:09:34 #156
44200 Sjeekie_Beekie
pi_81292577
Lara is ook 25 kilo he, die krijgt iedere dag een pond in twee porties.

Lara krijgt sinds ze hier woont twee keer in de week een verse teen knoflook door haar eten. Werkt hetzelfde als die veel te dure tabletjes en Lara vind het lekker. In eerste instantie perste ik die teentjes, maar nu snij ik ze gewoon klein en meng ik ze door haar vlees. En het gaat er in als Ketellapper.

Die tip kreeg ik van de hondenschool, die gaf zijn honden ook altijd tenen knoflook. Ik ben er gelijk mee begonnen en het werkt hier prima. Lara heeft vorig jaar één vlo gehad, maar voor de rest heb ik er geen gezien hier. En Lara wordt hier iedere week wel een paar keer helemaal befriemeld op teken en als haar klitten uitgeborsteld worden.

En teken willen ook minder snel bijten, omdat ze de knoflooklucht niet zo lekker vinden smaken. Vorige week heb ik er de eerste 4 teken van dit jaar uitgehaald, en eentje volgezogen rond zien lopen, maar voor de rest valt het wel mee met de teken. Op de training holt Lara altijd door het bos en onder de struiken door, bij het uitlaten wil ze altijd heel sociaal in de bosjes poepen, dus ik vind het nog wel meevalen.
Oudste, Jongste en Lara
pi_81293386
Ohh Lara
pi_81295819
Een paar foto's van onze super lieve pup.

De eerste foto die we hebben
[

Reutje geel heeft een naam!

De eerste minuten thuis bij de nieuwe baasjes

Lekker samen spelen

Het eerste zelf gevonden stokje

En hij kleurt bij het behang

Even poseren voor een boom

En als ik het nu zo bekijk is hij toch al weer een stuk groter! Wordt tijd voor wat nieuwe foto's...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:30:49 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_81296214
Een toller. die zijn echt in de laatste tijd he, het stikt overal van de tollertjes!
Ik vind ze wel grappig
En jarige Lara
Knoflook gaf ik ook jarenlang, voor ik rauw voerde maakte ik zelf maaltijden voor de honden en daar ging altijd knoflook door, toen hadden ze NOOIT vlooien of teken, nu ze het niet meer krijgen sporadisch wel een.
Enne, mijn honden worden ook heel vaak voor poedel aangezien, maar ik vind dat een compliment, dat zijn de mooiste en slimste honden die er zijn
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:09:20 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81298069
pi_81298253
Wat een dikke vacht heeft jouw doggie, Qwea
Mijn moeder had vroeger ook een (ras)goldie, maar volgens mij had hij niet zoveel haar!

Lara's oren <3 Wonderlijk dat ze blijft zitten terwijl er zo'n feestmaal staat! Onze Bram had het opgehad voor ik de camera op de juiste hoogte zou hebben

Fayko! Wat een mooierd!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:16:29 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81298405
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een dikke vacht heeft jouw doggie, Qwea
Mijn moeder had vroeger ook een (ras)goldie, maar volgens mij had hij niet zoveel haar!

Lara's oren <3 Wonderlijk dat ze blijft zitten terwijl er zo'n feestmaal staat! Onze Bram had het opgehad voor ik de camera op de juiste hoogte zou hebben

Fayko! Wat een mooierd!
Tis net een leeuw met die vacht van hem en vooral met zijn kraag. Binnenkort maar ff de tondeuse erover jassen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:09:02 #163
44200 Sjeekie_Beekie
pi_81300860
Fayko .
Een collega heeft ook een Toller: Google. Zo'n leuk beest is dat.

Respect voor de voerbak!

Vanaf de eerste dag mag ze pas op mijn commando gaan eten. Normaal gesproken eet ze buiten in de kennel. Als ik haar voerbak van het aanrecht pak, staat ze om mijn benen te stuiteren en te springen. Dan lopen we naar buiten en sprint ze naar de kennel. Daar gaat ze met haar voorpoten op de klopkeien staan, net voor het hek. Ze wacht tot ik binnen ben en dan komt ze ook naar binnen. Gaat netjes zitten en ik hang de voerbak in de houder. En op mijn 'toe maar' begint ze pas met eten.

Zo heb ik haar ook kom voor en hier geleerd. Met fluit en al toog ik naar buiten, twee korte fluitjes zijn kom voor en dan kwam ze aanstormen. Een rolfluit is zitten en nu kent ze dat feilloos. Bij de training is het fluiten en madam zit al gelijk op haar kont.

In het begin zat er maar 1 seconde tussen 'zit' en 'toe maar'. Maar nu zou ze als het moet wel een kwartier kunnen wachten. Al gaat ze er dan vaak maar bij liggen, omdat het te lang duurt.

Wij zijn net terug van een rondje Efteling fietsen . Tussen de druppels door was het best te doen. Op de terugweg kwamen we een vriend tegen EN begon het harder te regenen. Dus daar een bakkie koffie gedaan en toen de bui weer over getrokken was, gingen we nog een stukje naar huis fietsen.

Lara is fan van Hepie en Hepie:

Alleen dat stil is hier niet van toepassing, ze ligt te piepen en te kreunen in haar slaap.
Oudste, Jongste en Lara
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:29:55 #164
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81302027
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Een toller. die zijn echt in de laatste tijd he, het stikt overal van de tollertjes!
Ik vind ze wel grappig
En jarige Lara
Knoflook gaf ik ook jarenlang, voor ik rauw voerde maakte ik zelf maaltijden voor de honden en daar ging altijd knoflook door, toen hadden ze NOOIT vlooien of teken, nu ze het niet meer krijgen sporadisch wel een.
Enne, mijn honden worden ook heel vaak voor poedel aangezien, maar ik vind dat een compliment, dat zijn de mooiste en slimste honden die er zijn
Jou honden worden voor een poedel aangezien Ik vind alleen koningspoedels mooi!

Leuke foto's sna1ke ,wat een schatje!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:35:00 #165
176471 oh-oh
pi_81302363
Je wil niet weten hoe vaak ik dat hoor als ik met de chinezen loop.
Oh kijk, poedels!
Mn baas noemt ze ook de poedels trouwens
Ik vind alle poedels mooi, showpoedels that is.
Chinezen en poedels hebben trouwens wel heel erg dezelfde bouw en kop hoor, heel erg gek vind ik het niet eens
Ik vind het gekker als ze weer es voor chihuahua uitgemaakt worden
En dat gebeurt ook heel erg vaak!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_81302932
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Ik word altijd helemaal relaxt als ik zijn kop zie
En het is idd een flinke
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:12:25 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81304081
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik word altijd helemaal relaxt als ik zijn kop zie
En het is idd een flinke
Hij is zelf ook altijd helemaal relaxt
pi_81305937
thnx all! We zijn er ook helemaal blij mee.

En hier is het inderdaad ook vanaf het begin altijd wachten met eten totdat wij het zeggen.

Leuk topic trouwens, met al die schitterende honden!

@Sjeekie_Beekie: is Google toevallig ongeveer een half jaar oud en woont hij in Eindhoven met zijn baasjes Vincent en Marisa?

Om het af te leren nog één foto die wij op canvas hebben laten drukken en aan de muur hebben hangen

dinsdag 11 mei 2010 @ 18:20:08 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81306690
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef sna1ke het volgende:

[[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Lekker samen spelen
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En als ik het nu zo bekijk is hij toch al weer een stuk groter! Wordt tijd voor wat nieuwe foto's...
Aaah, wat leuk !
Gaat hard met die kleintjes he, voor je het weet zijn ze super groot .
Welkom in het topic .
KuikenGuppy
pi_81307196
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:33:28 #171
176471 oh-oh
pi_81309638
Ooooooooh chihuahua
Nice, stel hem / haar ff voor
( Groucho Marx )
pi_81315785
Ik wil ook eventjes mijn smurf voorstellen... Dit is Puck! Ze is gisteren 1 jaar geworden.

Puck 6 weken:

Puck 8 weken:

Puck 4,5 maand:

Puck 5,5 maand:

Puck 8 maand:

Puck 8 maand, rennen met Rani:

Puck vanochtend, 1 jaar en 1 dag:

Puck met haar beer:

Puck hoort iets:

Puck kijkt vol aandacht omhoog:
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:54:16 #173
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81320124
Puck Wat een heerlijk ding
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:57:07 #174
44200 Sjeekie_Beekie
pi_81320309
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef sna1ke het volgende:
@Sjeekie_Beekie: is Google toevallig ongeveer een half jaar oud en woont hij in Eindhoven met zijn baasjes Vincent en Marisa?
Deze Google woont in Tilburg en is een jaar of 4. Zijn vrouwtje heet Linda.

Ga je ook jachttraining doen als Fayko wat ouder is? Dat zal Lara wel leuk vinden!

Puck , gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
Oudste, Jongste en Lara
pi_81328194
Wat een schatje is Puck inderdaad!

@Sjeekie_Beekie: Grappig. Een broertje van Fayko heet ook Google. Leek me wel erg toevallig als er twee tollers waren met die naam. Toch grappig

Mijn vrouw doet de trainingen. Ze is er nog niet helemaal uit wat ze wil gaan doen. Ze heeft het in elk geval ook over Flyball gehad. We zorgen er in elk geval voor dat hij bezig blijft Lara doet jachttraining?
pi_81328255
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef LPFAN het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef sna1ke het volgende:

Om het af te leren nog één foto die wij op canvas hebben laten drukken en aan de muur hebben hangen

[ link | afbeelding ]
Mooie foto voor aan de muur en wat een knapperd
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:51:29 #177
176471 oh-oh
pi_81328270
Puck lijkt op Gijsje
( Groucho Marx )
pi_81332810
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Puck lijkt op Gijsje
Dank allemaal voor de positieve reacties over mijn muppet Ze is echt een schatje en we zijn nog elke dag blij met haar. Ze kan ook zo lief spelen met de Schnauzer van mijn ouders en zo lekker knuffelen... We denken er over om haar als ze iets ouder is een nestje te laten krijgen en er dan misschien eentje van te houden. Havaneesjes zijn echt superhondjes, daar wil ik er wel twee van

Wat maken jullie allemaal trouwens mooie foto's! De foto's van de Chineesjes van Oh-Oh zien er ook altijd zo gaaf uit! En Baloe staat er ook mooi op, echt een grote beer. Fayko is trouwens ook een super leuk hondje, mijn broer wil als hij een eigen huis heeft ook graag een Toller.

En uhm, ik ben hier nog niet zo thuis, dus wat is een Gijsje?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:28:01 #179
176471 oh-oh
pi_81332880
Gijsje is een van de hondjes van Guess
( Groucho Marx )
pi_81333150
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
*chekct*

Ik neem dan maar zo aan dat je niet op de teckels doelt maar op de maltezer-mix?

Ja daar lijkt ze inderdaad wel op! We moesten toen we haar nog niet zo lang hadden ook elke keer weer uitleggen wat het precies voor hondje was, het lijkt natuurlijk wel op een maltezer maar dan gekleurd.

Eén man was er van overtuigd dat het een 'tissue' was We dachten eerst dat hij een grapje maakte, dus wij zo van: 'nee geen tissue, 't is een cavia '. En die man: Nee, 't is een tissue toch? Die heeft mijn dochter ook hoor! Nou, nee dus. En ook geen 'mini-boomer' of 'shit-sa' etc.

Maar een Havanezer dus
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:36:30 #181
176471 oh-oh
pi_81333250
Whehe, ik noem ze altijd shitzoois
( Groucho Marx )
pi_81333408
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, ik noem ze altijd shitzoois
hehe, 't is ook niet mijn soort hondje We hebben heel bewust niet daarvoor gekozen vanwege het platte, kromme bekkie en de puiloogjes

En Havaneesjes zijn ook nog eens stukken slimmer en leergieriger, en minder eigenwijs dan bv een maltezer, dus dat was een mooie bonus
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:41:40 #183
176471 oh-oh
pi_81333457
Ik ken een paar Havanezers maar die zijn echt groter dan mijn chinezen en ze hebben ook sluike vacht, geen krulhaar, ik had t dr bij de jouwes echt niet uitgehaald!
( Groucho Marx )
pi_81334126
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een paar Havanezers maar die zijn echt groter dan mijn chinezen en ze hebben ook sluike vacht, geen krulhaar, ik had t dr bij de jouwes echt niet uitgehaald!
Ze klopt qua maat wel precies hoor, 25cm schofthoogte (FCI standaard is 23-27). Maar idd, de vacht hoort sluiker te zijn en je mag ze eigenlijk helemaal niet trimmen. Maar goed, Puck is niet voor show maar voor leuk En 't is wel zo praktisch om haar dan lekker kort te houden. Maar haar krullen zijn ook de reden dat we haar kregen, de fokster had haar anders zelf gehouden voor show en fok. Ik denk trouwens wel dat als we haar vacht langer zouden laten ze minder krullerig lijkt, maar ze houdt er zeker slag in. Maar ze is wel een echte hoor, gefokt volgens de regels van de club, met stamboom en alles er op en er aan

Als we ooit een nestje met haar gaan fokken doen we dat btw zonder te showen (vanwege het korthouden vd vacht), maar natuurlijk wel in overleg met haar fokster en met alle medische keuringen etc. En dan zoeken we een mooie, rastypische reu met goede vacht. Maar die pups zouden dan toch in de eerste plaats gefokt worden als gezelschapshondjes vanwege Puck's super lieve, sociale, slimme en rustige karakter en niet voor de show. En ze komt uit een lijn die maar maximaal 3 á 4 pups per keer krijgt, dus da's nog wel een keer te handelen. Daar vind je sneller goede huizen voor dan voor een nest van 8
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:58:38 #185
176471 oh-oh
pi_81334252
Ik wist niet dat ze zo klein waren joh!
Mijn chinezen zijn 31 en 34.5 cm, de kleinste is 26 maar das nog een pup, ik hoop dat die nog wel iets hoger wordt...
Ik denk ook dat ik Havanezers en Tibetanen een beetje op 1 hoop aan het gooien ben nu.
Maar ik ken wel havanezers met lange sluike vachten idd.
( Groucho Marx )
pi_81334854
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist niet dat ze zo klein waren joh!
Mijn chinezen zijn 31 en 34.5 cm, de kleinste is 26 maar das nog een pup, ik hoop dat die nog wel iets hoger wordt...
Ik denk ook dat ik Havanezers en Tibetanen een beetje op 1 hoop aan het gooien ben nu.
Maar ik ken wel havanezers met lange sluike vachten idd.
Ja, een Tibetaan is stukken groter natuurlijk

Maar een Havanezer is dus vrij klein ja, met een redelijk sluike vacht. Echt een schoot/gezelschapshondje. Daar hebben we ook juist voor gekozen, vanwege het niet aanwezige jachtinstinct en zo. Plaatje van een meer rastypische Havanezer (Puck's moeder) is bijvoorbeeld hier te vinden (Lola). En dit is d'r papa (Zappa).
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:15:50 #187
176471 oh-oh
pi_81334970
Oh Zappa vind ik leuk!
Ik zou alleen gelijk dat gezicht kaalscheren
( Groucho Marx )
pi_81334997
Oaah Fayko Wat een dropje!
Tollers zijn wel erg in, je ziet ze tegenwoordig overal...

Puck Bolletje wol
Die foto van 8 maand, die oortjes haha
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:29:16 #189
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81337862
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Vind em er ook wel wat van hebben,zelfde soort uitdrukking zeg maar

Als ik Gijs trouwens met een rashondje moet vergelijken vind ik em het meest op een bichon lijken!
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:33:59 #190
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81338091
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef sna1ke het volgende:

[[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Lekker samen spelen
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

OMG wat een schattig pup Wow...
Zijn die ook in een grijze ras? Laatst en vergelijkbaar hondenras gezien maar dan in het grijs. Weet echt niet welke dat is!!
Friends don't let friends remain beardless...
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2010 @ 14:20:35 #191
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_81340176
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Wij hebben sinds Koninginneweekend ook een hondje. Dit is Thriller:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een schattige mops!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:54:47 #192
44200 Sjeekie_Beekie
pi_81363586
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:46 schreef sna1ke het volgende:
-knip-
Lara doet jachttraining?

En we vinden het helemaal te gek samen.

Vandaag is Lara meegeweest naar de verjaardag van mijn oma. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen en toen we naar huis gingen, hoefde oma niet meer te stofzuigen .

Voor het eten gingen we even een rondje wandelen, bij opa langs op het kerkhof en even een moppie rennen op het naastgelegen veldje. Nog even wat oefeningetjes gedaan, zodat ze haar energie kwijt kon door lekker te apporteren en te rennen en dat ging .

Eenmaal terug bij oma viel ze al snel weer in slaap. Ik moest haar zelfs wakker maken om te komen eten.

Morgen lekker uitslapen, nog even een rondje fietsen en een paar uurtjes werken en we maken er een relaxed dagje van.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:05:02 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81364085
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Dizer het volgende:

[..]

OMG wat een schattig pup Wow...
Zijn die ook in een grijze ras? Laatst en vergelijkbaar hondenras gezien maar dan in het grijs. Weet echt niet welke dat is!!
Tollers zijn altijd rood of oranje .
KuikenGuppy
pi_81364217
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een prachtbeest is dat toch
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_81364350
in de reclame van de tv op pauze zetten dat het hondje bijna tegen de tv gaan plassen.. is dat ook een Toller? (reclame met kwAlbert Verlinde's gekke bek)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:15:20 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81367351
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:09 schreef Dandilion het volgende:
in de reclame van de tv op pauze zetten dat het hondje bijna tegen de tv gaan plassen.. is dat ook een Toller? (reclame met kwAlbert Verlinde's gekke bek)

Die hond trekt op het laatst ook enorm hard aan de riem .
KuikenGuppy
pi_81372864
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die hond trekt op het laatst ook enorm hard aan de riem .
Is dat ook nog een jonge hond of oogt hij gewoon zo als een jonkie door z'n happy trucjes?
pi_81533348
't Is hier rustig!

Gister met Tessy naar de DA geweest... ze was al sinds zaterdagmorgen aan het spugen, ze dronk niet meer en wilde absoluut geen eten, echt helemaal niks. Ze was al sterk vermagerd door het spugen, toen kreeg ze gistermiddag ook nog diarree... toen maar meteen gebeld en kon 's avonds al terecht. Ze was niet uitgedroogd maar wel een halve kilo afgevallen in 2 dagen tijd... De DA zei dat het heerste, elke hond die ze gister gezien had had er last van! Prikje erin tegen de misselijkheid, korrels mee voor over 't voer tegen de diarree, en een heleboel geld lichter zijn we weer terug gekomen. Gisteravond heeft ze eindelijk weer wat gedronken, en ook een paar hapjes rijst gehad! Dus 't gaat alweer de goeie kant op
  maandag 17 mei 2010 @ 14:35:03 #199
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_81534381
Och arme Tessy, gelukkig dat het al wat beter gaat
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  maandag 17 mei 2010 @ 14:53:28 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81535087