Ik wil er nog ff een sigaar in shoppenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de koning een sigaar in z'n bek heeft
Jeetje wat een bord als ik dat zo vergelijk met die van mij HiHiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's feestmaal:
[ afbeelding ]
Lams en rijst Carnibest, tuinboontjes, overgoten met spikkels lamspens en twee penskaarsjes.
Tis net een leeuw met die vacht van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een dikke vacht heeft jouw doggie, Qwea
Mijn moeder had vroeger ook een (ras)goldie, maar volgens mij had hij niet zoveel haar!
Lara's oren<3 Wonderlijk dat ze blijft zitten terwijl er zo'n feestmaal staat! Onze Bram had het opgehad voor ik de camera op de juiste hoogte zou hebben
Fayko! Wat een mooierd!
Jou honden worden voor een poedel aangezienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Een toller. die zijn echt in de laatste tijd he, het stikt overal van de tollertjes!
Ik vind ze wel grappig![]()
En jarige Lara![]()
Knoflook gaf ik ook jarenlang, voor ik rauw voerde maakte ik zelf maaltijden voor de honden en daar ging altijd knoflook door, toen hadden ze NOOIT vlooien of teken, nu ze het niet meer krijgen sporadisch wel een.
Enne, mijn honden worden ook heel vaak voor poedel aangezien, maar ik vind dat een compliment, dat zijn de mooiste en slimste honden die er zijn
quote:
Hij is zelf ook altijd helemaal relaxtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal relaxt als ik zijn kop zie![]()
En het is idd een flinke
Aaah, wat leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef sna1ke het volgende:
Een paar foto's van onze super lieve pup.
De eerste foto die we hebben
[[ link | afbeelding ]
Reutje geel heeft een naam!![]()
[ link | afbeelding ]
De eerste minuten thuis bij de nieuwe baasjes
[ link | afbeelding ]
Lekker samen spelen
[ link | afbeelding ]
Het eerste zelf gevonden stokje
[ link | afbeelding ]
En hij kleurt bij het behang![]()
[ link | afbeelding ]
Even poseren voor een boom
[ link | afbeelding ]
En als ik het nu zo bekijk is hij toch al weer een stuk groter! Wordt tijd voor wat nieuwe foto's...
Deze Google woont in Tilburg en is een jaar of 4. Zijn vrouwtje heet Linda.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef sna1ke het volgende:
@Sjeekie_Beekie: is Google toevallig ongeveer een half jaar oud en woont hij in Eindhoven met zijn baasjes Vincent en Marisa?
quote:
Mooie foto voor aan de muur en wat een knapperdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef sna1ke het volgende:
Om het af te leren nog één foto die wij op canvas hebben laten drukken en aan de muur hebben hangen
[ link | afbeelding ]
Dank allemaal voor de positieve reacties over mijn muppetquote:
*chekct*quote:
quote:
Ze klopt qua maat wel precies hoor, 25cm schofthoogte (FCI standaard is 23-27). Maar idd, de vacht hoort sluiker te zijn en je mag ze eigenlijk helemaal niet trimmen. Maar goed, Puck is niet voor show maar voor leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een paar Havanezers maar die zijn echt groter dan mijn chinezen en ze hebben ook sluike vacht, geen krulhaar, ik had t dr bij de jouwes echt niet uitgehaald!
Ja, een Tibetaan is stukken groter natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:Ik wist niet dat ze zo klein waren joh!
Mijn chinezen zijn 31 en 34.5 cm, de kleinste is 26 maar das nog een pup, ik hoop dat die nog wel iets hoger wordt...
Ik denk ook dat ik Havanezers en Tibetanen een beetje op 1 hoop aan het gooien ben nu.
Maar ik ken wel havanezers met lange sluike vachten idd.
Vind em er ook wel wat van hebben,zelfde soort uitdrukking zeg maarquote:
OMG wat een schattig pupquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef sna1ke het volgende:
Een paar foto's van onze super lieve pup.
De eerste foto die we hebben
[[ link | afbeelding ]
Reutje geel heeft een naam!![]()
[ link | afbeelding ]
De eerste minuten thuis bij de nieuwe baasjes
[ link | afbeelding ]
Lekker samen spelen
[ link | afbeelding ]
Het eerste zelf gevonden stokje
[ link | afbeelding ]
En hij kleurt bij het behang![]()
[ link | afbeelding ]
Even poseren voor een boom
[ link | afbeelding ]
En als ik het nu zo bekijk is hij toch al weer een stuk groter! Wordt tijd voor wat nieuwe foto's...
Wat een schattige mops!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Wij hebben sinds Koninginneweekend ook een hondje. Dit is Thriller:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Tollers zijn altijd rood of oranjequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG wat een schattig pupWow...
Zijn die ook in een grijze ras? Laatst en vergelijkbaar hondenras gezien maar dan in het grijs. Weet echt niet welke dat is!!
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:09 schreef Dandilion het volgende:
in de reclame van de tv op pauze zetten dat het hondje bijna tegen de tv gaan plassen.. is dat ook een Toller? (reclame met kwAlbert Verlinde's gekke bek)
Is dat ook nog een jonge hond of oogt hij gewoon zo als een jonkie door z'n happy trucjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die hond trekt op het laatst ook enorm hard aan de riem.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Wat een prachtbeest is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |