Ok, een midweek Texel met de bende dus , vorige week, we hadden echt onwijze mazzel met het weer want het leek de hele week wel zomer en er waren amper mensen op Texel, wat een weelde
Twas Sjon zn eerste grote reis, dus die keek zn ogen uit onderweg.
Molens:
![]()
Bloemen:
![]()
Op de boot:
![]()
En dan ook meteen de eerste avond zn eerste keer strand, zn eerste stappen waren wat onzeker...
![]()
Billy ging meteen helemaal los, niks lekkerder dan ff de beentjes los na een lange reis:
![]()
Alle hondjes, Karel en Tout voorop, daarachter Kees en To, en de chineesjes:
![]()
Sjon vond het strand al snel leuk:
![]()
Stoer tegen de wind in met Chico:
![]()
Karel het blije ei:
![]()
En in het huisje, Chico en zn zussie in de avondzon:
![]()
Dinsdagochtend, Kees en Sjon in de ochtendzon:
![]()
Bij het park op de hondenwei, de A schutting is tof vinden Sjon en Billy:
![]()
![]()
Heerlijke wandeling op de dijk:
![]()
Ff poseren bij de ingang van het park

:
![]()
Karel moest gewassen vanwege een schapendrolrolincidentje , en mocht lekker opdrogen in de zon in de tuin:
![]()
Onuitputtelijk pupje:
![]()
En 's avonds barfte Sjon lekker op het strand
![]()
Woensdag stond ik al in alle vroegte met mn hondjes op de dijk, dat is zo een fijne wandelplek!
Schapies, zee, vogels, en dan aan de ene kant heen lopen en via de andere kant weer terug, zonder dat je mensen tegen komt!
![]()
Ze holden zich helemaal suf:
![]()
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]()
![]()
Alleen Chico vond het nog wat vroeg
![]()
Donderdagochtend gingen we wandelen op de Slufter, een heel mooi natuurgebied:
![]()
Hondjes moesten aangelijnd:
![]()
Toen met de auto even naar Oudeschild:
![]()
Whehe:
![]()
![]()
In de haven kwam een mevrouw ons vragen of we niet op zeehondentocht wilden met een grote boot, jammer genoeg hadden we daar geen tijd meer voor, maar ik heb de folder meegenomen, volgende keer ( ik heb alweer geboekt, in oktober gaan we weer een midweek

) is dat het eerste wat we gaan doen, alle hondjes mochten mee aan boord, dat was geen enkel probleem, het is echt onwijs hondvriendelijk daar

)
Moe van al dat sightseeing:
![]()
Nog ff lekker chillen in de tuin:
![]()
![]()
Voor Kees was het een extra fijne vakantie, met haar vorige baasjes , en twee van hun kinderen waren mee en hun schoonzoon, en dan ook nog dr zusjes Tout en To, het dametje heeft er van genoten
Chico en Toutje:
![]()
Heel blij Els en Jowan verwelkomen die terug komen van een fietstocht:
![]()
Billeke en Karel:
![]()
Big smile!
![]()
En dan binnen toch nog ff echt crashen he
![]()
's Middags gingen we nog ff naar de stadjes toe, dan is die buggy toch wel handig:
![]()
En de laatste avondmaaltijd kookten we niet zelf maar aten we in een strandtent.
![]()
Daarna nog een strandwandelingetje gedaan en toen we thuiskwamen ging ik nog snel voor het donker de dijk op met ze:
![]()
We liepen daar dus terwijl het donker werd , echt machtig mooi:
![]()
Vrijdagochtend nog snel een laatste wandeling over het narcissenveld:
![]()
En van de 7 uur durenden terugreis hebben de honden niks meegekregen, die lagen allemaal knock out in de auto te slapen