OMG!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:49 schreef Dandilion het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zo een berenkleedje van de ikea.. waar kan je deze kopen?
Dat kleine pootjequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:26 schreef Maes het volgende:
Wat een leuke foto's weer in het nieuwe topic![]()
Guess, je buikHoe lang nog??
En kan je al bijna een een Lara-trui breien, Sjeekie?
Voor een ieder die het nog niet weet: We krijgen een chihuahua-pup![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Phoebe
Normaal graaft ze zich in aan het voeteneind, maar kennelijk had haar hoofd verkoeling nodig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:43 schreef Maes het volgende:
Ondeugend, slaapt jouw hondje in je bed? Wat gezellig![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef Dandilion het volgende:
Nou... moet dit nou echt! ik zie er veel jonger uit dan ik ben hoor.. nou weten ze op fok! hoe oud ik echt ben...
Oh-oh
Thnxquote:Op donderdag 15 april 2010 16:57 schreef Guess. het volgende:
Wat een heerlijke foto's Oh-Oh![]()
en die 4e foto van Billy is echt mooi
Sjon heel slordig en Billy ook eigenlijk, afgelopen zaterdag, dr staat alweer wat pluis op hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Burdie het volgende:
Heb je ze weer geschoren, oh-oh?
Ik vind ze allemaal zo mooi.
En ik wil nog steeds Sjon hebben!
Oh Sjon zou m binnen 2 seconden zn longen uit zn lijf laten piepenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:15 schreef Lau. het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat de kip kan piepen, wou van de bank opstaan en ging op de kip staan... PIEP!
Tess heeft 't ding al sinds kerst, maar krijgt 'm zelf niet aan de piep... gelukkig
Ja van de zonquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:12 schreef Lau. het volgende:
SjonIk blijf verliefd op dat koppie
En Chico idd wat een verschil, komt dat puur door de zon? Of hoe zit dat?
Ja ik krijg dat geluid dus niet uit,heb alles al doorzochtquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Geluid op je camera uitzetten![]()
Uhm ja, zn huid wordt ook donkerder zoals je ziet, ik heb nog nooit huid lichter zien worden van de zon
Heel hard hoesten tijdens het aanzetten helpt niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:22 schreef Guess. het volgende:
Mijn honden willen niet op de foto,niet zoals ik het wil iig,liggen ze lekker met z'n 3e op elkaar gestapeld zet ik m'n fototoestel aan(zit een geluidje op) en dan lopen ze vluch weg,de hufters![]()
Nein, die van mij zijn alledrie donker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heel hard hoesten tijdens het aanzetten helpt niet?.
Lief die foto van Tess met d'r kip!
En Sjon.... Ik wist trouwens niet dat nakerds verkleuren in de zon, maar eigenlijk is het wel logisch. Moet je ze ook insmeren met zonnebrandcreme?
Life's a bitchquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een 2de domein geregd, betekend dat ik van hetw eekend pics moet maken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Lau. het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegende Tessy
[ afbeelding ]
Tessy slaapt met d'r mond open...
quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Nu ga ik Sjon nog ff scheren en mn tas inpakken, morgen om 9 uur vertrekken we naar Texel, voor 5 dagen![]()
Wat nou een beetje mooi weer?quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alvast heel veel plezier toegewenst en een hele goeie reis (en een beetje mooi weer!)![]()
Een beetje mooi weer is de minimale vakantie-eisquote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat nou een beetje mooi weer?
Wij krijgen een boel mooi weer joh![]()
haha wat zit hij er trotsquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:42 schreef Guess. het volgende:
Teun chillen in de partytent![]()
[ afbeelding ]
haha wat een masterlijke fotoquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En poseren wil ie al helemaal nie ...
[ afbeelding ]
Heerlijk ventje is het!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha wat zit hij er trots
is dat een soort mand ofzo?
Wat een prachtige hond zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:56 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magic en de schapen, wat gaaf, ik vind dat zo indrukwekkend!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef Burdie het volgende:
Magic drijft schaapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word je moe van zeg
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Lizzy is een Amerikaanse uit Tjechiëquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een liefieIs het een Stafford?
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:Oh ja ik moet ook nog oranje shirtjes bestellen idd!
Dan willen de mijnes wel daten met Lexi
Hehe, die zijn altijd tof!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:Ik zal zo even wat Texel foto's uitzoeken trouwens, we zijn alweer een week thuis !
Netjesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, daar komt ie aangelopen en zn achterhand is vaak nog wat bescheten
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Faithfulness het volgende:
Onze eigen hond, Bram:
[ afbeelding ]
Hondje van mijn ouders, Dexter:
[ afbeelding ]
Hondje van schoonmama, Norah:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een leuke kruising is Bram, leuk die Teckel kleurquote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef Faithfulness het volgende:
Dexter is een Cocker Spaniel, Norah is een Sheltie (Shetland sheepdog). Beiden hebben een stamboom.
Onze Bram niet, Bram is een kruising Teckel - Chihuahua.
Ik heb niet zoveel foto's van allen, zal volgende keer weer eens flink gaan schieten! Wilde het even met jullie delen <3
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Faithfulness het volgende:
Bram is ons verkocht als volbloed Chihuahua. Triest dat mensen dat doen. Maar voor ons is hij de mooiste <3
Cockertje Dexter is echt een RAMPDominantieproblemen.. Maar goed, mijn moeder vindt alles "cute" en "schattig" dus dat wordt nooit opgelost
Norah is een blue mearl (althans, de kleur heet zo)
Ja die is wel enorm lief!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die van Kees met de boterbloempjes echt zooooo poepig
Wat een mooie foto's zegquote:Op zondag 9 mei 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Van vanmiddag dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Marco
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
Mischien moeten jullie eens een fotosessie op de veluwe doen![]()
![]()
Oh Bram is echt een schatje vind ik, maar dat ie niet volbloed chihuahua is, dat had je zelf ook kunnen zien en kunnen weten natuurlijk, niet alleen triest van die mensen, je bent daar zelf natuurlijk ook gewoon voor gevallenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Faithfulness het volgende:
Bram is ons verkocht als volbloed Chihuahua. Triest dat mensen dat doen. Maar voor ons is hij de mooiste <3
Cockertje Dexter is echt een RAMPDominantieproblemen.. Maar goed, mijn moeder vindt alles "cute" en "schattig" dus dat wordt nooit opgelost
Norah is een blue mearl (althans, de kleur heet zo)
Speciaal voor uquote:Op maandag 10 mei 2010 13:20 schreef Guess. het volgende:
En wat heeft Dexter een mooi koppie zeg,ik heb echt een zwak voor engelse cocker spaniels,
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb op google gekeken, ik kende maar 2 van de 3 kleuren Sheltie's, die blue mearl vind ik echt prachtig![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Speciaal voor u
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En voor u!
En nu wil ik meer foto's zien van jullie prachtbeestjes! Heb er al enkele gezien die ik zooooo mee naar huis wil nemen![]()
Alleen bij de Sheltie, Collie, Aus en Border Collie toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
De sheltie is een van de weinige rassen waarbij de kleur wel officiëel erkend is
Thanks,wat een mooierd (alle 3 hoor)quote:Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Speciaal voor u
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
En voor u!
En nu wil ik meer foto's zien van jullie prachtbeestjes! Heb er al enkele gezien die ik zooooo mee naar huis wil nemen![]()
quote:
Ik wil er nog ff een sigaar in shoppenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de koning een sigaar in z'n bek heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |