Precies, dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is dan weer extra vervelend inderdaad. Komt echt zo over of het onder de tafel afgesproken is![]()
[..]
Mja, heb ik over zitten denken, maar wil ook niet vervelend over komen, en ze hoeft opzich geen verantwoording af te leggen aan mij. Ze zal t nu ook wel vet druk hebben. Andere trainers weten er wel van, dus ik hoop dat ik nog te horen krijg hoe t zit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat tegen de projectleider te zeggen, en te vragen waarom zij wel, en jij niet?
Ik ben zo blij dat me dat geen hol interesseerd en ik dat ook nooit nodig zal hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat over prijselasticiteittraumaaaas
Jij komt vanavond ook langs op de Weesperstraat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef Merel1808 het volgende:
'Even' naar Rotterdam is toch weer een hele belevenis met de NS
Misschien, ik wil eerst even weten of ik mn tentamen verprutst hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij komt vanavond ook langs op de Weesperstraat?
Ik moest even goed lezen en wat dingetjes narekenen, maar ik begrijp het nu welquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat me dat geen hol interesseerd en ik dat ook nooit nodig zal hebben
dan kan je het verdriet wegdrinken/vierenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien, ik wil eerst even weten of ik mn tentamen verprutst heb
Ja, ik hoop dat laatste toch wel.. En anders kan ik vast beginnen aan een alcoholverslaving, aangezien ik dan volgend jaar toch het hele jaar niks te doen hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan je het verdriet wegdrinken/vieren
VROUWEN EN SNEL KIEZENquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef royjn het volgende:
Zo en ook weer thuis van de keukenboer. Moet toch echt een vriendin zoeken dan worden er sneller keuzes gemaakt
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Betekent toch niet dat je geen tieten mag posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb gewoon een normale autoquote:
Maar zij had jou dus niet benaderd om mee te gaan? Toch jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga wel vanavond trouwens, ik smste een vriendinnetje of ze zin had om mee te gaan (want ik ben laf om alleen te komen natuurlijk) en toen belde ze dat ze al ging! Vet gezellig dus
Netjes!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
65 van de 102 punten, dat valt me op zich niet tegen, zou genoeg moeten zijn
Goed bezig! Ik had dus een 7,5 in zeven keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even gecontroleerd (natuurlijk!) en ik had een 8,5..in één keer!![]()
![]()
Geen weekend? Wat is dat nou? Hele weekend werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat is eigenlijk wel matig hé? Nou is het ook matig dat ik haar eigenlijk alleen maar meevroeg omdat ik te laf was om alleen te gaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar zij had jou dus niet benaderd om mee te gaan? Toch jammer
[..]
Netjes!
Mijn gesprek van vanmiddag ging vet goed trouwens![]()
![]()
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel matig hé? Nou is het ook matig dat ik haar eigenlijk alleen maar meevroeg omdat ik te laf was om alleen te gaan
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef IrishBastard het volgende:
Een 5 voor het tentamen van gisterHelaas staan de afzonderlijke cijfers van de twee delen er niet op, dus weet nog niet wat ik nu wel/niet goed gedaan heb
5 is echter al wel 'genoeg' om eventueel mijn P nog te kunnen halen, dat scheelt dan nog
Laten we het hopen van welquote:
Ik ga even teruglezen wat voor gesprek je had, maar fijn dat het goed ging!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik had dus een 7,5 in zeven keer!
Geen weekend nee. Vanavond wel vrij ga ik met 'n vriendin even wat drinken, maar de rest van het weekend werken inderdaad. Gelukkig morgenochtend wel vrij, kan ik nog een potje squashenJij nog leuke plannen?
Klimmen!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
hoppa nog ff tanken en dan naar amsterdam klimmen
Ik heb niet gezegd wat voor gesprek het isquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen wat voor gesprek je had, maar fijn dat het goed ging!![]()
Balen zeg! Maar het levert wel weer wat geld op! Leuk, squashen! Heb ik twee gedaan, maar ik was er behoorlijk slecht in. Ik ben tennissen gewend, spelen vanuit je pols voelt dan gek. Ik heb geen plannen dit weekend. Zou eigenlijk hard aan de studie moeten. Hopelijk gaat de zon schijnen, zodat ik af en toe even lekker buiten kan zijn!
Ik heb heel het vorige topic zitten teruglezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wat voor gesprek het is. Alleen dat het pittig zou worden
.
Ik vind squash wel leuk. Was helaas te laat met inschrijven voor de cursus van deze periode, misschien over twee weken nog eens proberen. Dan ga ik ook weer hockeyen denk ik.
Zou wel relaxt zijn ja, een zonnetje! Daar heb ik misschien zondagmiddag nog wat aan. Voor jou wel ideaal als je buiten in een tuinstoeltje kan leren natuurlijk
.
Met ander woorden Mikkie wanneer gaan we squashen en/of we delen de zondag?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb heel het vorige topic zitten teruglezen![]()
, wat was het voor gesprek? Ik ben verder niet nieuwsgierig ofzo!
Sowieso zit het squashen altijd snel vol hè! Ben je een beetje goed? Lekker om te sporten, ik moet ook weer wat vaker gaan! Of beter gezegd, ik moet weer eens gaanhehe. Ik wandel wel heel regelmatig, maar om dat nou sporten te noemen.
Zondagmiddag heb je wel vrij dus? Dan hoop ik voor jou (en mij) dat dan de zon schijnt! Jammer genoeg heb ik geen tuin, maar wel een balkon waar ik kan zitten. Het moet dan alleen voorlopig even niet meer regenen, want het balkon is nog nat
.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb heel het vorige topic zitten teruglezen![]()
, wat was het voor gesprek? Ik ben verder niet nieuwsgierig ofzo!
Sowieso zit het squashen altijd snel vol hè! Ben je een beetje goed? Lekker om te sporten, ik moet ook weer wat vaker gaan! Of beter gezegd, ik moet weer eens gaanhehe. Ik wandel wel heel regelmatig, maar om dat nou sporten te noemen.
Zondagmiddag heb je wel vrij dus? Dan hoop ik voor jou (en mij) dat dan de zon schijnt! Jammer genoeg heb ik geen tuin, maar wel een balkon waar ik kan zitten. Het moet dan alleen voorlopig even niet meer regenen, want het balkon is nog nat
.
Rituals kan dan ook! Zoek samen een balkon op!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben zondag eind van de middag vrij, vanaf een uurtje of vier, vijf ongeveer, dus daar moet ik het van hebben. Een balkon is wel heel chill hoor, lekker wat ruimte voor jezelf! Hier kan ik alleen maar in de voortuin gaan zitten, lekker als een kamper![]()
Ik moest eigenlijk squashen, maar ik kreeg gedurende de nacht een sms dat dat niet door zou gaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 04:33 schreef Merel1808 het volgende:
Oioioi, morgen om 10 voor 8 moet ik in de metro zitten
Ik pas me wel aan hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:39 schreef Rituals het volgende:
Nee De_Kardinaal, dat gaat niet opschieten. Mikkie zit op niveau B en ik nog onder niveau A zo'n beetje
. Nou, zo erg is het ook weer niet, maar niveau B red ik zéker niet!
Ik heb overigens geen eigen balkon, dus echt een ruimte voor mezelf zou ik het niet willen noemen. Het balkon zit aan mijn kamer vast, maar heeft ook een deur naar de keuken, dus de andere huisgenoten kunnen er ook gebruik van maken. Hier in de straat zitten studenten zelfs wel eens voor hun huis op de stoep
![]()
.
Ik ben zó blij dat ik bewust mn kamer zodanig heb ingericht dat ik vanuit bed geen tv kan kijken...quote:Op zaterdag 10 april 2010 05:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ohneeeeeeeeeeeeee, Dora is al op tv! Daar gaat mn rustig in slaap vallen bij comedy central
Ik zag het idd, hmmm volgens mij kan ik dan nog lang wachtenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Dupje, het hol is nog open van de konijntjes, ik trok niets vermoedend het gordijn open en toen vluchtte moeder weg, zo af en toe komt er dan zo'n klein konijntje boven rond kijkenmaar dat is zeg maar echt heeeeel af en toe
Moeder zit ook op de hoek van het grasveld, dus ik hoop dat ze zo terugkomt
Haha, jij moet je echt zó kut gevoeld hebben toen je op stondquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:53 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom dacht ik gisteravond nog dat dit een haalbaar plan was?
Dat viel eigenlijk reuze mee, ik was gewoon nog straalbezopenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, jij moet je echt zó kut gevoeld hebben toen je op stond
Hier kwam de postbode net langs, dus ik ben ook alweer wakker
Dat heb ik ook een keer gedaan, begonnen met een suikerklontje, en we kwamen met een (werkende) fiets terugquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb 7 rowans die om 10 uur een opkomst verwachten
We hebben ze vanochtend met een appel en een ei de stad in gestuurd om iets moois te ruilen, ze vonden het helemaal prachtig
Ik ben begeleiding van de rowans bij het Twentsche Ros in Almeloquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef vogelkooi het volgende:
Ben je leiding bij scouting merel?
Welke groep?
Ik ben zelf leiding bij de welpen in Elst.
En, nog een digitale piano gekocht? Je had beter even bij EIG kunnen kijken op de Wolfskuilseweg. Prima zaakquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef Rituals het volgende:
Oh Merel, ik word al moe als ik naar jouw posts kijk!Ik sliep om dezelfde tijd, maar ben pas een klein uurtje wakker. Zo even douchen en dan naar de stad om misschien een digitale piano te kopen!
![]()
Echt? Daar woon ik in de buurt! Maar ik heb er inderdaad een gekocht! Hij wordt zo bezorgd. Het is alweer zo'n 6 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld hebquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:32 schreef morgane het volgende:
[..]
En, nog een digitale piano gekocht? Je had beter even bij EIG kunnen kijken op de Wolfskuilseweg. Prima zaak
Vanmiddag weer heerlijk gespeeld met de sambaband in de stad
6 jaar is wel ff terug jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Echt? Daar woon ik in de buurt! Maar ik heb er inderdaad een gekocht! Hij wordt zo bezorgd. Het is alweer zo'n 6 jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb. Hopelijk lukt het nog een beetje
.
Wat leuk! Heb jullie niet gehoord, terwijl ik best lang in de stad ben geweest. Wat speel jij?
Dan kwam ik net iets te laat met mn adviesquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:39 schreef Rituals het volgende:
Ah, ik heb even gekeken op de site van EIG en heb een piano gekocht die zij ook verkopen. Ik heb er ¤30,- meer voor betaald (incl. onderstel), maar dat is niet zo'n ramp.
Dat onderste instrument ken ik helemaal niet! Ziet er tof uit . Om half 1 kwam ik net m'n bed uit (quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:44 schreef morgane het volgende:
[..]
6 jaar is wel ff terug jaik heb op een blauwe maandag ook nog pianoles gehad, soms begint het nog te kriebelen
ben benieuwd wat je er nog van bakt! Heb je lang piano gespeeld? Ik eigenlijk maar een jaartje. Maar ik heb het druk zat met mn sambaband. Ik speel dit:
[ afbeelding ]
en deze, die is het leukst:
[ afbeelding ]
We zijn juist lopend het hele centrum doorgegaantussen half 1 en 3.
En ik nog een cello, acoustische gitaar, basgitaar en djembequote:Op zaterdag 10 april 2010 21:20 schreef royjn het volgende:
Gaan we instrumenten spammen?
Dan heb ik ook nog wel 3 gitaren staan
Celloquote:
Ik ben nu aan het afstuderenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:41 schreef Rituals het volgende:
Kijk, dat verklaard een hoop! Ben je al ver in je studie? Heb gehoord dat het lastig is om een baan te vinden, of valt dat wel mee?
Lastig! Ik 'ken' inderdaad volgens mij iemand die een eigen praktijk begonnen is. Misschien ook wel lekker om nog even door te studeren (weet niet hoe oud je bent?). Ja, vroeger heb ik een aantal jaar gespeeld. Het schijnt dat ik gestopt ben, omdat ik in 4VWO ineens een pubergedrag begon te vertonen en niets meer wilde doen met de hobby's die ik hadquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het afstuderenHet is idd niet makkelijk er werk in te vinden, of je moet voor jezelf beginnen. Maar ook dan is het de vraag of je genoeg clienten vindt. Maar ik ga wrs verder studeren, meer richting de training/coaching kant!
Dat ligt me denk ik beter.
En jij hebt vroeger dus piano gespeeld?
Ik ben 22, dus ik studeer vrij jong af, en voor het vak zelf vind ik mezelf ook wat jong. Dus lekker doorstuderen, nu kan het en heb ik daar ook zin in!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lastig! Ik 'ken' inderdaad volgens mij iemand die een eigen praktijk begonnen is. Misschien ook wel lekker om nog even door te studeren (weet niet hoe oud je bent?). Ja, vroeger heb ik een aantal jaar gespeeld. Het schijnt dat ik gestopt ben, omdat ik in 4VWO ineens een pubergedrag begon te vertonen en niets meer wilde doen met de hobby's die ik had. Zonde!
Ik zag die serie bij dwdd voorbij komen. Echt geweldigquote:
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 13:22 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
Mên wat heb ik zin in klimmen vandaag, jammer genoeg zitten mijn schouderspieren nog muurvast van vrijdag![]()
En ik heb geen stem meer vandaag. Gister teveel lopen brullen naar kinderen die een dropping liepen
Onze scoutingbegeleider die ons heeft opgeleid geeft ook voetbal training aan 10 tot 14 jarigen. Hij vond dat het tijd werd dat die kids ook eens een drilcursus mochten krijgen, dus dat hebben we geregeldquote:
3 kopjes en 3 glazen afwassen en de rest verstoppen in een keukenkastje, doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 april 2010 13:11 schreef Swine het volgende:
Ik lig nu nog in bed en mijn ouders komen zo kwart voor 2 / 2 uur. Op zich geen probleem ware het niet dat ál mijn servies afgewassen moet worden, heb echt helemaal niets meer schoonHad het toch bij moeten houden...
Frans Duijts: ‘RTL Boulevard is voor mij het Journaal’quote:Zanger Frans Duijts, die elke zondag te zien is met een reallifesoap op RTL 4, gebruikt RTL Boulevard en Shownieuws als ‘brenger van het nieuws’. “Voor mij is Boulevard wat voor veel anderen het Journaal is. Albert Verlinde, Winston Gerschtanowitz en Humberto Tan doen dat top. Maar Patty Brard en Viktor Brand in Shownieuws doen het net zo goed“, zegt Duijts in VARAgids. Verder vervult Duijts zijn informatiebehoefte met de televisieshow Ik Hou Van Holland. “Ik ben nogal leergierig.“
Volgens Duijts kan men veel van Ik Hou Van Holland leren. “Daar komen altijd van die leuke weetjes voorbij“, geeft de zanger aan.
Duijts maakt verder vooral veel gebruik van websites als Uitzendinggemist.nl. “Zo pak ik in de ochtend nog wel eens wat dingetjes mee. De Wereld Draait Door bijvoorbeeld. Wat een boeiende man, die Matthijs van Nieuwkerk. Hij weet zijn gasten zo goed uit de tent te lokken. Ik ben ook gek op Paul de Leeuw. Hij schakelt zo verschrikkelijk snel tussen humor en ernst. Ook leuk: Life 4 You met Carlo en Irene. Altijd nieuwe gadgets, nieuwe dingetjes en vrolijke gasten.”
Ook Marloes Overgaauw, de vrouw van Duijts en tevens te zien in de RTL-soap, kijkt niet graag naar het Journaal. “Ik gebruik Boulevard en Shownieuws als brenger van het nieuws. Ik ben niet zo’n krantenlezer, maar als ik naar Boulevard of Shownieuws kijk, ontgaat mij toch niets van het nieuws.“
quote:Op zondag 11 april 2010 13:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
3 kopjes en 3 glazen afwassen en de rest verstoppen in een keukenkastje, doe ik ook altijd
Je moet wat als je ouders op visite komen, die mogen niet denken dat je de boel niet voor elkaar hebtquote:
Ze vonden het niet zo ergquote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet wat als je ouders op visite komen, die mogen niet denken dat je de boel niet voor elkaar hebt
ze hadden het vreemd gevonden als het helemaal opgeruimd was, dan was er miss nog iets mis met jequote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Ze vonden het niet zo ergHet was dan ook niet de eerste keer dat het er zo bij stond
quote:Op zondag 11 april 2010 13:10 schreef morgane het volgende:
Hmm ik heb van mn ouders een restje lasagne meegekregen, staat nu in een bakje in de koelkast. Ik heb alleen geen idee hoe ik het nou het beste op kan warmen. Ik heb geen magnetron. Wel een oven, en ik lees overal dat het t beste is om het een kwartiertje in de oven te doen, maar ik heb geen ovenschaal...
Iemand ervaring met lasagne opwarmen zonder magnetron?
Misschien kun je het restje gewoon op een bord in de oven doen? Of zeg ik nu iets heel stoms?quote:
Je hebt mail.quote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze hadden het vreemd gevonden als het helemaal opgeruimd was, dan was er miss nog iets mis met je
Goed bezig!quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
idd, in de pan flikkeren leek me ook het makkelijkst morgane
ik zit in de auto naar eindhoven, mn zusje rijdt
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef Rituals het volgende:
Jouw Yahama is een stuk beter dan mijn Casio Dupje! Leuk! Ik vind het heerlijk om weer te spelen!Moet wel veel oefenen, hehe. Ik heb mijn oude bladmuziek niet hier, dus ik ben youtube tutorials aan het kijken. Gaat redelijk, maar bladmuziek vind ik volgens mij fijner.
Nou, kom maar op met die gitaren royjn. Ik heb ook nog heel kort gitaar gespeeld, maar daar ben ik niet zo goed in
.
is dat de line 6 spider 3? Dan heb ik die ookquote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar dan met glitters![]()
En deze:
[ afbeelding ]
+ deze:
[ afbeelding ]
Heb mn versterker en elektrische gitaar tijdens een interne verhuizing in de kelder gezet, maar sinds vandaag hebben ze weer een mooi plekje in mn kamer![]()
Heb je elektrisch of akoestisch gitaar gespeeld?
quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef AMDB het volgende:
Voor het eerst in m'n leven dat ik kan zeggen dat ik ben verbrand in april
Line 6 kom ik wel steeds vaker tegen. Ik ond het wel makkelijk dat hij meerdere effecten bevat.quote:Op zondag 11 april 2010 17:15 schreef morgane het volgende:
Ik heb de spider IIgrappig dat jij de 3 hebt
zo'n heel bekend merk is het eigenlijk niet, wat versterkers betreft. Waar had je 'm indertijd vandaan?
Over blaasinstrumenten gesproken: ik ben maar weer eens begonnen met oefenen op mn tin whistle![]()
Zonnebank?quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef AMDB het volgende:
Voor het eerst in m'n leven dat ik kan zeggen dat ik ben verbrand in april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Het is gister gebeurdquote:
Hehe, moet je ook maar geen voetbalwedstrijden gaan kijkenquote:Op zondag 11 april 2010 17:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is gister gebeurdHele dag voetbalwedstrijden van m'n zusje gekeken, 's avonds een rood hoofd
Om jouw posttijd was ik al zes uur aan het werkquote:
Dat is inderdaad ook waarom ik 'm heb gekocht, scheelt weer losse pedaaltjesquote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef royjn het volgende:
[..]
Line 6 kom ik wel steeds vaker tegen. Ik ond het wel makkelijk dat hij meerdere effecten bevat.
Ik heb hem toen gehaald bij The Groove Factory.
Ik zou dan om hele andere redenen een rood hoofd krijgenquote:Op zondag 11 april 2010 17:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is gister gebeurdHele dag voetbalwedstrijden van m'n zusje gekeken, 's avonds een rood hoofd
En morgen mag ik weer 5 dagen van 8 uur werkenquote:Op zondag 11 april 2010 17:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Om jouw posttijd was ik al zes uur aan het werk.
Whehe... mooi uitgekozenquote:Op zondag 11 april 2010 17:35 schreef royjn het volgende:
[..]
En morgen mag ik weer 5 dagen van 8 uur werken
Wordt trouwens net opgebeld door een maat van me. Hij heeft eindelijk een aanzoek gedaan.
Wel een leuke datum gekozen. 1 april
Die winkel zie je vaak voorbij komen bij gitaar.net, vandaar mijn aankoop daarquote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook waarom ik 'm heb gekocht, scheelt weer losse pedaaltjesThe Groove Factory heb ik nog nooit van gehoord, maar dat 'ie in Drachten zit verklaart een hoop
de mijne komt van een enorme muziekwinkel in Duitsland, Musik Produktiv. De winkel is zowat even groot als een gemiddelde V&D
Haha ok danquote:Op zondag 11 april 2010 17:36 schreef royjn het volgende:
[..]
Die winkel zie je vaak voorbij komen bij gitaar.net, vandaar mijn aankoop daar
Oeh, lekkerquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 18:17 schreef morgane het volgende:
Lasagne ging er goed in!
Toetje: aardbeientaart!
Prima keuze!quote:Op zondag 11 april 2010 18:53 schreef Swine het volgende:
Pizza in de vriezer! Uit betrouwbare bronnen weet ik dat meerdere mensen hier voor gekozen hebben
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 11 april 2010 17:54 schreef Rituals het volgende:
Aahw, heb je eindelijk vrij Mikkie, is er geen zon meer. Gisteren was het beter!
Nee, het gitaar spelen zit weer op een laag pitje. Wil het weer gaan oppakken nadat mijn app eindelijk klaar is.quote:Op zondag 11 april 2010 17:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Haha ok dangitaar.net ken ik nog niet! Speel je nog steeds veel gitaar?
Ik ga maar eens de lasagne in de wok gooien
ga anders een samen genieten van een mooie zonnige dagquote:Op zondag 11 april 2010 19:49 schreef Rituals het volgende:
Ik hoop wel met je mee hoor Mikkie, graag zelfs. Donderdag mag het ook mooi weer zijn, dan heb ik zomaar een vrije dag
.
Ik ben zojuist van gaarheid in slaap gedonderd en ga dus ook nu pas eten, ik ben al lang blij als ik fatsoenlijk wakker blijf tot vanavond. No way dusquote:
Aan donderdag niks, maar ik hoop voor jou natuurlijk dat het ook dan mooi wordtquote:Op zondag 11 april 2010 19:49 schreef Rituals het volgende:
Ik hoop wel met je mee hoor Mikkie, graag zelfs. Donderdag mag het ook mooi weer zijn, dan heb ik zomaar een vrije dag
.
20 liter, al is het door de schuine hoek moeilijk te zien (op een foto is diepte wat lastig te zienquote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, kan iemand misschien inschatten wat de inhoud is van dit prullenbakje?[ afbeelding ]
Ik wil een grotere, maar ik weet niet hoe groot deze is
Eerste film klaar, net aan tweede begonnen, pizza is ook klaar....here we go!quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben zojuist van gaarheid in slaap gedonderd en ga dus ook nu pas eten, ik ben al lang blij als ik fatsoenlijk wakker blijf tot vanavond. No way dus.
[..]
Ik denk 50 liter. Maar misschien moet je, als ie van jezelf is, even iets ernaast zetten en een normale foto maken zonder rare hoekquote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, kan iemand misschien inschatten wat de inhoud is van dit prullenbakje?[ afbeelding ]
Ik wil een grotere, maar ik weet niet hoe groot deze is
Mijn pizza komt er ook net aan, zo dan dus naar sensatietv kijken, toch benieuwd of ie z'n grote mond dan ook waarmaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Eerste film klaar, net aan tweede begonnen, pizza is ook klaar....here we go!
quote:Op zondag 11 april 2010 21:17 schreef Swine het volgende:
[..]
20 liter, al is het door de schuine hoek moeilijk te zien (op een foto is diepte wat lastig te zien)
quote:Op zondag 11 april 2010 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk 50 liter. Maar misschien moet je, als ie van jezelf is, even iets ernaast zetten en een normale foto maken zonder rare hoek
Peter R de Vries gaat beelden toch uitzenden!
Peter R. neemt het recht in eigen hand, niet sjiek. Wie is hij om te oordelen over 'maatschappelijk belang'? Daar hebben we nou juist een onafhankelijk instituut voor.
Ja. Ik sluit me nu aan bij Swine, ik schat een litertje of 15 à 20.quote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ff een nieuwe gemaakt met een klapper er naastIk hoop dat zo wat duidelijker is
[ afbeelding ]
ok dank u dan kan ik morgen mooi op zoek naar een prullenbakquote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Ik sluit me nu aan bij Swine, ik schat een litertje of 15 à 20.
Okquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
SLP die komen bij de blokker vandaanwij hebben dezelfde alleen dan in 50 liter.. zijn er volgens mij in 3 maten
Tot nu toe gaat het nog nergens over. Enige dat Peter in een half uur heeft laten zien, is dat die man legale pornodvd's bekijkt.quote:Op zondag 11 april 2010 21:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou eens kijken wat voor sensatie sbs nu weer afleverd
serieus, wat gooi je er allemaal in danquote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
OkJa dan haal ik morgen denk ik ook die van 50 liter mee. Mn moeder had deze voor me gekocht maar die is echt veel te klein, om de 2 dagen zit dat ding vol.
Vooral lege flesjes en heel veel papierquote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
serieus, wat gooi je er allemaal in dan
Scherpquote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn pizza komt er ook net aan, zo dan dus naar sensatietv kijken, toch benieuwd of ie z'n grote mond dan ook waarmaakt.
Welke films ben je aan het kijken? Romantische comedy's? Die moet je eigenlijk samen met iemand kijken hè
Verrek ja, die heb ik ook echt al een eeuw op m'n computer staanquote:Op zondag 11 april 2010 23:08 schreef Swine het volgende:
[..]
ScherpHet is de X-men trilogie. Heb ik nooit compleet gezien
Dus mag alleen Kan me ook niet voorstellen dat het lukt om iemand te vinden die daarbij mee kijkt
Viel nogal tegen, ja. Wat halfgare, aan elkaar geknipte 'bekentenissen'.quote:Op zondag 11 april 2010 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Hmm, niet echt super veel onthullends bij Peter R. Wel interessant hoe het zit met die rechter, maar zal ook wel niet boeiend zijn(tenzij justitie er een stokje voor steekt, complotten!
)
Prem heeft 100% een punt, dat Gehaktdag is echt puur een 'Zien en Gezien-worden' programma. Maar ik vind dat de PO over het algmeen veel leukere programma's maakt dan commerciële televisie. Maar het niveau moet echt flink omhoog.quote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit is interessanter vind ik...![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ieke_omroep_uit.html
Ik had graag met je meegekeken, maar ik moest werken, en mn schoenen zijn te kleinquote:Op zondag 11 april 2010 23:08 schreef Swine het volgende:
[..]
ScherpHet is de X-men trilogie. Heb ik nooit compleet gezien
Dus mag alleen Kan me ook niet voorstellen dat het lukt om iemand te vinden die daarbij mee kijkt
Niet om het een of ander, maar volgens mij zou jij alles graag doen wat Swine doetquote:Op zondag 11 april 2010 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had graag met je meegekeken, maar ik moest werken, en mn schoenen zijn te klein
Ik had vandaag alles liever gedaan dan werken met te kleine schoenen aanquote:Op zondag 11 april 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar volgens mij zou jij alles graag doen wat Swine doet
Ik zeg niet dat alles bullshit is, ik bedoel meer dat alles overdreven is en dat hij altijd heel erg overtuigd is van z'n eigen gelijk. En daarbij is z'n manier van 'confronteren' tenenkrommend. Ik vind dat hij deze uitzending gewoon niet uit had mogen zenden, een rechterlijke uitspraak is juist van 'maatschappelijk belang'.quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen die per definitie aannemen dat alles wat Peter R. de Vries uitzendt bs is
Ik mag zijn persoonlijkheid totaal niet, en zeker zijn soort uitzendingen niet. Neemt echter niet weg dat hij een x-aantal controversiële zaken wél goed afgehandeld heeft, en behoorlijk wat informatie/speurwerk gedaan heeft die anders niet gebeurt zouden zijn.
Denk aan het opsporen van de 3e ontvoerder van Heineken, of het vasthouden aan de onschuld van de verdachten van de Puttense moordzaak
Helemaal gelijk. Hij brengt het als de ontdekking van de eeuw, terwijl het eigenlijk allemaal dezelfde gekookte aardappels zijn als altijd, alleen nu met een iets meer smeuïge saus er overheen, waardoor het nog wat lijkt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alles bullshit is, ik bedoel meer dat alles overdreven is en dat hij altijd heel erg overtuigd is van z'n eigen gelijk. En daarbij is z'n manier van 'confronteren' tenenkrommend. Ik vind dat hij deze uitzending gewoon niet uit had mogen zenden, een rechterlijke uitspraak is juist van 'maatschappelijk belang'.
Je hebt overigens wel gelijk dat hij sommige dingen goed gedaan heeft hoor, daarom is het soms ook wel nodig om zulke mensen te hebben. Maar onderwerpen zoals nu moet hij gewoon vermijden en beter onderzoek doen. Met z'n 'kinderporno' die eigenlijk gewoon 'tienerporno' is
quote:Op zondag 11 april 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar volgens mij zou jij alles graag doen wat Swine doet
Nee ik heb zelf niet gekeken, echter wel het nieuws gevolgd en een voorstukje gezien, dat is wel genoeg om te weten wat er uitgezonden isquote:Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef IrishBastard het volgende:
Dus je hebt het zelf ook gekeken?
Maar ik zeg al, de manier waarop vind ik echt verschrikkelijk, en ik heb medelijden met de mensen die er niet doorheen kunnen prikken, maar tis toch altijd leuk om te kijken wat hij nu weer 'ontrafeld heeft' met de hoop op iets boeiends
quote:Op maandag 12 april 2010 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje heeft op een rit van 42 minuten volgens de tom tom 3 kwartier extra weten te rijden
afslag lukte telkens maar niet, ik hield mn mond
Gaat dat niet enorm stinken?quote:Op maandag 12 april 2010 07:39 schreef morgane het volgende:
Ik ben ook alweer uit de veren! Mn konijn slaapt bij mij op de kamer en ze is standaard tussen 7 en kwart over 7 wakker...ze heeft een keigoeie biologische klok! En dan gaat ze dus aan dr kooi knagen omdat ze honger heeft en kan ik er weer uit
Ja man, dit is normaal toch bedtijd voor jou?quote:
Ze is zindelijk, doet al haar behoeften in haar toiletbak. En die verschoon ik elke dagquote:Op maandag 12 april 2010 08:51 schreef Mikkie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ff_schoonmaken.html
Wat een held.
[..]
Gaat dat niet enorm stinken?. Vrienden van me hebben ook zo'n ding en die hele hut meurt daar altijd door
.
Haha hoe heb jij dat gezien dan? ik zag het ook vanochtend om 8 uur!quote:Op maandag 12 april 2010 09:51 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
De babykonijntjes in onze tuin kwamen hun holletje uit!En eentje durfde zelfs een meter van het holletje vandaan op het gras te gaan zitten!
Cute
Vanuit 1e verdiepingquote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha hoe heb jij dat gezien dan? ik zag het ook vanochtend om 8 uur!
Heb natuurlijk foto's!
quote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Look at meeeee I am Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
normaal lig ik er dan pas net in iddquote:Op maandag 12 april 2010 09:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja man, dit is normaal toch bedtijd voor jou?
Zit je vast door de hooikoorts? Ik had daar afgelopen week ook alweer een keer last vanquote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Hoi
Ik ben echt verkouden als een malle, superkut. Kwam met geen mogelijkheid m'n bed uit en zit nu helemaal ingepakt mezelf een beetje zielig te vinden
goed gedaan hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! IBTL!
Nieuwe periode is begonnenen weer hard aan de slag!
heb wel álle vakken van het eerste semester gehaald
vrijdag de laatste herkansing teruggehad (had er maar 2, dat scheelt) en die had ik gehaald!
dus volgend jaar kan ik gewoon netjes met het eerste semester van jaar 2 beginnen en hopelijk haal ik 'gewoon' in juli mijn P al!
zó tof!
Eens.quote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Mikkie het volgende:
Hooikoorts is gewoon een nog niet geoptimaliseerde vorm van natuurlijke selectie.
Nou volgens mij ben ik van m'n hooikoorts af en ben ik gewoon verkouden.quote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Zit je vast door de hooikoorts? Ik had daar afgelopen week ook alweer een keer last vanKlote hoor, beterschap!
Dat zeg ik ook al de hele dag tegen mezelf, maar tot nu toe is er nog niks gebeurdquote:Op maandag 12 april 2010 13:40 schreef Rituals het volgende:
MoBlo wat goed!Gaat lekker bij jou hè.
Ik ga vanmiddag ook wat doen aan de uni! Dit keer echt.
Dan ga je NU wat doen!quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al de hele dag tegen mezelf, maar tot nu toe is er nog niks gebeurd
Ik ga wel NU naar de zonnebank, dat is al soort van nuttig, en dan daarna naar mn eigen huis, als ik daar ben ga ik ECHT wat doenquote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan ga je NU wat doen!Ik moet mezelf er ook nog even toe zetten.
Hehe, heel goed! Ik kan thuis veel beter werken! Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweestquote:Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga wel NU naar de zonnebank, dat is al soort van nuttig, en dan daarna naar mn eigen huis, als ik daar ben ga ik ECHT wat doen
Ik heb vrijdag gala, en het is zo lelijk als je eruit ziet als een lijk in een zwarte jurkquote:Op maandag 12 april 2010 13:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, heel goed! Ik kan thuis veel beter werken! Ik ben nog nooit onder de zonnebank geweest, maar zou nu best graag een kleurtje willen hebben.
Zelfde probleem hieroquote:Op maandag 12 april 2010 14:01 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil misschien ook eens een tijdje de zonnebank proberen.. Ik word namelijk absoluut niet bruin, ik verbrand alleen maar, dus rood en weer wit.. Misschien dat het helpt en dat ik dan tegen de zomer wat minder snel verbrand. Iemand ervaringen in Nijmegen?
Ja misschien helpt het wel wat.. ben ik iig niet de helft van de zomer rood en de andere helft witquote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfde probleem hiero, maar eigenlijk nooit geprobeerd...
Ja begrijp ik, maar de zon schijnt meestal op uren dat ik in college zit of opdrachten moet maken enz.quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
Nu alvast wat zon pakken kan ook helpen...wel oppassen dat je ook hier niet te lang mee in de zon zit....maar zo kan je het wel geleidelijk opbouwen richting zomer
quote:Come here, rude boy, boy, can you get it up?
Come here, rude boy, boy, is you big enough?
Take it, take it, baby, baby, take it, take it, love me, love me
Ach ze heeft wel een leuk nummertje zo hier en daar, maargoed, over het algemeen, ja:quote:
rest van t nummer ook gehoordquote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit hier op het werk en Rihanna komt voorbij. Normaal zijn ze in popnummers altijd iets meer ambigue met hun teksten als het op seks aankomt, maar mijn god zeg, verbloem het dan op zijn minst een beetje zodat je er nog een andere interpretatie aan kan geven![]()
T refrein alleen al:
[..]
![]()
Dit gaat gewoon over keihard neuken, niet meer, niet minder
En leipe shit Dup. Lekkere eerste les inderdaad
waar was dat?quote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef Dupje het volgende:
Wow. Ik zat in de bus. De bus stopt bij een halte en rijdt weg. Hoor ik een kei harde knal, bleek dat een lesauto hard op de rem moest voor de bus (of de instructeur remde) en er een auto bovenop knalde. En de bus reed gewoon door! Ik zag behoorlijk wat blikschade, maar denk dat de schade aan de mensen wel meeviel.
Het zou maar je eerste les zijn
Euhm, nee was niet daar, was ergens bij Ewijk ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar was dat?
toen ik over de hijendaalseweg fietste vanochtend stonden er 2 autos in elkaar geparkeerd, geen lesbordje gezien maar zou toevallig zijn
Nja ze gaan echt niet bij elk artikel kijken of er de juiste sticker op zit of dat de prijs klopt hoorquote:Op maandag 12 april 2010 18:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
dozen bij de jumbo ookNu weer goedkoop brood, zat een sticker van 1 appelflap op. Kassa begint te piepen en te doen, en ze rekenen hem gewoon af als een appelflap
![]()
Mooi een euro korting :p
Zal ik dat eens even bekijken bij mijn lokale Appie?quote:Op maandag 12 april 2010 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij is bij de appie een appelflap duurder dan een brood hoor?
ik eet geen fabrieksbrood, maar versquote:Op maandag 12 april 2010 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
volgens mij is bij de appie een appelflap duurder dan een brood hoor?
Een half COO doorgeworsteld, supersaai.. Het probleem is een beetje dat dit blok over het maagdarm-stelsel gaat, en het begin is dus allemaal introductie, maar ik zit al 4 maanden de embryonale darm te reconstrueren, dus de basis van darmen heb ik wel onder de kniequote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef Rituals het volgende:
Leuk CP!![]()
En, nog iets nuttigs gedaan Merel?
quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit hier op het werk en Rihanna komt voorbij. Normaal zijn ze in popnummers altijd iets meer ambigue met hun teksten als het op seks aankomt, maar mijn god zeg, verbloem het dan op zijn minst een beetje zodat je er nog een andere interpretatie aan kan geven![]()
T refrein alleen al:
[..]
![]()
Dit gaat gewoon over keihard neuken, niet meer, niet minder
Nouquote:Op maandag 12 april 2010 20:56 schreef royjn het volgende:
Discussie over een liedje? Dat ook nog eens over sex gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |