15.000 euroquote:Op zondag 11 april 2010 18:20 schreef Bruno25 het volgende:
Dat gaat hem geld kosten dan, koos ook blij denk ik
Hangt helemaal af van de situatie. In dit geval is zo maatschappelijk zwaarwegend belang dat ik het mij goed kan voorstellen. Als Peter deze zaak voor het EHRM had gebracht, had hij ook goede kans gehad dat het vonnis vernietigd werd.quote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef teamlead het volgende:
schandalig dat een journalist denkt boven een uitspraak van een rechter te staan
Schandalig dat een rechter mij een sensationele tv-avond door de neus wilde borenquote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef teamlead het volgende:
schandalig dat een journalist denkt boven een uitspraak van een rechter te staan
Crimineel!quote:
dan is dat dus de juiste volgorde. Niet gewoon je reet afvegen met een uitspraak van een rechter. Het is niet aan Peterrrrrrrrrrrr om de afweging te maken of dit maatschappelijk belang zo zwaar weegt dat de rechten van de dader/verdachte dan maar genegeerd moeten wordenquote:Op zondag 11 april 2010 18:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van de situatie. In dit geval is zo maatschappelijk zwaarwegend belang dat ik het mij goed kan voorstellen. Als Peter deze zaak voor het EHRM had gebracht, had hij ook goede kans gehad dat het vonnis vernietigd werd.
Zegt iemand die Papierversnipperaar heetquote:
Het feit dat een hoge rechter juist op enige wijze betrokken was bij deze zaak, is genoeg reden om maar zelf een afweging te maken in dit uitzonderlijke geval.quote:Op zondag 11 april 2010 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is dat dus de juiste volgorde. Niet gewoon je reet afvegen met een uitspraak van een rechter. Het is niet aan Peterrrrrrrrrrrr om de afweging te maken of dit maatschappelijk belang zo zwaar weegt dat de rechten van de dader/verdachte dan maar genegeerd moeten worden
En terecht. Als onderzoeksjournalist geef je juist zaken aan die niet kloppen. Als een wet of de uitvoering daarvan niet klopt moet je daar iets mee doen en zet je jezelf dus boven rechters, wetgevers en het volk. Maar wel zo dat iedereen het kan zien en er zijn oordeel over kan vormen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef teamlead het volgende:
Met de rechters van tegenwoordig niet meer dan terecht, flikker op met je rechten voor een kindermoordenaar, dat soort tuig mag blij zijn geen spuitje te krijgen..quote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef teamlead het volgende:
Ik niks. Maar jij kijkt naar verboden materiaal, misdadiger! : (quote:Op zondag 11 april 2010 18:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zegt iemand die Papierversnipperaar heet![]()
Wat heb je te verbergen jonguh, nou?
Nee, Peter legt die keuze bij de kijker.quote:Op zondag 11 april 2010 18:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is dat dus de juiste volgorde. Niet gewoon je reet afvegen met een uitspraak van een rechter. Het is niet aan Peterrrrrrrrrrrr om de afweging te maken of dit maatschappelijk belang zo zwaar weegt dat de rechten van de dader/verdachte dan maar genegeerd moeten worden
Alle programma's van een zender over een kam scherenquote:Op zondag 11 april 2010 18:33 schreef Klummie het volgende:
een campingzender en het maatschappelijk belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |