Precies, dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat is dan weer extra vervelend inderdaad. Komt echt zo over of het onder de tafel afgesproken is![]()
[..]
Mja, heb ik over zitten denken, maar wil ook niet vervelend over komen, en ze hoeft opzich geen verantwoording af te leggen aan mij. Ze zal t nu ook wel vet druk hebben. Andere trainers weten er wel van, dus ik hoop dat ik nog te horen krijg hoe t zit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat tegen de projectleider te zeggen, en te vragen waarom zij wel, en jij niet?
Ik ben zo blij dat me dat geen hol interesseerd en ik dat ook nooit nodig zal hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat over prijselasticiteittraumaaaas
Jij komt vanavond ook langs op de Weesperstraat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef Merel1808 het volgende:
'Even' naar Rotterdam is toch weer een hele belevenis met de NS
Misschien, ik wil eerst even weten of ik mn tentamen verprutst hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Jij komt vanavond ook langs op de Weesperstraat?
Ik moest even goed lezen en wat dingetjes narekenen, maar ik begrijp het nu welquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat me dat geen hol interesseerd en ik dat ook nooit nodig zal hebben
dan kan je het verdriet wegdrinken/vierenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien, ik wil eerst even weten of ik mn tentamen verprutst heb
Ja, ik hoop dat laatste toch wel.. En anders kan ik vast beginnen aan een alcoholverslaving, aangezien ik dan volgend jaar toch het hele jaar niks te doen hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan je het verdriet wegdrinken/vieren
VROUWEN EN SNEL KIEZENquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef royjn het volgende:
Zo en ook weer thuis van de keukenboer. Moet toch echt een vriendin zoeken dan worden er sneller keuzes gemaakt
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Betekent toch niet dat je geen tieten mag posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb gewoon een normale autoquote:
Maar zij had jou dus niet benaderd om mee te gaan? Toch jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga wel vanavond trouwens, ik smste een vriendinnetje of ze zin had om mee te gaan (want ik ben laf om alleen te komen natuurlijk) en toen belde ze dat ze al ging! Vet gezellig dus
Netjes!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
65 van de 102 punten, dat valt me op zich niet tegen, zou genoeg moeten zijn
Goed bezig! Ik had dus een 7,5 in zeven keerquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even gecontroleerd (natuurlijk!) en ik had een 8,5..in één keer!![]()
![]()
Geen weekend? Wat is dat nou? Hele weekend werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dat is eigenlijk wel matig hé? Nou is het ook matig dat ik haar eigenlijk alleen maar meevroeg omdat ik te laf was om alleen te gaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar zij had jou dus niet benaderd om mee te gaan? Toch jammer
[..]
Netjes!
Mijn gesprek van vanmiddag ging vet goed trouwens![]()
![]()
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel matig hé? Nou is het ook matig dat ik haar eigenlijk alleen maar meevroeg omdat ik te laf was om alleen te gaan
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef IrishBastard het volgende:
Een 5 voor het tentamen van gisterHelaas staan de afzonderlijke cijfers van de twee delen er niet op, dus weet nog niet wat ik nu wel/niet goed gedaan heb
5 is echter al wel 'genoeg' om eventueel mijn P nog te kunnen halen, dat scheelt dan nog
Laten we het hopen van welquote:
Ik ga even teruglezen wat voor gesprek je had, maar fijn dat het goed ging!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik had dus een 7,5 in zeven keer!
Geen weekend nee. Vanavond wel vrij ga ik met 'n vriendin even wat drinken, maar de rest van het weekend werken inderdaad. Gelukkig morgenochtend wel vrij, kan ik nog een potje squashenJij nog leuke plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |