quote:Op donderdag 8 april 2010 23:09 schreef neen het volgende:
tvp en fipo sepo
Ik ga als bob naar de stad, dikke prima.
Kan je niet een beetje rijst opbakken? Met wat zout? Dat houd ik meestal wel binnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Oww man. Ik heb zo'n zin in eten, maar ik word er steeds kotsmisselijk vanik denk de hele dag aan eten
Stiekem nog niet weg, opstaan en tanden poetsen is blijkbaar moeilijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef kwakz0r het volgende:
is iedereen nu weg? ik ben bijna klaar... maar de laatste dingetjes zijn t lastigst... boe!
Pijn tussen je schouders is omdat je spieren niet gewend zijn om je rug zo lang overeind te houden. Niet dat je wat aan die info hebt, maar je hebt morgen vanaf half 11 tot dinsdag om bij te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vandaag 5100 woorden geschrevendat is op regelafstand 1,5 een pagina of 15... record. t is nu wel echt bijna klaar...
@neen: geen tijd van hard chillen, dat is t pas als ik dit voor morgenochtend haf elf heb ingeleverd. en dan ook ECHT hard chillen. tot dinsdag gewoon.
het voelt nu wel alsof er een mes tussen mn schouders gestoken zit als ik beweeg. kutcomputer.
Welke is dat? Twintig jaar geleden kende ik B&J nog helemaal niet!quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:55 schreef Tinkepink het volgende:
d. een beker van mijn lievelings ben en jerry ijs (na bijna 20 jaar weer gevonden) + een paar chipjes
Amen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat heb je vreselijk hard gewerkt! Wat goed!.
ik kom vandaag ook niet echt op gang hoor, net uit de douchequote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom niet op gang vandaag.. Heb ontbeten en de krant gelezen, nu eens kijken of ik mezelf onder de douche kan schoppen...
Ik zit hier nu een potje te janken. Gaat 't ook niet sneller van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kom vandaag ook niet echt op gang hoor, net uit de doucheik kan ook niet élke dag zo productief zijn (als dat zo was had ik over twee maanden mijn dissertatie helemaal af denk ik... en een maagzweer... en een burn out)
Awwquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit hier nu een potje te janken. Gaat 't ook niet sneller van..
aww, ga even lekker een rondje lopen lieve DaD... soms lukt t gewoon even nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje voor vandaag:
O: Muesli met melk
T: Koffie
L: 4 boterhammen
T: 2 boterhammen
D: Pasta met zalm
T: Koffie
Verder vanmiddag een gesprek met m'n scriptiebegeleidster. Ik ga wat van mijn bevindingen laten zien met voorbeelden uit de filmpjes... spannend dus!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stom is dat hè? Ik heb dat vaak als ik op het station iets te eten wil kopen, voor iets gezonds zoals fruit of yoghurt ben je toch wel een paar euro kwijt voor een redelijke hoeveelheid (gisteren nog een flesje smoothie van 250ml gekocht voor 1,80), maar als je gewoon naar Burger King ofzo gaat kun je voor een euro honderden kcals naar binnen werken. Soms snapt mijn hoofd gewoon niet dat iets zo goedkoop is en toch zoveel kwaad kan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Die gummibeertjes, dikke faal. Of als je het van de positieve kant bekijkt, geen geld, 79 cent voor +/- 1000 kcals.
Van je afbijten indien nodigquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:57 schreef uniekhoorn het volgende:
tandarts *bibber* ben zo bang voor de tandarts
Ik zou niet weten wat, maar wel heel lief van je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik iets voor je doen?
I feel your pain.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:57 schreef uniekhoorn het volgende:
tandarts *bibber* ben zo bang voor de tandarts
*kwijl*quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
oh, en lijstje:
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: mueslireep
T: bakje rabarber
T: 2 plakjes rauwe ham
L: gevulde soep met brood
D: Appetizer: Serrano ham rolls with lemon sauce, served on a bed of endive and pea shoots
Main Course: Chicken breast with roasted root vegetables and creamy white wine sauce
Dessert: Vanilla panna cotta with blueberry coulis.
Ja hoor. Nog anderhalve maand, en dan is ie klaar! Hopelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
@ Nynke: jouw onderzoek klinkt zó ineterssant! mag ik je scriptie lezen als ie af is? gewoon uit belangstelling?
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vandaag 5100 woorden geschrevendat is op regelafstand 1,5 een pagina of 15... record. t is nu wel echt bijna klaar...
@neen: geen tijd van hard chillen, dat is t pas als ik dit voor morgenochtend haf elf heb ingeleverd. en dan ook ECHT hard chillen. tot dinsdag gewoon.
het voelt nu wel alsof er een mes tussen mn schouders gestoken zit als ik beweeg. kutcomputer.
Pimp-modus: mijn record staat op 7000 woorden in een avond, nacht en ochtend...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
*digi-hug voor DaD!*Tijd voor thee met een brownie, says I!
En Kwak, allemachtig!Mijn record zit geloof ik op 3900 woorden op 1 dag ofzo
Jij hebt gewoon bijna een BA-scriptie in 1 dag geschreven!
![]()
Overigens kom ik ook langzaam op gang, maar da's meestal als ik een 'vrije' dag heb (tussen aanhalingstekens wegens het moeten schrijven van paper).
Zekerquote:
jup, rauwe ham is een plakje schwarzwalder of coburger of parmaham. gewoon ham is een plakje magere ahcterham, die ik een beetje aanbak in de koekenpan met een klein drupje bak en braadmargarinequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Ewelina het volgende:
kwakkie, zit er eigenlijk een verschil tussen de rauwe ham en 'ham' die je in je lijstjes noemt? (die je op boterhammen doet) ? Just curious.
ik koop t bij de lidl, 200 gram voor 1,79 ipv 100 gram voor 1,89 bij de AHquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, klinkt lekker die gebakken hamEn schwarzwalder is heerlijk, maar ik vind het wel erg duur dus ik eet het niet zo vaak.
arme mariaaaaaaaaaaa... kom op je kan t!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Paper schrijven. Do not want!
[ afbeelding ]
Lijstjeee
O: notenbrood met kaaas
L: twee plakken roggebrood met pindakaas
T: ? yoghurt oids? Eens zien of het nog goed is!
T: twee gekookte eitjes
D: geen idee![]()
T: glas cola
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
arme mariaaaaaaaaaaa... kom op je kan t!!
Stel jezelf een harde deadline, met beloning daarnaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Het valt ook allemaal wel mee hoor! Had even behoefte aan een dramaqueen-stervende zwaan-Stitch in de regen-moment!
Dan komt de inspiratie vanzelf wel!
Thanks missus!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stel jezelf een harde deadline, met beloning daarnaSucces!!
Chubby Hubby, vanilleijs met fudge en pindakaas, met stukjes pretzel die gevuld zijn met pindakaas en omgeven door fudge. De Ben en Jerry`s bij het Leideplein verkocht deze smaak en op de een op andere dag was het uit het assortiment verdwenen. Ohja, Ben en Jerry's bestaat al sinds 1978. We waren van plan een bezoekje te brengen aan de fabriek in Vermont, maar dat redden we helaas niet meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke is dat? Twintig jaar geleden kende ik B&J nog helemaal niet!
Seconded!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
En terecht mo, dat je trots bent. Ik ben ook trots op je
Na de overstromingen zijn we naar New York gegaan (geweldig en warm), de Niagara's (ook geweldig met een ontzettend luxe hotel, maar helaas wel wat regen) en nu zitten we in Portland (Maine is koud, maar ik kom hier zeker nog eens terug). De VS vallen me 100% meequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef conleche het volgende:
Hoe is het daar Tink? Heb je nog steeds overstromingen en zo?
Die zien het volgens mij als een normale vakantiequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig!Lekker met 't gezin? Hoe vinden de kinderen het?
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Na de overstromingen zijn we naar New York gegaan (geweldig en warm), de Niagara's (ook geweldig met een ontzettend luxe hotel, maar helaas wel wat regen) en nu zitten we in Portland (Maine is koud, maar ik kom hier zeker nog eens terug). De VS vallen me 100% meeJe gaat een fantastische vakantie tegemoet.
fijn dat t je zo meevalt! ik dacht eerst ook dat ik de VS niet leuk zou vinden, en nu wil ik dólgraag terug!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Na de overstromingen zijn we naar New York gegaan (geweldig en warm), de Niagara's (ook geweldig met een ontzettend luxe hotel, maar helaas wel wat regen) en nu zitten we in Portland (Maine is koud, maar ik kom hier zeker nog eens terug). De VS vallen me 100% meeJe gaat een fantastische vakantie tegemoet.
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat plaatje is echt te zielig!. Succes Maria!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijne Zweedse balletjes met krieltjes met tijm en cranberrysaus enzo.
Het feit dat ze bij de IKEA zijn gekochtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt goed!Wat maakt balletjes Zweeds?
Ahaaa! Heten ze dan ook Björn en Sören?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het feit dat ze bij de IKEA zijn gekocht.
Geen idee!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaaa! Heten ze dan ook Björn en Sören?
Klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef anna82 het volgende:
Joehoe!
Het is weer vrijdag! Ik ben het hele weekend alleen thuis en had bedacht deze tijd met mezelf door te brengen (hoe esoterisch!), maar nu ga ik morgen lunchen met een vriendin en 's avonds bij mijn zus en zwager eten en logeren![]()
Lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: -
L: 2 boterhammen met appel
Toen: honger!
T: banaan
Twee Tastoe's
D: pasta pesto
Op een of andere manier vind ik dat ik lekkers (stokbroodjes filet, kaas, chips etc) heb verdiend omdat ik alleen thuis ben, maar dat ga ik niet doen! In plaats daarvan ga ik mezelf morgen verwennen met een fruitontbijtje en een rondje hardlopen door het Vondelpark
Geniaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh! Dan noemen we ze Huudeduu en BorkBork![]()
Swedish Chef
Ik had gisteren vegashoarma, en ik hoop maar dat dat minder vet was dan echte shoarma, want mèn, wat zit er schandalig veel vet in knoflooksausquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Een hele schaal patat, kom knoflooksaus, kom rode uiensaus, bord shoarma en een sparerib, kofta, softijs... Alles op
Ik wil het niet eens weten,das wel een kilo zwaarder, het was heerlijk maar ben zo vol en heb spijt dat ik me zo vol heb zitten vreten...
Wow Uniekhoorn! Heb je aan een eet-wedstrijd meegedaan? En gewonnen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Een hele schaal patat, kom knoflooksaus, kom rode uiensaus, bord shoarma en een sparerib, kofta, softijs... Alles op
Ik wil het niet eens weten,das wel een kilo zwaarder, het was heerlijk maar ben zo vol en heb spijt dat ik me zo vol heb zitten vreten...
Je bent niet wijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik moet op mijn werk bij het invoeren van bepaalde informatie vaak plaatsnamen opgeven (binnen onze regio). Ik typ dus echt áltijd 'Ziest' in plaats van 'Zeist'quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wow Uniekhoorn! Heb je aan een eet-wedstrijd meegedaan? En gewonnen?![]()
Ik heb ook aardbeitjes Maria! Morgen ga ik op de fiets naar het tuincentrum om aardbeiplantjes te scoren (over typefouten gesproken: ik typte echt 5 keer aardbie)
Hoe gaat het met je nu?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent niet wijsen nu wil ik ook, ik heb honger
*eet braaf spinazie met een eitje
Leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik hou het allemaal redelijk binnenMaar ik durf nog niet te wild te doen
Morgen ga ik naar NL, heb een date met twee vriendinnen die ik allebei al 15/16 jaar ken. En zij zijn allebei hoogzwanger nuHeb er zin in! Gelukkig kan het gewoon doorgaan!
Hihi, wat coolquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Was Calimero vandaag nou ruim, heel ruim 100 km te fietsen (wat een stoer wijf is dat toch!)
Fijn dat het wat beter gaat!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen ga ik naar NL, heb een date met twee vriendinnen die ik allebei al 15/16 jaar ken. En zij zijn allebei hoogzwanger nuHeb er zin in! Gelukkig kan het gewoon doorgaan!
Wat leuk! En fijn dat het weer beter gaat! Heeft dit ook gevolgen voor je platte buikje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja... Hij is allicht platter dan die van de andere tweequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat leuk! En fijn dat het weer beter gaat! Heeft dit ook gevolgen voor je platte buikje?
Duvel een leuk avondje + restaurant laten regelen (Scheveningen Kurhaus en iets in het theater ofzo), goed excuus om iets moois te kopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
7 galajurken?Damn!
Ik heb nog nooit een gala gehad. Heb dus ook geen galajurk(en).
Was jij tiendejaars dan? Ik heb er niet eens tien...quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, XM: ik had er op een gegeven moment tien, geloof ik
Achtstejaarsquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Duvel een leuk avondje + restaurant laten regelen (Scheveningen Kurhaus en iets in het theater ofzo), goed excuus om iets moois te kopen.
[..]
Was jij tiendejaars dan? Ik heb er niet eens tien...
Hey volgens mij gaat mijn vader dat ook doen morgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hihi, wat coolHet is morgen, van Veenendaal naar Veenendaal, dus zo ver kan het niet zijn
n (oke, 135 km). Maar al die km;s die jij loop zou ik je dan weer nooit na kunnen doen. Ben al moe na 2 km wandelen
Nee dat is ook heel naar om over te denken!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een project, kwak! Amai!
Ik heb nog drie van mijn grootouders, maar ze worden erg oud. Mijn ene opa heeft heel erg akelige kanker, maar hij blijft naar steeds levenZo'n lieve man is het, ik had het er laatst nog met mijn broertje over: we zullen hem echt heel erg missen als hij er niet meer is... Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken.
Lief dat je zo met haar begaan bent. Dat je wat emotioneel werd, betekent alleen maar dat je erg veel om haar geeft en het je na aan 't hart gaat (zeg je dat zo?) wat er met haar gebeurt. Lijkt me alleen maar heel fijn om te merken, als je kunt zien dat je kleindochter zoveel om je geeft!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Kom net van mijn lieve omaatjevandaan. Wel zielig, ze was gevallen omdat de weg open lag, en nu heeft ze echt een enorme knie en d'r halve been is paars, maar dan ook echt diep paars met striemen...ze is nog jong (68) en ze is voor mij ook altijd een hippe jonge oma geweest, maar na haar hartinfarct anderhalf jaar geleden kan ze dus niet meer goed bewegen, haar bewegingen zijn heel houterig. Het moeilijkste vind ik het om haar handschrift te zien, ze had namelijk een heel herkenbaar handschrift en nu zie je het nog wel terug maar is het heel bibberig. Toen het gebeurde woonde en werkte ik in Engeland en kon ook helemaal niks doen toen. Dus we hadden het erover en ik werd helemaal emo enzo, schiet nu ook weer helemaal vol. Stom
![]()
Normaal huilt zij altijd, als ik een paar dagen bij haar ben geweest bijvoorbeeld en ik ga weg. Ik heb dat dus gewoon van haar
Ja is georganiseerd inderdaad! Wat toevalligquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:05 schreef Chicolate het volgende:
Het was zulk lekker weer vandaag en in Artis waren alle dieren buiten enzo. Ik had zelfs helemaal rode wangen door het zonnetje (nu niet meer gelukkig). Was heel ontspannend, maar wel vermoeiend ook. Benen doen pijn van hele dag lopen, maar niet gaan trainen. Maar ook geen ijs gegeten
. In plaats daarvan heb ik voor het eerst het Vondelpark gezien (en toen was de tijd op, dus geen tijd meer voor ijs).
[..]
Hey volgens mij gaat mijn vader dat ook doen morgen. Georganiseerde tocht toevallig?
Wat veel woorden op een dag kwak! Wow. Ik vond mijn 4000 oid al veel, toen ik een werkstuk in een dag moest schrijven. Nu tot dinsdag relaxen toch?![]()
En Mo heeft dr tentamen gehaald. Trots op je!
Wat je leuk vindquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo, mijn opdracht voor vanavond zit erop. Heb braaf mezelf lopen treiteren met een pak chocolate-chip cookies. Maar in plaats van ze op te eten, heb ik een kop thee gedronken en geprobeerd te lezen. Koekjes zijn opgeborgen en zondag experiment deel 2.
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh man, wat leuk, voorpret is zo tof
Oma'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat je leuk vindAls het mijn experiment was, liep het voor het weekeinde al af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Niet helemaal, je husselt twee zegswijzen doorelkaar:quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef _Calimero_ het volgende:
() het je na aan 't hart gaat (zeg je dat zo?)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:08 schreef sigme het volgende:100 slagen roeien (dat is ongeveer 5,5 minuten) 15 x knieën optrekken aan rekstok 100 roeien 15 knieën 100 roeien 15 knieën 100 roeien 15 knieën 100 roeien
En het gloort aan de horizon; bijna tijd om een eindje te gaan hardlopen.
Hoe is het nu met je arm? en wat zei de fysio ervan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amen!
Tevens goedemorgen en nog beterschap voor tha CF'ster!
Ik zit met zere arm en al weer achter m'n bureau. Gelukkig vanmiddag fysio, mag ie er even in knijpen.
Lijstje van gister:
O: krentenbol
T: 3 kleine spekjes
L: 3 boterhammen (appelstroop/halvajam/pindakaas)
D: maaltijdsalade italiaanse kip
S: RPM
Vandaag, nog geeeeen idee... ontbeten met een bakje yoghurt en er zitten weer 3 boterhammen in m'n tas, maar moeten vanavond nog boodschappen doen. Heb wel zin in een lasagne o.i.d.
Wooww zoveel brieven! Knap hoor! Ik moet er dit weekend 1 of 2 (meer geschikte vacatures kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
wat ben jij fijn close met je oma shinysterkte!
ik vind t ook lastig om mn ouders ouder te zien wordenheel raar dat mn papa met pensioen gaat dit jaar...
verder heb ik weer een rondje vacaturehunten gedaan. weer 89 brieven te schrijven komend weekend en week - als ik ze allemaal doe. 6 7 moeten er zeker (maar 3 zijn voor verschillende locaties van 1 school en ze zeggen al dat ze uitwisselen, dus misschien krijgen die wel 1 brief...dan valt t weer mee!) en twee daarvan zijn op scholen waar ik docenten uit de sectie ken... spannend!!!
nu lekker haken aan mn grote deken (zie haaktopic) en het babydekentje voor mijn vriendinnetje
Ja, zo iets dacht ik al en dat wil ik ook graag met breien doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:36 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: haken helpt me ontspannen en niet snoepen, het is iets om mezelf mee te belonen enhet leidt afecht fijn dat ik t herontdekt heb.
ben vroeg op omdat ik een workshop heb in utrecht waar ik tussen 9.30 en 10.00 moet zijn, en door kloterige aansluitingen moet ik al om tien voor acht de bus hebben... kan ook een half uur later maar dan kom ik net op tijd of net te laat...
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:36 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: haken helpt me ontspannen en niet snoepen, het is iets om mezelf mee te belonen enhet leidt afecht fijn dat ik t herontdekt heb.
Maar 't Hoekje danquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Vandaag geef ik mezelf vrij, maar ik weet niet wat ik zal doen. Ga zo eerst m'n kamer maar eens opruimen en dan misschien naar het ouderlijk huis. Alleen hebben mijn ouders ws een rommelmarkt van de kerk en in dat geval ga ik mooi niet
.
Zegt zij die 135km gaat fietsen door de heuvelsquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
En dan ook nog hardlopen? Jeetje, wat fanatiek zeg!
Lief dat je er naar vraagt. Arm doet nog steeds pijn. Spier over de zeik in het 'kommetje' tussen je schouder en je sleutelbeen. Volgens fysio 'de zoveelste uiting van verstoorde sturing van het bewegingsapparaat'. Maar het is heel vervelend, want het trekt m'n hele arm doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je arm? en wat zei de fysio ervan?
Oh, dat zie ik nu pas. Ik vind het inderdaad niet zo vreselijk dramatisch, het zijn maar twee dagen, eens een keertje wat teveel kcal maakt je heus niet meteen moddervet... Maar het wordt misschien wel tijd om de touwtjes wat steviger in handen te nemen, als je het gevoel hebt dat je geen controle hebt. Gewoon saai dagplanningen maken en je daaraan houden? Of werkt dat bij jou niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ik weet eigenlijk niets, behalve dat ik de laatste dagen niet zo goed oplet... Zal het toch maar opbiechten:
Donderdag lunch met veel vis en voor de smaak een toetje na, dat toch uitkwam op 200 kcal voor een klein bekertje. S avonds surinaamse nasi met na een halve beker b&j-like ijs.
Gister avondeten pepersteak met aardappeltjes uit de oven (helft van zo'n diepvrieszak) met sperziebonen, na een halve beker ah almhof-like vadsige yoghurt met perzik en passie en ook 2 handjes nootjes.
Niet serieus dramatisch misschien, maar dan heb ik ook nog eens een week niet hardgelopen!
De geleidende schaal...
Vast! Het is hier blauw en best warmquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh?.
Dan is het zonnetje vast op weg van jou naar mij.
\quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een project, kwak! Amai!
Ik heb nog drie van mijn grootouders, maar ze worden erg oud. Mijn ene opa heeft heel erg akelige kanker, maar hij blijft naar steeds levenZo'n lieve man is het, ik had het er laatst nog met mijn broertje over: we zullen hem echt heel erg missen als hij er niet meer is... Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken.
Ik zie het hier een beetje opklarenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt hier nu serieus bewolkter
Viking!![]()
Dat is echt jammer, ja. Mijn ene oma is kort voordat wij trouwden overleden. Dat vond ik zo verdrietig; zij was echt dol op mijn Meneer, en hoe dement ze ook was, dat was het enige wat ze nog van me wist, en dat vond ik zo vreselijk liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
\
Ik heb helemaal geen opa's en oma's meer. Ik mis vooral de oma die vorig jaar is overleden echt heel erg. Nooit meer even zo maar bellen, nooit meer langsgaan, ze zal niet bij mijn afstuderen zijn terwijl ze dat zo graag wou enzo.
Maar goed, het leven gaat door!
67 allebei. En mijn moeder kan dus momenteel niet bij mij op bezoek komen, omdat ze geen 6 trappen op kan komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud zijn jouw ouders, Vik?
Taalnaziquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder is net 60 geworden en die vind ik nog niet zo oud eigenlijk. Mijn vader is 63 en daar maak ik me altijd meer zorgen om, maar die heeft een progessieve spierziekte en dat heeft dus meer daar mee te maken dan het ouder worden.
Mijn laatste oma is een jaar of 2 geleden overleden, maar daar had ik al heel lang geen contact meer mee. M'n lievelingsomaatje is iets van 94 geworden en die is wel al een tijdje dood, maar heb haar nog best lang meegemaakt, gezien het feit dat ze mijn vader pas op haar 42e kreeg.
Ontopic: heb net ontbeten met chocoladesoesjes.
En Puffel: het is glijdende schaal, en niet geleidend
Ja, want ik ben heeeeel veel jonger dan Co, en mijn moeder is 58!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, dan was jouw moeder echt jong toen ze jou kreeg, Co
Ik weet niet wat het is natuurlijk, maar je zou even kunnen bellen en dan zeggen: misschien bedoelde je het niet zo, maar toen je dat en dat zei, voelde ik me zo en zo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Tis ook niet zo'n mooi lijstje, Ewelina!
Jongens, wat moet ik nu doen? Ik ben best pissig op het vriendje om iets wat hij aan de telefoon zei vanmorgen. Toen heb ik er niet echt op gereageerd, maar merk nu dat het me dwars zit. Zal ik ruzie maken over de telefoon, of het maar gewoon voorbij laten gaan?
Soms baal ik zo van die afstand, want ruzie over de telefoon wordt vergroot en je kunt het niet zo maar even goedmaken...
Ik had een verplichte pubquiz na college, tussentijds was niet echt de moeite om naar huis te gaan.. Ik dacht dus dat we ergens in een restaurantje gingen zitten, maar we gingen dus naar de snackbar. En nee, daar hadden ze echt NIETS gezonds... en bier op een lege maag leek me geen strak plan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Tis ook niet zo'n mooi lijstje, Ewelina!
Jongens, wat moet ik nu doen? Ik ben best pissig op het vriendje om iets wat hij aan de telefoon zei vanmorgen. Toen heb ik er niet echt op gereageerd, maar merk nu dat het me dwars zit. Zal ik ruzie maken over de telefoon, of het maar gewoon voorbij laten gaan?
Soms baal ik zo van die afstand, want ruzie over de telefoon wordt vergroot en je kunt het niet zo maar even goedmaken...
hij's niet thuis. Straks nog maar een keer proberen..Thanks allemaal!quote:
Buu Nynke! Hopelijk bedoelde hij het gewoon anders (vaak zo met dudes geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij's niet thuis. Straks nog maar een keer proberen..Thanks allemaal!
Waar? Ik wil ook zien!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:33 schreef AKnynke het volgende:
oh, CF! Ik zag foto's van jullie trip, en wat ben je slank!
Zo'n band vind ik inderdaad heel fijn, ik lijk qua karakter ook heel erg op mijn oma, het is alsof er een generatie is over geslagen want mijn moeder is bijvoorbeeld best rustig, en mijn oma en ik zijn heel ehm...nou explosief en een beetje hittepetitten zeg maar. Daarom zijn we allebei van die huilebalkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Buu Nynke! Hopelijk bedoelde hij het gewoon anders (vaak zo met dudes geloof ik). Ik kan me inderdaad nog herinneren dat je toen af en toe poste over je oma, ik vond het toen wel ook heel bijzonder dat jullie zo close waren! Net als met Shiny, heel mooi om te lezen wel. Maakt afscheid nemen niet makkelijker, maar herinnering wel mooier.
Tevens een algehelevoor alle zorgen om (groot)ouders! Mijn mamma wordt ook al 50 in mei! Gaat hard. Maar ik vind haar nog niet zo oud aan doen, dus dat scheelt! Al vind ik het af en toe wel een beetje gek dat ik nog maar 1 ouder heb, en mocht ik later kinderen willen, en krijgen, dan hebben die een opa te weinig!
Nouja ze zouden er niet veel aan gehad hebben I guess
1500 kcal, da's weinigquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat een balansdag?Dat zou voor mij een 'ik heb teveel gegeten'-dag zijn
![]()
.
Vandaar dat ik altijd faal...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stom is dat hè? Ik heb dat vaak als ik op het station iets te eten wil kopen, voor iets gezonds zoals fruit of yoghurt ben je toch wel een paar euro kwijt voor een redelijke hoeveelheid (gisteren nog een flesje smoothie van 250ml gekocht voor 1,80), maar als je gewoon naar Burger King ofzo gaat kun je voor een euro honderden kcals naar binnen werken. Soms snapt mijn hoofd gewoon niet dat iets zo goedkoop is en toch zoveel kwaad kan.
Maar ja, je wordt ook wel behoorlijk gestoord van jezelf als je de optimale combinatie van gezond én vegetarisch én niet te duur gaat proberen te vinden op een station, of all places.
Kwak: ik bewonder je doorzettingsvermogen, echt knap gedaan!
Ik ga al 20 jaar naar tandarts in Diemen, op de harteveldseweg. En ik heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:23 schreef conleche het volgende:
Ik ga nooit naar de tandarts. Ben er niet eens bang voor, maar heb gewoon nergens last van. Geen tandsteen, geen gaatjes. Ik heb niet eens een tandarts. Laatst dacht ik om er toch eens een te zoeken en te gaan, maar toen heb ik het uit bijgelovigheid niet gedaan. Mijn eerste keer tandarts in meer dan 20 jaar gaat pas gebeuren als ik ergens last van krijg.
DaD, what's wrong?
Lijstje:
O: volkoren pistoletje met gekookt ei, filet A. ui en rucola
L: volkoren pistoletje met gekookt ei, light mayo, tomaat, komkommer en rucola
T: 2 crackers filet A.
S: hardlopen
T:wodka, nootjes
D: wrap met varkensreepjes, groenten en knoflooksaus.
Je kan toch friets lijn (van remia) + beetje yoghurt + knoflook doen en dan zelf een saus maken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had gisteren vegashoarma, en ik hoop maar dat dat minder vet was dan echte shoarma, want mèn, wat zit er schandalig veel vet in knoflooksaus![]()
![]()
Het was heerlijk hoor, ik eet dat bijna nooit ook, maar nu dus helemaal niet meer!!
Dat klinkt wel zieligquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.
Heb je daar geen UB oid?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:48 schreef AKnynke het volgende:
m'n huisgenoot heeft 7 mensen over, de hele middag al. Hij vroeg me, 'vind je het goed als erik en z'n vriendin even koffie komen drinken'. Geen probleem natuurlijk. Maar, erik en z'n vriendin zijn verdriedubbeld en koffie drinken is uitgelopen in heel luid spelletjes spelen. Terwijl ik probeer te studeren.
Zo frustrerend!
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Ik heb nog een oma, die gaat ook erg achteruit en dat is soms wel jammer. Ze is ook al ergens in de 80 dus niet zo gek, ze sport nog wel geloof ik. Alleen zei ze wel dat ze niet meer met alles meedoet. Ik lijk alleen als ik thuis vrienden over de vloer heb op haar want ik wil ze altijd ook eten gevenwant ja, je moet goed eten heb ik altijd geleerd.
Qua karakter lijk ik nogal veel op m'n vader, m'n vrienden kunnen het ook wel goed met hem vinden en ik tegenwoordig ook al maar vroeger echt niet. Toen hadden we altijd mot met elkaarmet m'n moeder heb ik het altijd goed kunnen vinden, zij is echt een topper
binnenkort ga ik weer met haar naar een concert
ondanks dat ze ook al dik in de 50 zijn en uitkijken naar de 55+ kortingen
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef P.F het volgende:
[..]
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!
ik moet heeeeeeel erg uitkijken met belonen met voedsel, dat is nou juist een patroon waar ik me uit aan het vechten ben. soms is het niet slecht om te doen, maar ik moet de reflex kwijtraken en dus voorlopig eten en beloning zo veel mogelijk echt loskoppelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt. Arm doet nog steeds pijn. Spier over de zeik in het 'kommetje' tussen je schouder en je sleutelbeen. Volgens fysio 'de zoveelste uiting van verstoorde sturing van het bewegingsapparaat'. Maar het is heel vervelend, want het trekt m'n hele arm door.
En nog even verder zeuren; ik moet waarschijnlijk aan een ander matras, ik word nu elke ochtend wakker met rugpijn. Kan er niet langer dan 6-7 uur op liggen, dan geeft mn lijf het op.
Maar: wat is het mooi weer!![]()
![]()
Ja!! Het zit ergens tussen dat kommetje en achterzijde rug naast mn schouderblad. Ik word er helemaal gek van . Heb het meeste last in de ochtend vreemd genoeg en als ik gewoon rustig zit te werken. Met fietsen had ik er lang niet zoveel last van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...
paar maanden fysio voor gehad, nu sta ik wel bewuster en heb er minder last van.
ken de pijn, echt heel naar trekt t door je arm heen. en je kan t niet masseren, want t zit een soort onder je botik ben er een keer door van mn stokje gegaan, toen ik een onverwachte beweging maakte en t ineens walgelijk zeer deed
het ergste is de pijn bij mij als ik dan probeer mn arm/schouder te ontspannen langs mn lijf, of mn arm naar voren optil... is dat wat jij ook hebt?
ik vraag zo door omdat ik behoorlijk regelmatig problemen heb die wellicht toch samenhangen met hypermobiliteit enzo....
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug van de stad, en geslaagd!
Het is geworden een donkerblauwe broek met wit katoenen en een lichtblauw linnen overhemd, van WE en donkerbruine schoenen erbij. Het staat hem echt goed!
Meneer vond t alleen nogal duuren daarom mocht ik geen nieuwe bril meer uitzoeken
Lijstje:
O: pindakaas en chocopasta op 2 brood
L: 3 brood filet americain
T: capucino (Co, hoe schrijf je dat?van simon met zo'n klein, supergoed stukje pure chocola erbij
T: glas sap
D: pad thai
T: fruityoghurt
Beter dan afgelopen dagen in elk geval
bij mij zit t aan de voorkant, ik krege er last van met zingen, dan steek ik mn arm en schouder vooruit met een zware map erin. ontspannen van die arm en erin drukken (bij mij aan de voorkant dus) geeft idd. misselijke pijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik word echt akelig van de pijn als ik in dat 'kommetje' druk.
Wist wel dat t fout was, het stond gewoon niet! Maar mn taalintuïtie hoe het wèl moet ben ik kwijt sinds ik naar de uni gaquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:43:30 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door P.F op 10-04-2010 19:42:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nynke, zou je je post aan willen passen?. Edit: Dank je.
.
[ Bericht 32% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:51:53 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
[ Bericht 83% gewijzigd door P.F op 10-04-2010 19:41:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo alles weer weghalen, zouden jullie je posts ook weg willen halen?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:
Yeah I know! (Little britain modus)quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:05 schreef AKnynke het volgende:
MevrouwPuff, you killed the topic!
Boh, ik ben brak. Straks maar even in bad ofzo. Nu nog even een aflevering brothers en sisters kijken, leuke serie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |