Oma'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat je leuk vindAls het mijn experiment was, liep het voor het weekeinde al af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Niet helemaal, je husselt twee zegswijzen doorelkaar:quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef _Calimero_ het volgende:
() het je na aan 't hart gaat (zeg je dat zo?)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 06:08 schreef sigme het volgende:100 slagen roeien (dat is ongeveer 5,5 minuten) 15 x knieën optrekken aan rekstok 100 roeien 15 knieën 100 roeien 15 knieën 100 roeien 15 knieën 100 roeien
En het gloort aan de horizon; bijna tijd om een eindje te gaan hardlopen.
Hoe is het nu met je arm? en wat zei de fysio ervan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Amen!
Tevens goedemorgen en nog beterschap voor tha CF'ster!
Ik zit met zere arm en al weer achter m'n bureau. Gelukkig vanmiddag fysio, mag ie er even in knijpen.
Lijstje van gister:
O: krentenbol
T: 3 kleine spekjes
L: 3 boterhammen (appelstroop/halvajam/pindakaas)
T: -
D: maaltijdsalade italiaanse kip
S: RPM
Vandaag, nog geeeeen idee... ontbeten met een bakje yoghurt en er zitten weer 3 boterhammen in m'n tas, maar moeten vanavond nog boodschappen doen. Heb wel zin in een lasagne o.i.d.
Wooww zoveel brieven! Knap hoor! Ik moet er dit weekend 1 of 2 (meer geschikte vacatures kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef kwakz0r het volgende:
wat ben jij fijn close met je oma shinysterkte!
ik vind t ook lastig om mn ouders ouder te zien wordenheel raar dat mn papa met pensioen gaat dit jaar...
verder heb ik weer een rondje vacaturehunten gedaan. weer 89 brieven te schrijven komend weekend en week - als ik ze allemaal doe. 6 7 moeten er zeker (maar 3 zijn voor verschillende locaties van 1 school en ze zeggen al dat ze uitwisselen, dus misschien krijgen die wel 1 brief...dan valt t weer mee!) en twee daarvan zijn op scholen waar ik docenten uit de sectie ken... spannend!!!
nu lekker haken aan mn grote deken (zie haaktopic) en het babydekentje voor mijn vriendinnetje
Ja, zo iets dacht ik al en dat wil ik ook graag met breien doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:36 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: haken helpt me ontspannen en niet snoepen, het is iets om mezelf mee te belonen enhet leidt afecht fijn dat ik t herontdekt heb.
ben vroeg op omdat ik een workshop heb in utrecht waar ik tussen 9.30 en 10.00 moet zijn, en door kloterige aansluitingen moet ik al om tien voor acht de bus hebben... kan ook een half uur later maar dan kom ik net op tijd of net te laat...
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:36 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: haken helpt me ontspannen en niet snoepen, het is iets om mezelf mee te belonen enhet leidt afecht fijn dat ik t herontdekt heb.
Maar 't Hoekje danquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Vandaag geef ik mezelf vrij, maar ik weet niet wat ik zal doen. Ga zo eerst m'n kamer maar eens opruimen en dan misschien naar het ouderlijk huis. Alleen hebben mijn ouders ws een rommelmarkt van de kerk en in dat geval ga ik mooi niet
.
Zegt zij die 135km gaat fietsen door de heuvelsquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
En dan ook nog hardlopen? Jeetje, wat fanatiek zeg!
Lief dat je er naar vraagt. Arm doet nog steeds pijn. Spier over de zeik in het 'kommetje' tussen je schouder en je sleutelbeen. Volgens fysio 'de zoveelste uiting van verstoorde sturing van het bewegingsapparaat'. Maar het is heel vervelend, want het trekt m'n hele arm doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je arm? en wat zei de fysio ervan?
Oh, dat zie ik nu pas. Ik vind het inderdaad niet zo vreselijk dramatisch, het zijn maar twee dagen, eens een keertje wat teveel kcal maakt je heus niet meteen moddervet... Maar het wordt misschien wel tijd om de touwtjes wat steviger in handen te nemen, als je het gevoel hebt dat je geen controle hebt. Gewoon saai dagplanningen maken en je daaraan houden? Of werkt dat bij jou niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ik weet eigenlijk niets, behalve dat ik de laatste dagen niet zo goed oplet... Zal het toch maar opbiechten:
Donderdag lunch met veel vis en voor de smaak een toetje na, dat toch uitkwam op 200 kcal voor een klein bekertje. S avonds surinaamse nasi met na een halve beker b&j-like ijs.
Gister avondeten pepersteak met aardappeltjes uit de oven (helft van zo'n diepvrieszak) met sperziebonen, na een halve beker ah almhof-like vadsige yoghurt met perzik en passie en ook 2 handjes nootjes.
Niet serieus dramatisch misschien, maar dan heb ik ook nog eens een week niet hardgelopen!
De geleidende schaal...
Vast! Het is hier blauw en best warmquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh?.
Dan is het zonnetje vast op weg van jou naar mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |