Heb je daar geen UB oid?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:48 schreef AKnynke het volgende:
m'n huisgenoot heeft 7 mensen over, de hele middag al. Hij vroeg me, 'vind je het goed als erik en z'n vriendin even koffie komen drinken'. Geen probleem natuurlijk. Maar, erik en z'n vriendin zijn verdriedubbeld en koffie drinken is uitgelopen in heel luid spelletjes spelen. Terwijl ik probeer te studeren.
Zo frustrerend!
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Ik heb nog een oma, die gaat ook erg achteruit en dat is soms wel jammer. Ze is ook al ergens in de 80 dus niet zo gek, ze sport nog wel geloof ik. Alleen zei ze wel dat ze niet meer met alles meedoet. Ik lijk alleen als ik thuis vrienden over de vloer heb op haar want ik wil ze altijd ook eten gevenwant ja, je moet goed eten heb ik altijd geleerd.
Qua karakter lijk ik nogal veel op m'n vader, m'n vrienden kunnen het ook wel goed met hem vinden en ik tegenwoordig ook al maar vroeger echt niet. Toen hadden we altijd mot met elkaarmet m'n moeder heb ik het altijd goed kunnen vinden, zij is echt een topper
binnenkort ga ik weer met haar naar een concert
ondanks dat ze ook al dik in de 50 zijn en uitkijken naar de 55+ kortingen
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef P.F het volgende:
[..]
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!
ik moet heeeeeeel erg uitkijken met belonen met voedsel, dat is nou juist een patroon waar ik me uit aan het vechten ben. soms is het niet slecht om te doen, maar ik moet de reflex kwijtraken en dus voorlopig eten en beloning zo veel mogelijk echt loskoppelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt. Arm doet nog steeds pijn. Spier over de zeik in het 'kommetje' tussen je schouder en je sleutelbeen. Volgens fysio 'de zoveelste uiting van verstoorde sturing van het bewegingsapparaat'. Maar het is heel vervelend, want het trekt m'n hele arm door.
En nog even verder zeuren; ik moet waarschijnlijk aan een ander matras, ik word nu elke ochtend wakker met rugpijn. Kan er niet langer dan 6-7 uur op liggen, dan geeft mn lijf het op.
Maar: wat is het mooi weer!![]()
![]()
Ja!! Het zit ergens tussen dat kommetje en achterzijde rug naast mn schouderblad. Ik word er helemaal gek van . Heb het meeste last in de ochtend vreemd genoeg en als ik gewoon rustig zit te werken. Met fietsen had ik er lang niet zoveel last van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...
paar maanden fysio voor gehad, nu sta ik wel bewuster en heb er minder last van.
ken de pijn, echt heel naar trekt t door je arm heen. en je kan t niet masseren, want t zit een soort onder je botik ben er een keer door van mn stokje gegaan, toen ik een onverwachte beweging maakte en t ineens walgelijk zeer deed
het ergste is de pijn bij mij als ik dan probeer mn arm/schouder te ontspannen langs mn lijf, of mn arm naar voren optil... is dat wat jij ook hebt?
ik vraag zo door omdat ik behoorlijk regelmatig problemen heb die wellicht toch samenhangen met hypermobiliteit enzo....
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug van de stad, en geslaagd!
Het is geworden een donkerblauwe broek met wit katoenen en een lichtblauw linnen overhemd, van WE en donkerbruine schoenen erbij. Het staat hem echt goed!
Meneer vond t alleen nogal duuren daarom mocht ik geen nieuwe bril meer uitzoeken
Lijstje:
O: pindakaas en chocopasta op 2 brood
L: 3 brood filet americain
T: capucino (Co, hoe schrijf je dat?van simon met zo'n klein, supergoed stukje pure chocola erbij
T: glas sap
D: pad thai
T: fruityoghurt
Beter dan afgelopen dagen in elk geval
bij mij zit t aan de voorkant, ik krege er last van met zingen, dan steek ik mn arm en schouder vooruit met een zware map erin. ontspannen van die arm en erin drukken (bij mij aan de voorkant dus) geeft idd. misselijke pijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik word echt akelig van de pijn als ik in dat 'kommetje' druk.
Wist wel dat t fout was, het stond gewoon niet! Maar mn taalintuïtie hoe het wèl moet ben ik kwijt sinds ik naar de uni gaquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:43:30 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door P.F op 10-04-2010 19:42:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nynke, zou je je post aan willen passen?. Edit: Dank je.
.
[ Bericht 32% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:51:53 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |