abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:50:30 #251
236335 neen
schone schijn
pi_80164173
Ik heb nog een oma, die gaat ook erg achteruit en dat is soms wel jammer. Ze is ook al ergens in de 80 dus niet zo gek, ze sport nog wel geloof ik. Alleen zei ze wel dat ze niet meer met alles meedoet. Ik lijk alleen als ik thuis vrienden over de vloer heb op haar want ik wil ze altijd ook eten geven want ja, je moet goed eten heb ik altijd geleerd.
Qua karakter lijk ik nogal veel op m'n vader, m'n vrienden kunnen het ook wel goed met hem vinden en ik tegenwoordig ook al maar vroeger echt niet. Toen hadden we altijd mot met elkaar met m'n moeder heb ik het altijd goed kunnen vinden, zij is echt een topper binnenkort ga ik weer met haar naar een concert ondanks dat ze ook al dik in de 50 zijn en uitkijken naar de 55+ kortingen
het lijkt niet wat het is
pi_80164190
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:48 schreef AKnynke het volgende:
m'n huisgenoot heeft 7 mensen over, de hele middag al. Hij vroeg me, 'vind je het goed als erik en z'n vriendin even koffie komen drinken'. Geen probleem natuurlijk. Maar, erik en z'n vriendin zijn verdriedubbeld en koffie drinken is uitgelopen in heel luid spelletjes spelen. Terwijl ik probeer te studeren.

Zo frustrerend!
Heb je daar geen UB oid?
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:52:29 #253
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80164218
Zo terug
Mooi weer gehad!
Alleen zat ik na 50 km al flink stuk, en verzuurden mijn benen bij elke verkeersdrempel En dan ben je nog niet eens op de helft... Maar goed blijven eten en drinken, positief denken en het einde toch gehaald

Lijstje:
O: 2x boterham (filet A/zuivelspread) en 2 minikrentebollen
S: ruim 6 uur fietsen
T: ongveer 5x mueslireep, een banaan en mars + bidon met KH
T: borrelnootjes
D: ? Bij vrienden
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:57:10 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80164325
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je daar geen UB oid?
Die is op zaterdag niet open.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80164334
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Ik heb nog een oma, die gaat ook erg achteruit en dat is soms wel jammer. Ze is ook al ergens in de 80 dus niet zo gek, ze sport nog wel geloof ik. Alleen zei ze wel dat ze niet meer met alles meedoet. Ik lijk alleen als ik thuis vrienden over de vloer heb op haar want ik wil ze altijd ook eten geven want ja, je moet goed eten heb ik altijd geleerd.
Qua karakter lijk ik nogal veel op m'n vader, m'n vrienden kunnen het ook wel goed met hem vinden en ik tegenwoordig ook al maar vroeger echt niet. Toen hadden we altijd mot met elkaar met m'n moeder heb ik het altijd goed kunnen vinden, zij is echt een topper binnenkort ga ik weer met haar naar een concert ondanks dat ze ook al dik in de 50 zijn en uitkijken naar de 55+ kortingen
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:00:32 #256
236335 neen
schone schijn
pi_80164411
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef P.F het volgende:

[..]

wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!
Ik weet het eigenlijk niet op google vind ik alleen maar korting op vakantiehuisjes voor 55+ ers maar m'n vader verteld dat wel eens alsof het leven pas bij 55 begint.
Maarja, hij leeft ook nog in de waan dat hij blond is.
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:02:55 #257
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80164455
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.
ik moet heeeeeeel erg uitkijken met belonen met voedsel, dat is nou juist een patroon waar ik me uit aan het vechten ben. soms is het niet slecht om te doen, maar ik moet de reflex kwijtraken en dus voorlopig eten en beloning zo veel mogelijk echt loskoppelen.

ik probeer wel voornamelijk eten te eten waar ik moeite (enigszins) voor moet doen, dus niet kant en klaar en zakkies, maar vers, waar je wat aan bereidt. dat schijnt te helpen met afvalklen, maakt je bewuster van wat je eet en het is vaak ook gezonder.
Kwak
pi_80164470
Terug van de stad, en geslaagd!
Het is geworden een donkerblauwe broek met wit katoenen en een lichtblauw linnen overhemd, van WE en donkerbruine schoenen erbij. Het staat hem echt goed !
Meneer vond t alleen nogal duur en daarom mocht ik geen nieuwe bril meer uitzoeken

Lijstje:
O: pindakaas en chocopasta op 2 brood
L: 3 brood filet americain
T: capucino (Co, hoe schrijf je dat? van simon met zo'n klein, supergoed stukje pure chocola erbij
T: glas sap
D: pad thai
T: fruityoghurt

Beter dan afgelopen dagen in elk geval
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:03:45 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80164477
Cali !!!
Mijn grootste respect
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:06:17 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80164539
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lief dat je er naar vraagt. Arm doet nog steeds pijn. Spier over de zeik in het 'kommetje' tussen je schouder en je sleutelbeen. Volgens fysio 'de zoveelste uiting van verstoorde sturing van het bewegingsapparaat'. Maar het is heel vervelend, want het trekt m'n hele arm door .

En nog even verder zeuren; ik moet waarschijnlijk aan een ander matras, ik word nu elke ochtend wakker met rugpijn. Kan er niet langer dan 6-7 uur op liggen, dan geeft mn lijf het op.

Maar: wat is het mooi weer!
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...

paar maanden fysio voor gehad, nu sta ik wel bewuster en heb er minder last van.

ken de pijn, echt heel naar trekt t door je arm heen. en je kan t niet masseren, want t zit een soort onder je bot ik ben er een keer door van mn stokje gegaan, toen ik een onverwachte beweging maakte en t ineens walgelijk zeer deed het ergste is de pijn bij mij als ik dan probeer mn arm/schouder te ontspannen langs mn lijf, of mn arm naar voren optil... is dat wat jij ook hebt?
ik vraag zo door omdat ik behoorlijk regelmatig problemen heb die wellicht toch samenhangen met hypermobiliteit enzo....
Kwak
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:08:34 #261
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80164585
oh en een kutlijstje vandaag:

o- croissant (hij was niet eens lekker... ik heb al maanden geen croissant meer gegeten en had me er echt op verheugd. afknapper)
t- 3 koekjes
l- anderhalf meergranenbartje, bruin pistoletje, kipfilet (genoeg voor twee broodjes, zelfgepocheerd)
t- 3 koekjes
t- bol pistache ij,s bol hazelnootijs, toef slagroom
d- gehaktballetjes met een heel klein beetje spaghetti, 2 rode paprika's

zo slecht heb ik m, met uitzondering van pasen, al een poosje niet meer gehad! kcal nog invoeren, ik gok 1900 ofzo
Kwak
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:10:04 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80164622
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...

paar maanden fysio voor gehad, nu sta ik wel bewuster en heb er minder last van.

ken de pijn, echt heel naar trekt t door je arm heen. en je kan t niet masseren, want t zit een soort onder je bot ik ben er een keer door van mn stokje gegaan, toen ik een onverwachte beweging maakte en t ineens walgelijk zeer deed het ergste is de pijn bij mij als ik dan probeer mn arm/schouder te ontspannen langs mn lijf, of mn arm naar voren optil... is dat wat jij ook hebt?
ik vraag zo door omdat ik behoorlijk regelmatig problemen heb die wellicht toch samenhangen met hypermobiliteit enzo....
Ja!! Het zit ergens tussen dat kommetje en achterzijde rug naast mn schouderblad. Ik word er helemaal gek van . Heb het meeste last in de ochtend vreemd genoeg en als ik gewoon rustig zit te werken. Met fietsen had ik er lang niet zoveel last van.

Echt beu wel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:10:48 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80164640
En ik word echt akelig van de pijn als ik in dat 'kommetje' druk.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:11:30 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80164655
pi_80164755
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug van de stad, en geslaagd!
Het is geworden een donkerblauwe broek met wit katoenen en een lichtblauw linnen overhemd, van WE en donkerbruine schoenen erbij. Het staat hem echt goed !
Meneer vond t alleen nogal duur en daarom mocht ik geen nieuwe bril meer uitzoeken

Lijstje:
O: pindakaas en chocopasta op 2 brood
L: 3 brood filet americain
T: capucino (Co, hoe schrijf je dat? van simon met zo'n klein, supergoed stukje pure chocola erbij
T: glas sap
D: pad thai
T: fruityoghurt

Beter dan afgelopen dagen in elk geval
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:15:45 #266
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80164758
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik word echt akelig van de pijn als ik in dat 'kommetje' druk.
bij mij zit t aan de voorkant, ik krege er last van met zingen, dan steek ik mn arm en schouder vooruit met een zware map erin. ontspannen van die arm en erin drukken (bij mij aan de voorkant dus) geeft idd. misselijke pijn.

de fysio zei dat t kwam omdat mn schouder te los kan bewegen, waardoor de aanhechtingen en spier en pezen en zenuwen klemmig komen tussen t dekseltje op de kop van je schouder en je sleutelbeen. dat gaat eerst irriteren en als t te lang doorgaat kan het ontsteken. ik had gelukkig geen ontsteking ofzo...

stomme soepele gewrichten
Kwak
pi_80164807
Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met chocopasta
L: 2 wraps met gerookte kipfilet, sla, tomaat, komkommer en een beetje mayo en chilisaus
T: klein beetje blueberry muffin yoghurt
D: rijst, kip, roerbakgroenten

Wat er straks na de D komt weet ik niet maar voorlopig heb ik nog geen honger.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:18:22 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80164829
Qua pijn lijkt het op die groeipijn die je met name 's nachts als kind wel eens in je benen had. Constant zeurende pijn.
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:18:41 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80164841
oei! 2200 kcal is het. vooral het ijs en de slagroom doen t m. maar t was wél heel lekker!
t weekgemiddelde zit op 1650 door een paar magere dagen doordat ik zo hard en gestresst aan t werk was, dus in zn geheel kan t er nog prima mee door...

ik moet nog heul veel huiswerk voor therapie - o.a. een stom G-schema helemaal uitwerken, géén zin in, en een collage over mezelf maken voor danstherapie. zuhuuuuucht.

morgen doe ik t wel. ik heb geloof ik alle klusjes tot morgen uitgesteld, dus dat wordt een drukke zondag!
Kwak
pi_80165140
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.
Wist wel dat t fout was, het stond gewoon niet! Maar mn taalintuïtie hoe het wèl moet ben ik kwijt sinds ik naar de uni ga
pi_80165255
Er waren vandaag twee heel schattige lieve kleine meisjes in de winkel die me kwamen vertellen dat ze m'n haar zo mooi vonden. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:43:30 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80165408
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 47% gewijzigd door P.F op 10-04-2010 19:42:04 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:41:11 #273
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80165429
op verzoek weg...

[ Bericht 94% gewijzigd door kwakz0r op 10-04-2010 18:53:30 ]
Kwak
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:43:10 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80165499

[ Bericht 51% gewijzigd door AKnynke op 10-04-2010 18:49:35 ]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80165546
SPOILER
Nynke, zou je je post aan willen passen? . Edit: Dank je. .

[ Bericht 32% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:51:53 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')